Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

misabospřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

rychlost dodání

přesně to co už tady někdo napsal "Dlouhá doba vyplacení peněz za vrácené zboží , nemožnost objednání jiného výrobku za vrácený s výrobní vadou aniž by ho člověk musel znovu zaplatit a pak dlouze čekat na vrácení peněz za ten původní již vrácený." trvá to už týden a stále nemám peníze za poškozený výrobek zpět a prý mají ještě 8 dní a to už týden čekám ....

Simonapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Rychlé doručení

Zboží z jedné objednávky zasláno ve více balíkách. V jednom balíku zboží rozbité. Po předchozí zkušenosti s doručením rozbitého zboží (během 2 měsíců jsem objednala 2x zboží, vzdy přišlo rozbité!!!) jsem už věděla, jak zkostnatěle reklamace probíhá. Díky tomu už v tomto eshopu nakupovat nebudu.

Michaela Hrdlickova 30před rokem
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji!!! Zakoupena komoda, rozdělena do dvou balíků, z toho v první zásilce přišli dvě stejné bedny, provedena reklamace, s balíkem se musíte táhnout do PPL parcel shopu a oni mají tu drzost, že Vám tu samou bednu pošlou i po druhé po reklamaci. Přitom si ten druhý komponent musíte zaplatit znovu. Komodu vracím a v životě už od nich nic neobjednam. Lháři a podvodníci.

Olda 2005před rokem
Nedoporučuji obchod

nic

Lži s falesnymi akcemi a prodej odpadu z EU

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nic

Strašná domluva - i přes zaplacenou dopravu to hodí na parcel shop což není jejich vina ale odmítají to řešit. Prostě to přehazují na zákazníka. Objednávku přitom rozdělí na 6 balíčku a doručují postupně běhěm dvou týdnů. Podpora je arogantní.

Jitka Štěchpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Zadne

Neochota stornovani zakazky. Musite zbozi prijnout a pak znovu odeslat zpet...

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Komunikace s infolinkou V aplikacích Lidlu nikdy neukládejte platební údaje. Jejich web je naprosto nezajištěn. A pokud to chcete vyřešit tak narazíte do zdi. Naprosto nedoporučuji

Zdeněk Přikrylpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Před týdnem jsem zakoupil na shopu elektrický rotavátor PGK 1500 A1 za 2.999,-Kč. Lídl-výhradní dodavatel Parkside. Teď ten stejný rotavátor nově nabízí Kaufland o 500,-Kč levněji. Kdybych to věděl, počkal bych. Příště budu čekat co nabídne od Parkside Kaufland. A to jsem si myslel, že na netu je to levnější. U Kauflandu toto ale neplatí.

Micekfranpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Krom rychlosti dodání vůbec nic.

Ze 3 objednávek jen 2 správně. 3. byla něco jiného (nesprávné parametry) Telefonická reklamace mně stála 147 kč

Michael Moderpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nic. Podal jsem stížnost iv na centrále v Německu.

1. neprve mi nechtěli vydat doklad o zaplacení a ten jsem dostal až po urgenci. Prý mi nemusí nic vystavovat. Tohle budu hlásit na obchodní inspekci. 2. zboží které jsem objednal přišlo rozbité 3. nikdo to neřeší a nechtějí poslat náhradu za rozbité kusy anu náhradu v podobě peněz, na vše mají nějaké nesmyslné výmluvy a zákazník je nezajímá

borek formanekpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Dorazilo v pořádku

Jedna objednávka, 4 věci a každá dojde jednotlivě, takže čtyři balíky. Neuvěřitelné je třeba si vzít na týden dovolenou na převzetí balíků od kurýrů anebo to zadat na vyzvednutí na pracovišti a pak se nechat vyhodit z práce. To totiž, žádný majitel firmy nemůže pochopit. Kdyby to, že to dojde takto bylo napsáno při objednání tak bych to asi neobjednal.

petr.stary.mlpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Zajímavé ceny v akcich i vcelku dobrá kvalita výrobků a rychlost doručení.

Dlouhá doba vyplacení peněz za vrácené zboží , nemožnost objednání jiného výrobku za vrácený s výrobní vadou aniž by ho člověk musel znovu zaplatit a pak dlouze čekat na vrácení peněz za ten původní již vrácení.

Martinka Dpřed rokem
Nedoporučuji obchod

nic

zboží bylo nedostatečně zabaleno a dorazilo rozbité

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod

Před rokem a půl jsem si v Lidl shopu zakoupil aku pilu Parkside, teď na jaře přestala fungovat., takže jsem vyplnil reklamační formulář Lidl shopu. Pak už šlo vše rychle. Formulář předali servisnímu týmu, ten se obratem se mnou domluvil na svozu zboží, které servis zajistil přes PPL. Během necelého týdne mi přišla pila zpět a to nová! Což jsem vůbec nečekal. Reklamace uznaná bez jakýchkoli připomínek, pokusů o házení viny na spotřebitele atd. Proste něco, co jsem dlouho nezažil. Za mě jedno z nejlepších jednání, které jsem kdy při reklamaci zažil. Děkuji Lidlu a Grizzly Service Team CZ za skvělý přístup k zákazníkovi a rychle řešení reklamace. Mám opět velmi oblíbenou aku pilu a snad bude sloužit déle než ta první. Byla to moje první reklamace na Lidl shopu a mohu dát jedině palec nahoru!

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

nic

zboží nefunguje a zákaznický servis není po telefonu ani schopen poskytnout email na udělení souhlasu. Na zákaznickém servisu vypínají hovory po tom co se odvolávají na servisní partnery. NEJHORŠÍ podmínky pro reklamace!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Absolutně arogantní a neschopní na zákaznickém servisu...už nikdy víc nenakupovat u Lidlu...

Michalpřed rokem
Nedoporučuji obchod

objednavka rozsekana na nesmyslny pocet baliku jeden z baliku se tvari jako odeslany, ale nedali zadne cislo pro sledovani baliku a balik je nezvestny zakaznicka podpora absolutne nereaguje

Martin Doktorpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Dobré ceny, přiměřená kvalita za rozumnou cenu.

Zákaznický servis. Díky chybě v jejich systému bylo zboží odesláno na neexistující adresu, na jméno lklklklk a telefonní číslo 123456789. Já pak trávil celý týden komunikací s přepravními společnostmi, abych se dostal k zaplacenými zásilkám, poslaných nadvakrát. Ještě, že email byl v pořádku. Ze strany Lidlu, žádná sebereflexe. Taková ta komunikace a la blbý a blbější. Něco chcete řešit a ty slečny tam vám odpovídají na úplně něco jiného.

Jan Stránskýpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Doprava,všechno ve stavu skládanky,týden dovolené,než vám to na pětkrát pošlou.

Angie P.před 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Celkem rychlé vyřízení Dobré ceny

Vadí mi neekologičnost - objednávku o pěti položkách klidně pošlou v pěti různých balících přes různé kurýrní firmy. Objednané zboží mi nedorazilo, napsali, že už ho nemají. To se mi zatím nestalo a je to nepříjemné, protože logicky počítáte s tím, že dorazí.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Místo mikiny, jsem obdržel cukřenku s nálevkou na mléko. Jedna drobná objednávka rozdělena na 3 balíčky, vešlo by se to do jednoho balíku i do ppl boxu. Úplně zbytečný eshop, když není nic odvedeno řádně. Posledně popraskané plastové kufříky od šroubováků. Vážně lidi nemají čas a chuť řešit vaše školácké chyby v logistice.

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie