Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Mufanipřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Všechno špatně

Ivana Kamenikovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

S dopravcem PPL špatná zkušenost, informují o zásilce, až v den dodání, když nejste doma, znovu nepřijedou a dávají do vzdáleného místa Parcel boxu a na infolince Lidlu arogantní chování slečny. Jakého chcete dopravce si zvolit nemůžete, tak mi bylo řečeno.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Objednala jsem si zehlici prkno objednavka byla zabala a čekala na expedici po týdnu furt nic tak jsme volali a tam nám řekli ať počkáme že se na to podívají voláme druhý den a řekli že na tom pracuji a stále nic voláme další den zvedla ti jiná paní a ta nám řekla že když zboží nepřijde do 5 dní je považováno za ztracene a že si máme vytvořit novou objednávku jak ale když už je nedostupné a víc se s námi nikdo nebavil takže za nás velké zklamání

Pajavanapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Vše

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Jednoznačné plus si saslouží nabízené zboží.

Ve vlašimské prodejně budete hodně rádi když koupíte zboží "v akci" a ještě raději budete, když Vám nákup zprávně namarkují.

Fanda Bandapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Odeslal jsem elektrické nářadí v záruce na opravu. Vyjádření jejich servisu neopravitelné-vrátit peníze. Okamžité odeslání výsledku opravy na zákaznickou linku. Po 20 dnech ani peníze, ani vyjádření co bude dál.. Docela sprosté...

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

V balíčku chybělo zboží, hned jsem urgovala v kontaktním formuláři, následně ještě 4x emailem a nic. Myslím, že by se na tuto "parodii na eshop" měla zaměřit Česká obchodní inspekce!!!

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodani

Příšerná zákaznická linka, která neni schopna vyřešit, když přijde zboží pro deti, které není kompletní. Kvalita výrobku je navíc hodne špatná. Po stranách lepidlo atd... Nikdy už v tomto e-shopu nic nekoupim.

Jirka Barpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic!!!!!!

Bordel v krámech,nedostatek lidí na práci a když se ucházím s vysokými znalostmi + vzdělání,praxe. K čertu s Vámi,jednou si udělám čas a bude kontrola....

Miroslav Sbazarpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutně nic. Hrůza !

Parodie na eshop + ukázka, jak se on-line absolutně nemá dělat. Tragédie, kde nic nefunguje, podpora žádná, neochota ... a jako bonus ještě schovali infolinku, aby je zákazníci "neobtěžovali. TADY NENAKUPOVAT, ZADARMO DRAHÉ !!!

Aukrolukapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodání zboží.

Již dva měsíce mi nikdo jak z infolinky tak z emailové komunikace není schopen sdělit kam zaslat vadný vysavač Xiaomi. Třikrát voláno na infolinku (prý vyčkejte oni se ozvou) třikrát urgence emailem (bez odpovědi). Horší zkušenost s reklamací než tuto nemám. Absolutně nedoporučuji

Veronika Holejšovskápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zajímalo by mě proč je objednávka, obsahující tři položky, vytvořena v jeden den a v jeden čas rozdělena na dva balíky a každý je přes jiného dopravce??!! To trošku postrádá logiku. Absolutně nevyhovující pro zákazníka! Za přepravu platím a tohle bych v životě nezvolila! Kdybych chtěla 10 balíků přes tři různé dopravce tak si to tak objednám. Navíc mi do emailu chodí x zpráv, absolutně nepřehledné informace o stavu a detailech objednávky. A to nemluvím o jejich lžích typu “dodáme do 3 pracovních dnů”. Na objednávku čekám už týden. Nic horšího jsem v životě neviděla.

Petr Čížekpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Nakupuji docela dost nářadí a jsem celkově spokojen. Lidl mi zatím kladně vyřídil všechny reklamace, které se vyskytly.

Dřív to fungovalo lépe a rychleji. Hlavně při koupi přes E shop je to docela zdlouhavé (reklamace.) Ale asi nejvíc mě zvedlo ze židle, když jsem zjistil, že si na E shopu cenzurují recenza zákazníků a ty špatné (i když poctivé a pravdivé ) nezobrazí....koupil jsem brusku a jelikož jsem měl již v užívání předchozí model, zjistil jsem že nový nefunguje správně (problém s otáčkami motoru) ok. vyreklamovali, ale má recenze se pod výrobkem neobjevila, koupil jsem násleně dvě další...stejná vada...ani druhá recenze neprošla, koupil jsem čtvrtou a vrátil...stejná vada...celá série nejspíš, a kdo to nezná, vesele koupí...protože ono to nějak brousí, jen 5 x pomaleji....

Luis Lukaspřed 2 lety
Doporučuji obchod

Nice

Kotatko 0401před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Lidl ???? Ostuda a za mě velký mínus. Nabízí v prodejnách akce a když dorazíte už v první den a zboží tam není tak nikdo neodpoví jestli vůbec přišlo. A na info línce ???? To chování operátorů se ani komentovat nedá!!!! Tak že za mě Lidl už nikdy !!!!!

Miloš Nejezchlebpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

ceny

Objednal jsem 5 zboží, vše skladem. Jedno dorazilo jen částečně, jedno vůbec. Vyplnil jsem složitý kontaktní formulář a dodnes (4dny) žádná odpověď. Než takto dělat eshop, tak ho raději nedělat vůbec . Spousta ztraceného času.

Matyaskovappřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

1.6. jsem objednala zahradní stůl s tím, že bude doručen do 10 dní. 9.6. byl doručen. Po rozbalení jsme zjistila, že je sražená hrana stolu v délce cca 15cm. ihned jsem reklamovala na PPL ( byl poškozen i obal) a 14.6. v lidlu. S paní jsem se domluvila, že jim pošlu zpět stůl a oni mi pošlou stůl nový. 15.6. si pro něj bez ohlášení dojelo PPL. Měla jsem mailem poslat fotky a popis jak bylo zboží zabaleno. Když se týden nic nedělo volala jsem znova na linku kde mi bylo sděleno, že žádný můj mail neevidují, stůl přijali zpět a vrátí mi peníze, že nelze poslat nový. Což byla úplně jiná informace než o týden dříve. Objednala jsem nový stůl, opět čekala 10 dní na doručení. Došel 27.6. a opět poškozený, tentokrát méně, ale přece. Tentokrát musel být poškozen už před balením, protože krabice poškozena nebyla. Ihned jsem volala na linku, kde si zase vyžádaly fotky a popis toho jak to mají špatně zabalené ( ochrana jen rohů a né celé hrany a ani bublinková folie) a znova objednali vyzvednutí PPL. Týden se nic nedělo, takže znova hovor na liku, kde se omlouvali za komplikace a nebyli mi schopní říci kde se stala chyba. Hovor ukončen tím, že do konce týdne určitě PPL přijede. Nepřijelo. Další týden 14.7. další hovor, kde mi řekli, že zpětnou zásilku neevidují a že mají nějaký problém se softwarem, a že se jim objednávka PPL ztratila. PPL dojelo 20.7. a stůl odvezlo. Dnes je 26.7. a já nemám stůl ani peníze a z hovoru na lince se vždy jen dozvím, že na tom pracují a že se omlouvají za komplikace. Otřesná komunikace s obchodem a ještě horší řešení problémů. Špatně zabalené zboží u kterého pak dochází k poškození.

DAVID NEVLUDpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nedodani zboží v daný termín. Neochota na infolince. Už nikdy nezaplatim nic předem v Lidlu

Ka Homolkovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Zakoupila jsem Gril, došel mi úplně jiný než jsem si objednala, poté paní na infolince mi objednala znova ten stejný, a po druhé došel jiný gril. Druhý gril jsem platila na dobírku, je to už přes týden, a stále mě nekontaktovali s žádostí o bankovní spojení. Když jsem dnes zavolala na infolinku, paní mi sdělila, že zboží evidují, ale nemají ho v systému. K tomu se mi ještě smála do telefonu. Strašná komunikace!

Králíček Zajíčekpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Komunikace, spolehlivost, přístup k zákazníkovi, řešení problémů. - objednal a zaplatil jsem si stan. Mimo jiné u něho uváděli informaci "doručen do 3 dnů" . Ani po 12-ti dnech jsem ho neviděl. Vysvětlení - chyba na straně dopravce - logistika. Ha ha ha - obvyklé, mi nic to ti druzí. Paní na lince měla hned tendenci se hádat. A to jsem byl slušný a jenom zvedl hlas. Její řešení - předám to dál, někdo se mi ozve. Neví kdy, ale oni se ozvou.:-) a řeknou mi, zda zboží dostanu či nikoliv. Asi si dělají ze mě pr..l !!!

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie