Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Majkaromanovapřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

29 8 objednano zboži 1x set na benbinton 1 x aku nužky na travu 1 x tlakova myčka . jako prvni přišel benbinton a v patek 1.9. přišlo misto obědnaneho zboži panev a pracovni kratasi.jak se toto muže podařit neni mi jasne----já myslel že to budou jen ty nužky a ono tohle,,,,,

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Vyplnění objednávky

Na objednávku z 20.8. Přišel email o zrušení objednání, objednáno znovu, dodnes ani obraz ani zvuk. Člověk aby se dovolal na zákaznickou linku, se musí obrnit trpělivostí, a když už se teda dovolá, tak vám oznámí, že objednávka je přerušena, a že to máme objednat po třetí. Komunikace s tímto prodejcem je prostě hrozná.

..před rokem
Nedoporučuji obchod

ŽÁDNÉ!

Za mě už nikdy více . Objednaná kuchyňka za 3500,- . Došla matrace . po volání a reklamaci nic . Druhý den už nasrana volám a že teda pošlou ppl pro vyzvednutí matrace a já musím sehnat ian z matrace to číslo a vyfotit a poslat, pak až jim matrace přijde zpět tak posoudí jestli jsem to nerozbalila a je vše ok a pošlou dobropis . Dobropis přišel a peníze nikde . 8mý den už nasrana opět volam kde jsou moje peníze že na ně pošlu ČOI že se mi to nelíbí , nemám ani kuchyňku ani matrací a ani peníze . Tak po tom když jsem byla sprostá mi druhý den přišly peníze zpět ale můžu Vám říct byli to hodiny na zákaznické lince . A to mě ještě měly vytvořit náhradní objednávku a ani tu neudělaly . Furt mi jen říkaly mi Vám pošleme jako omluvu kód na 100,- . Říkám to si strčte do prd*le to nechci . Fakt zkušenost hrozná a už nikdy více

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Snad jen vyplnění objednávky

Zboží objednáno 18.8.2023, faktura a informace o odeslání přišly 19.8.2023. Na sledování balíku u PPL ještě ani dnes večer /22.8.2023/ nebylo potvrzení o převzetí. V objednávce bylo dodání do 3 dnů. 2x jsem již objednávala zboží a vždy bylo do 2 dnů u nás. Nyní po přečtení posledních recenzí na obchod se začínám obávat, zda vůbec přijde. V kontaktním formuláři nefunguje potvrzení e-mailu /nebere @/ a tak jej nelze odeslat. Jsem zklamaná a už zde nic neobjednám. Do prodejny jsem už přestala chodit dávno.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

některé nekvalitní, smradlavé, potraviny

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod

Poděkovani za ochotu a velkou vstřícnost prodavačce Kateřině v prodejně Lidl v Holešově. Jednala s klidem a úsměvem ke spokojenosti zákazníka.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlá doba doručení, bezproblémové zboží.. Zboží objednáno 10.8.2023 a 14.8.2023 už doma.. naprostá spokojenost už po několikáté.. Min. rok před Vánoci též zboží naprosto v pořádku během 4dní doma což jsem ani nečekala.. určitě budu objednávat dál.. :) Nechápu ty co si pořád stěžují :O

Roman Pokludapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Lidl shop se chová jako.... Zkoušejí, kdo si co nechá líbit. Při objednání a doručení ventilátoru jsem zjistil že ventilátor již byl někým užíván, byl poškozený, chyběl mu podstavec a šroubky k namontovani. Šlo to již poznat na obalové krabici, že byl již někdy vybalován. Při dohodnuti výměny zboží se zdůrazněním, že požaduji zaslat zcela nový, nepoužívaný a nepoškozený výrobek, jsem obdržel ventilátor v krabici, na které byly opět známky vybalení, roh krabice byl poškozen a přelepený lepící páskou apod. Již poštovní doručovatel si toho všiml, proto počkal až moje žena zkontroluje obsah krabice. Zkontrovala tělo ventilátoru a podstavec, vypadalo vše v pořádku, proto ho hned neposlala zpět . Když jsem ale večer ventilátor smontoval, tak nefunguje natáčení do stran a pro změnu chybí dálkový ovladač. Takže opět poslali již někým vráceny výrobek, opět poškozený a nekompletní. Co to zkoušejí na lidi?

Lija 6před rokem
Nedoporučuji obchod

Mou zásilku “ztratili”, což věděli již v době, kdy jsem s nimi komunikovala, avšak mi sdělili, že neví, co se děje a že situaci prošetří. Dovolat se téměř není možné. Také mi nakonec nedobrovolně vytvořili novou objednávku, kterou mám na vlastní náklady opět uhradit. Strašné. Jiné e-shopy by se omluvily, na vlastní náklady poslaly nové zboží a nejlépe slevu/dárek, tady si musím zaplatit znovu, ačkoliv jsem ještě neobdržela nic.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Dne 30.7.2023 objednané zboží, dosud nedorazilo, 2 urgence s výsledkem, že za mne udělali novou objednávku na dobírku a chtějí zaplatit 2x za žádné zboží.

Antonín Krepinskypřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Nic

Něco si u vás koupím a pořád to nemáte na skladě náhradní díly k ruční Aku pile , buď to rozebere personál nebo nevím pořád není není není .Tohle udělat v Německu co u., už toho je dost chápete h...57

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Na ceny zboží že je jenom na kupón mě nikdo u pokladny neupozornil a platil jsem plnou cenu na i když mám aplikaci. Nejhorší prodejna v Trutnově

Michaelavolna 333před rokem
Nedoporučuji obchod

Poslán vadný kus ,napsala jsem email 14dni bez odpovědí,jedna se o kuchyňskou baterii,která cela protika zničilo mi to linku řešení žqdné ,volala jsem na jejich servis tam je robot a nikdo mne nespojí s operátorem ..nejde se s nimi vůbec domluvit Necham tu email pokud začnou řešit budu ráda nebyla to uplně ,tak levny michaelavolna333@seznam.cz

Kanskazuzanapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Všem, nekupujte Ovesné vločky jsou plné Mollu jen se to hemží datum spotřeby do 7.11.2023.hnus dvě balení jsem vyhodila

Jiří Krischkepřed rokem
Nedoporučuji obchod

-

Chyba v software registrace mi přikládá staré a již neplatné telefonní číslo i přesto, že již bylo nahrazeno a v profilu se zobrazuje správné. Dopravní služba logicky pak napíše, že zboží nebylo možné doručit. Lídl na korespondenci nereaguje . Logické posouzení požadavku je mimo program robota a mimo pravomoci telefonních operátorů...

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Nic

Sice to neni z lidl shop.cz ale chci rict ze jsem si koupila kavu a nejak nove vymysleli otvirani kavy a uplne debilne se to otvira takze prosim vas nevim kdo to vymyslel ale musel byt deb1l :p

Petrpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem si Zundapp Horské kolo Blue 5.0 s vybavením Shimano dle uvedeného textu i fotek, dorazilo ale s komponenty SunRun. Dle vyjádření Lidl eshopu je vše v pořádku, neboť pod popisem je uvedená nenápadná větička: Vzhledem k současné špatné dostupnosti jednotlivých komponent si výrobce vyhrazuje právo nahradit a nainstalovat určité komponenty alternativními komponenty stejné hodnoty. To je zřejmě velmi složité přidat alternativní popis a fotku, nejsou zde ani recenze, to bude jistě náhoda. Hodnota samozřejmě není stejná a kdyby korektně bylo popsáno/nafoceno co zákazník skutečně dostane, byly by prodeje jistě jinde... Na tuto odpověď ale marně čekáte, nejprve se dozvíte na zákaznické lince že se věc bude řešit s výrobcem a nákupním odd, po měsíci vám dojde že se nic neřeší, jen se vám nakonec vysmějí s větičkou výše. Jistě složité právní kroky ke spravedlnosti v ČR, nikoli v Německu kam evidentně dodávají správné zboží dle popisu-fotek. Taktika hrnec šmejdů. Lidl eshop nikdy více!!!!! Díky za možnost této recenze zde, kde i z dalších je vše o lidl eshopu jasné. Naopak evidentní roboti na heureka.cz jedou...Lidl zupr-čupr 100%.

Blanka Simonovapřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Zaslání zboží co nelze zničit je od nich OK

Křehké věci si od nich nenechte posílat !

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nic

Dobrý den, posílám foto jak byla Vaše zásilka doručena. V igelitovem obalu úplně rozmočená a chybějící části. Láhev s detengertem prasklý víčko a bez obsahu. Nasavací přípravek bez hadičky Úplně rozmočený obal a návod - v igelitovém obalu to bylo vše papírové sračce, jak bylo vše rozmočeno. Nevím který Váš zaměstnanec jsi toto dovolit takto rozmočené zabalit a odeslat zákazníkovi.. Takže jsem Lidl eshop skončil a budu fotky zvěřejnovat na Googlu, aby bylo vidět jaké zmetky posíláte zákazníkům. Lávička

N Slezovapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Přišlo jiné zboží než bylo objednáno. Komunikace s podporou otřesná. Na infolinku téměř nemožné se dovolat. Znovu bych z tohoto e-shopu neobjednala.

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie