Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

...

Objednali jsme si dětskou postýlku za 4999,-.Objednávka dorazila bez 16 ks šprušlí??!!! Jak může někdo poslat postýlku bez šprušlí?! Postýlka za bezmála 5000kč leží na zemi. Volali jsme na infolinku, údajně to předají na obchodní oddělení a ozvou se emailem. Volali jsme v pondělí, je středa a žádná odezva. Raději e-shop zrušte. Je více nespokojených zákazníků než spokojených!!!!

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Vůbec nic...

Neochota operátorů na infolince, šíleně dlouhé dodací lhůty.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Slušná cena za průměrný produkt

Jedna objednávka - roztržená krabice, div, že zboží někde cestou nevypadlo.. Druhá objednávka - stůl + 6 židlí - dorazila v několika baleních. Jedna židle měla stržené šrouby. Reklamaci řeším už dva týdny a žádná odezva. Takže ani nevím na čem jsem. Židle mi leží rozložená v garáži. Na linku se nelze dovolat. Dříve byl lidlshop ok, letos se dost zhoršil..

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Pochválit není co.!!!!!!!

Hotova katastrofa a zavadeni zákazníka!!!!Dne 19.5 jsem objednal zboží.Termin dodani mel byt 27.5.24.5 prisel e-mail,ze pro velky zajem se dodavka zpozdi.26.5 prisel e-mail,ze zboží bude odeslano.27.5 si stahli peníze za zboží a ve 22.20 poslali e-mail,ze se jim zboží vratilo zpet,ikdyz zboží ještě ani neodeslali.!!!!!Po dlouhem telefonickem vyzvaneni mi bylo sdeleno,ze vzniknul technicky problem a zboží se jim vratilo zpet,ale,ze ho mají skladem a muzu si ho objednat.A peníze vrati do 3dnu.S E-shopem LIDL jsem na dobro zkoncil!!!!!Banda podvodniku!!!!

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic, žádná další komunikace

Píšou v e-shopu dodání zboží od objednávky do 3 dnů,ano zboží jsem objednala v pátek před víkendem 22.5.ale dnes už je 27.5.tj 3 pracovní dny a já stále nemám zboží a žádné info

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Při volbě dodací služby jsem zvolila PPL, proto jsem byla překvapena když přijel vůz české pošty, ale to byl asi nejmenší problém. Na to že jsem objednávala dva skateboardy, byli zabalené v krabici do které by se vešla i větší televize. Zboží bylo v krabici jen tak hozené, není tedy divu škrábanců na produktech. Navíc stav ve kterém krabice byla... Kdyby zboží poslali bez krabice, možná by udělali i lépe.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Totální katastrofa . Zboží přišlo poničené a to dost výrazně . Zásilka byla jen tak na volno hozená v krabici , takže škodě se ani nelze divit . Komunikace žádná , naprostá ignorace . Telefon nikdo nezvedne , automat pořád dokola hlásá že je linka zatížená a nebo mají technický problémy . Na zprávy už druhý den nereagují , takže s tímhle eshopem jsem skončilo.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Objednala jsem si cyklistickou helmu na dobírku. Ta dorazila, ovšem bez štítku a formuláře na vrácení. Nyní chci helmu vrátit, LIDL nereaguje na emaily a na zákaznickou linku se nedovoláte. Buď jsou neskuteční amatéři nebo to dělají záměrně a v tom případě, by se o jejich praktiky měly zajímat příslušné orgány. To byl můj poslední nákup v jejich e.shopu.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Vše mi přišlo jak mělo, oblečení pasovalo topově na to, že jsem těhotná a poprvé jsem objednávala, materiál příjemný a pohodlný, boty pasovaly a nic netlačí, kvalita zboží za mě super z Lidlu mi vše vydrží déle než z jiných obchodů, už objddnávám jen z Lidlu. Zrcadlová skříňka do koupelny také bez problémů, nic nechybělo a nebyla otlučená. Za mě spokojenost na 100%.

NIC-komunikace bez problémů i bezproblémové zboží.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

okrádají zákazníky tak, že neřeší reklamace, jen vrátí peníze za zmetek a škodu, kterou způsobí, vám nechají, většina zboží už přišla použitá nebo otevřená

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

ok výběr, produkty za rozumnou cenu

Objednali jsme set stůl s 6 židlemi, dále polstrování, lavičku a slunečník. Vše avizováno na webu jako skladem. Pro zásilku to bylo rozděleno cca do 7 balíků, které z Lidlu odcházely postupně. Každý den tu pak jezdilo PPL vždy s jedním balíkem, stůl a 2 chybějící židle jsem urgoval cca po 10 dnech - nejprve u PPL, ti říkali, že jim je Lidl ani nepředal Dovolat se na Lidl je nadlidský úkol. Po cca 3 týdnech od objednávky mi přišel z Lidlu email, že stůl a 2 židle se bohužel někde ztratily a že už nejsou skladem, takže mi vrací peníze a prý mám ten zbytek poslat zase zpátky + odstoupení od smlouvy, vyzvednutí kurýrem (zabalit do krabic, které už jsem vyhodil?). Jsou to tragédi, eshop vypadá, že má opravdu bídnou logistiku a podpora nestíhá.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Doteď bylo vše ok. Před třemi týdny jsem objednala zboží, strhli mi peníze a už tři týdny na něj čekám, dohaduji se s nimi, šílené. Jsem dost překvapena. Jsem zvědavá, jak bude situace probíhat dál. Jak to tak čtu, nejsem jediná. A nemá cenu tam ani už volat, slečny mi vždy řekly, že zaurgují a víc nemohou dělat, takže klientské centrum k ničemu.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Dodání rychle a bez problémů.

Reklamace zboží se zasekla na prvním kroku

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží jsem si objednávala před třemi týdny. Stále nedorazilo. Chtěla jsem se dovolat do zákaznického servisu. Naprosto nemožné... Na kontaktní formuláře nereagují. Nikdy víc!

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Dodání

Komunikace s eshopem katastrofální. Dva maily skrz jejich formulář pro reklamaci - po měsíci žádná odpověď. Na jejich telefonní linku nezkoušejte volat - jen plechová hlava, když chcete spojit operátora ukončí se hovor z důvodu vytíženosti. Vyzkoušeno šest krát.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Do této doby vše ale......

Objednala jsem si stůl přišel otlučený psala jsem na lidl dva emaily a žádná odpovědi

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

V březnu jsem si objednala lehátko. Zaplatila a dnes je 06.05. A lehátko nikde. Objednala jsem si ještě jedno lehátko, slunečník, stůl, židle. První prijel stůl - zatím není rozbalen,takže ani nevím v jakém stavu zboží je. Po týdnu přijely židle. Jedna vytažená a praskla rucka, špinavé..jde videt, že bylo již použito. Protože máme rozdělenou stavbu,tak je zatím vše zabalené. A přiznám se,že se bojím vše rozbalit. Slunečním přišel asi po 14dnech, zatím také nerozbaleny. Druhé lehátko opět také nedošlo. Pochopitelně je také zaplaceno. Již několikrát jsem urgovala eshop, ale bez odezvy. Takže nyní mám zaplacené dvě lehátka,které nemáme. Další nábytek nevybalen, ale jediná židle,která byla vybalena,tak je špinavá a ještě rozbitá. Takže už nikdy více LIDL !!

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Kvalita zbozi

Dodací doba, komunikace Zboží cca 7ks, které na stránkách měli skladem jsem objednala a zaplatila, po 5 dnech mi přišel e-mail, ze mi objednávku rozdělí. Za týden mi přišel 1ks, za další týden druhy kus, další položku mi stornovali, již jsou to skoro 3 týdny od objednání a zbytek stále nedorazil, jen jednou za 3 dny přijde e-mail ze se omlouvaji

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Výběr zboží je velký i cena dobrá.

Objednal jsem sedlo na kolo,zaplatil jsem, přišlo mi potvrzení objednávky a po dvou týdnech mi přišel email, že se jim zboží vrátilo. Tak jsem odepsal, že to zboží chi, ale žádná odpověď. Po dalším týdnu, volala žena do Lidlu e shopu a tam ji paní oznámila, že nějakým způsobem se můj balík k odeslání dostal do balíků vrácených. A tím pádem mi vrátí peníze. Na dotaz proč nás e-shop nějak neinformoval bylo sděleno, že už je to uzavřené a čau. Já nakupuji na netu minimálně 4 krát týdně od různých obchodů, ale s takový přístupem jsem se setkal poprvé. To je úroveň nakupování od soukromníků z bazarových portálu. Fakt ostuda!

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Co se týče zboží, objednávky a balení, vše ok.

Katastrofa je doprava, která je bohužel umožněna pouze přes PPL, již několikrát jsem objednávala a dostat od nich zboží je nadlidský výkon. Několik dní stojí balík někde v depu, když už přijde SMS o doručování, tak pokud nejste v minutu projíždějícího přepravce ve střehu, tak kolem jen projede a ještě je do telefonu arogantní. Jen díky této zkušenosti si 100x rozmyslím zda znovu budu něco objednávat!

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie