lidl-shop.cz
37 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
nic
nikdy více, zboží stále nedorazilo po 14 dnech
Nic
Zboži, komunikace e-shopu, dodání
Ceny Celkem slušný výběr
Komunikace obchodu vždy na bodu mrazu Objednávka 8 položek = 6 samostatných balíků. To je na palici...
Rychlé dodání
Zaslali mi úplně něco jiného, než co jsem si objednala.
Objednal jsem brusku parkside měli mi dodat do 5 dnů ale už je to tři týdny a stále nic
nic
Strašné!! V životě nikdy více. Doprava šílená i přesto že píšou dodání 3 pracovní dny. Tak to absolutně tak nebylo. Navíc přímo až v den dodání Vám pošlou email jak nestííhají a že toho majíí moooc. A že zboží bude dodáno v následujících dnech??!!!!! Když už tak čekáte dlouho a prostě s tím počítate? VRCHOL. tak ať si sakra pořídí více zaměstnanců nebo ať neslibují dodání do 3dnů!
nic
Dodání zboží je hrozné, objednali jsme v e-shopu 21 věcí a vše posílají po jednom kusu...Taky napsali, že zboží obdržíme do tří dnů, ale už je to deset dnů a došlo nám (až v posledních třech dnech) jen osm věcí...Taky e-maily mají nepřehledné.
Nic
Když někdo někoho naláká na 200,- poukázku, pokud se zaregistruje, a po vygenerování kodu a jeho vložení před dokončením objednávky se zobrazí "kod byl již použit", tak to naštve. Na email mi ani nebylo odpovězeno, a na infolince člověku řeknou že bez screenu nemůžou nic dělat, tak to mají nařízeno od vedení. Takže vedení ví, že se to děje, když na toto mají interní postup, ale asi jim je to jedno. Poprvé(a to jsem ani nic neobjednal) a naposledy.
skvělý výběr zboží, dobre ceny. Nějak nechápu ty negativvní reakce tady.... Kupovala jsem pres tento e-schop kolem 15 věcí. Od oblečení, přes sekačku na trávu, matraci, tlakový čistič atd. Vždy naprosto bez problémů. PRI OBJEDNÁNÍ NĚKOLIKA RŮZNÝCH DRUHU ZBOŽÍ NĚKDY VE VÍCE DODÁVKÁCH. ALE TO MÁ PŘECE LOGIKU. TĚŽKO BUDU MÍT V JEDNOM SKLADU SEKAČKU A PÁNEV... Reklamovala jsem jen jednou a byla to reklamace velmi problematická z mé strany.... přístroj sem poškodila neodbornou manipulací. Reklamaci naprosto bez problémů uznali a přístroj mi vyměnili... ZA MNE TEDY NAPROSTÁ SPOKOJENOST.
jsem naprosto spokojena
Nic
Objednávka rozdělena na 10 položek a posílají jednu po druhé. Takže čekej kazdej den na ppl-ko, my Ti to doručíme během měsíce všechno. Když zavolám a zeptám se proč, tak mi položí telefon. Super. Asi se zbláznili. Neuvěřitelné.
drahotu.
Podvod na Vaše zákazníky. Akce máslo to je katastrofa. celý týden bez dodávky. Klamavá reklama. Na co tisknete drahé letáky, když potom marně čekáme na zboží. Taková firma no to je přece podvod!!!!!!!!!
Absolutně nemohu napsat nic pozitivního.
Přístup k zákazníkovi, chyba na jejich straně, ale nejsou schopní přijít s řešením. Pošlou vám jen polovinu objednávky a druhou zruší i když tvrdí, že ji mají skladem. Prostě ji nepošlou. Naprosto nedoporučuji, je to bordel na kolečkách.
Nic nemohu pochválit, vše je špatně!
Snad na té zákaznické lince dělají velmi slabá nejnižší třída operátorů bez vzdělání, takže chápavost nulová. Při reklamaci si vas lidl přehazuje se servisem jak horký brambor. V lidlu už nekoupím ani balenou vodu, pro mě tento obchod skončil.
ceny
dorazil nefunkční produkt , ještě týž den vrácen na reklamaci, je to již 30 dní a nikdo se neozval , na telefonu nepříjemná paní ať si prý vyplním formulář .... rozhodne zde již nikdy nenakoupím a rovnou podávám podnět na ČOI
Vůbec nic. Od komunikace po odeslání zboží to je otresna zkušenost.
Všechno!!! Zboží které si objednáte a zaplatíte, tak neposlou. Hl že posíláte faktury a informace o odeslání zboží! Realita je úplně jiná. Telefon na linku je totálně zbytečný! Lidi co tam sedí nic neví, s ničím vám nepomohou a čtou vám akorát nacvicene slogany z papíru! Po odeslání reklamace uběhl už měsíc a půl a stále žádné vyjádření! S tímhle přístupem běžte do prd ele! Diky teto zkušenosti jsem prestal v celém lidlu nakupovat....určitě nikomu nedoporučuji nakupovat u této otřesné společnosti !
nic
soudruzi v Moskvě by se zaradovali kdyby viděli jak funguje pokrokově demokratický eshop :)
Výběr zboží
E-shop, už dvakrát přišla informace, že kvůli velkému množství objednávek nejsou schopni dodat objednávku.. Zboží jsem měl vybrané jako dárky k narozeninám , v předstihu. Dva dny před narozeninám jsem radši objednal u konkurence a bylo mi dodáno následující den. Naštěstí jsem zboží z Lidlu neplatil předem, ale na dobírku a do zásilkovny, takže ho nevyzvednu. Pro jistotu, aby nebyla cenzura, jsem zaslal e-mail i na vlasrníka Lidlu.
Zboží je od začátku akce již nedostupné. To stejné kamenné prodejny např. Boskovice. Akční zboží je skladem max. první den ato ne celý. Absolutní klamání zákazníků.
Vůbec nic
Pardubice S.K.Neumana- paní,jestli se to tak dá nazvat....prostě security, absolutní nehorazne chování o dodržování pravidel...atd.... arogantní, hnusná, sprostá ženská... Jinak na eshopu taky nemám kladné recenze,objednala jsem skříňku které mi přišla poškozená, uštípnuty roh....kdyz jsem psala mail....co a tím tak žádná odpověď ani po urgenci, nevím..... Lidl vůbec....ani kamenný obchod a po zkušenosti ani e-shop....
Nejpomalejší eshop, co jsem kdy zažila. Dodání do 3 dnů píšou, ale spíš je to do 3 týdnů.