ale např koukám už dlouho na umělecký kufřík CRELANDO u tohoto produktu neustále ale napsáno již brzy skladem tak bych moc prosila aby se už naskladnilo děkuji.
lidl-shop.cz
37 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Vrácení zboží - žádná komunikace ze strany Lidl ( 3 e-maily a telefonáty ) - při vrácení zboží jsou peníze v nedohlednu - plané sliby že je pošlou do 7 dní Nikdy více a snad se peněz dočkáme
Nic - katastrofa !
Vrácení zboží. Ve chvíli, kdy chcete vracet zboží na prodejně z Lidl shopu, totálně zaměstnanci hážou špínu na Lidl shop, po té řeknou, že i když se jedná o vrácení zboží, musí se sepsat reklamační list. Po 14ti dnech, stále se nic neděje. Na zákaznické lince nám sdělili, že to sepsali špatně a moc neví, co s tím. Zboží nikde, peníze nikde. Snad peníze někdy vrátí! Nikdy v životě bychom již nic z Lidl Shopu neobjednali !
zboži
prodavače a vedeni v prodejne Holišov
Rychlost dodání
Na eshopu by se dobře nakupovalo ale u každého zboží vyprodáno vyprodáno vyprodáno DĚS
V letáku od 5.10.-11.10.2020 máte v nabídce plněnou jablečnou kapsu za 11,90 Kč a už není v úterý 12.10. Na dotaz v prodejnách mi sdělili,že už není na skladě.Příště dejte do letáku platí pouze 11.10.2020.
V poslední době se dost pohoršili. V tomto týdnu už podruhé jiné zboží než jsem objednal. Dlouhé termíny dodání. Objednanou vrtačku už někdo používal.
rychlost dodání, super ceny
poslední 2 objednávky - v té první nástěnné nalepovacíhodiny, které měly nefunkční strojek, což jsem zjistila až po nalepení hodin na zeď, takže jsem nemohla vrátit a dnes přišla jiná velikost oblečení než jsem objednávala, takže akorát starosti s vrácením ....
Doba dodani
Kvalita vyrobku
Nic
Retro
Rychlost dodání
Reklamace zboží si vyžádala celkem již 13 emailů a 3 volani na infolinku ovšem peníze pořád nemám. Neexistující oprava nářadí Parkside
Nic
Vše
Nic
1) objednala jsem vnučce sluchátka ty epple a nedodali je, 2) napsala jsem pres tu reklamaci na jejich webu, ale pak jsem se musela doprosovat o komunikaci aby mi napsalui. Manžel ten den volal že odpoved dostanu ihned, ale nebylo tomu takto. Až po 3 dní mi vrátili moju částku. Už tam nebudeme nakupovat, jsou to podvodníci a šarlatání! Peníze by chteli , ale nedodají to co maji!
Koupil jsem opalovací pistoli odešla po jednom okně měsíc jsem čekal na výměnu nova odeslataky to samé vibrační bruska záruka pryč a bruska taky ostric vrtaku to samé
nic
Tragédie jménem Lidl, nabízet v letáku zboží (excentrická bruska), které jsem nesehnal na žádné z prodejen, takže jsem dostal na prodejně slevový kod na dopravu produktu z eshopu. To by to tam ale musel taky Lidl nejdříve mít!!! Absurdní....
Nabízená obuv, která se rozpadla po 4 hodinách, ve vlastní hlouposti jsem objednala pro celou rodinu - boty nebyli slepeny pouze označeny. .....3 velikosti bot a 3x stejna rychlá závada - Levá bota neslepena.
Zatím nic pochválit nemůžu....
6.8. objednáno a kartou okamžitě zaplaceno. Po pěti dnech přišla informace o odeslání zboží a odkaz na sledování zásilky (místo avizované PPL Česká pošta?). Bohužel se doteď Lidlu nepodařilo zboží na poštu dopravit, zobrazují se stále informace o zatím obchodem nedodaném balíku... Velké zklamání, a moje chyba, že jsem si nepřečetla čerstvé recenze. Toto by mě ale vážně nenapadlo, že se dříve spolehlivý e-shop může takto pokazit. Monika Kolářová.
kvalitni zboží,pěkné akce,přijemný personál
občas špatně-mlhavě dělané cenovky
S nákupy v Lidlu jsem velmi spokojena. Vstřícné prodavačky, přehledně vystavené zboží.
Zatím nemám žádnou negativní pipomínku
Bohužel všechno špatně
Dodací lhůta, nulová komunikace. Více jak přes týdnem objednán kavovar, který byl skladem a stále žádné info a kavovar doma už vůbec ne. Za ceny které platíme by mělo být doručení službou PPL do dvou dnů jako všude jinde. Bohužel podle sledování zásilky jste ani po týdnu zboží nepředali dopravci. Velké zklamání.
to co si objednám příjde s tím jsem spokojená .