lidl-shop.cz
37 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nedoporučuji obchod. Žádná komunikace. Objednáno více zboží, kde přepravce převzal jen jednu položku za šílenou dopravu. Na zbytek položek které tam nejsou se bude platit další dopravné, to snad nemyslíte vážně. Lidl už nikdy! Nebyl problém z předchozích objednávkach ale tohle co se tam děje, už nikdy více. Jde vidět že na skladě vládne anarchie a bordel.
Koupil jsem aku baterii přes e shop když se pokazila šel jsem reklamovat.Ale prdavačka mi řekla že se neshoduje ian baterie s ian na krabičce abyl jsem vyřizeny.Když to tak udělaji a vy si toho navšimnete tak mate smulu a reklamaci vam neuznaji.
žádné
zboží, které jsem si objednal přišlo jinak, namísto 1 sady přišly 2, namísto 2 sad přišla 1. Navíc IO Lidl provedl na 1 objednávku 3 blokace na BÚ. Po dodání 1 zaúčtoval a zbylé 2 blokace ponechal v platnosti. Vyhněte se tomuto obchodu.
Zbozi nedorazilo v terminu, ktery obchod slibil.
nereagují na reklamaci již dva měsíce, mám rozbitý vysavač, který mi je k ničemu. Žádný produkt od nich už nechci, chci zpět svoje peníze!
nereagují na reklamaci již dva měsíce, mám rozbitý vysavač, který mi je k ničemu. Žádný produkt od nich už nechci, chci zpět svoje peníze!
Zboží nebylo doručeno, údajně objednané zboží již není k dispozici. Za tuto nepříjemnost se Vám omlouváme. To nejde doobjednat? Nedoporučuji.
Byl bych opatrnější při nákupu meteostanic AURIOL , ke kterým jde podle popisu připojit až tři čidla . Další čidla nejdou koupit !
Nic jsou to podvodníci
Tak teď jsem byl v Brandýse nad Labem v Lidlu a máslo samozřejmě nemají dají tam jenom jednu krabici ale lžou ve skladě jich mají plno moc dobře to vím jen chtějí nalákat lidi nic jiného podvodníci to jsou
Obchod nedoporučuji, objednala jsem dcerám každé overal na spaní,se dvěmi velikostmi. 122-228 a 134-140. Dorazily mi oba overaly o velikosti 134-140.
S nákupem jako takovým jsem nikdy žádný problém neměl a to platím dopředu.
Ale jak dojde na reklamace, tak začne být situace zajímavá.... Napřed lidl formulář a pak zjistíte, že Lidl má několik "servisních partnerů" a tak je každá reklamace jiný zážitek. Někde je to ok, někde je komunikace katastrofa. Takže někde mám vrácené peníze, někde zaslané nové zboží a u jedné reklamace jsem zjistil, že jí nikdo neřeší a tváří se, že ani nezačala..... I podle kvality zboží je vidět, že Lidl se vydal cestou maximálního zisku a zákaznická spokojenost je nezajímá.
Nákup v kamenné prodejně Ano v Lidl on-line shop NE
Nejenže zásilka nedorazila ani více jak týden po původním termínu, navíc jsem ani nebyla informována o zpoždění. Musela jsem napsat na zákaznickou linku aby mi toto zjištění oznámili. Mám prý být trpělivá že na tom budou pracovat. A pokud mi do 3 dnů nepřijde e-mail o odeslání, mám se znovu ozvat. Tak 5 dnů po tomto e-mailu znova ani čárka stran Lidlu a ve sledování zásilky se nepohla ani myš. Toto bylo asi naposledy co jsem si od nich cokoliv objednala. Komunikace je naprosto nulová a snaha o nápravu je hluboce pod bodem mrazu. Na takový korporát zacházejí se zákazníky jako s kusem hadru. Edit: po další urgenci se ukázalo že je zásilka ztracená a pravděpodobně jí nebudou moci doručit. Mezitím se jedna z položek vyprodala a tak mi poslali 100,- kupón na další objednání. Tohle je opravdu výsměch.
Delaj reklamu,rozdavaji letaky a cemu to je kdyz to zbozi neni
Zatím nic.
Dneska je to 9 den a pořád nic nepřišlo hlavně že posílají email ať ohodnotím doručená zboží.
Vubec se nejde prihlasit,i kdyz je clovek registrovan.To schvalne,aby jsme prisli o veskere body.
Někdy pěkné zboží a za dobré ceny
Při potvrzení objednávky na eshopu se mi objednávka potvrdila vícekrát (vůbec nevím, jak je to vůbec možné), a proto nyní čekám 2x naprosto stejné balíčky a nelze to zrušit. V jednom z emailů bylo napsáno, že se dala objednávka do 60 minut zrušit (bohužel tohoto jsem si v emailu nevšimla), takže já jsem psala hned po zjištění chyby na zákaznickou linku a nyní čekám dva naprosto stejné balíčky s tím, že prý již nemohou nic dělat (i když ještě vlastně ani neměli balíček zabalený). Nejenže mají systém udělaný tak, že se dá objednávka potvrdit vícekrát, ale ještě se to nedá zrušit a za mě je to tedy nejen velmi otravné, protože musím myslet na to, abych druhý balíček od PPL nepřevzala, ale ještě velmi neekonomické a neekologické, protože zbytečně balí zboží, které stejně nikdo nepřevezme. Hlavně, že se neustále mluví o ekologii a potom tohle...
Lidl- shop je OK. Prodejna Náchod - ochotný personál, hledala jsem zboží a opravdu se snažili až jsme dospěli k tomu, že nebylo na prodejnu dodáno. Mělo být z letáku. Chudáci se snažili a ani prý nedostali omluvu, že zboží nebude na prodejnu dodáno.
Lidl-shop je OK zatím mi vše dorazilo dle plánu, ale bohužel musím hodnotit komunikaci řetězce Lidl. Opravdu dle hodnocení se stává podprůměr. Bohužel snažila jsem se spojit se zákaznickým centrem a vyřešit můj dotaz a bohužel není šance, aby jste vůbec s někým něco řešili. WatsApp - píšete a nikdo neodpovídá, virtuální asistentka, tak to je vůbec kapitola, pokud se chcete spojit, tak nejdříve se musíte seznámit asi s 10 ti stránkovým elaborátem a pokud na něho kliknete tak dále už se nikam nedostanete, prostě na to aby jste se na něco dotázali, tak máte smůlu.No a po telefonu se vám ozve namluvený operátor, který vás odkazuje dle čísel a ve finále se dovíte, že jste zase na začátku a nic jste nevyřešili. Prostě nemáte možnost mluvit ani s fyzickým operátorem. Jen samá čísla a pak se vypne volání. Bohužel je to smutné, ale tímto způsobem je vše špatně. Lidlu prioritní řetězec nedoporučuji. Jelikož není možné cokoliv řešit, hlavně, že se snaží využít moderní technologie, které jsou k ničemu.
Zásadně odsud objednávat jen na dobírku. Při placení objednávky došlo údajně k chybě systému, platba odešla, ale objednávka nebyla vytvořena. O vrácení peněz marně usiluji už týden.
možná tak cena
vrácení zboží. U skříňky chyběla zadní deska takže dali aspoň slevu a stolek přišel otlučený a kousek byl bez barvy. Volat na infolinku může pouze jen objednávající, což nedává smysl, když řeším něco za staršího člověka, který nerozumí vyplnění těch pořád dokola se opakujících formulářů kde neustále vyplňujete č.objednávky a č.zákazníka. Pak se ozve automat a po mačkání požadovaných čísel aniž by přepnul na operátora poděkuje za zavolání a hovor se vypne. Nikde jsem neviděl tak složité vrácení zboží. Zákaznický servis naprosto příšerný zážitek.
Zboží nejde vracet kvůli nefunkční aplikaci, zákaznická podpora nekomunikuje. Určitě nedoporučuji.