Žádná komunikace.

lidl-shop.cz
37 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zahradni set ,stůl rozbitý.... i druhý. Pořád chtějí peníze na jiný než všechno vyřídí. Na třetí stůl už nemám.
Rychlé doručení.
Velice nekvalitní materiály u dámských bavlněných triček! Velké zklamání!
Potvrzují špatná zkušenost vysavač nefunkční mám kontaktovat rakouskou společnost, poslali adresu.A co ted' ? mám psát dopisy nebo rovnou tam poslat? Asi dovezu na prodejnu ať si to strčí nekam. Nedoporučuji.
Ráda jsem zde nakupovala ale už ne.
Strašně mi vadí že prodavačky místo aby se věnovali zákazníkům tak si neustále vykládají přes mikrofony osobní věci a zákazníky úplně přehlíží. Úplně nejhorší když si takto povídá pokladní. Místo aby se věnovala zákazníkovi u pokladny si pořád něco mele do mikrofonu. Kolikrát jsem si myslela že mluví na mě a ono prd mluví si nemysli s kolegyní. Kdo může celou pracovní dobu jen prokecat s kolegyněmi.? Nikdo jen Lidl prodavačky.
Sortiment
Termíny dodání od objednání a úhrady. Člověk si vybírá skladové zboží,objedná a obatem uhradí a po objdnání třeba 5 různých druhů dojde jeden druh do cca 5 dnů a ostatní třeba na 3x po jednom druhu a za další dny i týdny. Reklamace několik měsíců nevyřešena !!!! Špatný přístup ke stálým zákazníkům,velká nespokojenost.
Základní potraviny + kulturnější burza zboží
1. Je to jen nákup a prodej zboží (potraviny, spotřebí zboří, drogerie ... ). 2. "Čerstvost" je jen reklamní marketingový slogan firmy. 3. "Ekologie" vše v plastových nebo původních obalech - viz bod 1. Odpady likvidují koncoví zákazníci - LIDL pak likviduje jen papírová velkoobaly. 4. Díky řízeným digitálním cenovkám slevy od 0,60 halířů (ale splňují, že je to slevněné). 5. Shrnutí - zastřešená burza zboží včetně potravin zabalených v ochranné atmosféře kvůli trvanlivosti. 6. Takže nic čerstvého zde nekoupíte kromě pár druhů ovoce nebo zeleniny.
Pri reklamaci vstřícné jednání, rychlá výměna a rychlé doručení. Máme od Lidlu horkovzdušnou fritézu, espresso a kávomlýnek. Nemohu si ztěžovat. Reklamovali jsme pouze fritézu
Už nikdy neobjednám! Dvakrát mi poslali úplně jiné zboží, než jsem si objednala. Reklamace katastrofa! Poslední objednávka mě úplně vytočila a přesvědčila, že už nikdy na Lidl shop nic neobjednám . Poslali mi úplně jinou skříňku a ještě k tomu levnější. Po měsíci reklamace se nic nedělo. Skříňku jsem darovala a už od nich nic nechci.
Kupony v aplikaci.
Katastrofální servis, potažmo reklamace.
Objednal jsem elektronický odpuzovač koček Parkside, bohužel však dorazil nefunkční – pravděpodobně kvůli vadnému nebo vyteklému akumulátoru. Po přečtení dalších recenzí jsem zjistil, že nejsem jediný, kdo má stejný problém. Nerozumím, proč se tento vadný výrobek stále prodává, i když o jeho nedostatcích evidentně vědí.
Klad vidím jen v sekci sýry a to jen jeden produkt vyhovující a pak dochucovadla .
Kde začít! Proč u psích konzerv Orlando jsou neustále jen drůbeží , které prostě žádný pes nežere ! Jedu pro ně 20 km v horečkách a zas jen kuřecí. Chtěla jsem vyzkoušet italskou zmrzlinu ,, ale fuj tajbl , něco tak hnusnýho snad nemyslíte vážně ,,!!!
Posílají zásilky na jiná výdejní místa klidně i o 20 kilometrů dál.Zásilka sice dorazila ale úplně někam jinam než jse zadal v objednávce stálo mě to čas a peníze.
asi ceny ???
Naprosto nemožné se s kýmkoliv spojit a domluvit. Virtuální asistent trpí demencí, na otázky odpovídá prakticky neustále " nerozumím Vaší otázce, zkuste ji vyspecifikovat". Katastrofální doručení, dopravce svévolně mění místa uložení, způsob platby, nikomu se nelze dovolat.
Absolutní totální nespolehlivost. Již několikátý den nefunguje nabíjecí stanice u Lidlu. Čekáte snad, že Vám někdo na zákaznické lince v ČESKU, poskytne pomoc, ČESKY mluvící? Ani náhodou, dovoláte se Indům, Španelům, Rumunům a kdoví kam ještě. Sliby, jak mi za minutu zavolá někdo ČESKY mluvící je čistá lež. Nespoléhejte se, ze Vám někdo v zákaznické podpoře pomůže, nebo že si vás snad VŠIMNE, protože Lidl má historicky nejhorší zákaznickou péči, s jakou jsem se doposud setkala.
nakupoval jsem 2x týdně
ale po dnešním dni kdy jsem měl v košíku 25 položek a nefungovala ani jedna pokladna píšu o prodejně Otrokovice kde bylo nainstalováno asi 6 samoobslužných pokladen a bohužel ani jedna nejela jak měl dvě zoufalé prodavačky tam poletovaly z nějakým čipem a ne a ne to rozjet -takže do Lidlu už nikdy ne a ještě něco u nás na vesnici to samé zboží je levnější než v lidlu v akci-to je celé.
Do teď nebyl žádný problém. Vždy jsem na eshopu nakupovala ráda, mají tam fakt hezké kousky ale...
Objednala jsem si zboží jako vždycky, mělo přijít 7.1.2025, moc jsem se těšila až mi balíček dorazí. 7.1. mi přišel mail že se zásilka opozdí, říkám si okay, tak přijde prostě o pár dnů později. Za pár dnů mi přišel další mail že přijali mou vratku a že mi vrátí prachy. Vtip je v tom, že jsem celou dobu zásilku sledovala a akorát ji zabalili a nechali na skladě. Do auta se to ani nedostalo. Takže se na mě vykašlali a zásilku mi ani neuráčili doručit. Takže za mě ne!!!!
Docela dobrý poměr cena výkon, obzvlášť na dětské oblečení
Už dvakrát mi poslali něco jiného, než jsem si objednala. Jednou to byl aspoň stejný typ zboží (sada dětských ponožek ve stejné velikosti, ale podruhé se sekli úplně)
Objednávka vyřízena snadno, ale i v této době, kdy už opadlo dárkové šílenství mi byla zásilka doručena poměrně daleko a na místo dostupné autem - jednalo se o 4 kilový balíček. Reklamovala jsem, ale jen napsali, že je to mrzí a jestli mám o zboží zájem, tak ať si ho tam vyzvednu (!). Po opakované žádosti o přesun mi poslali telefon na PPL, kde jsem se dozvěděla, že se se mnou nebudou bavit, protože si jejich služby objednal Lidl a navíc zásilku odvezli přesně tam, kam měli. Takže taková novodobá pohádka o slepičce a kohoutkovi...
Žádný nemám
Jedním slovem Katastrofa
Naprosto žádné