Logo obchodu XXXLutz.cz

XXXLutz.cz

539 hodnocení

15 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Daniel Burdejpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Od srpna jsem čekal na konferenční stolek, který byl ve slevě za cca 3500,- z původních cca 4500,- .. po pul roce čekání / odsouvání termínů a následném vyzvednutím ho potkám na stránkách lutzu z 3000 ( původní ceny) v akci za 2500,- . Takže Lutz držel mé peníze půl roku - vesele protahoval termíny dodání a následně po vyzvednutí stolek úplně cenově shodil. Být vyčurány zákazník odstoupím od kupní smlouvy a stolek objednám znovu za lepší cenu - SKLADEM bez čekání půl roku.

Martina Mylkovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Domluva hrozná. Když jsme zakupovali židle, které měli do týdne dorazit na prodejnu v Ostravě, tak byly skladem maximálně 4 ks, my se rozhodly čekat na všech námi chtěných 8. Po dvou týdnech a dvou volání na infolinku nám bylo řečeno, že zboží je stále na kamionu, ale na prodejně v Ostravě je skladem 6 židlí. Jak je možné, že se náhle objevily dvě židle navíc a k tomu námi objednané zboží mělo dorazit až za další dva týdny? Nikdo nic neví a když si vezmeme 6 židlí skladem a chceme kontakt na pobočku v Olomouci, že si pro ni dojedeme, tak pan na infolince byl velmi nepříjemný a nechtěl nám předat kontakt. Vezmu židle a v životě už tam nic nekoupím.

Marvilgmpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

XXXLutz ignoruje třetím týdnem zadost o vracení peněz za nedodanou a řádně zrušenou objednavku NEPOUŽÍVEJTE E-SHOP XXXLUTZ- podvodné tsktiky

Naprostá neochota a arogance E-shopů. Po několik týdnu se dožaduji pomoci, vedoucí Bartošová se po opakovaných vyzvach , emailech neozve zpet.

Sylvie Jirankovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Termín dodání už 14dnu čekám na balíček mám ho zaplacený, ale informace o doručení žádné, rozhodně nedoporučuji

Dasa Dostalkovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

dodací lhůta od zaplacení, neustále je údajně zboží na cestě v kamionu, to s tím jdou asi řidiči pěšky. Jedním slovem strašné. Objednávala jsem s předstihem vánoční dárek. A budu ráda když někdy něco příjde. Nejraději bych chtěla, aby mi vrátili peníze.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic a prosím nikdo si tam nic už nekupujte

Dodání zboží... Podotýkám už 5tydnu zaplacené, objednané zboží. Kdybych ne zavolala, žádná zpráva od nich.. Žádná omluva. Nejdříve paní, že ji veze vedoucí atd,který prý přiveze i další zboží.tento týden melo být už dávno k vyzvednutí,bohuzel,mame zase čekat, takže samé pohádky do telefonu, jen aby jsme dali pokoj. Paní na info lince velice nepříjemná, jak kdyby to vezla ona,prostě katastrofa.

Petra 52 Petrikovpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Při nákupu v létě jsem měla sebou vnučku - 3 roky. Chtělo se jí na záchod, ale nikde jsme neobjevili směrovky, kam jít. Prodavači nás honili po prodejně z posledního patra do přízemí. Záchody byly až u východu, hrozný puch. Vnučka se mi v obchodě počůrala. Byla jsem na to upozornit v zákaznickém servisu, arogantní pán mě "poslal k šípku" že jim zákon neukládá se starat o potřeby zákazníka . Tam mě už neuvidí a ta jejich reklama mě vždycky zvedne ze židle.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Strašný přistup paní z butiku její chovaní je neprofesionální vedení by mělo vědět kdo jim kazí kšeft a prodavačky by měli vět kdo je zákazník. OPRAVDU STRAŠNÝ.

lukas jarcevskypřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Něco šíleného objednali jsme si čtyři židle v červnu bylo nám řečeno že budou na konci listopadu. Souhlasili jsme na konci listopadu přišel dopis že budou židle až v květnu. Žena jim odepsala jestli v tom květnu opravdu budou tak nám odepsali že budou v červnu. Dělají si z lidí legraci a nejlepší na to je že na stránkách nabízejí ty na konkrétní židle s dodáním do čtyř týdnů. Tam už nikdy nic a jakmile vidím tu jejich reklamu v televizi mám sto chutí jí rozmlátit

Jan před 3 lety
Nedoporučuji obchod

nedodržují termíny

Dana Šestákovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Přístup paní prodavačky, když jsme přišli poprvé, vybrali si nábytek za bezmála 50 000 a hned vše zaplatili.

Zboží bylo k dispozici za 6 týdnů. Nekompletní skříň, po telefonátu doporučeno obrátit se na reklamační oddělení. Po týdnu se z reklamačního ozvali, že přijali reklamaci. Ujistili mne, že se ozvou, jakmile bude díl na prodejně k dispozici nebo se o něm něco dozví. Neozvali se. Jakmile uplynula reklamační lhůta 30 dní, volala jsem a bylo mi řečeno, že už to tam mají. Jak dlouho? Proč se neozvali, když slíbili? Finanční kompenzace, když torzo skříně stojí měsíc v obýváku? Ani náhodou!!! Omluva? Za co??!!! Nic jsme neporušili, vše je ve lhůtě. Arogance, sarkasmus a ironizování. Příště kdekoli, jen ne v XXXLutz!!!

Hanka Kopeckápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Hrozný přístup při výdeji zboží. V pokročilém stádiu těhotenství jsem čekala na výdej. Prodavač mi přivezl matraci která nebyla vakuově zabalená a odpálkoval mě slovy, že si ji můžu zabalit sama. Ukázal mi izolepu a ani se neobtěžoval mi pomoct nákup naložit. Arogantní jako prase. Kdyby nebylo cizího pána co mi pomohl tak, jsem v řiti, ani to nedostanu do auta. Příště radši do Ikei.

Optima Sropřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

opravdu nic

arogance prodavačů a velmi odborný způsob, jak se Vás pokusit okrást. Proti firmě XXX Lutz byl Alibaba a 40 loupežníků velmi slabým odvarem proti této "firmě".

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Pristup pani pokladni Pani pokladni protivna,ubrblana jako kdyby jinto strasne obrezovalo ,dlouhe cekaci fronty u pokladny Neni zadne plus

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Dodali mi jine zbozi, coz jsem zjistila az při rozbalení. Pokud voláte do obchodu XXXlutz, je zde jen hlasovy automat. Nechala jsem zprávu, aby volali zpět. Nikdo se neozval, dokonce pokud voláte víckrát, zablokuji vam další možnost se dovolat. Na mail nikdo neodpovídá, neni jak se někomu dovolat k řešení situace. Nezbývá mi nic nezjen čekat, kdy se ozvou a doma mi leží vadna palanda a děti spi na zemi na mateacich, jelikoz pred montazi jsme samozřejmě nejprve prodali male postylky z důvodů mista. Tohle byste od obchodu na nejz je reklama působící solidne necekali. Škoda, ze jsem necetla recenze dříve. V kamennem obchodě vam řeknou, že s e-shopem nemaji nic společného a řešit to nebudou. Neskutečný pocit zoufalství co mate delat. Nikdo se s vama nebavi, jen hlasový automat, kde Vas pro jistotu zablokuji. Nikdy tam nic nekupujte

Honzapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dodání před termínem.

Ložnice Xora- Zboží klasicky nebylo skladem. Montážní návod z poloviny nečitelný, patrně jim v tiskárně docházel toner. V čitelných částech návodu absolutně chybné kroky, které montáž spíše komplikují. Kování ke dveřím šatní skříně patrně ze zcela jiného kusu nábytku, neboť vůbec nepasovalo. Nebo pokud je na zákazníkovi, aby si ho naohýbal dle potřeby a převrtal díry, uvítal bych aby o tom byl informován. Celkově produkt lze hodnotit jako vrchol amaterismu a fušerství.

Luknatpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Hlavně doprava v Plzni objednat a doprava též v Plzni za 5.000 Kč pro postel ,je 5x dražší než doprava na AZA nábytek 25 km.

Elihromkovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Už nenacházím slova k tomu, abych se slušně vyjádřila o nákupu v tomto obchodě. V srpnu 2021 objednádno a zaplaceno zboží v hodnotě přes 50 000,- Kč, s dodací lhůtou 6-8týdnů. Po uběhnutí 8 týdnů se nikdo neozval, kde se zboží nachází, nic. Jeli jsme na prodejnu, kde nám bylo řečeno, že snad naskladní za 2 týdny. Uběhlo 12 týdnů, teď už scéna na prodejně, kde mi bylo řečeno, že zboží sice je naskladňeno, ale nemužou mi dát žádný termín dopravy ???!!! (Doprava a montáž zaplacena). Zboží dorazilo po 13 týdnech NEKOMPLETNÍ!!!! A dodací lhůta chybějicích dílů 6-8týdnů???!!! No mám dost!!! Už nikdy zde nic nekoupíme! A nedoporučuji! +kdo dočetl až sem, máte někdo zkušenost s vymáháním nějaké kompenzace za tyhle problémy? A žádnou poukázku opravdu nemyslím, nechci od tam už nic.

Stepanekpetr 86před 3 lety
Nedoporučuji obchod

NIc

Nikomu nedoporučuji nakoupit přes jejich eshop. Jednak stejně před vyzvednutím musíte na pokladnu (takže žádný čas neušetříte), ale hlavně když potřebujete vyreklamovat chybějící díl v objednávce, tak s Vámi odmítnou reklamaci přijmout (a to potom co Vás posílají z jednoho oddělení na druhé asi hodinu), aby Vám pak řekli, že to musíte poslat emailem a potom čekat měsíc než díl doručí na pobočku, abyste si ho mohl vyzvednout. Mám to na pobočku asi 100 km a nikoho to nezajímá, kolik projedu a kolik mě to stojí času a nehledě na to, že nábytek nemohu užívat (fakt zvažuji jestli to raději rovnou nevyhodím a ušetřím si nervy). XXXLUZT opravdu už nikdy více!!!!!

VU HONG VANpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Jednání se zákazníkem. Absolutně arogantní personál co zařizuje dopravu. Nakonec jsem celou objednávku zrušila.

Kontaktní údaje