Děkujeme za Vaši recenzi. Rádi bychom reagovali a shrnuli tento případ: aku hřebíkovačka byla reklamována se zvláštní závadou v podobě blokace hřebíků. Reklamace byla telefonicky řešena se zákazníkem, domluvil se postup řešení, který byl odsouhlasen zákazníkem a nářadí bylo přijato k reklamaci. Přijato 12.6., 13.6. vyzvednuto kurýrem, 14.6. přijato centrálním autorizovaným servisem pro značku DeWALT, 20.6. expedováno s výsledkem, že závada se neprojevila. Následovala konzultace tohoto případu se servisem pro zjištění testovacího procesu, pro zákazníka byla dohodnuta přímá linka se servisem a pro případ opětovného projevení závady možnost komunikace s technikem a identifikace problému. Jako prodejci nepovažujeme tento způsob komunikace za hrozný a reklamaci za problémovou od začátku. Rozumíme, že vada nářadí je vždy nepříjemná záležitost. Občas k tomu ale dochází, a to i u profesionálního nářadí. Způsobů, jak se s tím vyrovnat, existuje více.
Naradi-simon.cz
Málo zkušeností s obchodem
Pro přesný výpočet hodnocení potřebujeme alespoň 5 názorů. Jakmile nakoupíte přes Naradi-simon.cz, oceníme vaši recenzi. Díky vašemu hodnocení budeme brzy zobrazovat celkové skóre. Děkujeme!
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zouzelka Jiripřed 5 měsíci
Zobrazit reakci obchodu Naradi-simon.cz
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Rychlost vyřízení, i když zboží zrovna nebylo skladem.
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Rychlost zpracování a ochota personálu
nic
Stohl Frantisekpřed 5 měsíci
Hněď od začátku závada na novém stroji. Komunikace obchodu hrozná. Problémy při reklamaci od začátku.