Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

D Korinekpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Doba dodání

Maruskaadapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

zboží není v e velikostech-pošta mi nic nedodala, musela jsem se rozčílit na poště nikdo mi balíček nedovezl,žádejte vrácení za poštovné-pošta nepracuje

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Je mi líto, že jsem si recenze na obchod nevyhledala již dříve. I já jsem učinila objednávku na eshopu před Vánoci s důvěrou, že vše dorazí ve slibovaném "předpokládaném termínu doručení". Chytře je zde zřejmě uveden termín "předpokládaný", protože tak, jako u ostatních zákazníků samozřejmě zboží nebylo dodáno s tím, že informují emailem o zpoždění - a ano, za mě v pořádku i to, je před Vánoci, objednává si jistě mnoho lidí, ale nikde není uvedené alespoň orientační (náhradní) datum, kdy tedy zboží, a zda vůbec dorazí. Věci jsem vesměs objednávala jako Vánoční dárek - dala jsem si dokonce "tu práci" a počkala 15 minut na zákaznické lince pro to, abych nadiktovala všechny potřebné údaje a paní na druhém konci mi sdělila, že "udělají vše pro to, aby zboží do Vánoc doručili, ale nic mi nezaručuje". No bezva, to mě musím říci vážně ohromně uspokojilo! Žádné náhradní řešení, jako vrácení peněz a storno objednávky se nekoná... Nemálo sprostých slov by padlo na cizí hlavu, telefon jsem raději zavěsila... Musím říci, že v minulosti jsem s nákupem nikdy neměla problém, vše mi bylo doručeno tak, jak e-shop uváděl, o to více mě tato negativní zkušenost mrzí, objednávat již více nehodlám.!

Konic 40před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Na emaily nereagují, když se po hodině dovoláte na infolinku, tak vám sdělí, že jim máte poslat email. Na ten samozřejmě nereagují. Management bezpečně schovaný, aby nemusel řešit stížnosti zákazníků.

josef simandlpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic vyjímečného

Objednal jsem jednou objednávkou tři provázané druhy zboží. První dva přišly (samozřejmě v různé dny), na třetí čekám již tři týdny po dohodnutém termínu dodání. Ani na jednu ze dvou urgencí jsem nedostal odpověď. Již nikdy LIDL eshop.

Pepa Moravčíkpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Strašný, strašný a ještě jednou strašný!!! Zboží jsem objednal 9.12.2022, abych vše stihl mít doma do Vánoc. Dne 15.12.2022 mi dorazil e-mail, že ani jeden z mých objednaných produktů (celkem 5) nestihnou doručit v termínu. Kontaktoval jsem tedy Lidl přes e-mail - marně, telefon buď obsazen nebo ho nikdo nezvedal, rozhodl jsem se tedy reagovat tak, že jim nápisu na Messenger. Nevím kdo mi odepisoval, nikdo se nepředstavil, ale tá komunikace stála za to, dotyčný či dotyčná mě slušně poslali do…. Chtěl jsem vrátit peníze a obj. stornovat, na to mi bylo řečeno, že neexistuje, že nemám zboží přebírat - až dorazí třeba po Vánocích (třeba). Řekl jsem jim, že to jen tak nenechám, že nemám ani zboží ani peníze a na to mi jen bylo odpovězeno: přečtěte si naše obchodní podmínky. Toto chování je absolutně neslušné a hrozné, jako může se kdekoli stát, že vám zboží nedodají, ale nepřiznat si chybu a ještě udělat v*la z vás? Otevřeně říkám, že jsem podal podnět na ČOI.

Janapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Otřesná služba. Při potvrzení objednávky mi přišlo předpokládané datum doručení. To dodrženo nebylo a objednávka evidentně ještě vůbec nebyla expedována. Na emaily nereagují, dozvědět se, kdy a jestli vůbec přijde je nemožné. Je to jako čekat na Godota, od Lidlu bych takto neprofesionální přístup nečekala. Ostuda!

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Nejde jen tak zadat místo vyzvednutí. Když zadám svoje jméno, nemám nic na výběr. Tohle jsem řešila pokaždé, co objednávám. Jinak zboží je skvělé, super kvalita. Ale tohle mě fakt vytáčí. Bylo by super, kdyby jste to napravili

Rado Saelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic. Za posledních cca 5 let se zásadně změnil. Že sortimentem a kvalitou zboží totálně propadl. Už to není ten Lidl před deseti lety.

Výběr zboží

Jakub Lukes 593před 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

U zboží nezveřejní zápornou recenzi

Renčapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zbozi objednano 30.11. a ihned zaplaceno kartou. Zatim nedodano a uz si z karty blokli znovu stejnou castku. Pred Vanocemi fakt super. Uz to resim a castka zatim nevracena a zbozi taky nikde.

Alexpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Kvalitu zbozi

Jejich dlouhá čekací doba. Napisou objednavka přijata,ale to je vše,a neni to poprve cekat na zbozi 14 dni mi prijde dlouhe,jeste kdyz je zbozi skladem.

Bud Janapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem si koupelnový nábytek. Vysoká skříňka i skříňka pod umyvadlo byly nemálo poškozené, prosklená skříňka nad umyvadlo mi přišla jiná.

Ladislava Křelinovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Dvakrát objednané stejné zboží s tím že první bylo poškozené tak jsem jej vrátila a znovu objednala stejné bohužel přišlo ještě horší byla to sada hrnců. Sada kuchyňských hrnců Profi Black Star, Číslo výrobku: 100250152 u výrobku byl hodně poškozený smalt u obou stejných objednávek.

Randapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Dobrý sortiment zboží za přijatelné ceny.

Příšerná komunikace, nezájem na infolince, dne 5.11. v 11:22 Pan dokonce položil telefon, ač je hovor hrazený zákazníkem.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Cena

Vrácení peněz

markéta před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Platba odečtena, ale zásilka nedodána. Žádná zpětná vazba.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Objednávka na 5 věcí - každé zasíláno zvlášť s odůvodněním, že jde z růžných skladů bez možnosti sloučení, což je velmi obtěžující.Přepravní společnost navíc nelze zvolit a komunikace se zákaznickým servisem je mizerná, telefonostka arogantní beze snahy jakkoliv pomoci. Navíc kontakt na zákaznický servis je na stránkách záměrně hodně utajený a zpoplatněný hovor se prodlužuje nutností mnoha odpovědí, než se (pokud vůbec) na operátora probojujete., což nakonec stejně k ničemu není.

Mariepřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic, úpadek společnosti

Prázdné regály, když už něco vyberete tak vám to u kasy rozmačká pokladní, dnes mi pokladní schodila chleba a rohlíky, víno a rozbila vejce. Chvátala a byla to dle cedulky vedoucí směny. Po upozornění, že když si už něco koupím tak si to chci odnést a ne jít domů s prázdnou jen zaplatit. Tak mi bylo sděleno, že to je nová politika Lidlu. Už mě tam nikdo neuvidí

Jan Votypkapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

v současné době nic

Koupil jsem si skořepinový kufr prodávaný jen v Lidlu a při prvním letu letadlem přišel o kolečko. Opakovaně jsem prosil Lidl, aby mi sdělil,kde je možné kufr opravit a nebo koupit kolečko, ale jaksi se mnou nemluví.

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie