mobiltel.cz
30 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
nic
objednávku jsem díky recenzím radši zrušil
Nic
Zrušili objednávku.A napsali v emailu:Storno ze strany kupujícího
Nákup zcela bez problému.
nemůžu pochválit nic
zaplatila jsem si telefon i s nalepeným ochranným sklem. Vybrali nevhodné sklo, které se na okrajích odlepovalo již v balíku. Zboží se mi nepodařilo vrátit zpět. Pošťák přinesl jako nevyzvednuto !!! Hodně drahá zkušenost :(
Slušné jednání, výborná komunikace, rychlé dodání. Můžu jen doporučit! Ještě jednou moc díky!!!
Rychlost, komunikace, cena
nic
Nic
Neochota dovoz z Polska tito podvodníci už dávno neměli mít licenci!Od těch už bych už nic neobjednal!
nic
Nemůžu pochválit vůbec nic
Přišel iPhone 6 který byl označen za nový, ve skutečnosti se jedná o repasovaný telefon z reklamace NEOBJEDNÁVEJTE ŽÁDNÉ TELEFONY !!
nic
lhaní a zapíraní......
Absolutne zadna!!!
Dobry den, Pridavam se k ostanim okradenym zakaznikum a chtel bych se podelit s jednou zasadni informaci: Nema smysl se rozepisovat s moji zkusenosti s Mobiltelem, protoze si staci precist par prispevku od ostatnich zakazniku, kteri jsou na tom uplne stejne jako ja.. K memu stesti jsem nasel telefonni kontakt na jednoho z podvodniku, kteri tento pochybny byznys provozuji a ocividne okradaji slusne zakazniky. Zkuste si vyridit svoji reklamaci na tomto telefonnim cisle: tel: +420603413397 S pozdravem, Jan Novak.
Občas mají i CZ distribuce telefonů.
Už bych si od nich nic nekoupil. Reklamace nevyřizují, tvrdí, že posílají telefony do autorizovaných servisů, ale protokoly o tom nemají, pak jen napíší že reklamace neuznána. Nyní mám telefon v autorizovaném servisu a čekám na výsledek...pak předám vše na ČOI
.
Už po 5x jsem reklamoval telefon 2x se stejnou závadou a 3x s jinou závadou... poslední 2x reklamace mi stále říkají, že na telefonu nenašli závadu a nemám nárok na odstoupení od smlouvy. Poslední reklamace byla, že jsem měl nějakej flek na displeji... mám to dokonce vyfocený a dnes mi napsali email, že žádný flek tam není že nemám nárok na vrácení peněz. Už mě to opravdu unavuje.. Nevím upřímně co s tím mám dělat... Má někdo zkušenost jak tuto situaci nejlíp řešit? Pokud ano prosím na pište mi na email 11charlie@seznam.cz Moc děkuji předem
“Velmi špatná zkušenost s firmou. Zakoupený IPhone je pochybného původu. Velmi nepříjemný personální na prodejně v Praze. Zkušenost s reklamací je tak šílená, že se obrátíme na ČOI a připojíme k hromadné stížnosti. Firma není solidní, prodává šmejdy, které vydává za originály. Nic bych od nich nakupovala!!!”
Dobrá komunikace.
Mobily jsou z šedého dovozu, takže případná reklamace bude problém, protože se musí řešit přes tento obchod. Cílem jakéhokoliv obchodu je ušetřit, tím pádem je velká šance, že Vám reklamaci zamítnou, protože případnou opravu by museli platit z vlastních zdrojů.
Velice rychlá reakce, dobrá cena, s domluvou ohledně převzetí zboží (nejsem z Prahy) také nebyl problém.
Tak na nic jsem nepřišel...
spokojený,vše v pořádku
POZOR NA PODVODNÍKY! Naprostá nespokojenost! Dne 23.12. jsem zakoupila dceři telefon Samsung Galaxy S6 edge za 14.890,-. Jaké bylo zklamání, když chtěla vánoční dárek vyzkoušet! TELEFON JE BLOKOVANÝ na polského operátora. Hned dneska jsem ho jela vrátit, ale narazila jsem na zavřenou prodejnu, kde nebyla ani zmínka o tom, kdy bude otevřeno. Tel. číslo, na které jsem se v den koupě dovolala, dnes nikdo nezvedal. Zbytečná cesta z Mělníka a další čekání, co bude dál? Budu vše muset nahlásit ČOI.
Od těchto dobytku opravdu nic nekupujte!!! Zakoupil jsem od nich iphone X, který se mi jednoho dne už neprobudil. Technik v iWantu mi řekl, že mobil je zničený a že byl rok před zakoupením nastartován v Litvě! Průběh reklamace byl takový, že mistr světa na prodejně v Praze řešil problém 26 kalendařních dnů. Telefón mi byl vrácen s tím, že byl jen přehrán softvér. Po reklamaci jsem mobil zapnul a nabil na 100%..již za dvě hodiny, bez používání se mobil zcela vybil!!! Reklamace číslo dvě trvala přesně 30 kalendářních dnů. Třicátý den jsem se snažil dovolat na pobočku do Prahy, bohužel bez úspěchu. Nakonec jsem se dovolal na "pobočku" do Liberce. Tam mi nějaký bambula řekl, že se omlouvá, ale že mobil stále není k vyzvednutí. Nabízel mi určitá řešení které jsem odmítl. Na konci našeho rozhovoru mi pán říká, že zavolá kolegovi a vše zkusí zařídit. Rozhovor v čase 15:45!!! Pán měl asi nadlidské schopnosti a v čase 17:05, hodinu před zavírací dobou mi přišla SMS..že je zboží připraveno k vyzvednutí. Vše teď řeším s právníkem. Určitě od těchto podbodníku nic nekupovat!!!