Jedním slovem Katastrofa
lidl-shop.cz
37 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Asi v co druhé objednávce poškozené zboží. Do balíku vše nahážete a strčíte k tomu zmuchlaný papír. Nikdy jsem neviděl horší zabalení.
Řešení reklamaci hotová katastrofa !!! . Při vyplnění jejich slavného reklamačního formuláře kde bylo vyplněno vše i kontakt na přítelkyni aby mohla vse vyřešit . Je problém že to nesmí řešit jiná osoba než udaná na faktuře . Chtějí po Vas plnou moc a na papíře s PODPISEM což mi přijde neadekvátní? Adresa byla totožná a i tak problém . Ikdyz člověk zná vše číslo faktury, číslo pripadu majitele je problem cokoliv vyresit . Nechapu. Dovolání se operátorovi katastrofa . Jejich formulář k prdu řeší jen samé blbosti (hlavně že efektivně a rychle) a místo toho aby se vyřešila reklamace daného zboží řeší s Vámi věci , ktera už je jejich starost . Přišla skříň která ma nehorázně ponicene rohy . 4 dny se to už řeší přes emaily ale ani v jednom důležitá informace jak bude zboží reklamované jen to zbytečně protahují. Spokojený zákazník chce jen vědět zda pošlou nový nábytek nebo vrátí peníze za zničeny zboží . Místo toho se řeší jaka byla výplň v balíku a že krom majitele faktury nesmí nikdo jiný řešit fakturaci . Foto jim bylo zaslané a i tak je to pro ně málo . Popis poničeni slovně bylo též taky málo . Když se tam dovolate telefonicky také neochotní s Vámi cokoliv konzultovat. Ještě jsem neměla takový problém při reklamaci !!
Objednala jsem si zboží dodani do Vánoc 4 ks z toho 1ks změněno datum a přijde až po Vánocích nechápu jak to je možné...Komunikace katastrofa a pomalu vás pošlou....Nooo už nikdy více...
nakupuji už několik let a spokojena
Asi 2 měsíce sleduji malý baťoh za 299,- ale překvapilo mě,že najednou před vánocama sleva na 399,-. Co si o tom myslet ?
Ač mi byla při reklamaci přiznána bezplatná výměna zboží, ani po 6 týdnech nemám ani nové zboží ani peníze zpět. Zákaznická podpora posílá jen děkovné maily za trpělivost, ale výsledek nula.
Problém není obchod ale dopravce, česká pošta. Každý doručeny byl balík poškozen.
Zboží nejde vracet kvůli nefunkční aplikaci, zákaznická podpora nekomunikuje. Určitě nedoporučuji.
Nedoporučuji obchod. Žádná komunikace. Objednáno více zboží, kde přepravce převzal jen jednu položku za šílenou dopravu. Na zbytek položek které tam nejsou se bude platit další dopravné, to snad nemyslíte vážně. Lidl už nikdy! Nebyl problém z předchozích objednávkach ale tohle co se tam děje, už nikdy více. Jde vidět že na skladě vládne anarchie a bordel.
Koupil jsem aku baterii přes e shop když se pokazila šel jsem reklamovat.Ale prdavačka mi řekla že se neshoduje ian baterie s ian na krabičce abyl jsem vyřizeny.Když to tak udělaji a vy si toho navšimnete tak mate smulu a reklamaci vam neuznaji.
žádné
zboží, které jsem si objednal přišlo jinak, namísto 1 sady přišly 2, namísto 2 sad přišla 1. Navíc IO Lidl provedl na 1 objednávku 3 blokace na BÚ. Po dodání 1 zaúčtoval a zbylé 2 blokace ponechal v platnosti. Vyhněte se tomuto obchodu.
Zbozi nedorazilo v terminu, ktery obchod slibil.
nereagují na reklamaci již dva měsíce, mám rozbitý vysavač, který mi je k ničemu. Žádný produkt od nich už nechci, chci zpět svoje peníze!
nereagují na reklamaci již dva měsíce, mám rozbitý vysavač, který mi je k ničemu. Žádný produkt od nich už nechci, chci zpět svoje peníze!
Zboží nebylo doručeno, údajně objednané zboží již není k dispozici. Za tuto nepříjemnost se Vám omlouváme. To nejde doobjednat? Nedoporučuji.
Byl bych opatrnější při nákupu meteostanic AURIOL , ke kterým jde podle popisu připojit až tři čidla . Další čidla nejdou koupit !
Nic jsou to podvodníci
Tak teď jsem byl v Brandýse nad Labem v Lidlu a máslo samozřejmě nemají dají tam jenom jednu krabici ale lžou ve skladě jich mají plno moc dobře to vím jen chtějí nalákat lidi nic jiného podvodníci to jsou
Obchod nedoporučuji, objednala jsem dcerám každé overal na spaní,se dvěmi velikostmi. 122-228 a 134-140. Dorazily mi oba overaly o velikosti 134-140.
S nákupem jako takovým jsem nikdy žádný problém neměl a to platím dopředu.
Ale jak dojde na reklamace, tak začne být situace zajímavá.... Napřed lidl formulář a pak zjistíte, že Lidl má několik "servisních partnerů" a tak je každá reklamace jiný zážitek. Někde je to ok, někde je komunikace katastrofa. Takže někde mám vrácené peníze, někde zaslané nové zboží a u jedné reklamace jsem zjistil, že jí nikdo neřeší a tváří se, že ani nezačala..... I podle kvality zboží je vidět, že Lidl se vydal cestou maximálního zisku a zákaznická spokojenost je nezajímá.
Nákup v kamenné prodejně Ano v Lidl on-line shop NE
Nejenže zásilka nedorazila ani více jak týden po původním termínu, navíc jsem ani nebyla informována o zpoždění. Musela jsem napsat na zákaznickou linku aby mi toto zjištění oznámili. Mám prý být trpělivá že na tom budou pracovat. A pokud mi do 3 dnů nepřijde e-mail o odeslání, mám se znovu ozvat. Tak 5 dnů po tomto e-mailu znova ani čárka stran Lidlu a ve sledování zásilky se nepohla ani myš. Toto bylo asi naposledy co jsem si od nich cokoliv objednala. Komunikace je naprosto nulová a snaha o nápravu je hluboce pod bodem mrazu. Na takový korporát zacházejí se zákazníky jako s kusem hadru. Edit: po další urgenci se ukázalo že je zásilka ztracená a pravděpodobně jí nebudou moci doručit. Mezitím se jedna z položek vyprodala a tak mi poslali 100,- kupón na další objednání. Tohle je opravdu výsměch.
Žádný nemám