vlasně nic
Funidelia.cz
53 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Zakoupil jsem oblek za 2000 kč a už to trvá déle jak 2 měsíce a bohužel peníze se jim vracet nechce.zbozi jsem zaslal zpet tak jak mělo být.
Nic
Zboží nepřišlo následující den za poplatek 300,- Kč, jak měli v podmínkách. Proto jsem stornovala objednávku a peníze stále nikdo neposlal. A to mají stránky a vše v ČJ, vše vypadá věrohodně, ale opak je pravdou. Neposilejte peníze předem!!!
Všem co něco přišlo od těchto podvodníků Gratuluji...Mě nepřišlo nic...A ani mi nikdo neodpovídá...
nic
Ke komu se mohu pridat. Také sem objednala, zboží nepřišlo a peníze vrátit nechtějí.
Nic
Přišlo úplně jiné zboží. Zboží bylo vráceno a měli poslat peníze na účet a bohužel se už nikdo neozval. Neodpovídají na email. Už to budou tři měsíce a nic se neděje.
zboží dorazilo, ovšem v roztrhaném obale, velikost absolutně neseděla. Vše jsem vrátila v zákonné lhůtě,ale oni peníze ne. Již 2 měsíce se s nimi o ně dohaduji. Asi je baví tímto způsobem okrádat zákazníky. Pozor na ně! Já podávám trestní oznámení.
DŮRAZNĚ všechny varuji před nákupem na tomto webu. Pokud zboží objednáte a předem zaplatíte, sice vám přijde, ale nekompletní a už dva měsíce žádám o vrácení peněz. Vše vypadá jako, že fajn - zeptají se vás na číslo účtu, pak dokonce tvrdí, že peníze již odeslali a stále dokola. Zvažuji podat trestní oznámení. Věřím tomu, že nejsem jediná, jenomže většina lidí to podle mého časem vzdá - ono totiž nejde až tak o velkou částku. U mě konkrétně o 219 Kč, ale pokud nás takových napálených je 1000, pak si to spočítejte...
Komunikace probíhá, i když neúspěšně. Communication takes place, though unsuccessfully.
Peníze za neodebrané zboží nedorazily ani po 3 měsících. Z komunikace (anglicky, sídlí ve Španělsku) vyplývá, že emaily nečtou pořádně. Příklad: Žádám je o potvrzení o platbě po tom, co tvrdili, že peníze poslali. Odpověď: Peníze pošleme. The money for the canceled order has not arrive after 3 months. Communication shows that they do not read the emails properly. Example: I ask the company for a payment confirmaion after claiming they sent the money. Answer: "We'll send the money"..
asi jako jedna z mála jsem dostala celou objednávku vpořádku i když "jen" o 2 dny později.Platila jsem dobírkou i to možná mělo vliv na rychlost objednávky