Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rychlost

Nic

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Přehlednost a rychlost.

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost dodání,kvalitu zboží

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

vrácení zboží bez problému a záruka 3 roky

nic

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost,přiložený formulář pro reklamaci

zatím nic

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Jak má Lidl zbozi.cz podplacené, pokud napíšete pravdivou recenzi, tak ji smažou.

Objednejte si v Lidlu něco sami, pokud máte nervy ze železa. Garantuji Vám nevšední zážitek, nikoliv pozitivní. Zkušenost napište na Heureku, tady Vám to smáznou ;-)

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Komunikace,rychlost dodání

Nic

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Objednávka odeslána 1.9. - přijata... odpověď: uděláme vše proto, aby byla zásilka nejpozději 7.9. u Vás...18.9. kontaktuji zákaznickou linku - žádnou objednávku nevidíme ... Amatéři neuvěřitelní... Ať prodávají rohlíky v obchodě a nese..u se do internetového obchodování...

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Těžké zklamání, žádné informace na lince nevědí, slibuji doručení do 5 dní, tak volám na infolinku pátý den a operátorka jak leklá ryba, my se vám během 14 ti dní ozveme....nuda už nikdy nic.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

nic

na webu se doctete dodani do 4pracovnich dni... klamava reklama, cekam uz 5den a jen mi chodi jeden email za druhym, ze se omlouvaji za zpozdeni. obednavala jsem si z lidlu shopu, proto ze tam meli dodani do 4pracovnich dnu!!!!! bohuzel na lince lidlu Vas nikam neprepoji a jen z Vas udelaji blba, ze nectete obchodni podminky.... s diky lidl shop uz nikdy!!!!!!!

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

solidnost

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Všechno,zboží dodávku vše super

nic

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Výběr zboží

Dlouha doručovaci doba a to jeste jedna objednavka rozdělena do dvou..takze misto slibovaných 5 doručovacich dni zrejme cekam 14 dni...

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Výběr sortimentu

Objednávka, kterou jsem si objednávala přes službu PPL mi přišla na 3x každý jiný den a ještě k tomu mi dorazila jedna zásilka přes českou poštu. Při otevření krabic jsem se zděsila zničeného produktu! Poškrábaný lak, zničené úchyty, prostě hrůza. Nevystlaná krabice, takže při manipulaci se mi všechen obsah klepal. Další nákup přes e-shop v brzké době neplánuji.

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

přiložené papíry na případnou reklamaci

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Zboží došlo rychle a vpořádku

nebyl důvod ke zklamání

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

vše

nic

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

dodání zboží

Až do dnes jsem byl s obchodem Lidl vcelku spokojený. Dáno pravděpodobně tím, že jsem doposud kupoval většinou potraviny, které nevyžadují žádné poprodejní služby. Zakoupil jsem cestou Lidl-shop vysavač. Zboží dorazilo celkem včas (cca 3 dny po objednávce) a v pořádku. První co mě zarazilo byla absence českého návodu k obsluze. Po chvilce pátrání jsem jej ale objevil na stránkách Lidl.cz. Zde jsem se dočetl, že jako dodatkové příslušenství se dodává látkový filtrační sáček. Veškeré příslušenství dodává ale servisní středisko, na které byl v návodu uveden telefonický kontakt. Překvapením ovšem bylo, že po vytočení tohoto čísla jsem se dovolal na info linku Lidlu místo na servisní středisko. Zde mně bylo řečeno, že na smluvní servis (Grizzly-service) nepřepojují, a že mám tuto firmu kontaktovat pomocí emailu. Učinil jsem tedy touto cestou velmi krátký dotaz na cenu sáčku. Dalším překvapením bylo, že za cca půl dne jsem obdržel emailovou odpověď opět od Lidlu s tím, abych jim zaslal korespondenční adresu, telefonní kontakt a hlavně souhlas se zpracováním osobních údajů s odůvodněním, že vše předají servisnímu středisku a to mě bude kontaktovat. Podotýkám, že komunikace probíhala v pátek, takže po předání včech údajů by mě servis kontaktoval nejdřive v pondělí. To už jsem si připadal jako v Kocourkově. Jeden dotaz na cenu výrobku předpokládá minimálně třidenní anabázi a přitom by vše šlo vyřešit dvouminutovým telefonním hovorem. A to jsem potřeboval pouze informaci o ceně. Nedej bože, že bych potřeboval vyřídit nějakou reklamaci. Tato zkušenost mě přesvědčila, že v obchodě Lidl mám kupovat maximálně zboží rychlé spotřeby a HLAVNĚ NIC, CO BY VYŽADOVALO POPRODEJNÍ SLUŽBY (SERVIS,REKLAMACE). Mám pocit, že od firmy je to záměr, jak zákazníka odradit od reklamací. NEDOPORUČUJI

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

dobré ceny

tragédie je doručení zboží a komunikace.... objednáno 11.8., od 15.8. balík někde leží, dopravci nepředán, koho zajímá, že když si zboží objednáte, tak ho i chcete? nikoho! zákaznická linka je na nic, nedá vám žádnou informaci, kterou si nejste schopni zjistit sami, je to jen pro formu, nic nového se tam nedovíte, nikam vás nepřepojí, nedají kontakt.... nejsou ochotni zjistit, co se se zbožím děje, urgovat to prý můžou až po týdnu! doporučení zní čekat :) není možné, aby někdo v takové firmě nebyl schopen zjistit, proč balík tři dny nejsou schopni předat přepravci, aby jste si aspoň mohli vydedukovat přibližnou dobu doručení.... neochota, zákazník je jen platící článek nic víc..... pravděpodobně můj poslední nákup, to si snad příště dám tu práci a objedu si pár obchodů, pokud něco budu chtít, bude to rychlejší... rozdělení zásilky do dvou balíků, česká pošta doručila včera, PPLku nejsou tři dny schopni balík předat a důvod je přísně utajovaná informace.... je-li vám jedno, zda své zboží dostanete v průběhu dvou měsíců, jako na aliexpresu, pak ok, jinak je to sázka do loterie a HLAVNĚ vám nikdo žádnou relevantní informaci nepodá, s tím počítejte.... Jo a další prozákaznický moment zažijete, když napíšete e-mail a snažíte se to řešit jinak než přes nevstřícnou zákaznickou linku…. po odeslání vám přijde hláška, že se vaším podnětem budou zabývat v několika dalších TÝDNECH :D to fakt potřebujete, když se snažíte vyřešit problém!!!

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Cena, kvalita, rychlost dodání, vstřícné jednání, protokol o odstoupení od smlouvy

Pokud je zboží dodáno přes Českou poštu, je vždy porušený a potlučený obal, mnohdy dokonce děravý, ale když je zboží odesláno přes kurýrní službu, jakou je třeba PPL a ostatní, přijde vždy v pořádku a na druhý den od odeslání. Takže přes Českou poštu, už nikdy, protože se, od ní, ani nezaručí, že dostanete zboží do 24 hodin, jak to mají ve sloganu a klidně můžete čekat i týden.

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie