Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

robdodopřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

kvalitní zboží, cena zboží, velký výběr

17.7.OBJEDNÁNO (skladem v e-shopu) stav k 9.8. NEDODÁNO s vysvětlením,že se zboží ztratilo, a jiné nemají :-) 9.8.poslán dobropis.Komunikace E-mailem, čekání na odpověď několik dní.Pravděpodobně si zákaznická linka myslí, že někteří zákazníci mají na čele jitrnici:-)

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Naprostá tragédie eshop. Chtěli jsme koupit dvě (!) zahradní sekačky - ani jedna nemá v popisu uvedenu důležitou informaci,a to,zda sekačky mají pojezd.Partnerka si dovolila zeptat se na zákaznickém centru,zda pojezd mají a navrhla,že by toto info mělo být už v popise zboží-odepsali jí,ať si informaci zjistí SAMA někde u výrobce. Z Lidla už nikdy nic a varuji další kupující!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Po zaplacení došla pouze část zboží..na reklamačním oddělení s vámi komunikuje tupá špatně nahraná deska. Takže bez peněz i zboží. Neobědnávat..je to podvodný e-shop!!!

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Milé a vstřícné jednání,ochota zaměstnanců

Vyšší ceny potravin a zeleniny a ovoce

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

servis, náhradní díly na přístroje (kompresor) nekonečná komunikace, výsledek po 2 měsících žádný

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Zboží jsem reklamoval a ani po měsíci se se mnou nikdo nebaví, když volám na infolinku, neustále mi sdělují, že musím čekat, k reklamaci se nikdo nemá, zboží je již přes měsíc v reklamaci. Nedoporučuji si již nic zakupovat ve společnosti Lidl.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

super

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Relativně rychlá dodávka.

Po dvou měsících nám zakoupená rychlovarná konvice začala téct. Ačkoli bylo zboží koupeno v e shopu Lidlu, reklamační protokol si máme vyzvednout na prodejně a zboží reklamovat u výrobce. Kdysi asi kvalitní e shop nyní porušuje tímto postupem zákon a spoléhá na to, že nekvalitní zboží za pár stovek nikdo dál řešit nebude.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

I přesto, že vybraný a objednaný produkt je stále v nabídce bez omezení v zásilce nedošel. Vypadá to, že se dá do nabídky i to o co je velký zájem ale co již ve skladech není jako lákadlo většinou si zákazník objedná i něco navíc....což značně zavání nekalou praktikou ......

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Zřejmá profesionalita při celém procesu.

prakticky nic

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

kvalitní zboží,profesionální přístup všech zaměstnanců

zatím celkem nic

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

ano, zboží došlo poměrně rychle

zboží není dostupné, od 12.7.2020 chci zadat hlídání dostupnosti. Chce to po mě, že nejsem robot- nejde zadat bez chyby( nějaké nesmyslné znaky, nebo nevím, kolik mezer, zkrátka ať se snažím zadat, co vidím, tak nic nefunguje!!! Až do dnes tato služba normálně fungovala. Druhá věc- naházím do košíku po přihlášení nějaké věci. Druhý den tam po přihlášení nejsou i když garantují 30 dní na uložené věci v košíku. Takže musím znovu hledat, co jsem to vlastně chtěla koupit

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Včera jsem si k obědu zakoupilvaničku chilli s rýží.Bylo to jediné jidlo toho dne.Po dvou hodinách se mi udělalo nevolno až jsem začal zvracet.To s přestávkamy trvalo asi hodinu.Již nikdy hotové jídlo z Lidlu!

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zaslaný produkt vůbec neodpovídal objednávce, možnost pouze vrátit peníze bez nákladů na dopravu a správný produkt nezašlou.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

sortiment

V pondělí 22.6.2020 strašný nepořádek na prodejně Lidl v Hostivici, u vozíků na zemi nastláno, pytlíky, účtenky, odpadky, vozíky byly upatlané?? v době coronaviru neuvěřitelné??v prodejně chyběla/došla/ dezinfekce

nebude nemampřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

dobra cena

dodaci lhuta, po mesici odeslani zasilky nedorazila. pak obchod zrusil objednavku bez souhlasu. uz 2x

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

... nízké ceny za průměrnou kvalitu.

Pozáruční servis na el. nářadí "parkside" prakticky neexistuje....

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

V minulosti jsem s Lidl-shop byla spokojená. Letošní zkušenost je odstrašující, alarmující!

Jeden kus z objednávky jsem potřebovala vrátit. To jsem učinila, od Lidl-shopu jsem obdržela potvrzení o převzetí vráceného zboří, dobropis a dotay na číslo účtu pro vrácení peněz (zadává se pomocví automatického tlačítka). Číslo jsem zadala, peníze převedeny nebyly. Po obtížném dovolávání se na zákaznickou linku Lidl jsem se dozvěděla, že "číslo účtu se do našeho systému neuložilo, byla vám proto vystavena složenka na vrácení peněz". Pracovnice mi sdělila datum údajné=ho vystavení složenky. To bylo více než 3 týdny zpět do minulosti, žádná složenka ovšem na mou adresu nedošla ( a nedošla ani v v dalších více než dvou následujících týdnech). Nikdy jsem nezažila, že by Česká pošta nedoručila peněžní složenku. Pracovnice zákaznické linky mi sdělila, ať složenku nechám hledat, to ovšem může učinit jen odesilatel (od adresáta Česká pošta reklamaci nepřijme). Lidl toto odmítl. Uklidnili mě vyjádřením, že když peníze z vratky nebudou do 30 dní vybrány, převedou mi je na účet, jehož číslo mezitím do informačního systému Lidl vložili. To se ovšem nikdy nestalo. Vrácené zbpoží má Lidl zpět (a já mám od nich potvrzení a dobropis), peníze mi nevrátil nikdy. Nyní už se zákaznické linbce nedá dovolat vůbec, navíc omezili její provozní hodiny. Na emaily už Lidl nereaguje. Předpokládám, že uvnitř firmy dochází k finančním podvodům. Jakto, že mé číslo účtu, ukádané automaticky, se neuložilo? Jakto, že údajně vystavená složenka na mé jméno a adresu nebyla nikdy doručena? Na jaké jméno a adresu byla ve skutečnosti vystavena? Proč Lidl odmítl nechat údajně vystavenou, ale nedoručenou složenku, reklamovat? Kdo peníze inkasoval? Jestliže je neinkasoval nikdo, jakto, že mi Lidl v rozporu se svými údajnými pravidly ani skoro 7 týdnů od vystavení dobropisu peníze nepřevedl? Jakto, že vůbec nekomunikuje? Střezte se objednávání u Lidl-shop. Býval to dobrý obchod, dnes je katastrofický.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Prijatelne ceny, vetsinou pekne zbozi

Objednavala jsem si 7.5.lehatko 19.5. Zprava o odeslani zbozi. Cekam,cekam, 22.5. Zprava, ze bylo zbozi vraceno Lidlu. Objednavka byla prepravni sluzbou vracena aniz by k nam dorazila. Dle slecny na lidl infu. Chyba prepravce. Takze smula. Zbozi na ktere jsme cekali nam cizi chybou nedoslo, mezitim to vyprodali. Cekala bych treba, ze jde zavolat na pobocku aby az jim vracene zbozi dojde, ho poslali znovu. Ale nejspis nemozne. Jako staly zakaznik jsem timto hodne zklamana.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Došlo jiné zboží, místo parního mopu za 1200kč nějaké drápadlo pro kočku za 250kč.starosti, (vrácení, vypisování lístku,odnesení do park shopu atd.)tak že potřech týdnech nemám mop ani peníze-platba kartou předem.Nikdy více zde nenakupovat.

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie