Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

standardní přístup

nic

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Pěkně webové stránky slibující rychlost a kvalitu

Jednu objednávku mi poslali natřikrát přes více přepravců. Dvě z těchto tří zásilek přišly rozbité. Horší kvalitu zabezpečení zboží proti poškození při přepravě jsem ještě neviděla. Tolik zbytečně stráveného času reklamacemi už mi nikdo nikdy nevrátí. Jde o lhostejnost a línost zaměstnanců a vedení.

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

- hodně věcí na e-shopu co ale není skladem, nechápu proč tomu nevěnují víc pozornosti a trochu si v tom neudělají pořádek - také nechápu když nedokáží dodržet to co slibují např: datum dodání, přeprava tak proč tedy mají e-shop když neumí dodržet tyto podmínky Je to velká škoda.. snad mi zboží stihne přijít do Vánoc, protože překvapivě mi přišel e-mail že se to pozdrží :-(

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic, již několikrát špatná zkušenost s infolinkou

Objednána 1.11. vrtačka, která byla skladem, kartou zaplacena. Očekávala jsem dodání maximálně do týdne. Bohužel do dnešního dne 22.11. nedorazila, jen email s odstoupením od smlouvy. Na infolince byla údajně chyba v dopravci, který zásilku nedoručil a vrací se jim zpátky. Jenže jsem zjistila, že žádná zásilka vůbec nebyla odeslána. Takže za mě jednoznačně nedoporučuji. Již několikrát jsem potřebovala řešit objednávku na infolince a ani jedinkrát nebyla ochota věc řešit. Infolinku můžou zrušit, je k ničemu a kvalita zboží, jestli někdy nějaká byla, jde prudce dolů. Za druhé jsem velmi nespokojena s výběrem dopravců. Zvolím PPL a i přesto mi půlka zboží přijde PPL a půlka poštou, které se vyhýbám seč můžu, jelikož hází jen lístky do schránky a nezazvoní, ačkoliv jsem doma. Nechápu tu volbu dopravce, když pak posílají jinou společností než si zákazník zvolí. Celkem často a za nemálo peněz jsem objednávala ale raději začnu objednávat jinde, kde bude trochu lidský a vstřícnější přístup. Michaela Zavřelová

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem přímočarou pilu, plastová kluzná patka byla rozlámaná, jeden ze šroubů na pile vytočený. Zákaznická linka hrůza a děs. Zajímalo by mě kolikrát byla konkrétní pila u dodána, vrácena, vyčištěna a znovu poslána někomu jinému. Chtěl jsem kupovat další věci, ale asi už nikdy..

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

děkuji za to,že děti budou zklamány

na shopu po objednávce.. do 4 pracovních dnů dodání.. realita..od úterý potvrzení,že objednávka je vyřízena a bude předána dopravci.. dnes šok.. nic stále nepředali.. zboží jsem potřebovala kvůli karnevalu do soboty., proto jsem včas objednávala.. ...

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Výběr, ceny

Dodací lhůta (i když předem avizovaná)

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Zboží na skladě,nákup z domova

Dlouhá doba dodání

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Zbozi

Dodání po termínu a dodání ne celého zaplaceného zboží přišla bez upozornění část a zbytek ještě stále nemáme a komunikace s operátory a jednání katastrofa

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost dodání a kvalita zboží

nic

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Zatím nic, objednáno 3.11.dodavka slíbená 9.11.a zatím nic.

Objednavatel nedrží termín dodání

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Nákup z domova

O ničem nevím

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Objednávka po 5 dnech nedoručena a dopravce ČP za to nemůže!!! zkontaktovat Lidl nelze a stornovat také ne. Zákaznická linka k ničemu a na kontaktní formulář odpověď žádná. v objednávce byl dárek, který po 9 dnech od potvrzení objednávky nedoručili a to je myslím, dost dlouhá doba pro to být trpělivý... Nikdy více neobjednávam a když Lidl e-shop nefunguje jak má, nezvládá nápor objednávek a nemají většinu věcí skladem, tak ať to raději nedělají.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

nabídka zboží co už v kamenných prodejnách není

dříve jsem zde nakoupila asi 4x a zcela bez problémů- komunikace dobrá, poslali pravdivé číslo zásilky, zboží dorazilo v pořádku - momentálně s nima mám problém- objednala jsem si boty, na eshopu měly, že jsou dostupné, přihodila jsem pár dalších produktů, aby bylo poštovné zdarma - asi 2 týdny se mi lidl eshop omlouval, že z provozních a různých důvodů, ještě zboží neposlali, a asi po 2 týdnech mi napsali, že boty nemají. Ok, vzala jsem to sportovně, poštovné mi nezaúčtovali poslali zbytek- celkem bez problémů. Asi před týdnem jsem našla ty stejné boty, tak jsem si objednala znovu (29.10), za 2 dny mi přišel mail, že vše je skladem a předávají přepravci České poště, s tím že zítra mi přijde číslo zásilky. Před 3 dny jsem se podívala na to číslo zásilky a zjistila jsem, že zásilka je již doručena, ale někde jinde - Plzeň, bydlím na jiném konci republiky. Na další den mi přišel mail, že z technických důvodů se něco pokazilo a že mi balíček určitě přijde, ale že ho předají v nejbližších dnech přepravci a ten mi pošle nové sledovací číslo. Takže už mi pomalu docházejí nervy, nemám ani peníze ani aspoň nějakou zmínku kde ten balíček je, a lidl nekomunikuje :( Za mě poslední dobou teda velké zklamání a přemýšlím, že jejich služby přestanu využívat :( Škoda, vypadalo to nadějně.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Vše,kvalita zboží žádná nechapu kdo si to koupi !!!!! Jak firmu můžou s tímto obchodovat ,jak americka firma může si hanobit značku unce sám , vždyť je to ostuda , feik!!!!! Vrátil jsem zboží hned 6.11.2018 během 10 minut po rozbalení prvního kusu , tepláky s velkým nápisem na nohavici az dolu dvou metrový člověk když si tepláky obleče ,o dvacet centů metru jsou delší jak skratit když je tam nápis ? Jak to bude vypadat, materiál hrůza des slabé jak spodky , sita fazona křivé Lemy cele divné , mikina ještě horší guma na rukávu žádná usiti des k tomu se lidl propůjčil , firma neví jak vydělat jak okrást českého zákazníka !!!! Ted zbytečné čekám na vracení peněz , a o dopravě nepíší před řazena doprava žádná kvalita jen prizivnici!!!!

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nelze nic pochválit

Po 12 dnech od objednání a okamžitého zaplacení zboží dodnes zboží nemám i když před 10 dny údajně předali zásilku k expedici, dopravci sdělili pouze mé jméno a adresu ale k fyzickému předání doposud nedošlo. Po několika telefonátech na infolinku mi vždy bylo sděleno, že je vše prověřováno ale víc mi k tomu nikdo neřekl ani kdy je tedy předpokládané předání dopravci nic. Už nikdy více, jestliže je uvedeno dodání do 4 pracovních dnů mělo by zboží dorazit nejpozději do týdne a ne že po dvou týdnech ani obchodník neví kde zboží je!!!

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Uplne Vše,doba dodání,zpusob doručení který vlastně neproběhl!!

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Reklamace zboží, telefonické informace o možnosti odvozu reklamovaného zboží,celodenní čekání na PPL a pro zboží si nepřijeli.Nikdy více.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na Váš e-shop, který mě velice jako zákazníka zlamal a jsem z toho velice znechuvená jakým způsob a přístup k zákazníkům máte a Váše chování tak to už vůbec nebudu komentovat, jak si takové chování vůbec můžete dovolit?!!? Člověk u Vás v dobré vůli něco koupí konkrétně ústní sprchu a ona po prvním pokusu přestane fungovat a jde to zboží normálně reklamovat a ani po 30 ti dnech se nikdo nebyl schopen ozvat zboží bylo zakoupeno přes eshop 20.5.2018 a bylo reklamované na Vaši pobočce v Praze 8 v Bohnicích 20.8.2018 a od té doby mi není nikdo schopen nic říct jak moje reklamace dopadla nebýt mé urgence a starosti zboží by reklamované nikdy nebylo což je docela smutné v dnešní době, nebyl schopen nikdo se mi ozvat chápu že máte eksterni firmu která vám vyřizuje reklamace ale takový přístup si jako slušný a platící zákazník nezasloužím, aby jste pořád dokala něco posuzovali a zkoumali chápu že takové máte nařízení. A co nejdříve vše dáte do pořádku a bude vše tak jak má. DOUFÁM ŽE UŽ SE TOTO NEBUDE NIKDY OPAKOVAT A DÁTE TO CO NEJDŘÍVE DO. POŘÁDKU. DĚKUJI A JSEM S PPZDRAVEM Barbora Homolová Váš prozatím stálý zákazník

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie