Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

v minulosti jsem nakupoval opakovaně bez problému. Vyhovoval mi způsob vrácení zboží přes parcel shop.

Po poslední vratce jsem neobdržel zpět zaplacenou částku. Nemám tak ani zboží ani peníze. Zákonná lhůta je 14 dnů, čekám už přes 2 měsíce. Obchod nekomunikuje!

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Reklamoval jsem bourací kladivo, po měsíci se rozpadlo. Reklamace vyřízena, tím že kladivo mám zaslat přes PPL a pošlou peníze. Je to již 3 měsíce peníze neposlali a nikdo nekomunikuje. Levný šmejd. Radši si připlatit za kvalitu. Lidl šmejdy nebrat.

Isabella Čechovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

NIC!

Platbu předem mi zablokovali dvakrát, takže jsem se dostala až do mínusu. Telefonická linka Vás poučí o všem možném, dvacet minut posloucháte kraviny a když už se konečně dovoláte, tak Vám frajer na druhé straně řekne, že máte být v klidu, že Vám peníze z blokace přijdou zpět tak za 7 dní, závisí na bance. Jak můžou, když ve fakturách garantují, že Vám znovu částku nestrhnou, jí přeci jen nakonec strhnout? Zboží, které bylo skladem celou dobu, mi přišlo na 2x úplně zbytečně a pokaždé od jiné dovážkové služby. Tohle je naposledy, co jsem přes lidl něco kupovala a platila předem.

Alena Janďourkovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Zboží jsem vrátila ve 14 denní zákonné lhůtě 22.2. Do dnešního dne mi nevrátili peníze. Napsali pouze dva e-maily, kam mají poslat peníze, ty jsme vždy vyplnila a tím to skončilo. Nikdo semnou to nechce řešit

Luciemechpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Jedna objednávka mi dorazila ve 4 různých balících. Skříň, kterou jsem si objednala mi dorazila s ulomenými rohy a celá poslepovaná!!!

Katerina Chlupovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodání zboží

NIKDY UZ U NICH NEPLATIM KARTOU, JEDINE DOBÍRKOU. Platbu mám zablokovanou dvakrát. Kdybych si zaplatila zboží za 10.000. Tak mám 10.000Kc v blokaci a 10.000 si strhnout = 20.000kc se kterými nemohu pocitat, ne jen tech 10.000 za zboží. Blokace se zruší až po 7 dnech. Strašný. Ještě jsem se s tím nesetkala a mají štěstí, že jsem ty peníze zrovna nepotřebovala. Byt mamka samozivitelka a počítat každou korunu tak děti nemají co jíst. Tohle mi hlo žluči. Telata bez mozku, fakt....

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

- neschopní zaměstnanci, jak ve skladu tak na zákaznickém servisu. Rozhodně nedoporučuji.

Václav Šťastnýpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Vše. V posledním měsíci jsem objednal 3 pracovní nástroje, všechny tři již předtím rozbalené a podle očekávání všechny s defektem!!! Pouze přebaluji zboží a nefunkční posílají dál!!! Chtěl jsem tento problém řešit s vedením, údajně nesmí přepojovat.... Jak můžeme poslat ČOI na tuto firmu? To co dělají je nezákonné, je nás tu dost se stejnym problémem, kdo jde do toho se mnou? Email: wencahappy@seznam.cz

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel už vůbec nic. Jak prodejny (Osová například) tak už i e-shop stojí za ....

Zboží dorazilo použité. Nechápu!

ARRpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Byli lepší

Dnes dorazil produkt použit (objednán byl nový)

Pavlos 1960před 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Většina zboží,které nabízí není skladem

Lada Dietlpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Objednane zbozi

Placeno prevodem, castka byla 2 × spolecnosti Lidl blokovana, komunikace a naprava priserna. Jiz treti den se domaham o zruseni blokace.

Adéla před 3 lety
Nedoporučuji obchod

náhradní díly a komunikace s info linkou

Joža G.před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Přijatá reklamace ze zboží, ale na vrácení finančních prostředků čekám pres měsíc. Na dotazy nereagují.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Měla jsem objednávku na 6 druhů zboží. Zboží přišlo každé jiný den a od 3různých dopravců,takže jsem musela být 6x doma abych je mohla převzít. Každý balík jsem platila zvlášť,a konečná suma se neshodovala s celkovou sumou objednávky,třeba dobírku si započítali hned dvakrát a kdybych ji nezaplatila tak mě zboží nedají. Jsem z tohoto dodavatele totálně znechucená. Dáša

Jaroslav Medřický před 3 lety
Doporučuji obchod

Přístup a vstřícnost pracovníků

Nic8

Jiri Tycarpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

V aplikaci Lidl shop nabízí slevu 200,- při nákupu ale sleva nelze uplatnit !!!!

B. B. před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Jsem tak znechucena komunikaci zakaznickeho centra, ze spatne prevazuje dobre.

-Dorazilo mi rozbite zbozi -Komunikace a postoj zakaznickeho centra je tristni. Komunikace je nekonecna, komunikuje s vami asi 5 lidi. To co si dohodnete je druhy den zase uplne jinak, jejich postoj je neadekvatni ke vznikle situaci, komunikuji s vami, jako kdyby jste si zbozi ponicili sami. Musela jsem se vylozene domahat nejake odpovedi. Opravdu toto jiz nikdy!! Mam bohatou zkusenost s nakupovanim v eshopech ale tato zkusenost je jiste nejhorsi! Absolutne si nevazi svych klientu a jejich komunikace je vazne k zamysleni! Radim nakoupit jinde!!

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Už bohužel nic.

Zboží objednáno koncem ledna. 3.2. přišla faktura s tím, že je expedováno. 9.2. zatelefonováno na zákaznickou s dotazem, kde se zboží nachází. Za chvíli přišla odpověď mailem, že se zboží "ztratilo" a na skladě už není. V e-shopu ovšem pořád na skladě je...Jednalo se o židli do sprchy,kterou jsme rychle potřebovali. Už zde asi neobjednáme.

Jelitotekkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

akce od 7.2.2022 na prodejnách na AKU úhlovou brusku za 799,- - Nebylo možné sehnat na žádné prodejně v ČB již první den (7.2.) dopoledne. Na prodejny buď vůbec zboží nedorazilo nebo jen 1-2 kusy. JE TO JEN TAHÁK NA LIDI, JAK JE PŘILÁKAT DO PRODEJNY!!!

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie