Logo obchodu XXXLutz.cz

XXXLutz.cz

539 hodnocení

15 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Andrea Habrnálovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Přístup zaměstnance pana Ondřeje Horšíka. Velice ochotný, profesionální, vstřícný, prošel s náma veškeré námi vyhledávané zboží, informoval o výhodách i nevýhodách sedaček i postelí. Kéžby takových prodejců měl XXXLutz v Ostravě více, i když žádnou zápornou reakci od prodejců cekého XXXLutz v Ostravě jsme doposud nezažili. S obchodem jsme nadmíru spokojeni a budeme dopručovat dále. Informoval nás i o termínu dodání a předem se již omlouval za možné opoždění objednaného zboží.

Možná trochu delší čekání u výdeje zboží ze skladu, nicméně i tam byla ochota zaměstnanců po výdeji.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Výdej zboží trval 1/2hodiny, naprosto neprofesionální přístup!!Sedačka byla úplně špatně zabalená na transport a (naprosto odbytá práce)ZARAZILO MĚ JAK JE V OBCHODĚ PRÁZDNO...CO S TÝČE ZÁKAZNÍKŮ...UZ VÍM DŮVOD.I když se mi některé věci líbily,tak tam už nakupovat nejdu.Recenze ostatních mluví za vše.

Kristian kristianpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Jsem z nákupu opravdu velmi zklamána. Tento řetězec se prezentuje,jako pomalu nejlepší na světě-opak je pravdou. Zákazník pro ně nic neznamená!! Na prodejně jsem si vyhlédla stůl,vyzvedla jsem si ho ve skladu-stůl byl velmi odlišný od vystaveného kusu(jednalo se o masiv). Samozřejmě drobné odlišnosti se mohou vyskytnout,ovšem v tomto případě to bylo tak markantní,že to vypadalo jak úplně jiný stůl!! Ve skladu mi odmitli,jakýkoli další kus rozbalit,že tento mohu max. vrátit. Jela jsem zpět na prodejnu,kde jsem je velmi pokorně žádala o prodej vystaveného kusu-absolutní striktní odmítnutí!! Pouze mi bylo řečeno,že by musel přijít jejich řemeslník a stůl na prodejně smontovat. To se opravdu jeví jako obrovský problém. Na konec jsem byla ráda,že mi vůbec vrátili peníze-dělali okolky,že jen na dárkovou kartu..Je to velmi smutné,když si zákazník něco vybere,chce si to zakoupit,ale je prodejcem odmítnut! Moje nejhorší zkušenost s nákupem za x let.

Soňa Jelínkovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Při objednávce ani zmínka o tom, že by zboží mělo přijít až za 5 měsíců. Platba okamžitá, jinak nelze a následně přijde informace, že zboží bude až za 5 měsíců. Dokud se člověk neptá, nedostane žádnou informaci. A dodávka na dvakrát. Čekali jsme a až po termínu volali, ze nestíhají. A zboží nakonec nekvalitní. Již nikdy více neobjednáme. Prostě katastrofa.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Neuvěřitelné dlouhá doba dodání zboží, které bylo zaplaceno předem. Bez upozornění na dlouhou dobu dodávky. Objednáno v březnu, po urgovani informace, že dodají v srpnu. Neuvěřitelné!

Vladimír Dvořákpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Koupili jsme velký gauč do pracovny. Byli jsme nadšení s přístupem zaměstnanců. Velice profesionální a příjemní. Půjčili nám ihned dodávku na odvoz za pouhých 500 CZK na 3 hodiny. Za nákup jsme dostali pěkné dárky.. Připadali jsme si jako v Německu. OPRAVDU SUPER... Zřejmě dobrý ředitel .

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

I kdyby to byl poslední obchod na světě- díky jejich,,tatata" reklamně - ani náhodou!!!

Naďapřed 3 lety
Doporučuji obchod

včera jsem vybírala a koupila sedací soupravu, měla jsem štěstí na velmi profesionální prodavačku Eva Čepeláková", která mi dokázala odpovědět zcela erudovaně na všechny otázky, byla velmi milá a trpělivá. přeji všem, aby měli tak šťastnou ruku jako já!

nic

Roland Rajpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nedodržují vůbec doručovací termíny. Zákaznické centrum, dle odpovědi tam možná pracují jenom cvičené opičky

Jaru Mipřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Pochvalit prodavace skutecne na svem miste ochota, mily a velice komunikativni

Velice ale velice me zklamal vydej zbozi. Nejenze jsem cekala hodinu na ctyri zidle ktere nebyly kompletni. Neochotny personal a dlouhe cekani Za tu hodinu meho cekani byli odbaveni dva zakaznici! Toto se udalo 21.5.2021 cekani od 16.50 do 17.55.

Karel Datelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

snad jen široký sortiment

E-shop: nefunguje řazení podle ceny (ani jedním směrem), zařazení některých produktů je nejasné, např. když jste v kategorii Hluboké talíře, můžete si v ní ještě vyfiltrovat Hluboké talíře, Mísy, Nádobí a Talíře. Proč? Proč bych hledal Mísy mezi hlubokými talířy, když je na to extra kategorie? Takhle odfláknuté zařazení druhů zboží mají obvykle provinční amatérské e-shopy překupníků, kteří kašlou na zákazníka. Navíc mě pobavila současná akce "-25% na celý nákup" a malým písmem je vypsán seznam výjimek, na které to neplatí. A těch výjimek je fakt hodně :-))

marketapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Po dnešní zkušenosti nic. Podvod.

Přístup. Čtyři měsíce čekám na již zaplacenou matraci. Nyní mi sdělili, že není a že jako omluvu mi nabízí Covid poukaz v hodnotě 1000 Kč při nákupu nad 2500 Kč. Je to výsměch a opravdu šílené jednání po té co disponují měsíce s mými penězi. Matraci, kterou již nevyrábí, stále na e-shopu nabízí. Zvláštní, že? Člověk si myslí, že chtěli v době lockdown jen přežít. Z peněz lidí. A když je otevřeno, už se ozývají. Spojili se údajně s výrobcem a že zboží zavezou v polovině května. Otevřeli a matrace se už nevyrábí. Je to sprosté a nehumánní.

nick davispřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Vzorova prodejna

Doručené zboží neodpovídá vystavené kvalitě

Věra před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

V prvé řadě chování personálu na Plzeňské pobočce. Koupila jsem si zboží za cenu které bylo na cenovce. Na pokladně byla ale cena úplně jiná. Po té co jsem se omluvila a paní na pokladně poprosila zda bych mohla zboží vrátit teprve začalo peklo. Nejdříve si naštvaně odfrkla jako že si mám zboží vzít a jít tam kde jsem ho vzala a tam že to se mnou bude někdo řešit, mezitím ale prišla k pokladně paní Pokorná,ta se mi vysmála jakože neumím číst a že cena kterou jsem viděla jsem si vymyslela. Potom mi řekla že peníze mi nevrátí, protože v případě že neumím číst mi vrátit peníze ani nemůžou,ale hurá dostala jsem poukázku s částkou o kterou šlo. Tu ale bohužel v xxxlutz nikdy neuplatním protože tam už mě opravdu nikdo nikdy neuvidí. Ano, to je má chyba. Co mě ale naštvalo mnohem víc, že jsem nebyla líná a šla se znovu podívat na cenovku. Světě div se,měla jsem pravdu. Vracím se tedy zpět labyrintem na pokladnu,a upozorňuji paní pokladní že skutečně cenu jsem si přečetla správně, že tedy chyba není na mé straně. Ale i to mi pomohlo jen částečně,dostala jsem zboží za cenu kterou jsem chtěla ale zbytek peněz mi stejně nevrátili. Firma to tak prý má. Jsem člověk který také pracuje v obchodě a dokážu pochopit že není jednoduché kontrolovat cenovky,ale takovou vizitku bych si pro svůj obchod tedy vážně nepřála ani v tom nejhorším snu. Takže přeji Všem zákazníkům hodně zdaru při nakupování.. ale dostala jsem alespoň zboží za poukázku uplatnit já, mám ji dát někomu jako dárek. To ale opravdu neudělám. Sama pracuji v obchodě, ale s tímhle jsem se já ani naši zákazníci nikdy nesetkali. Jsem vážně hodně zklamaná a na tohle chování upozorním

Michaela Peškovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Ochotný prodejce při výběru v obchodě, zboží přišlo v termínu do 6 týdů, dovezeno na moji adresu 4 dny po doplacení. Nádherná bílá kožená sedačka vážící 250 kg, perfektně zabalená, nohy, šrouby a návod v zazipovaných kapsách na spodní části, až na jeden malý škrábanec bez vady. Téměř zázrak, není nic háklivějšího než bílá kůže.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

V prosinci 2020 objednán psací stůl, který měl být k vyzvednutí do konce roku. Na prodejně potvrzeno, že stíhají dodávat opravdu za 2-3 týdny i přes koronavirus. Nakonec jsem na stůl za 10 tisíc (zaplaceno samozřejmě předem) čekal 3 měsíce!!! Ani jednou nezavolali, neomluvili se. Na infolince mi ještě operátorka skoro až vynadala, co jí otravuju s termínem dodání - až to bude tak mi přece přijde SMS. Stůl nakonec naskladnili během lockdownu a že si ho mám vyzvednout do 14 dnů. Tak jsem volal (jsem z jiného kraje) zda si ho mohu vyzvednout po lockdownu. Bylo mi arogantně sděleno, že ano, ale mám počítat se sankcemi dle smlouvy... Takže jsem si jel stůl vyzvednout. Na místě byli se mnou 4 zákazníci a čekali jsme každý na vydání skoro 45 minut! A kompenzace (o kterou jsem si musel ještě říct) za zpoždění 2,5 měsíce? 500 korun :D Už nikdy více!

Vrankajankapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

absolutně nic

Připojuji se k negativním hodnocením. Čekáme na kuchyni již 3 týdny a stále nic....ještě nedorazila z Německa. Opravdová chuťovka - nemám kde vařit, pro vodu chodím do patra.....Dejte si pozor na smlouvu - nikde nejsou psané sankce za nedodržení termínů. Po vás budou chtít zaplatit předem všechno, ale oni termín dodržet nemusí.....Hnus fialovej.

Veronika Sekaninovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutně vůbec nic

Úplně všechno... X násobně překročená dodací lhůta a nikdo se vám neozve, neomluví. Musíte sami kontaktovat tento nechutný arogantní obchod. V době kdy už jsme čekali dva měsíce na zrcadlo, které mělo termín dodání 2-3 týdny, změnili dokonce na svých stránkách dobu dodání na 1 týden. Nic zde nekupujte, nedočkáte se!

Jakub Říhapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Prvotní zákaznický servis v brněnské prodejně v rámci představení produktu.

XXX Lutz není schopný zvládat své závazky. Po více než 10 týdnech zpoždění stále není jasné, kdy předem zaplacené zboží dorazí. Aktuálně již od objednávky uběhlo více než 5 měsíců. Na infolince jsme se po častých dotazech dozvěděli, že i po několika mailových připomínkách interní dodavatel nábytku nekomunikuje, jinou komunikaci než mail XXX Lutz nevyužívá (nelze zavolat) a problém ani nelze eskalovat výše. Jinými slovy situace, kdy nemají dodávky naprosto pod kontrolou, je ve světě XXX Lutz akceptována, není snaha problém řešit a dle recenzí níže je i standardem. Bohužel jsme objednávali více kusů a výsledek je stejný. Doporučuji zrušit objednávky a obrátit se na jiného prodejce. My se již do obchodu nevrátíme. Očekávám také, že se současným přístupem na trhu už dlouho nevydrží.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Nedodané zboží: tak vidím, že nejsem sám, komu nedorazilo zboží. Objednával jsem na začátku prosince 2020 zboží za 30 000,- Kč, kde bylo psáno, že zboží bude na skladě za 16-17 týdnů. Bohužel, dnes je 30. 4. 2021 a zboží údajně dorazí začátkem června, což teda píšou každý měsíc, že se zboží opozdí o měsíc. Tak jsem usoudil, že objednávku zruším, páč ji nemusím dostat ani tento rok. Divím se, že jim to prochází, nehledě na to, že si předem za zboží nechají zaplatit. Pak jen čekáte a modlíte se, aby přišlo to, co jste si objednali.

Kontaktní údaje