Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Adam Janicekpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Zboží bylo údajně skladem s doručením do pěti pracovních dnů. Realita byla taková, že ve výsledku trvalo pět dní odeslání zboží. Když sem druhý den při potvrzení objednávky z jejich strany vyplnil ticket na zákaznickém servisu (bohužel nebyla jiná možnost kontaktu) aby mi zboží doručili na jinou adresu, jelikož v jimi odeslaném termínu budu na druhé straně došlo, tak mi došlo předání požadavku na určené oddělení. Tři dny po celém tomhle fiasku mi došlo potvrzení od České pošty, že převzali můj balík, který míří tam kde jaksi v daný termín nebudu. Jako by to nebylo málo když sem chtěl objednávku uhradit on-line kartou jak už bývá v civilizovaném moderním světě možné, tak mi to napsalo, že nefunguje platební brána a musím to nechat doručit s dobírkou, samozřejmě +29 Kč. Ve výsledku, pokud jim doručení nevyjde, a nepodaří se mi to u české pošty změnit tak je dobře, že zatím ode mne žádnou platbu nedostali. Víckrát nikdy i kdyby konkurence chtěla za stejný tovar jednou tolik.

Pavel Vyroubalpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nic

Už po druhé vracím hoblovka ten jejich slavný Parkside už 14 dní nikdo nekomunikuje prostě katastrofa nikam se člověk nedovolá už nikdy nic od nich ať celý Lidl s hoří v pekle

Barbora Koukalovápřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Prišla jsem se sem podívat, protože už druhá objednávka, co jsem v poslední době vyřizovala, se asi někde ztratila. Vůbec mi nepřišel mail o přijmutí objednávky a na vyplněný formulář nikdo nereaguje. Koukam, že problemy maji posledni dobou všichni. Už zde asi nenakoupím.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Po roce jednání s Lidlem nám s přítelem nebyla uznána reklamace na Paddleboard, který jsem využila jednu hodinu na vodě a už tam začal unikat vzduch a rozlepovat se, mohu být ráda, že jsem nebyla daleko od břehu. A na Windsurfing kterému se stalo totéž cca po 5 -tem použití -rozlepil se Nebyla to levná záležitost, nemůžeme používat prkna ani nemáme peníze. Špatná zkušenost, už nikdy více.

Teriyaki 1před rokem
Nedoporučuji obchod

Zadne

Porad chybi nabizene zbozi z akce

----- --před rokem
Nedoporučuji obchod

Mimo možnosti objednat a rychle zaplatit, tak žádná

Objednané zboží, nedošlo v termínu. Komunikace žalostná, pouze s umělou inteligencí, která je zcela tupá a jen opakuje nesmysly dokola, nelze se nikam dovolat. Absolutně zkažená dovolená díky Lidlu

standa.vikingpřed rokem
Nedoporučuji obchod

nic

vaše reklamace která nefunguje a nedá se vám nikam dovolat

Lochmanova Lindapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Absolutní nespokojenost. Chápu že se může stát že přijde jiný balíček než objednaný ale, jestliže se není schopen dohodnout robot na Infolince která je absolutně otřesná, kde se nemáte šanci spojit s nikým, a osoba která reaguje na reklamační e-maily tak to už je problém. Dnes sem strávila dvě hodiny řešením vrácení peněz. Infolinka: přijde vám e-mail ohledně údajů vaší banky na vrácení peněz. E-mail: posíláme vám dobropis aby jste dostali peníze zpět. To ale že tento "dobropis" je vám absolutně k ničemu už nikdo neřeší. Z výdejní kde sem vyzvedla i vracela zásilku mě poslali na poštu, na poště nespolupracují z PPL přes kterou jsem zásilku vracela, a když přijdu na Lidl prodejnu tak zjistím že Lidl a Lidl Shop spolu vlastně ani nesouvisí? Jsem velmi frustrovaná a v mínusu o ne zrovna malou částku. Rozhodně už nikdy si radši přes Lidl Shop nic nekoupím.

Zbyšek Steinpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Zakaznicky servis, neexistuje, robot co jede ve smycce a nikam se nepohnete. Na strance pisi, ze pokud je zbozi vetsi 100cm na PPL vam to nevemou a musite si objednat kyryra, ale jak kdyz se neda dovolat ... Mel prijit mail se stitkem pro poslani a odstoupenim od smlouvy, prisla jen smlouva a stitek nikde. Nemluvim ani o tom suntu co dorazil, opravud priplatit a kupovat jinde, strasne jsem zklaman. PS: na mail jiz tyden neodpovezeno.

Jaroslav Teperpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Rychlé dodání

Pokud potřebujete reklamaci, děs, formulář háže error,zákaznický servis automat opakující dvě věty, ze zoufalství jsem volal na recepci Lidlu, jestli třeba neví mejl ,kde zaslat reklamaci, milá paní, myšleno ironicky, mi to prostě zavěsila dne 22.6.26 cca kolem 8.40, měli by ji poučit o slušném chování

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

bohužel nic

nekvalitní produkty řešit reklamaci je za trest, delší dobu nikdo neodpoví, poté odepíší nesmysl, vykrucují se příště raději připlatím za kvalitnější produkt a vyhnu se této ztrátě času, totéž doporučuji ostatním

Johan STEINBECKpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Dobrá aplikace kde vydíte kolik v lídlu utratíte

Bohužel musí člověk u každého slevového kuponu pročítat podmínky u každého kuponu jsou jiné, nenechte se oblbnout modrou cedulkou "Výrobky PIKOK 40 % sleva najdete v aplikaci" další podmínka je ,že musí být nákup nejméně za 300,-Kč na modré cedulce u zboží nic není v aplikaci v podrobnostech je.. Podle aplikace utratím v Lidlu ca 10.000,-měsíc došla mi trpělivost utratím je jinde, že to hraničí s klamáním spotřebitele je jasné nebudu to řešit, nakupovat budu z principu jinde..

Marcela Štohrovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Vrátila jsem robotickou sekačku. Mám velký problém s vrácením peněz od Lidlu, který mně odkazuje na banku a banka zase na Lidl. Nelze se vůbec dovolat,na mejly reagují občas.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Dobré ceny

Objednali jsme dětské sezení a dětské pískoviště. Přišlo v odlišné dny. Pískoviště - u držáku na kornoutky a kalíšky to drží tzv. na heslo. Stříška se špatně dává nahoru. Co vic je nehorázné? Dětské sezení = kusy dřeva to člověk aby hledal co kam dát nebot nacházíte sukovité či popraskané dřevo, sotva na to dítko vlezlo, divně to prasklo. Nikde jsem teda nenašel zda se něco zničilo. Podotýkám že dítě váží 12kg. Je to určeno do větší váhové kategorie a už to praská? Vážně? Nehledě na to, zaplatíte a částka se vám strhne až za týden. Za další- termíny dodání jsou úplně zcestné. Přišlo déle a ani omluva žádná

Lauriebrozinypřed rokem
Nedoporučuji obchod

Neschopní diletantii, co vám neumí ani odepsat, objednávala jsem 7.6. a do dneška nic, smrt si nechám od nich poslat, už nikdy si od nich nic neobjednám, rozhodně nedoporučuji.

Michal Furdapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nikam se nedá dovolat ani napsat, vše jen přes kontaktní formulář, na který reagují až za týden a ještě zkomolí číslo objednávky, takže znovu a zase to samé. Čím dál více reklamací a čím dál větší problém něco reklamovat. Neschopný diletanti!!!

Janderkova Lpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Když se stane zázrak a zboží dorazí dle objedávky a objednané dopravy, což se stává stále řidčeji. Servis společnosti LIDL je čím dál horší.

Zboží z objednávek zasíláno na x krát, vyberete možnost dopravy PPL Parcel Shop a zašlou vám to problematickou Českou poštou, která zásilku před vypršením úložné doby odešle zpět LIDLu. Podávané stížnosti přes zákaznický servis, nejsou řádně řešeny, vždy vám přijdou zcele rozporuplné odpovědi. Urgence nedodaného, zaplaceného zboží jsou neřešeny. Neodporný, nesplehlivý přístup, neřešení dopravy apod. NEDOPORUČUJI!

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

lidl byl můj oblíbený obchod.

1. akce 2+1 na prodejně je klamavá.je v tom finta: podmínka za kolik celkem musíte mít nákup, jinak za všechny tři zaplatíte původní cenu 2. naprosto mne zklamali s elektrickou pilou, zakoupeno před rokem, zatím jede,ale najednou je v nabídce tato pila spolu s bytelným stolem- a ten stůl sháním. nejde přikoupit, minulý rok nebyla se stolem.měsíc mne natahujou, telefonicky neřeknou pravdu resp.dámy nerozumí,že chci vhodný stůl. radí stůl na upínání nářadí, ať na něj pilu položím!kdyby řekli:sorry, samostatný stůl nemáme, to by bylo férové.

Komarketapřed rokem
Nedoporučuji obchod

0

Velice varuji před koupí značky Parkside. Křovinořez za 3990,- Kč odešel přesně po 4 letech víceméně po velmi zřídkavém používání. Asi prasklý píst v motoru? Pozáruční servis neexistuje, můžete si někam napsat o náhradní díl a to ještě na základě vlastní úvahy a pak si to sám opravit. Fakt hnus.

ARRpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Doručení objednávky

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie