Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Michaela Nesvadbovápřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Komunikace, jednoduchost, rychlost vyřízení

Dárek pro dítko pod stromeček přišel polepený přepravní nálepkou přímo na krabici. Nikdo se neobtěžoval jej obalit aspoň fólií. Takže se válel při přepravě všude možně ve špíně, nálepka nalepena samozřejmě tak, že zakrývá obrázek překvapení, sundat jej nelze. Reklamace není možná, ptž tento důvod reklamace nelze uznat. Slečnou na lince mi bylo doporučeno přebalit do jiné krabice nebo zkusit zboží vrátit a objednat znovu, kdy zaplatíte náklady na dopravu znovu a ještě mi nezaručí, že nepřijde opět stejně zabalená.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Poměrně kvalitní zboží ku jeho ceně

Doprava - objednáno celkově asi 8 položek u kterých bylo psáno "dodání do 3 pracovních dnů", nějaké dny navíc by člověk toleroval, ale balíčky mi chodily stylem, že celá objednávka se nějak rozkouskovala a celková doba, než se mi doma seskupilo všechno, byla měsíc a půl, což je opravdu nepřijatelné. Bez jakéhokoli avizu, že by někde vznikly komplikace atd. V životě jsem neměla s žádným eshopem takovou zkušenost. Pokud byste chtěli odtud něco objednat, tak to musí být něco, po čem opravdu toužíte a nepocitate s tím, že to chcete do týdne doma, v opačném případě se nákup zde, stran dopravy, nevyplatí

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Naprosto nedoporučuji. Vybrala jsem si zboží v e-shopu, zaplatila 6.11. 22 předem kartou 1799 Kč. Přišla mi potvrzující faktura. Přijel kurýr se zásilkou a požadavkem na zaplacení dobírky 1999Kč. Dnes 23.11.22 i přes opakované reklamace e-maily i telefonáty, mi Lidl oznámil, že jsem zboží vrátila a že mi pošlou zpět peníze. Naprostá ignorace něčeho, jako je smlouva a veřejný příslib služby. Já žádné zboží dle smlouvy, kterou se mnou Lidl uzavřel neobdržela. Opakovaně Lidl žádám o zaslání zaplaceného zboží na adresu. A opakovaně už od začátku incidentu písemně oznamuji, že nehodlám od smlouvy odstoupit. Toto jednání hraničí s vydíráním. Buď převezmete zásilku, zaplatíte peníze znova a dokonce vyšší částku nebo vám zboží odmítnou předat. Nehoráznost. A celé to trvá již 17 dní. Již nikdy nic na eshopu neobjednám. Jsem také rozhodnuta přestat Lidl navštěvovat. I absolutely do not recommend it. I chose the goods in the e-shop, paid on November 6. 22 in advance by card 1799 CZK. I received a confirmation invoice. A courier arrived with a package and a demand for cash on delivery payment of CZK 1,999. Today, 23/11/22, despite repeated complaints by e-mails and phone calls, Lidl informed me that I had returned the goods and that they would send me the money back. Total disregard for something like a contract and a public promise of service. I did not receive any goods according to the contract that Lidl concluded with me. I repeatedly ask Lidl to send the paid goods to the address. And I have repeatedly announced in writing since the beginning of the incident that I do not intend to withdraw from the contract. This behavior borders on extortion. You either accept the package, pay the money again and even a higher amount, or they refuse to hand over the goods to you. Insolence. And the whole thing has been going on for 17 days. I will never order anything from the e-shop again. I have also decided to stop shopping at Lidl.

Weronika W 123před 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Kvalitu zboží

Dodání šílenství... Jedna objednávka = dva balíky českou poštou, jeden balík PPL. Ten mám kdesi na výdejním místě. Absolutně nechápu, který trouba rozesílá takhle zboží, však se to nemůže absolutně vyplatit ani vám ani nikomu dalšímu.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Některé zboží...

Dodání. Tentokrát musím vyjádřit nespokojenost. Dneska jsem obdržela jedno zboží z objednávky. Zažila jsem celkem šok. To opravdu už hodláte posílat zboží bez zabalení??? Dárek na vánoce, na jehož obal jen přilípnete štítek s doručovacími údaji??? Že taky dopravou může přijít k úrazu asi neřešíte.....jsem zvědavá na další objednané zboží, v jakém stavu přijde....ale tenhle přístup je nepochopitelný. Navíc kdokoli z krabice může cokoli vytáhnout - žádné zabezpečení....prostě nepochopitelné!!! Asi chcete, aby Vám zákazníci zboží zase vraceli.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Rychle dodani

Formulář na vrácení vpode ale štítek na nalepení bez toho se nedá zboží vrátit z nikým se nedomluvite ani písemné ani telefonem tam to nikdo nebere

Brenkusova Dagmarpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Katastrofální obchod . Objednávka dorazila nekompletní , ze 4 položek jen jedna .Dopravu jsem měla mít zdarma vzhledem k výši ceny objednávky . Ale dorazily pouze punčochy prodražené nakonec o dopravu , která vůbec neměla být . Žádný omluvný e-mail , upozornění před odesláním na nekompletní objednávku taky ne .Na můj dotaz , jak se to bude řešit dál ani přes kontaktní formulář žádná odpověď . Ráda pochválím když je co . Ale tohle je obyčejné klamání zákazníka a o spokojenosti nemůže být po takovém jednání řeč. Poprvé a naposledy . Špatný provoz e-shopu , horší zkušenost s nákupem on-line nemám .

Luciepřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Obchod NEDOPORUČUJI!!!! Jsou mnohem lepší obchody a to jak kvalitou zboží, tak hlavně jednání. Obchod s oblečením a nenabízí tabulku velikostí, jen jakýsi dotazník na vaše míry? Když jsem psala na "podporu", jestli někde mají velikostní tabulku, tak mi nikdo za dva měsíce nebyl schopen odepsat. Objednala jsem zboží, jelikož nesedělo a kvalita šílená, vrátila jsem zboží. Při vracení peněz mi vrátil obchod o 29 Kč méně, za prý neuhrazenou dobírku. Podotýkám, že objednávka byla rozdělena do dvou balíků, kdy jsem za ten jeden dobírku zaplatila, za druhý nikoliv, a tak mi to při vracení strhli z vrácených peněz, aniž by napsali mail, že si budou něco strhávat z vrácené částky. Další, když chcete vytvořit vratku, tak to nejde, páč to hlásí chybu. Manžel si zde objednal brusku od jejich slavný značky, to na jedno použití, bruska fungovala jeden den. Takže Lidl shop nikdy víc, ať už jde o kvalitu nebo jednání, můžu snad za to, že zde mají bordel a nefungující systém.

Tomáš Vorlíčekpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Psací stůl přišel se šuplíkem kde obě strany byli pravé, tudíž nešlo zkompletovat! Při reklamaci se ani neomluvili a chtěli poslat celý stůl zpátky, že pošlou peníze. Nevím jak se představují zase demontovat stůl a shánění krabice do který se to vejde! + ten čas strávený nad tím vším!

Punkerjansapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Moje 70ti letá máma při placení použila bankovku hodnoty 2000 a bylo jí vráceno na 1000, když se to snažila reklamovat tak slečna pokladní šla zvážit pokladnu (jak se to dělá?) samozřejmě s negativním výsledkem

Marcela Tomáškovápřed 2 lety
Doporučuji obchod

Vše vporadku.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

logistika

Martina Sragovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Velka nabídka

Nulové řešení reklamací. Letos 2 podané reklamace, ani jedna není ani po 4 měsících dořešena. X-krát zaurgováno a nic se neděje. Rozhodně zde nenakuovat elektroniku a nic dražšího. Konkrétně reklamujeme misky a paddleboard. Tedy věc za x-tisíc Kč. Fungoval měsíc a pak se lepení ventilu rozlepilo. Věc nikdo neřeší. Strašný přístup.

Martin Stepnickapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nekalé prodejní praktiky, kdy je prodán set více výrobků (např. vrtačka, nabíječka a akumulátor) za jednu cenu, přičemž je následně vystavena faktura na tři samostatné výrobky s rozpadem do položkových cen. V případě reklamace je pak vnucována cesta odstoupení od smlouvy, což vede na vrácení obnosu, který nestačí na pořízení porouchaného prvku setu. Katastrofální backoffice a procesy u reklamace, porušování zákona. Nedodržení zákonné lhůty 30 dní. A opět řešení cestou vrácení fiktivní ceny místo nahrazení porouchaného výrobku novým.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost vyřízení objednávky

Po zaplacení zboží obchod absolutně nekomunikuje ,na e-maily nereaguje a zákazník již není pro tohoto prodejce atraktivní.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží je většinou odpovídající ceně.

E-shop je spíše tragický co do procesních úkonů, nepřehledný a jako takový již nepoplatný době. Většinou je značně netransparetní, objednáte-li zboží např. přes PPL-ku s doručením na PPL Parcel Shop, aby jste si mohli vyzvednout dle Vašich časových možností, tak vám jej pošlou poštou na adresu. Pokud to reklamujete, tak se vám pouze vysmějou, že to tak je. Většinou platím předem. Z tohoto pohledu, když k tomu tak lidl přistupuje, zda by nestálo za to u e-shopu objednávat na dobírku a poté se v klidu rozhodnout a při špatném doručení to prostě nevyzvednout, ať si s tím firma následně dělá co chce.

Tomáš Mrázekpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost

Když to přišlo z ČR, bylo to zabalené OK. Když jim to putovalo z ciziny (Rotterdam myslim), pokaždé nezabalené (jen originální krabice) a během dopravy poškozené (nejenom krabice). Výsledkem reklamace opět příchod poškozené krabice s poškozeným výrobkem. A to samozřejmě člověk netuší, když něco objednává, z jakého skladu to půjde, a může mu to být v normálně fungující firmě i buřt. Takže suma sumárum, pár objednávek úplně v pohodě, ale z poslední doby tři, co šly z ciziny, a tam všechny s poškozenou krabicí, 2 s poškozeným obsahem, a jedna s jinou barvou výrobku, než bylo objednáno.

Tereza Němcovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

E-shop Lidl vřele nedoporučuji. Nejenže mi bylo doručeno nekompletní zboží, ale následný svoz (zdarma, bez placení poštovného, lze vrátit zboží pouze přes spol. PPL, jinak je zákazník nucen hradit poštovné sám) domluvený na zákaznické lince se neuskutečnil, protože operátorka do kolonky "Ulice" zadala mé příjmení (!), takže doručovatelé svoz zrušili. Při opětovném volání na zákaznickou linku byl problém staré informace dohledat, obávám se, že ani tentokrát se svoz nezdaří. Operátorky se mi jeví jako vyloženě neschopné, e-shop také. Nevermore.

Žaneta Frankovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

kamenné prodejny jsou příjemné a není zde problém vrátit zboží. Eshop tragédie

Již poněkolikáté mi u Lídlu visí ve vzudchu nemalá částka za vrácené zboží a už mě to opravdu obtěžuje. Kromě toho, že dovolat se na infolinku je prakticky nemožné, tak na formulář také odpovídají cca 10-14 dní. Momentálně už poněkolikáté čekám 30dni od doručení dobropisu na vrácenou částku.. neuvěřitelné.. Až mi konečně dorazí peníze už zde na eshopu nic nekoupím.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Neschopný nefunkční eshop. Kdyz si zde nekdo neco objedna, tak malo kdo se toho dozije :D

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie