Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Jiřina před 10 měsíci
Doporučuji obchod

S obchodem Lidl jsem spokojená. Nakupuji často i na e-shopu a vždy bez problémů. Reklamace přímo na prodejně a nebo přes e-shop naprosto v pořádku a rychle vyřízené. Mohu jedině chválit .

Na nic si nevzpomínám.

Registrovaný uživatelpřed 10 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Bohužel doručení přes ČP takže katastrofa. Pokud budou i nadále doručovat tímto dopravcem, tak už nic neobjednal.

Kakackova Klarapřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Reklamační oddělení bohužel vůbec nereaguje. Zboží (lustr Malý princ) se rozbilo a nesvítí ledky. Reklamační oddělení mi sice odpovědělo po 14 dnech, že mám zboží zaslat zpět pro vrácení peněz, ale už se s nimi nedá domluvit pouze na výměně zboží, jsem už třetí týden opět ignorovaná. Teď jen doufám, že mi zašlou reklamační štítek co nejdříve, zboží vrátím, vrátí mi co nejdříve peníze a znovu u nich už nenakoupím. Takový ignorování od firmy jsem zažila poprvé. Nejhorší je, že nemají ani žádnou možnost telefonu, reklamace lze pouze přes online formulář, takže opravdu jen čekáte až se vám někdo bude věnovat, jestli vůbec. Na první e-mail mi odepsali po 14 dnech, ale jen kvůli tomu, že jsme je hodně urgovali i přes online chat (kde s Vámi mimochodem komunikuje robot). Na odpověď druhého e-mail čekám do dnes. :-))

Halak 55před 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Snad cena ale vlastně ani to ne, protože jsou to vyhozené peníze minimálně za jejich techniku, doporučuji nic eleketrického a akumulátorového od nich nekupovat.

Nemožnost reklamace zboží, dostal jsem několik emailu se stejnými dotazy povídám si měsic s reklamačním odělením který mi tak jednou za týden odpoví s dalším dotazem a vadná bruska mi leží doma, stroj jsem si koupil abych ho mohl používat a né jako nástroj k dopisování si s Lídlem , jiný stroj si už od této společnosti nekoupím a mrzí mne že jich už mám docela velké množství tak se vlastně těším že snad přežijou záruku a pak je s radostí začnu vyhazovat až se začnou kazit.

K Burilovapřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

nic

Komunikace na lince pro reklamace, naprosto příšerná, chování naprosto hrozné, každých 14 dní jenom diktujete číslo objednávky, jméno zákazníka apod. Reklamovala jsem aku nůžky na živý plot v hodnotě 500 Kč, reklamace podána na prodejně v Turnově, do dnešního dne nemám ani reklamované zboží ani peníze. Nikdy více už nebudu nakupovat v Lidlu.

petr.stary.mlpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Vcelku rychlé dodání.

V poslední době se velmi snížila kvalita vyrobků musel jsem jich několik vrátit kvůli výrobním vadám a zákaznický servis běs a hrůza jestli budou takhle pokračovat tak se můžou jít vyfotit i s celým Arnoldem.

Registrovaný uživatelpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Pořád všechno vyprodané. Reklam mají všude plno, ale zboží žádné.. Na shopu pořád jen vyskakuje "omlouváme se, vyprodáno nebo nedostupné".. Zákaznický servis pohroma. Dovolat se někam a vyřešit problém je fakt nad liské síly. Naposled byl nákup placen kartou, strhli si částku z účtu a ještě ji drželi skoro měsíc v blokacích. Po x telefonátech a několika týdnech se to teda vyřešilo.. jakože sorry za komplikace. Tohle fakt nefunguje.. ať už se pokoušejí o cokoliv..

Jiří Mlýnekpřed 10 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Zákaznický servis - jedna velká katastrofa. Před rokem jsem kupoval v akci aku sekačku vč. dvou akumulátorů, na které je tříletá záruka. Letos v září jsem jeden akumulátor reklamoval pro nefunkčnost a v půli října jsem reklamaci musel urgovat, reklamace nevyřizují v zákonné lhůtě. I když mají skladem baterie se stejným označením a hodnotami, které jsou pro mou sekačku určeny, tak se liší v interním čísle LIDL. Tu s tím mým již nemají, tak mi odmítají aku vyměnit a vrací mi akční cenu, za kterou si už novou baterii nekoupím. Když jsem navrhoval jako kompenzaci slevový kód na novou baterii, tak ani náhodou. Musím doplatit za to, abych mohl používat něco, co má být ještě dva roky v záruce. Tak že vlastně akční cena je podvod, v případě poruchy v záruce máte smůlu a plaťte.

emil hvezdapřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem úhlovou brusku. Sice přišla ale viditelně už použitá, v rozřezané krabici a nefunkční .V bazáru bych koupil lépe.Komunikace s info linkou příšerná. Emailová taktéž. Doufám že alespon peníze odešlou zpět,protože jak čtu hodnocení tak i s tím má Lidl problém

nella palkovskapřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nejhorší zákaznický a reklamační servis, jaký jsem kdy zažila. Nejdříve naposílájí několik emailů, kdy se stále ptají na stejné informace, které mají uvedené na objednávce a faktuře a nakonec napíšou, že je předají dál a zase někdo jiný nás bude kontaktovat. Na infolince říkají,ať reklamaci vyřídí člověk online, že je to efektivnější. Tak to opravdu není!!

Roman před 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

nic

Reklamace poškozeného zboží je zážitek.

Registrovaný uživatelpřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic! Nejsem žádný stěžovatel ale než se vůbec po dvou měsících dostanete k reklamaci a vrácení výrobku, tak jste vzteky bez sebe.

Komunikace, přístup...

Martin Lenkopřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic

Koupil jsem svitilnu v Brne. Druhy den jsem zjistil, ze neni funkcni. Byl jsem zrovna v Jihlave, tak jsem to tam na prodejne reklamoval. Meli se do mesice ozvat. Po 1,5 mesici nic, tak jsem napsal na lidl.cz, ze se nikdo neozval. Druhy den prislo vyjadreni, ze “pokud se nikdo neozval, zastavte se v prodejne, kde jste reklamoval”. Ale ja bydlim ve Stc kraji! Proc bych mel jezdit do Jihlavy? Komunikace na stránkach Lidlu jen pres umelou inteligenci, ziveho cloveka nesezenete. Strasny obchod. Nikdy vice!

Jana Cihankovapřed 11 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlost kvalita cena super

feda fedapřed 11 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Dříve bez problémů, poslední dobou dvě podivné reklamace. Z odpovědi na jednu z nich, na tu již uzavřenou, vyjímám jeden můj e-mail (3.10.2023), ze kterého čtenář pochopí o co jde ...

Dobrý den. Týká se PARKSIDE Digitální pistole na huštění pneumatik PDLD 10 A1. Vážení, ale po zkušenostech i s jinou reklamací, již ne tak milí "lídláci". Všimněte si laskavě, že mi sice vracíte peníze, ale já chtěl zboží, a proto jsem si jej i jaksi objednal, že ... Nemohu za to, že jste mi ve správné krabici dodali špatný obsah, přesněji namísto digitální pistole s příslušenstvím, pistoli "analogovou" a bez příslušenství. To je čistě selhání tam někde u vás. Vracíte mi 311 Kč (nota bene na účtu ještě nejsou), ale mnou zakoupené zboží za 311,- Kč (se slevou) je nyní v e-shopu bez slevy (379,- Kč) a za dopravu navíc. Já měl slevu a dopravu zdarma. Z toho plyne, že jste mi měli zaslat to, co jsem si původně objednal ... Vaše politika je v tomto prostě minimálně podivná a jsem přesvědčen, že v SRN byste takto se zákazníkem nejednali ... Pokud jste peníze ještě nezaslali, zašlete mi správné to původně objednané, tedy digitální pistoli na huštění pneumatik. Pokud jste mi peníze již zaslali, já už je u vás neutratím ... Nehodlám se totiž eventuálně znovu účastnit reklamační šarády bez toho, abych obdržel, co jsem chtěl ...

Karolinkamarkovapřed 11 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Kvalitní produkty

Zpoždění objednávky

Registrovaný uživatelpřed 11 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

objednala jsem si zrcátko, které je opravdu kvalitní a pěkné

z jedné strany přišlo vypadlé a nešlo moc dobře nasadit , jelikož je dost pevné

Marina Hofmanpřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Lidl už nikdy víc!!! Zásilku jsem objednala 11.9. pro tatínka na jeho adresu, jako překvapení a dárek k narozeninám. Objednávku v hodnotě 3 147 Kč jsem zaplatila ihned předem. Byla rozdělena na dvě části. První část přišla, ale druhá nikoliv. Dne 15.9. přišel od Lidlu email s názvem ,,Zpoždění objednávky'', kde stálo: ,,Velmi se omlouváme, ale zásilka č. 3261753541 nebyla doposud předána přepravní společnosti PPL. Momentálně pracujeme na tom, aby byla zásilka co nejdř,íve odeslána. Pokud neobdržíte během následujících 3 dnů žádnou informaci o doručení zásilky, kontaktujte náš zákaznický servis: lidl.cz/kontakt''. Počkala jsem čtyři dny a stále nic. Napsala jsem tedy na zákaznický servis, načež mi bylo sděleno, že mi žádné informace neposkytnou zdůvodu ochrany osob. údajů. I přes to, že jsem do zprávy napsala čislo objednávky, č. zákazníka a podrobné informace o zboží i dnu vytvoření objednávky. Napsala jsem tedy znova, kde jsem vysvětlila, že je to dárek pro tatínka (napsala i jeho údaje), že jsem to objednala a platila já a že tatínek ani nemá email a neumí s internetem a počítačem zacházet. Nic, Lidl se mi ani po dvou dnech neuráčil ozvat... Zkoušela jsem se tedy dovolat na jejich zákaznickou linku. Bez úspěchu, NEMOŽNÉ... Napsala jsme tedy na zákaznický servis potřetí, tentokrát s tatínkem (takže bylo po překvapení...). Další den se tedy konečně uráčili nám odepsat s tím, že nám s lítostí oznamují, že došlo ke ztrátě zásilky, vrátí částku na účet (stále nepřišli) a pošlou novou zásilku. Od objednávky je to 11 dní a stále nepřišla. Jsem velice naštvaná a zklamaná. Z Lidlu už NIKDY nic neobjednám já, ani má rodina a rozhodně se o svou zkušenost podělím dál...

Michal Slobodníkpřed rokem
Nedoporučuji obchod

?

Objednávku 2 matrací rozdělili mezi dva dopravce.PPL dovezla v pátek,nespolehlivá Česká pošta možná příští týden.To že jsem matrace objednal naráz znamená že jsem na ně chtěl čekat jeden den a ne dva a nakonec ještě letět na poštu.

Vít Rouspřed rokem
Nedoporučuji obchod

Do dnešního dne mi dluží za rozbité zboží a nepřišla mi částka na účet 999 Kč Už si tam nic nekoupím! Podvodníci!

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie