Logo obchodu XXXLutz.cz

XXXLutz.cz

539 hodnocení

15 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nabytek je hezky a plni svou funkci (bez "vyzehleni" chyb z vyroby by ale nebylo mozne ho ani radne slozit)

- predsinova skrin dorazila se dvema spatne predvrtanymi dirami, dva dily na sebe kvuli tomuto nedolehaly a bylo treba diry prevrtat, celkove to zbytecne zkomplikovalo montaz, ovsem podobna chyba se muze vloudit - ani s dopravou jsem ale nebyl spokojen (ackoli to neni primo chyba XXXLutz, ale spise dopravni spolecnosti Gebrueder Weiss): pokud mi prijde mail, kde mj. stoji proste jen "Datum: 10.03.2021", tak bohuzel nevim, datum ceho to je. Samozrejme se nabizi, ze se jedna o datum doruceni, ale proc tam to sluvko "doruceni" nedopsat? Rikal jsem si tedy, ze kdyby se v dany den skutecne dorucovalo, snad by me jeste nekdo upozornil telefonicky a vyrazil jsem do prace - jen abych se asi o 2 hodiny pozdeji dozvedel, ze ridic se zasilkou ceka pred domem. Nutno dodat, ze jsem z XXXLutz objednaval najednou 2 kusy nabytku a doruceni druheho kusu bylo v naprostem poradku. - je usmevne, jak jsou na strankach XXXLutz snad vsechny ceny preskrtnute a pod nimi jsou uvedeny ceny nizsi - takovy stedry obchod, permanentne drzi vsechny ceny tak strasne nizko :)) skoda jen, ze ty ceny i tak nejsou pri srovnani s konkurenci zrovna nizke a jeste zvlastne fluktuuji ze dne na den (tj. pokud se odhodlavate ke koupi, jednejte rychle, presne v den objednani se totiz muze beze zminky o jakekoli docasne akci zbozi zahadne zdrazit treba o 1500, coz se mi stalo 2x - jednou me to od koupe odradilo, podruhe se jednalo o zacatek pribehu, na jehoz konci je tato negativni recenze :)) - je to zcestne, ale vzdycky me iritovaly hloupe reklamy tohoto obchodu a ted mam prilezitost si ulevit

Šárka Palovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

přišel totálně znehodnocený stolek, odřené rohy, zaplaceno předem, dovolat se nedovoláte, na mail nereagují, nevím co s tím? vyhodit? nechat opravit? Chtěla bych stolek vrátit a koupit někde nový.

Lenka Mihálovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlé dodání, komunikace

František Dohnalpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Slušný výběr zboží.

Původní termín byl přibližně 8 týdnů. Na termín dodání jsme vznesl dotaz v období původní dodávky. Na tento dotaz byl potvrzen termín o 2 týdny déle, což v covid době úplně chápu. Týden po dotazu na termín došlo k novém prodloužení o dalších 5 týdnů. Toto jsem se snažil řešit přes email s prodejem, na můj email již přišlo pouze potvrzení storna a vrácení peněz, o které jsem navíc ani nežádal. Možná by stačilo napsat více než automaticky generovaný email o prodloužení termínu dodání. Znovu u této společnosti rozhodně nenakoupím.

Tomáš Svobodapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlá odpověď na storno objednávky

Vše ostatní Objednávka z eshopu, zábrana pro dítě na postel, doba dodání týden, zaplaceno online kartou, po týdnu přišel mail s výzvou k vyzvednutí, na místě zmatený skladník, u pokladny nešťastná slečna, objednávka prý bohužel ještě není k vyzvednutí a občas se stává, že je zákazník takto mystifikován, mám zavolat na číslo eshopu, ten provozuje najatá firma, na čísle nikdo nebere, voláno 3x 10 minut, po přečtení zdejších recenzí chci okamžitě strornovat objednávku a vrátit peníze, napsáno přes kontaktní formulář, kupodivu odpovězeno hned a peníze mají být na účtě do 14 dní. Nechci riskovat, že budu řešit podobné problémy jako ostatní recenzenti. Těžce mě celé fungování obchodu zklamalo a přiznám se, že jsem to od tak velkého prodejce nečekal. Už nikdy víc.

Veronika Sedlakovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Na zboží čekám skoro 3 měsíce bez jakékoliv informace o stavu. Několikrát jsem se musela dokazovat, jak to je s mojí objednávkou, načež mi nebylo odpovězeno. Když žádám o okamžité vracení, tak po dni mi bylo odpovězeno, že mi peníze přijdou do 14 dnů! Takovýto obchod by měli okamžitě zavřít. Udávají, rychlé dodání ale spíš by měli udávat žádné dodání!!! A na infolince by se ty zaměstnanci měli taky domluvit, každý říká něco jiného. Opakovaně několik dní se marně snažím dovolat. V žádném případě nedoporučuji ba na opak, tomu to obchodu se raději vyhněte!!!

Jan Bučekpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Na objednávku čekám přes měsíc a půl jsou to zloději drží peníze a nic nepošlou . Když chci poslat peníze zpět taky jim to bude trvat přes měsíc ! Jsou to zloději !

Filip 278před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Hezký hlas slečny v telefonu.

Objednal jsem si taburet, který byl skladem, následovně jsem čekal 14 dní a nic, email, sms, telefon, zkrátka nic....Po zavolání na infolinku mi bylo sděleno, že taburet bude skladem až 20. týden. Platil jsem již předem a vrácení peněz pořád nevidím. Beru to jako klamání zákazníku a můžou být rádi, že to nedám na C.o.i....

Monika ciprysovapřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychle dodani ,pánove milí vše ok

David Kudláčekpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Platba predem, v pripade dodani do domu cekaci lhuta mesic. Probehl osobni odber v Praze 100 km od domova. Ze dvouch krabic trefili jen jednu. Zbozi nekompletni a poskozene. Reklamace nefunkcni. Na email nikdo nereaguje a po telefonicke dohode, ze bude vse napraveno, tak zadna odezva ani zkontaktovani. Rozhodne nedoporucuji, zneuzivaji momentalni covidovou situaci. Pani na reklamacnim oddeleni, ktera si mysli, ze z Hradce Kralove je to blize do Budejovic, nez do Prahy, mi rekla at si to zajedu vymenit. Bylo to zacatkem brezna tohoto roku, takze zakaz cestovani mimo obec. Ve zkratce podvodnici. Pote slib, ze me zkontaktuje manager. Opet nic. Takze zvazte nez budete nakupovat ac ceny nevypadaji zle, ale verte ze kvalita tomu odpovida. Botnik ktery ma vlastnosti kartonove krabice. Nejhorsi zkusenost s e-shopem, co jsem kdy zazil. Zlaty polsky nabytek a kde jaky cinsky vyrobek..

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Od srpna řešíme botník. 24.2. se slávou dorazil, ale v krabici bylo jiné zboží. Dnes 5.3. kurýrem odvezeno a opět čekáme, co bude dál. Na emaily nereagují a na telefonní linky se není možno dovolat. Nejhorší obchod co jsme kdy zažili. Už nikdy více.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel nic

Dobrý den, ráda bych popsala zkušenost s objednáním kuchyně na míru v Lutzu v Čestlicich, na kterou jsem čekala téměř půl roku, přičemž 100% zaplacenou jste ji vyžadovali po 3 měsících 30. 8. – vizualizace 14. 9. – úpravy po zaměření 2. 10. – zaplacení 50% zálohy 8. 12. – montáž, informace od techniků tom, že není dostupná varná deska. Nebyla zapojena myčka, dle vyjáření techniků bylo špatně nakresleno, zaměřeno i vyrobeno – obklad za varnou deskou nebyl nainstalován, protože byl krátký, vinotéka nejde do ostrůvku, protože je moc hluboká, pracovní deska na ostrůvku má papírovou bílou hranu místo hrany v barvě, digestoř nemohla být nainstalována z důvodu nemožnosti instalace obkladu, stejně tak nenainstalován obklad za dřez. Deska která měla být vedle lednice se tam nevejde. Zbyla tu čtvercová stříbrná deska, která nikdo neví k čemu byla určena. Technici vyndali sedačků a jídelní stůl ven, sedačka byla zakryta děravým igelitem, stůl ničím ,deska se prohla a musela jsem ho vyhodit a sedačku vytepovat. 8. – 9. 12. – marná snaha dovolat se do kuchyňského studia, po dvou dnech mi slečna řekla že se ve studiu vybil telefon a nikdo si toho nevšiml 8. 12. – email do kuchyňského studia s žádostí o informaci o dodání zbývajících komponentů 10. 12. – email ze studia , že reklamace je v řešení a jakmile bude naskladněno, budu informována 10. 12. email ode mně do studia, že očekávám nabídku jiné desky, tak jak je uvedeno ve smlouvě. Bez odpovědi 16. 12. Další email do studia s žádostí o nabídku jiné desky. Bez odpovědi 4. 1. Napsána žádost o odstoupení od smlouvy. Tentýž den email od p. ředitele s nabídkou řešení, na které jsem přistoupila. 11. 1. montáž indukční desky a zapojení myčky, informace o tom, že zbývající komponenty budou naskladněny následující týden 26. 1. opět email s urgencí, ohledně termínu montáže se nikdo neozval 2. 2. Informace že studia, že mám volat servisní oddělení a domluvit si montáž. Voláno ihned, paní slíbila, že se mi s termínem ozvou, nestalo se. 4. 2. třetí telefonát na servisní oddělení, bylo mi řečeno, že se neozývali, protože nemají indukční desku, nemůžou tedy montovat. Na mojí informaci, že desku mám už tři týdny, mi volali další dva lidé, jestli jsem si opravdu jistá, že desku mám. 17. 2. kuchyň doinstalovaná, email do studia ohledně kompenzace a odečtení komponentů, které nemohly být neinstalovány. 20. 2. email ze studia že se kompezace bude řešit. 1. 3. Nikdo se neozval, další urgence 1. 3. Nabídka směšné kompenzace, která ani nepokryje výdaje na 6 týdnu objednávání jídla domů pro mne a dvě děti a vánoce s nemožnosti varit. Kompenzaci jsem odmítla a na to opět žádná reakce.

Mogaribuepřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic - zatím nejhorší zkušenost mezi e-shopy. U tak velkého prodejce je to nehorázná ostuda.

Naprosto všechno - v listopadu objednávka skříně, v únoru násl. roku přijde několik roztrhaných beden. Kurýr nas.aný, že musí do schodů (přestože to bylo v plánu). Pak reklamace dílu - po měsíci poslali úplně jiný díl. Nelze se tam skoro dovolat. Když se dovoláte a chcete něco vědět, slečinka neví. Když se nenecháte odbýt, prostě vám vytípne telefon. Už nikdy!

Alexandra Stan LEMONADEpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Pěkná sedačku, naštěstí v celku.

Opravdu nejhorší e-shop, po tom co si shrábli téměř 10 tisíc z mého účtu přestali komunikovat neposlali ani blbé potvrzení objednávky. Později toho týdne jsem volala a zvedla mi to paní s tím že si mám napsat email a pokud se mi to nelíbí tak mám objednávku stornovat?! Napsala jsem email na který mi odpověděli až po pár dnech, objednávku potvrdili ale o den později mi přišel email že o mé objednávce nic neví ať znovu pošlu údaje atd. Vše jsem poslala, bohužel mi už nikdo neodepisoval několik dní. Bez jakýchkoliv infa jsem slepě čekala dohromady přes dva týdny. Sedačka naštěstí dorazila dnes opravdu hezká a v pořádku tak jsem si oddechla. Každopádně jako ostatní nedoporučuji tento obchod.

Annatoporovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Všechno Objednávali jsme jídelní stůl na e-shopu, měli tam, že zboží je skladem a k vyzvednutí do 6 dnů. Po třech dnech mi napsali e-mail, že se objednávka zpozdí o 8-9 týdnů a že dodání bylo upřesněno na konec února. Nikdo se mi pak už neozval, tak jsem 28.2. volala na zákaznickou linku, kde mi řekli, že zboží stále není skladem a že mám počítat ještě minimálně s týdnem až 10-ti dny? A ještě mi na lince řekne, že jestli chci, tak to můžu stornovat? Jako vážně? Čekám dva měsíce a mám to stornovat kvůli týdnu až dvěma? Jsem zvědavá, jestli do půlky března, jak slibovali, budu mít kde jíst! Na Xxxlutz si nekoupím už ani příbor!!! Protože by mi určitě místo lžíce přišla za půl roku vidlička. Nedoporučuji nikomu! Ani svému úhlavnímu nepříteli!

Ondra před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic, absolutně nic!!!

Tento obchod bych nedoporučil ani svému nepříteli děs a hrůza, e-shop je totální tragédie, divím se, jak takový obchod ještě může fungovat. Dovolat se tam je o nervy a ve finále se ani nedovolate, na emaily také nereaguji a když, tak se zpožděním několika dnů. Zboží sem si objednal jinde a už ho mám doma, raději připlatím, než v xxxlutz v tomto nákupním centru mě nikdy nikdo neuvidí je mi zle s přístupem jaký mají.

Pavel Lochovskýpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic!!!!!!!!!

Jedním slovem VŠE!!!! No musím přiznat, že po dlouhé době to nejhorší co jsem mohl zažít. Vyzvednutí na prodejně Liberec je jedna velká katastrofa!!!!! ORGANIZACE NULOVÁ OCHOTA KATASTROFÁLNÍ - člověk vyloženě obtěžuje spíš to působí stylem - co jsem si to vůbec dovolil objednat si u vás nějaké zboží KOMUNIKACE - katastrofa SVĚDOMITĚ MOHU NAPSAT, ŽE TO BYLA POSLEDNÍ OBJEDNÁVKA V TÉTO PRODEJNĚ

Ondřej Pinapřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Cena

Nejhorší výdej z e-shopu při osobním odběru co jsem kdy zkusil. Vyřízení a předání pořadového čísla bylo rychlé ale pak jsme čekali více jak 30 minut na výdej žehlicího prkna. Před námi 2 lidi ( bůhví jak dlouho čekali předtím) a to neměli žádný těžký nábytek. Absolutní nepřipravenost, neprofesionalita. Za stejnou dobu se jinde běžně vydá 20-30 objednávek. Vedení skladu by se nad sebou mělo vážně zamyslet jací lidé tam dělají nebo popřípadě jaká je organizace.

Petrapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Bohužel jako eshop svou práci těžce nezvládají. Děs běs s délkou dodání objednávky, komunikace nulová, způsob (ne)vyřízení reklamace nulový, žádné vysvětlení, proč je objednávka zdržená, snaha o nápravu nulová, partnerská doručovací služba hrozná. Nerada si stěžuji, ale pokud někomu tento příspěvek pomůže ke klidnějším dnům s bezproblémově doručenou objednávkou, tak to účel splní. Po své zkušenosti nákup na eshopu momentálně nedoporučuji. Minimálně tedy ne zboží, které nemají skladem. Objednávku jsem vytvořila na začátku listopadu s tím, že by zboží mělo dojít kolem Vánoc. Dostala jsem 3 automatické odpovědi, 3 posunutý termín dodání o měsíc. Na emaily zákaznické centrum odpovídá běžně s odstupem 10-14 dní a jak už bylo řečeno, někam se dovolat je spíš zázrak. Jen tak mezi řečí, celý leden a začátek února bylo zboží na internetu inzerováno s dodací lhůtou 1-2 týdny. Poté co jsem psala email, že pokud mě objednávku nedodají do dvou týdnů kompletní, budu chtít odstoupit od smlouvy, se objednávka dala aspoň částečně do pohybu. Nevím, zda to byla náhoda nebo ne, v ten samý den mi přišlo oznámení, že je objednávka expedovaná. Tady musí dát snad jediný kladný bodík, dodavatel zboží opravdu do pár dní dodatel (tedy část zboží). Po kontrole zboží jsem zjistila, že jedna deska u postele je rozlomená a na dalších dvou místech nalomená. Druhá deska z rámu postele je odfláknutá, kdyby to tmelilo 5-leté dítě, tak by to dopadlo lépe. Vědět to, tak jsem mohla ušetřit peníze a pořídím si něco obyč. Po podání reklamace opět čekačka 2 týdny. Nevíte, zda k nim požadavek na reklamaci dorazil nebo ho šotci zatoulali. Po druhé urgenci, aby mě aspoň dali vědět, co se děje a jaký bude postup, mě na první email odepsali, že je jim to líto a že zboží musí reklamovat u výrobce. To mě upřímně jako zákazníka nezajímá, kde budou reklamaci vyřizovat. Toto je interní záležitost, mně zajímá lhůta a případně další možnosti na vyřízení reklamace. Toho se ale v mailu nedočkáte. Takže znova píšete už poměrně dost naštvaný email, aby se Vám k dříve zmiňovaným dotazům vyjádřili a mohli jste řešit nějak efektivněji způsob reklamace. Do reklamy sice vráží nemalé peníze, ale to je asi tak vše. Jak už jsem psala i v emailu firmě, chápu, že s tím slečny na reklamačním nic nezmůžou, ale tohle je spíš výsměch zákazníkům. Abych jim úplně nekřivdila, po několika stížnostech na vyřízení objednávky mě poslali voucher na slevu na další nákup :D

magda ppřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

otrřesné,,,,, zakoupila jsem obraz na eshopu s vyzvednutím v ostrave. druhy den prisel email, ze si ho mohu vyzvednout. na miste byli 2 lidea i úresto jsme cekali skoro hodinu venku v mraze. sem tam nekdo vysel a na nas dotaz, proc zbozi nemaji nachystane pani arogantne odpovedela " a jak mame vedet kdy si prijdete " ....no, tak asi pokud prijde sms, predpokladam, ze nekdo zbozi vychystal, ne ?? bohuzwl obraz se trosku lisil od barev na monitoru a tak se nam nakonec nehodil - to samozrejme uz neni vina obchodu, nicmene vratili jsme ho osobne v ostrave. pán mi sdelil< ze do 5 dni budu mit penize na uctu.. jsou to tri tydny a nic, telefonicky se nelze dovolat, a to n zadnou linku. snad penize jeste nekdy uvidim, po precteni ostatnich recenzi se divím, ze firma jeste vubec funguje. vysmech pro slusne platici zakazniky.

Kontaktní údaje