Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

cajadavidpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

NIC !!!!!

všechno !!!!! Prosím vás lidičky Nikdy u nich Nenakupujte NIKDY !!!!!!!!!!!!!! Zboží bylo v pohodě objednáno a čekám. A ono nic . Po týdnu mi přišel Email s Vratkou že jsem si to údajně rozmyslel . No co nám budu povídat Čuměl jsem jak péro z gauče . Nejhorší E- shop se kterým jsem měl kdy co dočinění . Dvěma slovy HRŮZA a DĚS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Semelovaspřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

v on-line obchodě NIC

Reklamace vadného zboží v on line obchodě - NEFUNGUJE DOVOLAT se na zák.linku je téměř nadlidský výkon. Pokud se Vám to podaří, operátorka mluví jako básnička, stále dokola naučený text. Takže se nikam neposunute. Přislíbí že zaurguje serisní nebo obchodní oddělení. Stále jen čekám, když zaurguji písemně já, odpovídají jen automaticky nastavené emaily. Reklamační lhůta 30D již uplynula. Zboží mám stále doma. Mám čekat další týden. Přepojit mě nebo předat mi přímé číslo na tato oddělení neumějí. V reklam. podmínkách mají napsáno, že pokud je výrobek vadný do půl roku od převzetí, bere se to, jako že ho předali již vadný ... tak jsem jim rovnou napsala číslo účtu k vrácení financí. Doufám, že už mě nenapadně tam něco koupit !!!

Petrpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Očekával bych že zboží vydrží vícero použití. Při daném počtu použití vychází nářadí mnohem dráž než třeba BOSCH, DeWalt nebo Makita. Zakoupeno: Elektrická řetězová pila Parkside PKS 2200 A1 - Dnes dne 14.8.2021 skonala na následky konstrukčních vad. Napínací šroub lišty je totiž celek kalené hřídele se závitem M5, který z důvodu chabého upnutí lišty nevydrží vibrace a střihne se křehkým lomem. Se zatížením napínacímu šroubu zřejmě nepomohl ani ‘’upínací’’ šroub lišty, který se neustále povoloval a po většinu života pily de facto řádně upnut nebyl. Elektrické vrtací a sekací kladivo Parkside PBH 1050 C3 - Z důvodu vysoké házivosti vřetene není možné vrtat rovné díry, jasná výrobní vada. Nevěřili byste jak velká díra se dá s tímto kladivem vydlabat v Porfixu s vrtákem d=10 mm při takové házivosti vřetene. Pneumatický rázový utahovák Parkside PDSS 310 B5 - Použit třikrát pro montáž a demontáž pneumatik vozidla, při třetím a posledním použití přestal těsnit přepínač směru rotace vřetene. RC dron – kvadrokoptéra - Vydržel asi 2 měsíce používání. Ozubená kola elektromotorů se samovolně vysouvala z jejich hřídelí. Při posledním použití se navíc dron seknul v režimu ‘’přemet’’ a nyní se při zapnutí motorů snaží napadnout obsluhu a nábytek v místnosti. Reklamace: - Dne 7. srpna 2021 jsem vyplnil online reklamační formuláře pro reklamaci kladiva a rázového utahováku. Následně jsem obdržel žádost o souhlas s předáním osobních údajů. Reklamace byly údajně postoupeny servisní firmě, třetí straně a od té doby NIC, mrtvo, žádné další pokyny. Moje doporučení: Nářadí a elektro nakupujte v obchodě s potravinami pouze, pokud je nehodláte používat.

Darja před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Přišlo mi úplně jiné zboží

Hela LEBEDOVApřed 3 lety
Doporučuji obchod

Podprsenka Bralette hlídala jsem toto zboží každý den a jeden den ještě nebylo a druhý den vyprodáno

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Zelenina

Nic

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Zaslání cizího zboží, když mé objednané bylo minimálně na skladě. Teď už není na skladě vůbec a bylo mi řečeno, že to co jsem měla objednané už nedostanu. Nechápu, když ho dostal někdo jiný, tak by ho měl vrátit jako já jeho. Vždycky jsem byla nad míru spokojená, ale po této zkušenosti si objednávky příště rozmyslím.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávali jsme spotřebiče do kuchyně, kdy už v začátku jsem udělala chybu v tom, že jsme to objednali přes mužům e-mail! Cca po 4 měsících se pokazil topinkovač. Od 7.7. řešíme reklamaci, kdy první, co je zajímá, tak chtějí poslat e-mail se souhlasem se zpracováním osobních dat. … po dlouhé odmlce, tedy 21.7.!!! napsali, že si zboží zatím máme ponechat s oni se v co nejkratším termínu ozvou. Dnes jsem volala na zákaznickou linku, kde asi 10 minut automat mlel totální kraviny o něčem, co jsem po nich ani nechtěla. V momentě prvního zazvonění vzala telefon operátorka, která mi naučenou frází pořád dokola opakovala, že i když jsem manželka, tak ona se mnou prostě nic řešit nebude. Po tomhle všem už jsem byla tak vytočená, že jsem telefon radši položila. Nehorázný přístup. Ano neumí mluvit sama za sebe a jede si jen to naučené!!!

Tatrovak 83před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Je nutností brát vše s rezervou, lídl má pod kontrolou i recenze

Neuspěl jsem s reklamací mikrovlnky, která se po roce provozu porouchala, není to levná záležitost a když nereagují můžete ji vyhodit. Mažou objednávky na stránkách objednávek, takž po čase nedohledáte zboží které jste zakoupili. Tím pádem ani potřebná data. Další problém vznikl, když mi místo objednaného zboží zaslali jiné, výměnu provedli ale na finance, které jsem uhradil za jiné zboží mi vrátili až za dva měsíce. Rozhodně si od nich již nic neobjednám.

Ambhkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Všechno, nekomunikují, neřeší servis, zákaznická linka nic neví, a nebo říká každý něco jiného. Zakoupil jsem Paddleboard na začátku léta, přišel poškozený a do dnes nemám nový kus ani peníze. Celé leto ho nemohu používat ani na dovolených díky kterým jsem si ho kupoval.! Hlavně, že mají peníze, dál už je nic nezajímá!

Milena Mezkovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dnes jsem dostala zboží od vás. Během dopoledne přijelo PPL a potom Česká pošta zboží jsem objednávala najednou proč jsem musela zaplatit dvakrát poštovné????? Tak fakt už nikdy

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Už nic

Dne 23.6. 2021 jsem si objednala stan na dovolenou, s tím, že mi ho doručí do týdne. Hned jsem zaplatila a Přišel mi email, že přijali mou platbu. Tím to však skončilo. Balík nedorazil. Ani přes urgence na jejich "hotline". Nejdříve mi na email odpověděli jen stroze, že to zjišťují a že se mi ozvou (neozvali se), pak už mi ani neodepsali. Podobné to bylo na telefonní lince. Jen, že se mi ozvou, až to vyřeší a nikdo mi zpět nezavolal. Stan nepřišel. A protože mi nebyli schopni ani říct, zda mi nakonec přijde či nikoliv, odjížděla jsem na dovolenou nevybavená. 8.7.2021 mi přišel strohý email, že mi zašlou zpět peníze. Bez vysvětlení, bez omluvy. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI! NEJHORŠÍ ESHOP!!

Klára Matějčkovápřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Koukám, že zkušenosti s reklamacemi máme všichni stejné... Nedodržují zákonnou lhůtu na reklamaci. Po několika telefonátech mi paní řekla, že kdybych poslední den reklamace nezavolala, ani by nebyla vyřízena... :-( A stále jim prochází... :-(

Cashmerepřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Stejně hrozná zkušenost jako u zákazníků v recenzích přede mnou. Zboží vráceno 16.6., doteď (14.7.) žádné peníze zpět (1198 Kč), na výzvu k zaslání potvrzení o odeslání peněz nereagují. Už nikdy více tam nic nenakoupím a varuji všechny, co znám! Otřesný přístup. Svoji stížnost budu postupovat dále.

Pavel Capka 63před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Nespolehlivost, špatná komunikace

vavrova34před 3 lety
Doporučuji obchod

rychlost dodání, zboží bylo menší velikosti, tak jsem se rozhodla zboží vrátit zpět. Dle recenzí jsem měla obavy, že nebudu mít zboží ani peníze. Ale musím uvést, že od odeslání zboží neuběhl ani měsíc a peníze mám na účtu. Já jsem žádný problém nezaznamenala, ani při vrácení zboží. Zboží z lidl objednávám často, a jsem spokojená. Obchod doporučuji

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Velká nabídka,ale ....

To co vyjde v nabídce,většinou na e-shopu není.Proč se děla nabidka,která není nikde k sehnání??

Milan Fiurášekpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dobrý den, bylo mi řečeno, že 1.7. mi zaslali peníze za vrácené zboží na můj účet. Doposud se nestalo i po x telefonatech a emailech. Řekli mi, že musím zajít do své banky, že peníze byly odeslány. Samozřejmě že nic nepřišlo. Žádal jsem o zaslání potvrzení o odeslané platbě. Do dnešního dne 9.7.2021 jsem nic nedostal. Lžou a vymlouvaji se když mají vrátit peníze konkrétně mých 5999,-Kč. Asi si myslí že mám vycházení 2 třídy nebo mě setrepali že stromů. V dnešní moderní a technické době je převod během páru vteřin, minut, hodin, dne ale ne 9 dnů a ještě Vám budou tvrdit, že chyba je v mé bance (KOMERČNÍ BANKA) Je to pro mě skvělá, seriózní a bezpečna banka. Věřil jsem, že to je seriózní firma opak je však pravdou. Přeji všem krásné a pohodové prázdniny. S pozdravem Milan Fiurášek

Ondrapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Reseni reklamace naprosta tragedie. Po vyplneni formulare na strankach Lidlu se do 2 dnu ozvala pani, ze predava moji zadost smluvnimu servisu. Po tydnu mi vola skryte cislo. Nepredstavi se, jenom ze se jedna o moji reklamaci zbozi a ze mi muze nabidnou prodej... Na moji (slusnou) reakci, ze nechci zbozi koupit, ale reklamovat a proc je reklamace zamitnuta, je mi arogantne odpovezeno, ze se reklamovat nic nebude. A ze si mam danny dil koupit.

Jiří Zemanpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem si gril na e shopu 22.6. 23.6. mě byla vystavena faktura a tím to skončilo. Protože se nic nedělo tak jsem zavolal na zákaznickou linku kde mě operátorka sdělila,že objednaný gril se údajně ztratil cestou k přepravci. Takže si musím gril objednat znovu. Nechápu proč když to nebyla moje chyba.

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie