Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Lucie před 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

koupila jsem darek holcicce k narozeninam. Pomalu to bude mesic. Zbozi jeste neprislo .Zadna komunikace, Nevim jestli dorazi aspon na MDD. Otresne

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Bohužel se musím přidat k negativním recenzím, zboží přišlo jiné než objednané a co přišlo správně tak v otřesné kvalitě,. Stejný den bylo vráceno. Potvrzení že bylo doručeno Lidlu zpět od PPL v pořádku došlo, od Lidlu ale ticho po pěšině, žádný slibovaný e-mail o potvrzení vrácení, že by vrátili peníze to už vůbec ne. Neobtěžují se reagovat ani na zaslané dotazy. Člověk akorát přijde o peníze, neskutečné.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Vse. Zbozi prislo neuplne a to 4.4. od te doby nemam sve penize zpet, kazdy tyden volam na infolinku. Email s dopropisem jsem vyplnila jiz pred 12dny, penize stale nikde. Na infolince melou porad to jak se omlouvaji. Takze pokud chcete prijit o penize, doporucuju nakoupit.

ondra1975před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Velmi špatná nebo žádná komunikace. Nezájem cokoli řešit. Naprosto nedostatečný výběr možnosti platby a dopravy. Nemožnost hodnotit zboží (recenze). Horší e-shop jsem snad nezažil.

Mooi před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Výběr zboží

Nevrací peníze. Vrácení zboží potvrdili 29.1. Dnes po téměř 3 měsících je stále nevrátili. Zákonná lhůta je 14 dní. A Lidl ještě drze tvrdí, že obvykle vrací do 7 dní. Je to už moje 4. zkušenost s vrácením peněz po velmi dlouhé době (vždy cca 2 měsíce a až po mých urgencích). S tímto e-shopem končím.

Roterkapřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Příznivé ceny

Vracela sem zpět zboží 25.3. cca ani ne po týdnu přišel na e-mail dobropis.Zadala sem tedy číslo účtu.A od té doby ticho po pěšině.Je to už více jak 14dní a peníze mi nebyly stále vráceny na účet.Na zprávy nereagují,nevím co se děje dříve bylo vše v pořádku.Ale nyní sem velice zklamaná a proto nedoporučuji!!!!

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Tento eshop mi neni schopny vratit penize za zbozi, ktere prijali jako vracene pred vice jak 14ti dny. Prislo mi na email potvrzeni o prijeti vraceneho zbozi plus dobropis, ale penize stale nemam !!! Jiz jsem kontaktovala emailem zakaznicke centrum, volala na infolinku, ale bez odezvy! Nedoporucuji a lidl prave prisel o staleho zakaznika !! Resit budu dale.

PETR MIKULENKApřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

šlo koupit zboží, i když obchody s hračkama měli polepené páskou... PPL výdejna bez fronty, asi haluz.

Cena jak za krávu, dřevěné hračky a asi nejsme pro Germány ta správná rasa, zboží přišlo neúplné !!! Prostě chybí tam díly.... Balit to a posílat zpátky - to fakt ne. Příště koupím jinde. Je to jednoduché, že?

Jaroslavpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Komunikace s operátorkou,která mlela svoje.Objednávka po týdnu ani neodeslána přitom bylo vše skladem.Už nikdy více!

Luboš před 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Nevíte co s penězi? Objednejte si zboží u lidl-shop.cz. Čeká vás nekonečný kolotoč v komunikaci s touto společností, která není jednoduchá. Strávíte nad tím mnoho času a výsledek 0. Nemáte ani zboží, jelikož není zrovna na skladě a ani své peníze, které jste již zaplatili, jelikož vám omylem poslali něco jiného levnějšího podřadnějšího apod. Když se vám podaří dovolat operátorce, bude vám pořád dokola opakovat, že věc je v řešení u příslušného reklamačního oddělení. Takto můžete volat týdny a měsíce a stále vám budou opakovat stejnou písničku. A vy čekáte a čekáte týdny a měsíce a stále nemáte zboží ani své peníze, které vám tímto způsobem neoprávněně zadržují. Takže nakupujte a objednávejte. Přeji pevné nervy!!!

Martinapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

9.3.2021 jsem udělala objednávku na Lidl-shopu dvě matrace a jedno prostěradlo, dorazila mi jen matrace jedna a místo druhé jen nějaká podložka na matraci, samozřejmě jsem to zaplatila . K dnešnímu dni mi Lidl nedodal ani matraci ani mi nevrátil peníze, Dnes je 6.4. 2021 a Lídl se nemá k tomu mi vrátit mé peníze. Když volám na zákaznickou linku již poněkolikáté, furt poslouchám jen, že věc bude předána příslušnému oddělení. Hrozné jednání, už si nic neobjednám a e-maily je už vůbec nezajímají. A ještě mi dluží peníze. Už nikdy více.

Jan Kindlpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Vše

Nic

. .před 3 lety
Nedoporučuji obchod

-

Vše, nic nefunguje, nikdy nic nemají, vše je vyprodané ještě před spuštěním akce. Aplikace nenačítá nákupy, neukládá účtenky. A společnost to nijak neřeší, pořád se prohlašují, jako suprová firma ....

Zdeněk Gilarpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

od zaplacení uběhl týden a nic!!kdy asi?č.3250261720

Kamila Naisarovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Zaplacená objednávka z 24 února stále nedorazila, zato přišel dotazník spokojenosti se zbožím, takže super. Komunikace téměř nulová, emaily si píšu asi sama pro sebe, odpověď přišla dvakrát a to automaticky vygenerovaná s tím, že se ozvou... a samozřejmě nic. Zákaznická podpora jak telefonická, tak písemná je vytížena, vezme vám to jenom automat. Opravdu nemáte dovolání a to doslova. NEBRAT, NEOBJEDNÁVAT, NEPLATIT PŘEDEM, najděte si jiný e-shop, tady jenom přijdete o peníze.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

VŠE

petr volmutpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Lidl v Klatovech zase jede ! Pri vstupu jsem mi byl zamezen vstup do obchodu,protoze nemam respirator...na obličeji jsem mel respiracni nano rukáv, ktery zachycuje 99.9% viru (mimochodem ty same používají i policisté ve službě) cena je na internetu 800,- a výše. Nechal jsem si zavolat vedení, ktere nemelo ani odvahu vylézt a pobavit se o tom. A pry, ze na mě volají policii...., kdyz jsem po 20 min. čekání jsem si žádal o info, zda volali PČR nebo Městskou policii. Po dalsich 5 minutach vyžadováni zasla ochranka s otazkou na vedeni, ktere zbaběle hledelo o 10m dal a posilalo vzkazy po ochrance. Přišla mi odpověď, že ješte policii nevolali. (Mezitim 2x projeli okolo PČR) Vim, že možná řeším kravinu, ale absolutne neadekvátní a alibisticke chování me přinutilo to napsat. Kdybych dělal neco nezákonného nebo nezodpovědného, tak nic neřeším, ale to co jsem mel ústech, je daleko účinnější a bezpečnější, nez rouska co mel pán. A jako perlicka je,ze během dohadování proslo do obchodu několik lidi pouze ve dvouch chirurgických rouskach na sobě.

Veronika Nečinovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem skleničky, na krabici od Lidlu ani zmínka o tom, že se jedná o křehké zboží, v krabici žádná ochrana, jako např. bublinková folie, takže krabice se sklem v ní samozřejmě lítaly ze strany na stranu. Teď budu mít akorát starosti s vracením. Sklo přes Lidl eshop rozhodně nedoporučuji objednávat. Zákaznickou linku pro jistotu odpojili.

Radim Kubapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nízká cena

Pozdější reklamace led svítidla z dálkovým ovládáním, operatorkou jsem byl přesvědčen, že svitidlo které přestalo svítit po 4 měsících je lepší reklamovat u výrobce. Po cca 40 dnech mi německý výrobce zaslal 999 Kč na účet jelikož svítidlo bylo neopravitelne, ihned vzápětí mi banka odečetla 100 Kč za přijetí zahraniční platby. Už se nikdy operatorkou Lidlu nenechám napálit že reklamace u výrobce je pro zákazníka výhodnější!!!

Václav Bednaříkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Krásná zkušenost s nákupem na Lidl shop ...... 4.12.2020 jsem přes shop koupil Parkside kombinované aku kladivo. Vše dorazilo, ale po třetím použití s minimální zátěží se stalo nefunkční. Po měsíci od nákuopu jsem přistoupil k reklamaci. Zboží jsem odeslal se všemi doklady a v originál balení do německého servisu přes službu DHL. Tím začal příběh nekonečné reklamace. Komunikace se servisním střediskem špatná, výrobek na výměnu nemají, nabídli vrácení peněz, ale mají velký problém z bankovním převodem kupní částky. Do dnešního dne nemám tedy zboží a ani peníze na účtu. Reklamace trvá již cca 70 dnů a není možné se s nikým domluvit. Servis nevystavil ani dobropis na vratku financí a tak si mé dotazy přehazují z hotline centra Lidl na německý servis a tam opět cesta komunikace končí ..... Poučení pro příště? Nekupovat nářadí a elektroniku přes shop, ale přímo na prodejně! Jedině tak vyřídíte reklamaci bez problému. Zboží nakoupené přes shop na prodejně nevyreklamujete a tak se budete bavit konverzací mezi německým servisem a horkou linkou Lidl. Další nákup? Nikdy více .....

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie