Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Lucie Hanouskovápřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Vracení peněz proběhlo v pořádku, i když v delší lhůtě (na platbu jsem čekala cca 1 měsíc).

Objednávala jsem si potahy do auta, avšak dorazila mi úplně jiná barva, než jsem si objednala. Možná by stálo za to podnítit personál e-shopu, aby si na takovéto věci dávali větší pozor.

Božena Hlavovápřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost dodání zboží.

Nákup na lidl-shopu je ruská ruleta. Pokud zboží funguje, je to dobré. Pokud Vám dodají zmetek a chcete ho reklamovat, je to.prů .. tedy je to slušně řečeno špatné. Při reklamaci pásové pily na kov dodali použitý (to by mi ani tak nevadilo) ale nefunkční kus. Chtěl jsem výměnu za bezvadný kus, vrátili mi peníze abych si na shopu zakoupil novou pilu, kterou však zatím "zkvalitnili" o 500 Kč. Nyní jsem zakoupil kompresor PKO 24 B2. Po rozbalení jsem zjistil, že stroj je nefunkční, při spuštění se netočí, jen vrčí, rotor silně dře. Elektronická možnost reklamace byla totoálně nefunkční (ostatně jako více funkcí tohoto prodejce). Reklamaci jsem tedy podal telefonicky před čtrnácti dny, požadoval jsem nový nebo při nejhorším opravený kompresor. Operátorka na telefonu sice velmi chotná, ale kvalifikací spíše tisková mluvčí, než odbornice. Vysvětlit jí, že komkresor je zmetek od samého počátku a ne že závada vznikla až při používání, jak mi vnucovala, byla proto nad mé síly. Reklamaci bylo přiděleno číslo a tím to se strany shopu skončilo. Na včerejší telefonický dotaz na průběh vyřizování reklamace se operátorka dopátrala pouze toho, že to "reklamační oddělení řeší". Tak jsem zvědav zda opět čekají až kompresory na skladě doprodají a doporučí mi opět "inovozdražený " stroj, nebo si vymyslí něco jiného. Nebo možná touží po reklamě na Černých ovcích? Nevím, uvidíme. Rozhodně musím konstatovat, že po novém roce Lidl-shop učinil nikoli krok vpřed, ale šlápnutí do ... do zpátky.

Bertik 231před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Špatné zboží, dodáno úplně něco jiného. Po dvou měsících nemám zboží ani peníze. Hrozná komunikace, 1 hodinu čekáte na tel. spojení s kompetentní osobou. Komunikace přes Email katastrofa, nedodání všech podmínek jak vrátit zboží, nečtou celé zprávy dodatky a podobně, jednou to odsouhlasí pak zas zamítnou i když vše dodáte. Po uplynutí dvou předávám vše na Policii.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Na zboží zakoupené v Lidu, není možné po záruce koupit náhradní díly. Jedná se o nářadí Parkside. V záručním listu uvedený servis na dotaz na náhradní díl nereaguje.

Kotimarpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Lidl e-shop je strašný. (1) Jejich telefonická linka podpory je vymyšlena tak, aby volající co nejdéle čekal. Automatický hlas má dlouhá poučení o všemožných koninách. Pak v rámci zaklikávání voleb se často dostanete do situace, kdy řekne automatická odpověď, že odpověď najdete tam a tam na internetových stránkách a hovor je automaticky ukončen. Proklikat se k živému pracovníkovi je na dlouho. (2) Objednal sjem zboží, nedorazilo, pak mi suše sdělili, že to zboží nemají a vrátí mi peníze. To je sice hezký, ale proč obchod přijímá objednávky, dkyž zboží nemají? Proč pak člověka nechávají dlouho čekat a člověk se musí sám pídit po tom, co je s jeho objednávkou, aby se dobral uvedeného výsledku "zboží není, vrátíme peníze". (3) Jednu objednávku si sami rozdělí a posílají různými krabicemi na x-krát. Není to moc ekologické a je to poněkud obtěžující. když mám jednu objednávku, chci jeden balík a ne 4 balíky. (4) I malé zboží posílají ve zbytečně velkých krabicích. (5) Když chce člověk vrátit zboží z objednávky, kterou si Lidl svévolně rozdělil na x -balíků, taky to musí vracet v X balících a nemůže vše dát do jedné krabice a nalepit tam vratkové čárové kódy. Opět je to neekologické a obtěžující.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Zklamalo mě snad vše! Objednala jsem si komody dvě přišli v pořádku třetí přišla tím stylem , že mi přišli dva balíky se šuplíky (stačily by jedny) a zbytek komody chyběl po několika urgencich emailem či jejich bozimi formuláři odpověď nulová.... řešeno po 3 týdnech se dovolání na infolinku ..... budu muset zboží vrátit jelikož zbytek nemají protože komody jsou vyprodané!!! NEDOPORUCUJI JEDNANI SPOLEČNOSTI KATASTROFA ZA JEJICH CHYBU MAM AKORAT STAROSTI !!! BEZ URGENCI KOMUNIKACE NULOVA !!!!!

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

NEREAGUJÍ!! Pojďme na lidl udělat hromadnou žalobu. Jsem již 2.měsíce bez odpovědi (kterou jsem i 2x urgoval) vše mohu doložit fotodokumentací.

1 Ajeencapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

V případě, že má firma vrátit peníze za poškozené zboží, pouze slibuje a uvádí důvody, proč to nejde, nejčastější výmluva je covid, peníze však nevrací.Jelikož jsme ale nechtěli zklamat vnučku,ihned jsme objednali to stejné zboží a samozřejmě ho ihned zaplatili v domnění, že za poškozené zboží nám budou vráceny peníze.V případě nové objednávky byl Lidl rychlý jako blesk,v případě vrácení zboží stále poslouchám pouze výmluvy, proč to nejde.Celou situaci řeším již od 27.12.2021.Rozhodně nedoporučuji ,Lidl je ochotný pouze v případě nových objednávek.

Klevetová před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel při reklamaci zboží, firma nekomunikuje takže nikdy více!

Liba 61před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Teď už nic

Dodání zboží neúplné, arogance na infolince, Koupila jsem si dvě komody který jsem chtěla použít až za tři měsíce po zkušenostech Musím teď obě krabice rozebrat a zjistit zda mám veškerý materiál který k sestavení komod potřebuji. V případě že nebude vše jediná varianta Co je že to zabalím a pošlu zpátky prostě kvůli jednomu nebo dvou šroubků taková té peripetie nejhorší eshop co znám

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Pozor při nákupech rozměrného a těžkého zboží, například nábytku, půl dne skládáte, pak zjistíte vadu, místo náhradního dílu chtějí ať zboží vrátíte. Takže můžete zase půl dne rozkládat, nacpat do krabice a objednat za své dodávku a zavést na nejbližší poštu nebo parcellshop. Paráda, určitě si pak objednáte další kus a zase to risknete????!!!!!

Martina Kovářovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Bohužel se přidávám k přečteným negativním recenzim. Drive jsem nakupovala i vracela casto a spokojenost na 1. Dnes? Poslední objednavka dorazila velmi pozde, myslim dele jak za dva tydny. Pritom si myslim, ze zbozi v eshopu bylo oznaceno, ze dopraví za 3 dny. Nyni cekam na vraceni penez uz skoro mesic a na muj dotaz mi nikdo neodpověděl... Takže už nikdy vic!

Monika Polochovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dodání zboží katastrofa! Pvní zásilka se ztratila, druhá mi dojde až po oslavě narozenin dcery (kterou jsem už jednou přesunula), takže dárky na které se těší nedostane včas. V dnešní době nebýt schopen dodat zboží skladem do TŘÍ týdnů?!? A ten přístup... Jsem vytočená. Ruším účet, u vás už neobjednávám.

Leovincexpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Rozdeluji nesmyslne objednavku,prisel balik a druhy nikde.

Helena Gasparikovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Dodali mi jen část komody a dokonce 2x,musela jsem zabalit a poslat zpět.Jsem sama,takže to bylo fyzicky náročné.Špatná komunikace,nedodání peněz na účet,stále čekám,ačkoliv je to již 14 dní.Když se mi povede asi po šesté dovolat,tak mi řeknou,je to v řešení.Už mě to nebaví a jakmile se nic nebude dít,obrátím se jinam a budu to řešit.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost dodani, za me pekne funckni veci, obleceni na sport, dětské oblečení v pořádku. Když jsem reklamovala, bylo vse rychle vyrizeno, vcetne vrácení peněz, takze to take v poradku

Jiz nekolikrat jsem objednavala pres eshop a v kazde objednavce, v kazdem baliku bylo zbozi nějakým způsobem poškozené. Praskla vika od doz do kuchyne a uloznych boxu, odpadkovy kos cely promacly..no veci k nicemu uz potom. Špatně zabalene zbozi v krabici, nebylo to vevnitř nijak obalene v bublinkove folii, ci v necem, co ochrani plastove veci pred narazem. Ted v mrazech staci sebemenší neopartne zachazeni s balikem a zboží uvnitr to ma spocitane. Na to asi pri baleni baliku k odeslani moc nemyslí. To bych urcite vytkla.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod

vstricnost

nic

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Driv jsem si nemohla stezovat, co jsem objednala, tak do par dnu bylo u nas, vraceni taky v pohode

Objednavka potvrzena 4.1., na postu nahlasena 5.1. A 21.1. zasilka porad nikde, jeste ze jsem to vzala na dobirku, vubec nemam v planu to prevzit, zmetci, zasilka mela dorazit do 10.1

Mi Urbanovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Vůbec nic

Úplně všechno- nedoporučuji! Nedivím se ,že je tu hlavně samé negativní hodnocení. Špatný přístup k zákazníkovi. Neprofesionální chování na zákaznické lince,kde vůbec neznají obchodní podmínky .Nevrací peníze za vrácené zboží, již přes měsíc čekám na peníze,jen slibují že brzy pošlou, ale do dnešního dne nic. Už nikdy nic tam nekoupím! A nedoporučuji!!!

Market 016před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Pochválit už bohužel není co. Dřív to byl solidní eshop, nyní se to říci nedá.

Dlouhá dodací lhůta, žádná komunikace a nakonec žádné vrácení peněz.. :((

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie