Jen jedna možnost poštovného ve výši 229,-- Kč , tak tohle nechci !!
engelbert-strauss.cz
43 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Kvalitní zboží
Na zápory by mi nestačila A4 . V rámci komunikace katastrofa , doručení katastrofa , účetní systém před sametovou revolucí. Doporučuji oželet kvalitu zboží a najít si nějakou jinou cestu k této značce. Antonín Látal
kvalitní monterky, přehledné stránky
Nenabízejí možnost poslání na zásilkovnu, dopravce GLS nepodává žádné informace. Dostala jsem pouze informaci na mail, že je objednávka odeslána.. Doručení do 2-3 pracovních dnů také moc nesedí. Myslela jsem, že mám takový problém jenom já, ale po přečtení recenzí vidím, že nejsem jediná.
Tak jsem chtěl u teto firmy zakoupit boty, ale po přečteni recenzi to určitě neudělam. Podle recenzi je to předraženy ŠROT.
Zatím nejhorší obchod, kde jsem brala pro firmu oblečení. Nejen, že dámy na "hotline" jsou tak příjemné, že máte chuť je poslat někam už po prvních slovech, ale celkové jednání s obchodním zástupcem je na oběšení. Chcete něco reklamovat? No tak si laskavě počkejte, protože se ozvete, obchodní zástupce vám řekne, že dostanete dobropis do mailu...čekáte 14 dní a nic....zavoláte tam, zase čekáte a zase nic. Pořád dokola a nic se neděje. Obchodní zástupce slíbí, že zavolá zpět...nic. Chci telefonní číslo na osobu nadřízenou obchodním zástupcům...nejde nikde najít, asi ví proč...
Kvalita oblečení má určitě vyšší úroveň a také v určitých případech velice praktická. Někdy bych to nosil i na běžné užívání ale to mi žena nedovoluje :-)
Platba pouze na fakturu a ještě s formátem faktury patrně pro jiný trh. Bohužel ani QR kód pro platbu. Takže jako pracující řemeslník musíte k PC a tam pracně louskat fakturu s platbou než by jste se zabýval prací svého řemesla. Velké mínus za mne!
Komunikace, všechno proběhlo jak má. ES asi markantně zlepšil své služby, nebo tyto hodnocení jsou falešné. Nakoupím určitě znovu.
trochu delší doba odeslání + nelze si nechat doručit do zásilkovny apod.
Ochota Kvalitní zboží
U Engelbert Strauss objednávám již dlouho pracovní oděvy a jsem s nimi velmi spokojena.
Přístup zaměstnanců a neskutečný nepořádek v účetnictví. V září jsem si objednala pánské tričko, jelikož obchod dlouho nereagoval, myslela jsem si, že jsem někde v obj. udělala chybu a tudíž jsem po měsíci tričko objednala znovu. To již probíhala reakce obchodu tak, jak jsem zvyklá. Tuto zásilku jsem si nechala zaslat do práce. Za nějakou dobu mi přišly dva balíky za stejnou cenu, jeden jsem zaplatila, druhý jsem poprosila kurýra, ať vrátí zpět. Následně mi volal paní ze Strausse, zda je vše v pořádku, nebo ho chci znovu zaslat. Vysvětlila jsem jí situaci, omluvila se a považovala věc za vyřízenou. Od minulého týdne si však dopisuji s Engelbert Strauss, kteří mne nařkli, že jim za toto zboží dlužím. Když jsem jim zaslala potvrzení o zaplacení, napsali mi, že dlužím za tu vrácenou objednávku, když jsem jim zaslala sledování zásilky, kde bylo potvrzeno, že se jim zásilka vrátila, tak mi napsali, že mi v říjnu zaslali omylem na můj účet 250 Kč. Po kontrole účtu jsem zjistila, že je to pravda a odepsala, že sice nevím, jak k tomu došli, vzhledem k tomu, že jako fyz. osoba platím vše buď přes internet nebo na dobírku, ale že peníze samozřejmě vrátím. Místo požadovaného č. účtu mi však přišel mail, že jim stále dlužím, avšak ne již 250 Kč, ale opět plnou částku a ať to vyřídím na fakturačním odd. Paní prostě není schopná pochopit, že tato zásilka byla pouze pro mě, jakožto fyz. osobu, placeno dobírkou a tudíž nemůžu mít dluh, protože kurýr mi zásilku bez zaplacení nedá . V každé komunikaci, kdy já jí zašlu všechna možná potvrzení si vymyslí zase něco jiného . Držte mi palce a pokud něco od Engelbert Strauss kupujete, schovejte si potvrzení o čemkoliv !!!
Ve 14 denní lhůtě jsem zboží vrátil zpět, ale doposud mi tato společnost nevrátila peníze, i když to po opakovaných urgencích slíbili. Svým přístupem mě donutili předat tuto věc k prošetření ČOI.
Vše, výměna velikosti, neochota. Zrusil jsem raději objednávku, a nechal si vrátit peníze.
Přístup pri reklamaci .nevraci penize i za zbozi které nemají už v nabídce
Hezké a funkční
Strašné zklamání vyřazení bot a levná náhrada Bezpečnostní polobotky e.s. Baham 1 za 2
Je tu hodně špatných recenzí. Mám jen pozitivní zkušenosti. Jak s vrácením zboží, nebo reklamací.
Pouze dopravce. Ale zadal jsem, aby volal 1 hod. před příjezdem. Tak volal, že za 30minut dorazí.
Nespolehlivé dodání
Všechno, hlavně přístup
GLS vůbec neinformuje o době doručení
Kvalitní zboží a výběr dle profese, dlouhá výdrž při denním používání.
GLS-nejhorší dopravce v CZ, opakovaně problémy při dodání.Nedoporučuji. Bohužel jediný,co ES nabízí jako dopravce.
arogantní přístup vašich pracovníků!!!
Objednala jsem bundy s logem jako dárek pro zaměstnance. 18.11. jsme zaplatili celou částku předem. Dnes je 22.12. a bundy jsou někde na cestě z Německa. Zaměstnancům můžeme před koncem roku jenom poklepat rukou, dárek nemáme. Ologované zboží bohužel nejde vrátit, jinak bych to vrazila zpět. Děkuji za pokažené Vánoce.
výběr délky kalhot