Tereza Maredovapřed 4 lety
Zobrazit reakci obchodu Beliani.cz
Dobrý den, paní Maredová, zkontrolovali jsme Vaší objednávku a bohužel nevěděli jsme o této situaci, protože jste nás nekontaktovala. Pravděpodobně volala Vám kurýrní společnost ohledně problémů s doručením zásilky. Bohužel kvůli tomu, že jsme o tom nevěděli, tak nemohli jsme Vám s tímto pomoci. Je nám velice líto, že taková situace měla místo a chceme to vyřešit. Můžete nás prosím kontaktovat na mail@beliani.cz nebo telefonicky a popsat podrobně co se stalo? Doufámě, že díky tomu nakonec budete s nákupem spokojená.
Chce se mi z tohoto e-shopu zvracet nebo tedy spíše z jejich logistické společnosti, která jim dělá sklady a e-shop si je neumí srovnat. Objednala jsem si konferenční stolek, ten mi v polovině května dorazil. Načež mi asi za nějakých 14 dní volala slečna z oné logistické společnosti, že mi byly údajně doručeny balíky dva - nebyly, takže jsem to slečně řekla a ukončily jsme hovor. Za další asi týden mi volala, že kurýr DPD jim řekl, že mi dva balíčky předal a že má můj podpis na předávacím protokolu, ten mi zaslala do emailu. No, jenže podpis není můj, já kurýrovi nic nepodepsala. Ještě jsem dobrovolně chtěla, kdyby byl náhodou můj balíček rozbitý, ale bylo mi řečeno, že se kvůli koronaviru nepodepisuje a mám 14 dní na reklamaci, to jsem slečně řekla a ta mi odpověděla, že se tedy ještě ozve. Neozvala. Včera mi volal vedoucí skladu z té logistické společnosti, vysvětlil mi situaci, já mu řekla, že o tom vím, ale žádný balík navíc mi nepřišel. A pán mi začal vyhrožovat, že to tedy budou muset dát na PČR. Na to jsem mu řekla, že fajn, že v tom případě já budu řešit přes PČR falšování podpisu a obvinění z krádeže. V tu chvíli se tedy stáhl a řekl, že situaci znovu prošetří a nechá si zaslat záznamy z kamer z depa DPD a zavolá mi. Upřímně, vůbec se mi nechce řešit chyba někoho jiného - nejspíše chyba logistické společnosti, která se to snaží hodit buď na mě nebo na DPD. Otravují mě telefonicky ve volném čase, vyhrožují mi a já mám pak stres z něčeho, co jsem neudělala. Všem tento e-shop nedoporučuji! Nikdy nevíte, objednáte si stolek a najednou na vás hodí krádež balíku. Hnus. Sice je to práce logistické společnosti, ale tu si tady e-shop najímá. Být e-shopem, tak přehodnotím, kdo mi poskytuje svoje "kvalitní služby". DPD i logistická společnost musí být pojištěné, tak ať si řeší jejich chybu takto a nebo ať si za ni platí ten "šikula", co to ve skladu zblbl. Já tenhle obchod nedoporučuji!!! Takové chování k zákazníkovi, který u nich nechal 2500 Kč je hnus a ještě se z něj snaží vytřískat za chybu jejich zaměstnance dalších 3 tisíce korun pod výhružkou Policie. Ráda Policii sdělím, jak to bylo.