Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Skvělý servis i cena

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost dodání

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

vše

nic

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Nářadí které nabízejí má ve stejné cenové hladině lepší parametry

komunikace obchodu = nula, na dotaz k výrobku se prostě odpovědi nedočkáte dřív jak za tři urgence.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic.

Lidl už nikdy více. Objednali jsme si z Eshop houpacku. Přišla za 4 dní, což není problém , ale problém je v jakém stavu. Látka byla celá plesniva, samé černé plesnive fleky, na dřevě úplná plíseň. A smrdělo to neskutečně. Když jsem to reklamoval ( Reference #37266621) tak uběhlo už víc já 30 dni, a odpovědi i po urgencích žádné jsem se nedočkal. Prostě jde vidět, že o zákazníka nemají zajem.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Kvalitu zboží

Termín dodání, 30.12.18 jsme objednaly matraci a dosud ještě nepřišla, hrůza

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Kontakt - místo hovoru záznamník a na email nereagují

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost doručení

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Velký výběr, ceny, přehledné nakupování

Poměrně dost dlouhá doba dodání

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nejvíc mě štve jejich komunikace, na email neodpovídají, na linku se jen tak nedovolate! Vratila jsem zbozi kdybych jim porad nepsala tak mi nebyli schopni napsat že zboží dorazilo.Stale cekam na vrácení peněz nic. Na emaily neodpovídají, na linku jsem se včera konecne dovolala tak že je vše v pořádku a že to budou urgovat, jsem zvědavá za jak dlouho přijdou. Jinak jsem poučná Lidl už NIKDY!

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Já jsem spokojená.Nechapu jak někdo objednává z eshopu vše v prosinci,když vždy dávají eshopy doporučení objednat do konce listopadu.Věci k Vánocům nakupuji říjen listopad a v prosinci osobně. Pak se mi nemůže stát ,že nemam dárek pro rodinu.

Dávat záruku že to dojde a nezvladate nápor...Na to jste se měli připravit.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

nic

nabízené zboží je již několik měsícú nedostupné u několika položek nejhorší eshop jaký jsem kdy navštívil opakovaně na zákaznické lince nemají žádné informace

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Fakt dekuju lidlu za krasne vanoce. Objednavala jsem dceri detskou kuchynku, ktera se nakonec musela reklamovat. Termin pro vyrizeni reklamace do 30 dnu splnen nebyl, komunikace zadna. A proto se obracim na ceskou obchodni inspekci pro nedodrzeni obchodnich podminek ze strany lidlu.

Uz bych tam nikdy nic neobednala! Des a hruza

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

kvalitní zboží, za příznivé ceny, dodání proběhlo jak bylo napsáno, spokojenost, už jsem nakoupila vícekrát

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

maximálně tak přehlednost stránek

Zboží objednané 8.12., 15.12. údajně odeslané, 19.12. jsem volala na infolinku. Slíbeno zaurgování. Do Vánoc nedorazilo. 27.12. jsem se dozvěděla, že zboží nebylo předáno. Je super, že na stránkách uvádí, že zboží objednané do 16.12. dorazí do Vánoc, ale skutek utek. Lidl má problém s termíny doručení i v průběhu roku.

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Přes rok fungují celkem spolehlivě.

Objednávka provedena 16.12 a do dnešního dne zásilka nedorazila.Ovšem email s fakturou a informací o tom,že zásilka byla předána dopravci přišel. Kontaktoval jsem proto dopravce s dotazem,kdy mi bude zásilka doručena,obdržel jsem informaci, že z Lídlu byli předány dopravci pouze informace o zásilce,nikoliv však fyzická zásilka. Lídl informovali,že objednávky provedené do 16.12.18 budou do vánoc vyřízeny. Vánoční nával objednávek zkrátka nezvládli. Ale přes rok jsem s nimi byl velmi spokojený.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Vánoce jsem objednávala s předstihem už v listopadu, proto spokojenost, něco jsem vracela a peníze došly zpět.

LIDL nedokázal včas zareagovat na předvánoční nárůst objednávek a noví neprověření brigádníci nadělali spoustu chyb např. správné balení zboží a zmatek v rozesílání zásilek. Umím si to přesně představit. Příště dříve zaučovat a prověřovat schopnosti. Posunula bych i termín dodání, aby se tam vešel i případný zádrhel.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávala jsem zboží s předstihem, datum doručení bylo uvedeno 21. prosince. Až na to, že zboží 21.prosince teprve předali České Poště, tudíž 21. opravdu nedorazilo a 24. nedorazí taky, tudíž mi taky online Lidl hezky pokazil Vánoce. Ale jak tak koukám, měla jsem to tušit, ze všech recenzí tady.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

12.12.jsem objednala dárek k vánocům a přišel pouze email ze 19.budou dorucovat dnes je 22.a balíček nikde podle sledování zásilky je balíček už 5 dní někde na poště kde je mi opravdu hodně platný sem, zvědavá co dám k vánocům. Na infolinku sem se dovolala asi po 7 a este sem 15 min čekala než mne prepoji a stejně mi nikdo nic neřekl. Toto bylo poprvé a naposledy co jsem něco od lidl objednala.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Taky děkuji za pěkný dárek k Vánocům pro rodiče. Na infolinku se nedá dovolat, u sledování zásilky se píše, že pošta si balíček ještě nepřevzala.....19.12.2018 jsem si ho měla převzít já. Na co se budu u stromečku 80 letých rodičů vymlouvat, to opravdu nevím. Děkuji Vám. Hlavně,že mi přišla faktura a peníze nejsou v blokaci,ale odeslané

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie