1) Nekvalitní zákaznická podpora - nekonečná smyčka zákaznického formuláře, který vám nepomůže a pouze vám zvedne tlak 2) Několikrát po sobě se mi stalo, že zboží bylo poškozené, či nekvalitní 3) Vrácení peněz jsem se nedočkal a nebylo kde se dovolat pomoci ze strany LIDL 4) I kdyby prodávala společnost LIDL zlatý cihly za korunu, této společnosti již nevěřím a ať mi upadnou ruce, jestli si v této společnosti ještě někdy něco zakoupím. 5) tuto informaci/moji zkušenost se budu snažit šířit, jak jen to bude možné.
lidl-shop.cz
37 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Lidl e-shop neprezentuje základní informaci, že nevystaví fakturu na firmu. Pozor na nákupy na IČ, nedomluvíte se s nimi
Vadnou stolní pilu jsem s odstoupením od smlouvy předal 22.12 odpoledne přepravci PPL. Dne 29.12 mně došel e-mail, že zboží bylo doručeno, a abych sdělil číslo účtu, kam mně budou (zpravidla) do sedmi dnů zaslány peníze. To jsem udělal obratem. Dne 31. 12 byly peníze na účtu !! Za mě jednička !
Zatím nic. Snad jen, že byla pila vadná, ale za to prodejce nemůže.
Z eshopu jsem zakoupila zastrihavac vlasu ktery byl jako darek k vanocum , schvalne jsem nechtela rozdelavat krabicku aby bylo zbozi originalne zabalene , bohuzel jsem si to mela zkontrolovat , po vanocich prisel sok , kdyz pritel rozbalil z papiru tak zjistil , ze je krabicka roztrzena a zastrihavac pouzity ! Jeste v nem byli neci chlupy , peknej hnus
Pochválit mohu fungování obchodu před deseti lety. Co obchod přešel na polské zboží je to katastrofa a jde o zdraví.
Dne 23.12.jsem si koupil půlku chlazeného kapra. Po vybalení na Štědrý den kapr zapáchal hnilobou velmi silně. Lidl mi tímto zkazil vánoce. Nikdy nezapomenu a nachystám lidlu také překvapení.
V tomto případě nic.
Zboží (PARKSIDE Soustruh PDM 600 A1) dorazilo se zpožděním a jestě k tomu byl použitý. Už přelepená krabice věstila něco nekalého a po otevření jsem zjistil, že soustruh někdo použil a vrátil. Jestli funguje jsem neměl chuť zkoušet a ani jsem ho nevybalil. Okamžitě jsem ho vrátil a od Lidlu už nikdy nic. Nehorázné co na zakazníka dovolí.
Ceny, rychlost dodání i v tomto období
Zatím nic
Pozor všem firmám, na lidlshopu nejde nakoupit na IČO, takto mi odpověděli: Není možné do faktury zahrnout IČO nebo DIČO společnosti, jelikož spotřební výrobky nabízené na lidl-shop.cz jsou určené k prodeji koncovým zákazníkům ke konečné spotřebě. Prodej zboží je tedy určen zákazníkům, kteří nakupují mimo svoji podnikatelskou činnost nebo výkon svého povolání. Děkujeme za pochopení.
Pouze milé operátorky, které ale nic nemohou. Vše ostatní hodnotím negativně.
Zboží jsem objednal, zaplatil a nic. Ani po písemné i telefonické urgenci nic. Jen samé plané řeči. A kontakt na odpovědné osoby žádný. Lídl shop už nikdy.
Nevrácení peněz za zboží. Obávám se ,že tady po přečtení ,že i já nedostanu peníze zpátky. Zboží jsem odnesla do prodejny,PPL, kde mi potvrdili převzetí zboží. Nyní po týdnu mi Lidl píše, že neevidují žádnou předešlou objednávku, platbu, a nyní, že neobdrželi ani vrácené zboží. Zaráží mě skutečnost, že všechny náležitosti o objednání zboží, platby a vráceného zboží mi stále posílají o neexistenci objednávky . Všechny materiály budu v pondělí předávat k vyšetření,tohle není normální.
Zbozi neni skladem!!!! Termin dodání
akční zboží není k dispozici,neochota !!!
Byla jsem velmi spokojena se vším, co jsem objednala. Objednala jsem oblečení - leginy, svetr, trika, těhotenské šaty - ty byly luxusní a boty. Nechápu ty stížnosti a negativní komentáře, co tu všichni píší. Lídl vychází vstříc a nikdy jsem se nesetkala s nějakým problémem. Lidi si to sami přivolávají svou nespokojeností! A nebo, že by komentáře psala konkurence? I to je možné. Lídl určitě doporučuju.
Zklamalo mě pouze to, že legíny se mi brzy prodřely (nosila jsem je ale stále) a jedna bota se trochu rozpadla (díra), se vším ostatním jsem byla spokojena a přesto Lídl doporučuji! Ne vždy je každé oblečení na vždy, že jo. ;)
přehledný výběr zboží na eshopu
neochota vrátit ve slíbeném termínu peníze při odstoupení od smlouvy. Na maily odpoví jen robot, na bezplatné lince není operátorka , ale jen nahraná strojová komunikace. V LIDL-shop nenakupovat !!.
dobré ceny pěkný výběr zboží
Zboží nebylo zabalené originální krabice polepená nálepkama a popsaná fixkou tak že uplně znehodnocena dat to tak pod stromeček!!!!!!!!! Zboží po 14 dní nebylo doručeno domu!!!Začal jsem patrat kde je a našel jsem ho na poště a že byl poškozený obal(rozlepeno a natrženo)tak mi to ani nedoručovali a poslali by to zpět-Nikdo mě o tom neinformoval za mě veliké zklamaní s tímto E shopem.!!!!
Kvalita zboží. Cena.
Komunikace. Délka zpracování objednávky. Výběr dopravy.
Objednám věc, kde píšou, že jsou dva kusy, přijde mi jeden, volám na linku, že přišel jen jeden, dostanu omluvu, zboží mám vrátit a objednat znovu, paní mě ujišťuje, že už přijdou 2ks. Znovu přijde jeden kus, znovu volám že přišel jeden a na internetu uvádí dva, tak mi paní řekne, že to prověří a ozve se mi, a pak se mi nikdo neozve a informace o 2ks zmizí z eshopu. Teď se na linku nemůžu dovolat. A není to jediný kiks. Došly mi špatné šaty, dvoje pánské boty se do měsíce začaly rozlepovat, repráky mi 2 po sobě došly bez kabelu... začíná mi docházet trpělivost.
Nic
Jednaní a podminky obchodu
Ochota, kvalita a rozumné ceny.
Objednané zboží nedorazilo. E-mail přišel, ze se omlouvaji, ze je výrobek nedostupný? Proc stale je výrobek v nabídce, kdyz jej nemaji? Jeste jsem se s tímto nesetkala, abych se dozvěděla po objednání a několika dnech teprve, ze výrobek neni dostupný!!!
Nic