Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Stavebnipracerychlepřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dobré ceny nářadí...

Nejhorší způsob reklamace přes firmu Servisního Partnera Kompernass co si vůbec dokážete představit.

Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Neskutočne arogantná komunikácia so zákazníkom.

Registrovaný uživatelpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic

V jedné objednávce přišel místo úpletových šatů svetr...samozřejmě vracím a druhá zaplacená 2.12. a 3.12. prý předaná přepravci - ha ha - ta ještě nedorazila...komunikace na bodě mrazu...už nikdy jim nebudu platit předem, pokud teda ještě někdy něco objednám...

Registrovaný uživatelpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Velký výběr, za mě spokojenost i s kvalitou.

Dodání přes ČP, není možnost výběru dopravce. Nechápu, že s Poštou ještě někdo dělá business, při její reputaci. Balíky se ani nepokusí doručit a vrací je zpět. Když to dají PPL, tak většinou v pohodě, pokud to nechodí po 1 položce. Zákaznický servis Lidlu je absolutně k ničemu, na telefonu vám nic neřeknou a písemně si to pak přehazují jak horký brambor, neustále se tam lidé mění, tak musíte vždy řešit vše odznova. Jakákoliv reklamace je absolutní tragédie. A většinou zbytečně strávený čas.

Lesny 1995před 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednáno s tím, že to tří dnů to přijde. Nepřišlo. Dokonce to rozdělili na více balíků a chodí to postupně, peníze byli připravené na celý velký balík takže kurýr pak neměl na vrácení. Dost nepříjemné. Již nemám důvod objednávat z nova.

Jana Zahorova Mcdpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

nic

Zboží přišlo rozflákané, jiný výraz nelze použít. Plastová zahradní lavice za několik tisíc. Problém nastal při vrácení zboží - nejsou schopni vygenerovat štítek pro předání na parcel shop. PPL nabízí časy odvozu jen přes den, kdy je člověk v práci, tedy odvoz kurýrem je nepoužitelný. Dostali jsme se do patové situace, kdy sice uznají reklamaci, ale není možné zboží předat. Zákaznický servis jedná zmateně - slíbí štítek zaslat, místo toho přijde jen informace o tom, že přijede kurýr. Po opakované žádosti dořešit problém s předáním zboží obchod mlčí. Pokud budete kupovat větší a dražší věci, najděte si jiný obchod.

Kateřina Srpovapřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Doručení v pořádku a včas

Zboží neodpovídalo popisu. Nemělo ani deklarovanou funkci. A fungovalo jeden den. Po pokusu reklamovat, mi odpovídal robot stále dokola to samé, i když jsem psala, že mi moderní postup reklamace s tištěním kódu nevyhovuje. Dříve se to dalo řešit na prodejnách. A žádala jsem o klasické zaslání reklamace na nějakou adresu, za moje náklady. Opět stejná odpověď z automatu. Tak že vše, jen ne lidský přístup. Tak že za mě sice asi pátá, ale zároveň poslední objednávka.

Registrovaný uživatelpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

nic

Dnes jsem byl nakoupit v Lidlu po dlouhé době. Trefil jsem na slevněné zboží. Zeleninová taška a bylo tam v 11.55 hodin dáno i pečivo. Tak jsem vzal mám rád starší pečivo cena dobrá. Dojel jsem na řadu ke kase v 12.15 hod paní prodavačka mi pečivo zabavila, že se může prodávat jen do 12.00 hod. Když jsem zavolal manažerku, že stojím ve frontě dlouho mi zdělila, že po 12.00 hod se již pečivo nesmí ve slevě prodávat musí se vyhodit. Tak jsem tam nákup nechal celý a šel zklamaný z Lidlu pryč. Opětt zkušenost raději vyhodit než prodat se slevou. 6e zrovna v Lidlu koupíte tvrdé pečivo za normální cenu to jim nevadí. Lidi asi vše co píší o akcích není pravda. Vše se událo v prodejně Lídl Rumburk.

Registrovaný uživatelpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Posledni dobrou je naprosto tragicka kvality elektrickeho naradi. Pokud chcete reklamovat, musite nekolikrat vyplnovat do kola ty same formulare.

Karolinka Karolinkapřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Vrácení zboží - nefungující formulář na webu a tel. linka, která tam byla uvedena, kam volat v případě problémů, opět odkazuje na formulář. Naprosto odstrašující řešení tel. linky se složitou možností doklikat se k operátorovi a následné ukončení hovoru z jejich strany z důvodu obsazenosti operátorů.

D Fochpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Čekám 18 pracovních dnů na matraci s označením skladem, zásilka je podle sledování již 14 pracovních dní v ČR, ale Lidl ani přepravce neví kde. Tyden nejsou schopní říct kdy, nebo jestli bude doručena. Takže jestli máte volné peníze o které nestojíte, objednávejte:)

Jiří Svobodapřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Naprostá katastrofa,po 14 dnech od zaplacení kávovaru(objednáno jako dárek) si pouze dopisují s chatbotem ve smyslu máme zpoždění, nikam se nedá dovolat...asi za x let nemám horší zkušenost než s lidlem.

Roman Belushipřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic

Dnes na pobočce Lidl ve Frýdku jsem byl u regálu se zlevněným zbožím, které bylo reklamováno dlouho dopředu, jako první, ale zboží tam nebylo a prodavačky řekly, že je asi vyprodané. Mimochodem akce byla na 30.11.2023 jen na tento den a už v 7.02h vyprodané? Takže totální podvod na zákazníky!! Není to problém jedné pobočky, toto zboží nebylo i v jiných městech, kdy jsme si s lidmi nazdíleli akci a už ráno vyprodáno?! Tudíž v regálu ani jeden kus v den akce a zaměstnanci z nějakých důvodu nic neřeknou..

Iveta Kneslovápřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

nic

objednala a zaplatila jsem 15.11.2023 doposud ( 29.11.2023) čekám na balík. Komunikace hrozná na mé urgence nikdo nereaguje. Požádala jsem o vrácení peněz, je to tak na ČOI, velké zklamání

Krevova Jitkapřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednávku vůbec nedoručili. Po týdnu mi přišel email s informací o přijetí vratky, přitom balík vůbec neodeslali. Přišel email o odeslání a faktura, ale dle sledování zásilky balík přepravce neobdržel. Komunikace přes chatbota katastrofa. Stále čekám na vysvětlení a omluvu. Nemohu objednat znovu, zboží je vyprodáno. Vyřešení, komunikace přes emaily. Chyba lidského faktoru, místo odeslání naskenováno jako vrácení. Jako omluva sleva na příští nákup.

Aleš Samekpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Vrtací kladivo vydrželo jenom 2 použití. Špatná kvalita.

Maruskabruntalpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

21.11.kure duo v akci, nekupujte, hned jsem dala do mrazáku, dnes vytazene, zčernalé a strašný zapach!!!!

Vasek 912před 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic-poškozené obaly, roztrhlé a snad i použité

3x puzzle - u všech poškozený i roztrhlý obal jak kdyby to bylo již po několikáté prodávané a kupované.. Měly to být dárky.. Ocelový nůž papírový obal v pořádku, ale v něm ještě plastový obal-ten byl velmi poškozený, rozbitý, kousek i chybí jak kdyby to tam někdo vracel mini škvírou.. Do toho v zabaleném plastovém obalu ve kterém je nůž je voda??? Hlava mi to opravdu nebere. Zboží bylo v dostatečně velké krabici, vystlané hromadou papíru ale v příšerném stavu.. Chyba dopravce to rozhodně být nemohla a aby všechny 4 výrobky byli v špatném a poničeném obalu není možné.. Naposledy, je to naprosté zklamání!!!

Radka Mikovapřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

nevím

V nabídce nebyly doporučeny k výrobku 2 baterie. Takže jsem objednávala ještě jednou. Též jsem objednala dárkové tašky. V originálním balení bylo správně 6 ks, v neoriginálm balení pouze 4 ks. Jsem zklamaná.

Jaroslav Svobodapřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Bruska vydržela ca 20 min. čistého času chodu. Pro reklamaci pak musíte vyplnit 2x složitý reklamační formulář (po prvním vyplnění mi potvrzení nepřišlo), kde znova vyplňujete všechny údaje z faktury, takže ty, co už mají. Pak přijde mail, že chtějí poslat Vaše jméno a příjmení. Pak přijde dslší mail, kde chtějí poslat Váš telefon a adresu. Vše přitom mají. Pak chtějí udělit souhlas s předáním Vašich osobních údajů jejich dodavateli a ten, že to s Vámi bude řešit...Chtějí se reklamace zbavit. Nesouhlasil jsem, uvidím. Pokud mi ještě odpoví a jestli mi ještě ten krám Parkside PWS 230 2x pošlou, než vrátí peníze, tak si s nimi ještě užiji peklo.

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie