lidl-shop.cz
37 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Problémy s platbou. Nefunkčnost kontaktního čísla,už z internetu od Lídlu nic nechci.
Do dnes jsem si myslel, že nákup na on-line shopu bude bezproblémový, mají široký sortiment......ale......
Ve chvíli kdy se vám výrobek zakoupený na e-shopu Lidlu porouchá tak vás podpora přesměruje ať si to reklamujete v Německu což se mi zdá poněkud podivné a nedůvěryhodné.
Dodávají zboží které je nekompletní a nefunkční tento obchod nedoporučuji !!!!
Už žádné
Pokladní okradou při každém markování naprosto spolehlivě. Letos 3x Újezd nad Lesy a dnes odpoledne Nehvizdy. Víckrát jsem tam letos nebyla a už mě tam nikdo neuvidí. Navíc bez omluvy a přetočené panenky...jsem ta špatná, co se ozvala a chce své peníze vrátit, jak drzost z mé strany, patrně. Poprvé 2 balení masa a měla jsem jedno, takže o nějakých 140,- navíc namarkováno, podruhé markováno dražší sladké pečivo místo v akci pizza kapsy...fakt vzhledově zcela jiné, potřetí jsem měla jen 4 druhy zboží, 2x velká zakys. smetana namarkována 3x, takže o 29,90 navíc...pokladní dlouho kontrolovala ve vozíku zda mezi jedním malým bílým jogurtem, 3 koblihami, 1 tvarohem a 2 zakys. smetanami nenajde tu třetí...trvalo jí to dobře tři čtyři minuty, než taky usoudila, že se nedopočte, sdělila mi, že jsem nepříjemná a zhnuseně mi těch 30,- vrátila. Takže pozor na Újezd, kradou zcela bez zábran a studu. Tak jsem dnes jela raději dál do Nehvizd. A pokladní natipovala 6 korunních v akci ručně jako 6 o dost dražších magnesií, neprojela čárový kód, byť jely minerálky na páse před ní. Opět zhnuseně s očima v sloup mi vrátila přes 30,- Kč s výrazem, že ji otravuji. Začínáme mít pocit, že to dostaly pokladní do popisu práce, jak si mají přivydělat. Každopádně si tyto opakované situace a navíc děsivý přístup bez omluvy nebudeme nechávat pro sebe. I tak je to už děs, skladiště, prázdné vozíky v cestě, ceny prekryte lístečky, zavádějící "slevy", chudáci starší občané, okradení na každém kroku nejasných informacemi, pokladní už nashledanou a hezký den nepřejí nikomu...se zbožím u pokladny vyloženě mrskají. Jó, kde jsou staré časy dobrého Lidlu. Měli by je všechny zrušit, je to hnus tam zanloudit. Zvlášť Újezd a Nehvizdy...že se nestydí, okrádat slušné lidi. Fuj.
Když neumíte v 21. století doručit zásilku na vybranou výdejnu, tak online retail nedělejte, tak jednoduché to je.
žádné
Nabízené slevy jsou jenom slibem , žádnou slevu jsem nedostal i když jsem splňoval všechny podmínky. Dnes 14.2.2024 nejde nic nakoupit přes e-schop. Tato firma chce soutěžit o obchod roku , to je je ale hovadina . Souhlasil bych kdyby se soutěžilo o nejhorší e.shop roku
Matrace 90*200 Rozhodně nedoporučuji kupovat .Velikost neodpovídá .A měkkost také ne. Já jsem s nákupem v Lidlu skončila , obrovské zklamání
jako bída byly jsme na 7 prodejen a neměli tam to o bylo v letáčku hlavně že tam mají samoobslužné pokladny
Opakovaná bezproblémová zkušenost; Doprava zdarma nad určitou částku; Vrácení zboží zdarma bez nutnosti tisku dokumentů; Vrácení peněz za 6 dnů;
Někdy rozdělí objednávku na více zásilek (ve výsledku třeba dojdou ve stejný čas);
nic
1.2. Aku příklepová vrtačka 359 peněz,od 7.00 hod.v regálu nic nic nic,dělají si z nás akorád p...l.V životě mě tam nikdo neuvidí.Jak tato hrůza může na něco aspirovat,stydět by se měly.
Žádné
Objednávala jsem porcelánové zapékací misky. Byly zabalené jen v papíře, tak že při přepravě nevydržely. Při reklamaci po mě chtějí poslat střepy zpět, aby mi mohli poslat nové zboží nebo vrátit peníze. Neuvěřitelný přístup. Ještě nikdy sem nezažila, jakékoliv potíže u reklamace, jako mám teď u Lidlshopu. Určitě tu už nikdy nenakoupím.
rychlost dodání
Dostali jsme nekompletní a ještě nefunkční výrobek, zřejmě ho někdo vrátil, když si odebral, co se mu hodilo a nám ho obratem odeslali.
Teď nic
Prodávají použité a poškozené zboží za cenu nového. Poprvé to byla konvice použita a zničena. Pak šici stroj použity a špinavý. I když to budete chtít vyměnit, můžete znovu dostat použité zboží.
nic
Lidl se velmi zhoršil, přestala jsem nakupovat A to ještě bojuje o první místo Obchodník roku, to se mi snad zdá. Potraviny jsou nekvalitní, prostě ubohost.
Řešení reklamací, jedná velká tragédie.
Od čtvrtka v akci dětská kuchyňka za 999,- nemají ani jednu. V úterý jsme byli nakoupit a měli jich minimálně deset ve čtvrtek ráno se ptáme zda mají a bylo nám řečeno že dostali pouze jednu , kde tedy všechny jsou? Objeli a obvolali jsme spoustu Lidlu a v každém buď dostali jen jednu, která už je od rana pryč (protože asi vsichni kupuji kuchynky) a nebo pro jistotu žádnou . Tak si ji moji milí strčte kam chcete jen klamete lidi a děláte z nás blbce :/
Žádne
Od rána 2.1jezdím po Lidlu(celkem 7)a v 7hodin ráno ani jeden rázový utahovák z letáku pěkný podvod
NIC
Absolutní nemožnost reklamovat zboží přes jejich servisní centurum. Zboží zakoupeno online na lidl shop, ale dodaný vysavač nefunguje. Byl jsem odkázán na něměcký servis, kterému jsem poskytl veškeré požadované informace ale stejně mě ptá na ty stejné dokola. Takže moje celotýdenní zábava je, že jim každý den posílám fotky/videa výrobku, popisy závad, faktury, INA čísla výrobku, čárové kody... Dokola a dokola a dokola.....
Žádné
Vrtačka po tom co jsem ji zapojil zajiskřila, vyhodila pojistky v celém domě… To se mi ještě nestalo. Už se těším na hodiny strávené řešením reklamace…
Jejich reklamace přes eshop se mi vůbec nelíbí. Nevím proč to nemůžu donést na prodejnu, ať se těmi papíry proklikávají oni. Najít na prodejně bezlaktózové potraviny je umění. V jiných řetězcích to mají pod ,,zdravá výživa,, , tak bohužel, kompletní nákup udělám tam.