Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Sortiment a čerstvost zboží a ochota personálu poradit, prostě nemá to chybu.

Rozhodně nic.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Pro muže, chlapy a mladý vysoký a silný kluky nemáte větší velikosti a přitom jsme po Holanďanech druzí nejvyšší v Evropě?

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Čerstvost hlavně zeleninY a ovoce,přístup zaměstnanců,

častá změna místa zboží v regálech

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

doprava

nemůžu se dovolat potřebuji něco probrat a neexistuje žádná operátorka

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Objednáváme z tohoto e-shopu pravidelně, zboží vždy dorazilo. Pokud nejsem se zbožím spokojena (velikost, kvalita), tak ho jednoduše bezplatně vrátím, peníze mi Lidl-shop vrátí vždy tak do 14 dnů. I komunikace v případě problému proběhla v pořádku, na dobírku jsem zaplatila zboží, poté jsem zjistila, že jeden kus v balíku chybí. Stačilo vyplnit formulář, pracovníci vše prověřili a do týdne jsem měla peníze zpět a zboží v ruce. Naprostá spokojenost.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Péřová bundička za dobrý peníz.

Že není v našem městě

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Čína jde k nám a ne Evropa do Číny. Vtom to nevidím žádné plusy.

Dobrý den. Chtěl bych říct že jsem už třikrát koupil na shopu nekvalitní zboží. Elektrickou vrtačku. Ute se kouřilo s motoru a při delší době práce létaly uhlíky ven s statoru. Druhá věc byla pásová bruska. Ta fungovala docela dobře. Než se pro brousil doraz na brusný papír. Je plastový. A teď jsem si kupil auto nabíječku a jen přišla tak hned nabíjet motorku. Při zapojení se ozve rána a celý barák bez proudu a já seděl na zemi. Tak si lidi dejte pozor na elektrické přístroje můžou zabíjet.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

rychlá dodávka zboží

za vrácené zboží nevracejí peníze zpět již čekám 2 týdny

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Obejdnavali jsme uz vickrat, zbozi zatim vzdy prislo v poradku, vraceni zbozi (odstoupeni od smlouvy) take probehlo bez problemu

Doprava ppl trva nekdy i tyden ode dne, kdy prijde mail, ze zbozi bylo odeslano, navic pravidelne nechavaji zbozi na parcel shopu, prestoze je objednana doprava domu a jsme v dany cas doma. Ted jsme zkusili objednat polevkovar, soucasto baleni mela byt knizka s recepty. Ale fakt jsem necekala, ze mi poslou dokonce 2. Jednu francouzsky a druhou finsky :D

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Tragédie !!! čekat na zboží 3 pracovní dny ? I malé e-shopy s mraky objednávek dodají do druhého dne, tady mají obrovský sklad se stovkami lidí k čemu ??? Nedoporučuji

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Zakoupila jsem pilu ocasku PARKSIDE PERFORMANCE Aku pila ocaska PSSAP 20 Li A1,která je bez pilových listů,které není možné nikde zakoupit tak že pila je mi k ničemu.NEKUPOVAT!!!!!!

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Neplatné údaje vybraného zboží!Objednavala jsem si lyžařskou helmu velikosti M, přišla velikost L, zboží jsem vrátila s tím že problém vyřeší a odešlou zboží v moji velikosti, po par dnech přišla opet velikost L! Na zákaznické lince paní neměla ani tušení o výběru velikosti na eshopu,peníze dodnes nevrátili a jako omluvu poslali kupón do Lidlu v Německu!!!Samozrejme pani na lince o nicem nevedela a neustále se obracela na nejakou kontrolu zboží!!!Ted mám plno peněz pryč a zboží žádné!!!Pry pošlou email s pokyny, co se zbožím dal, ale samozřejmě nic!!!Do tohoto obchodu už ani nevkrocim!!!Jsou to neschopní zloději!

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Na Vánoce jsem objednavala jako dárek drona, kterému asi po čtvrtém použití přestala fungovat jedna vrtulka. 7.1.2019 jsem jim vyplňovala na stránkách formulář s popisem vady. Přišla mi na to odpověď s kontaktem na nějaký servis a ze si to mám v podstatě vyřešit sama. Tak jsem 9.1.2019 vyplnovala další formulář s tím, ze chci drona buď nového nebo chci vrátit peníze. Na to nikdo nereagoval asi týden, tak jsem se jim snažila marně dovolat na zákaznickou linku. Když už jsem se dovolala, bylo mi řečeno, ze se mým případem zabývá obchodní oddělení a mám čekat na jejich vyjádření, tak jsem čekala zase asi týden, kdy mi psali, ze potřebuji můj souhlas k tomu, aby mohli předat moje informace přímo výrobci k dořešení reklamace. Souhlas jsem poskytla a od te doby se mi nikdo neozval. A to je 8.2.2019.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Přidávám velmi negativní zkušenost, k objednanému stolku nepřišly šrouby, na zákaznické lince programově lžou, při každém zavolání poví, jak je věc v řešení a jak mě někdo bude kontaktovat, měsíc se neděje nic, dnes jsem volala asi po desáté, paní pověděla, že se omlouvá, že mi omylem nebyl zaslán e-mail s prosbou o schválení zpracování osobních údajů a že bez tohoto potvrzení problém nemohli řešit, souhlas jsem samozřejmě potvrdila a požádala paní, jestli by mi alespoň do e-mailu nepotvrdila, že jsem souhlas dala a že tedy už konečně věc budou řešit, jak mi do telefonu opět slibovala už po několikáté, že do týdne věc bude vyřešena, paní slíbila, že mi tedy do e-mailu potvrzení pošle, opět žádné nepřišlo. Lidl eshop už nikdy víc!!! Strašné chování, při problému se nejlépe pozná kvalita obchodníka.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

nic

objednáno 30.1. dnes 7.2. a paní na infolince - prosím vyčkejte do zítra, potom bude vaše zásilka přednostně odeslána. To samé mi bylo řečeno včera . Předpokládám že to bude "včera , dnes a zítra" . Otřesné, na maily nereagují a se zákazníkem si takto vytřou víte co..

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Všechny produkty jsou perfektní

Nic

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

nic

- vše - deklarace dostupnosti do 3 pracovních dní - 14.1. 2019 objednávka, 15.1.2019 e.mail zboží připraveno k expedici a od té doby čekám, čekám a čekám a zboží nikde. - zákaznická linka nic neřeší, prý se zboží asi někde ztratilo - při čtení recenze na tento obchod, jsem zjistil, že se jim zboží ztrácí neskutečně často. - nemám ani zboží ani peníze

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Mám bohaté zkušenosti s nakupováním přes internet, objednáváme na e-shopech téměř vše. Mám osobní zkušenost i s německou pobočkou Lidlu. A musím říci, že český e-shop Lidl je ten nejhorší e-shop, na jakém jsem kdy nakupoval. Naprosto skandální způsob jednání při dodání zboží. Objednával jsem skladové zboží, objednal jsem v pondělí, zaplatil karou, zboží mělo být dodáno během 3 pracovních dnů. Ve středu brzy ráno přišla mail s předmětem "Skvělá zpráva" a informací, že zboží je zabaleno a připraveno k odeslání. V tu samou chvíli se na PPL objevila načtená zásilka. Takže jsme předpokládali, že ve čtvrtek zboží doručí. Ve čtvrtek se ale na PPL stav zásilky nezměnil a zjistili jsme, že jim Lidl zboží vůbec nepředal. Po složitém volání na zákaznickou linku jsme se dozvěděli, že zboží je sice zabalené, ale leží někde na jejich skladu a nikdo není schopen říci, kdy ho odešlou - a vlastně to nikoho ani moc nezajímá - můžete počkat, můžete objednávku zrušit, dělejte si, co chcete... My tedy každopádně s naprostou jistotou už teď víme, že zboží nebude doručeno ani v pátek a kdo ví, jestli vůbec v pondělí. Skvělá zpráva, která došla mailem ve středu brzy ráno, pak působí jako výsměch - zboží sice je připraveno k odeslání, ale zůstat takto připravené evidentně může třeba i několik dnů. Nejhorší je, že to je moje druhá objednávka na tomto obchodu a ta předchozí probíhala dost podobně. Zdá se tedy, že jde o jejich standard. A vracím se k důvodu, proč jsem na začátku psal o zkušenosti s německou pobočkou. Zase se ukazuje ten rozdíl mezi námi a zeměmi směrem na západ. Kromě toho, že je stejné zboží pro náš trh méně kvalitní, jsou stejně méně kvalitní i služby stejné firmy, protože ze svých zkušeností můžu říci, že v německé pobočce by se toto zřejmě nikdy nemohlo stát, a pokud by se stalo, neodbyl by Vás na zákaznické lince nějaký hlas člověka, kterého vlastně nic nezajímá a nemůže ani moc nechce s tím cokoliv dělat... Nemůžu lidl-shop.cz v žádném případě doporučit.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

- kvalitní, rychle dodaný sortiment textilu (funkční oblečení, prémiová kolekce Esmara, dětské oblečení, prostěradla) - snadná montáž nábytku (bambusová lavice s úložným prostorem)

- nekvalitní provedení bambusové lavice s úložným prostorem (kromě bavlněného polstrovaného sedáku), z konstrukce čouhá tříska, dvě praskliny už z výroby (jedna zatřená) - vyvedení sprchovací hlavice celkem zdařilé, ale část s tryskami už přišla lehce poškrábáná - přehnané množství obalů (již z výroby, ne těch pro transport)

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Většinou vše bez problémů, chválím možnost bezplatného zaslání zpět v případě odstoupení od smlouvy.

V posledních 2 zásilkách problémy - objednávka z 15.12. - první slib, že většinu položek doručí do vánoc (aktivně zvlášť poslán e-mail), ale došlo po svátcích, jedna položka měla přijít později. Po 10. lednu jsem musela telefonicky urgovat, že nemám žádné další informace o položce, nakonec 18. ledna e-mail s tím, že položka již není dostupná... 15.12. byla:-D - lednová objednávka - překvapivě došla během 3 dnů (opoždění chybějící položky z 15.12. zdůvodněno velkým množstvím zásilek), ale jedna položka poslána v jiné barvě Prosím neslibovat, co nemůžu slíbit a aktualizovat údaje o dostupnosti v online shopu.

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie