Gabriela Benešovápřed 8 měsíci
Zobrazit reakci obchodu iWant Apple Premium Partner
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Situaci jsme ověřili s prodejnou a obdrželi jsme informaci, že jste čekala na technika na Flex table. Technik byl v tu dobu zaneprázněn s jiným zákazníkem. Věděla jste tedy, že je zaneprázněn a bylo nutné čekat. Další kolegové jsou prodejci, kteří se starají o jiné zákazníky. Co se týče předchozí opravy Macbooku, který byl zasažen kapalinou, tak technici nikdy neslibují, že se závada nemůže projevit později, což se stalo v tomto případě. Nejedná se tedy o pochybení technika. Myslíme si, že je toto pouze nedorozumění a věříme, že případná další návštěva naší prodejny proběhne lépe. S přáním krásného dne, tým iWant
pokud je na prodejne pet zamestnancu a ja jediny zakaznik, tak ocekavam ze me nenchaji cekat 15 minut na jednoho konkretniho, zatimco ostatni se bavi o tom, co delali vcera vecer. potom prijde pan v gucci bunde a okamzite se k nemu vsichni sebehnou a zacnou ho obskakovat....ja zatim stale cekam...asi proto, ze nemam gucci bundu. prislo mi to velice nevhodne, az trapne. nakonec jsem zaplatila 1000 korun za opravu neceho, co pri posledni oprave podcenil rovnez vas zamestnanec. Je mi lito, ale iwant na Andelu jiz nevyuziju a najdu si jineho spolehlivejsiho prodejce a servis applu.