Nedoporučuji ! objednávka 1.6., zboží řidič nepřevzal,bylo poškozené, dispečer komunikoval až za 2dny, objednávku jsem tedy zrušila a nábytek objednala znovu, s tím, že bude doručeno dle dispečera za 2-3tydny, doteď nábytek nemám, e-shop nekomunikuje a dle čísla objednávky na stránkách e-shopu má být doručeno až 2.-4.9.aniž by mě o změně termínu někdo informoval, nepřišel ani potvrzovací e-mail o nové objednávce.
XXXLutz.cz
15 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Žádné.
Člověk si objedná skříň za 12 000 a čeká, že vše bude ok :) Po několika hodinách kompletace však zjistí, že jsou špatně předvrtané díry a že skříň není možné složit..... Dále skříň absolutně neodpovídá ceně, totální papír... Reklamace se táhne už měsíc a půl... NEDOPORUČUJI !!!!!!!
Sedačku jsme objednali 20.5. S tím že jsme počítali s měsíční lhůtou dodání po 3 telefonech jestli mi mohou zjistit jak to vypadá tak sem se dozvěděla že přijel kamion ale ona do něj přece nevidí! Následně že už je u dopravce a že mě do dvou dnů bude někdo kontaktovat. Opět nic !! Dnes rozhovor kdy řešíte tedy storno protože už potřetí upozorňujete že ji potřebujete do konce měsíce mít a paní na telefonní lince důležitá jak kdyby dělala v národním a vysmívá se vám že vám laskavě pošlou peníze až bude sedačka zpět na jejich skladě. Takže si vlastně novou stejně nekoupíte dokud vám nepošlou peníze . Obchod absolutně nedoporučuji jednání že by se člověk pozvracel. Lžou vám do telefonu. Tohle by měla řešit nějaká obchodní inspekce!
Žádné klady tento prodejce snad nemá
Šílené dodací lhůty, 25.03.2024 první montáž kuchyně a na základě reklamcí mám další termín 09.07.2024, už tam v životě nejdu
- sedací souprava přišla 2x levá (namísto pravého + levého dílu), nelze složit - montéři odmítli odvézt špatný díl, zůstal nám tady, musíme ho vrátit až po dořešení reklamace (termín neznáme) - špatná komunikace s reklamačním oddělením - dlouhá čekací doba Obchod NEDOPORUČUJI. Už zde nikdy nenakoupíme! Je mi líto, že jsem si tyto recenze nepřečetla dříve, ani bych zde nenakoupila.
Rychlá doprava (objednáno spedicí - výnos do patra byl součástí což bylo víc než přijemné) Dobrá komunikace Gauč Xora dorazil nepoškozený Vysoká kvalita Postel CarryHome dorazila, trochu poškozená/poškrábaná ale nic co nejde přehlédnout Objednali jsme gauč který jsme našli ve fyzické prodejně ve slevě, po dohledání recenzí na obchod jsme se trochu vyděsili ale nakonec nebylo proč, vše šlo dle dohody a bez problémů. Nevím zda recenze píší jen lidé s negativní zkušeností protože mají potřebu si stěžovat ale dle nás se není čeho bát.
Zboží je dražší Původní cena x sleva je pravděpodobně velmi nafouknutá Postel CarryHome je naprostá tragédie pokud jde o montáž - je krásná a má hodně úložného prostoru, doporučuji si ale objednat montáž, od nedovrtaných dír ve více jak polovině všech desek kam mají přijít neřezné šrouby, lepení desek až po nekvalitní a nepřehledný návod, to ovšem není chyba XXXLutz .
Zaplacena objednávka 19.4.. Dnes je 6.6.a nemam peníze ani zboží! Balík nenalezen kolotoč na zákaznické lince atd. Nedoporučuji!
Žádné
Termín dodání z 6-8 týdnů - 15 týdnů, totální tragédie
Nakonec komoda vypadá dobře
Komoda objednaná 06.01.2024. Dorazila až 24.04.2024 a jako kompenzaci jsem dostal slevu na další nákup 10%, přitom v emailu paní psala, že se kompenzace vypočítá... NEDOPORUČUJI!!
Možná jedná, máte v reklamě aspoň Romana Stasu.
Nejhorší obchod, přes který sem něco objednávala. Komoda byla ve slevě a na skladě tak sem ji objednala, no nakonec byla druhý den ještě levnější, a prý nebyla na skladě. Doručovací lhůta byla 2-3 týdny. Poprvé mi přišel email že to o měsíc prodlouži, říkám si stane ne. No ale pak každý měsíc se to oddalovalo, že za to může dodavatel, který jim to dodává. Takže komoda objednaná 16.2. a pár dnů zpátky mi psali že teprve jim na prodejnu to přijde v červenci. Dala sem storno objednávky tak uvidíme.No hnus. To i Wish a Aliexpress je lepší
1. U komody byla lživá reklama že ji musíte objednat ten den aby byla že slevou a přitom ta reklama byla u komody měsíce...2.u komody byla dodací lhůta 2 tydny, a byla mi dodávána 3mesice... Bez omluvy. Omluva v podobě 10%na další nákup přišla až po tom co jsem si po 2 měsících zavolala a stěžovala si... Bez toho by se mi ani nikdo neomluvil. Z důvodu lživé reklamy se vzalo tolik objednávek že jste nebyly schopni je ani doručit... 10% slevy nikdy nevyužiju protože bych si u vás v životě už neobjednala a svůj příběh sem řekla každému koho znám a ani ti si u vás už v životě nic neobjednaji. Doslova jste tímhle ojebavali lidi. Nesnáším lháře. Po tom co mi komoda měla být konečně dodána, byla založena už poškozená... Tudíž se vrátila zpět na sklad... Po pár dnech mi konečně někdo od vás napsal s otázkou jak to vyřešíme... Po tom co jsem volala s paní od vás a jasně jsem řekla že chci poslat komodu ke mě.. a ona řekla že si to jasně zapisuje... Mi po pár dnech přišlo že na MŮJ příkaz se mi vrací peníze... Potom mi bylo řečeno že je to omyl a že je pošlu zpět podle emailů co mi bude hned zaslany... Nebyl... Pak sem se snažila 2 dny dovolat aby mi byl poslaný. Když my byl poslaný a já peníze zase poslala zpět, nikdo se mi ani neozval s obdrženou platbou a když jsem kvůli tomu volala tak na mě byla nějaká paní nepříjemná s tím že je to predce jasný ne? Když to utrpení s vaší firmou ukončilo a komoda přišla, nebyl obal porušen tak jako na fotkách. Jediné pozitivum. Samozřejmě mi od vás ani nikdo nedal vědět že by jste mi poslali jiné kusy... Nechci vědět ani kde je ta rozbitá... Jestli ji dostane jiný nebožák nebo jestli si ji vezme někdo ze zaměstnanců... :) Doufám že se už takto k lidem nebudete chovat... Dekuji
Žádné
Čekám x týdnů na reklamaci zboží, co přišlo rozbité. Už nikdy, jeden nákup stačil a to jsme od nich chtěli nábytek. No vůbec.
Zásilka doručena silně poškozena. Dělají si srandu? To mám převzít? 15000,- v zadní části těla, telefon neberou, prý zaneprázdněni
nepatrné
Katastrofální jednání se zákazníky, popíšu několik svých zkušeností: Kuchyň byla dodána 14.2.2024 bez varné desky. Varná deska byla vašimi zaměstnanci na místě shledána jako naprosto nepoužitelná, byla rozlomená.Když jsem do 17.3. 2024 nedostal vůbec žádnou odpověď, napsal jsem 17.3. 2024 další mail. Když nikdo nereagoval, psal jsem 18.3. znovu na nejrůznější adresy, které mě jen přišly pod ruku v naději, že snad někdo zareaguje.19.3. přišel automatický dopis podobného znění a že prý mohu tým telefonicky kontaktovat. Od té doby je ticho a nikdo mě neinformuje. Protože reklamace varné desky je druhou velmi zlou zkušeností s obchodním domem XXXLutz, popíšu zde ještě první reklamaci. Protože ve vaší pobočce ve Stodůlkách měli v sortimentu koupelnové zrcadlo, které mělo podsvícení, rozhodl jsem se pro jeho nákup. Reklamaci jsem podával 18.1. Reklamaci jste 18.1.přijali a začali jste ji řešit. Dne 22.1. jste se rozhodli, že zrcadlo má vadný transformátor, aniž se na něj přišel kdokoliv podívat. A že prý bude dodán ve 4. týdnu. Dne 8.2.mi ale najednou přišla informace, že transformátor bude naskladněn až v 7. týdnu. Nic se nedělo, žádná informace, tak jsem 18.2., tedy na konci 7. týdne, žádal o informace - viz příloha. Na to mi pracovnice reklamačního oddělení oznámila, že v právě začínajícím týdnu (tedy 8.týdnu) budou mít zboží na skladu - viz příloha. Odpovídal jsem jí tentýž den - viz příloha. Pak mi pracovník reklamačního oddělení odpověděl 20.2. po telefonickém jednání že mám nárok na odstoupení smlouvy. V naději, že transformátor ten týden již přijde, jsem od smlouvy odstupovat nechtěl. Dne 26.2. pracovnice reklamačního oddělení napsala, že zboží je již od 13.2. (týden 7) na skladě (!!!) a že kolegové se mnou budou řešit termín dodání. Do 2.3. se nikdo neozval... Tak jsem znovu psal. Konečně 4.3. jsem dostal termín návštěvy. Viz příloha. Dojednal jsem s nimi 13.3.2024.Skutečně přišli, vyměnili transformátor a zjistili, že vada není v transformátoru, ale někde v LED světelném pásku. A vypsali se mnou reklamaci novou.... Takže 14.3. jste potvrdili přijetí další reklamace. Dne 15.3. jste mi oznámili, že reklamace bude řešena výměnou dotykového systému, který prý bude dodán do vašeho skladu ve 12. kalendářním týdnu. Kalendářní týden 12 skončil 24.3.2024, dnes je 9.4. a já nemám ani funkční zrcadlo ani informace. Jak jsem psal již v mém předchozím dopise, ani osobní jednání s ředitelkou obchodního domu dne 8.3.2024 v té věci nezafungovalo.
28.12. objednán přes e-shop dřevěný pojízdný stoleček. Dodán se značným zpožděním až 5.3. Otvory ve stolku předvrtané zcela náhodně, neumožňovaly řádné sestavení. Tentýž den jsem ohledně reklamace volal na infolinka, kde jsem byl vyzván ať pošlu e-mail s fotografiemi, po jejich odeslání s požadavkem jsem obdržel pouze automatickou odpověď. K dnešnímu dni, tj. 8.4. žádná reakce. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI.
Nic
6.2.2024 jem vytvoril objednavku na POSTEL kompozitní dřevo, černá, dub artisan, art. číslo 002698010306. 10.2.2024 jsem si jel postel vyzvednout na pobocku do Ostravy. 28.2.2024 jsem postel zacal skladat a nestacil jsem se divit. Na čele postele obrovsky skrabanec, boky postele rozbite, mensi skrabance po cele posteli. 1.3.2024 jsem poslal na shop@xxxlutz.cz reklamaci vcetne vyplneneho reklamacniho protokolu a fotky zavad. Do dnesniho dne (7.4.2024) se mi stale nikdo neozval a jak to tak vidim, tak se mi asi nikdo ani neozve. Mozna je cas oslovit obchodni inspekci a potom snad se v xxxl lutz budou venovat svym zakaznikum i po prodeji a vyinkasovani nasich penez.
Lákavé ceny Výběr
Nespolehlivé dodání zboží. Kuchyňský ostrov jsme zakoupili v lednu, teď, 3.4.2024 stále čekáme. Nejprve chyběl montážní balíček, na který jsme čekali dva měsíce. Po dvou měsících přišel, dali jsme se do skládání a zjistili jsme, že špatně nadepsali krabice a my máme x balíků dvakrát a některé chybí. Takže zase řešit. Problém je, že z xxxlutz to nikdo řešit nechce a neustále vás budou odstrkovat s tím, že už to zadali do systému, že kolegy je nemocný, že tomu nerozumí a kdesi cosi. Psali jsme několik mailů, na které NEODPOVĚDĚLI a ještě měli tu drzost říct, že mail po MĚSÍCÍ čekání nečetli, protože jich mají hodně. Neustále slibují, že nás budou informovat do konce dne o průběhu, ale ani jednou neinformovali. Ptali jsme se, jak je možné, že kuchyňský ostrov stále nebízí, když mají velké logistické problémy - na to neměli odpověď. V téhle fázi je to už směšné, skáčeme po bytě přes desky a zvažujeme, že objednávku budeme rušit a nakoupíme u konkurence. Hrůza, nikdy nic víc.
Cena vypadala zajímavá - byla akce, každopádně hned druhy den po skončení akce a mé objednávce byla cena ještě nižší
Obrázek sedačky v rozložené formě v e-shopu vůbec neodpovídá realitě, zlom v polštářích a velká mezera v sedáku “esteticky” klamavě zakrytá pĺédem. Bez Toperu a zakrytí silnou dekou nelze vůbec používat rozložené. Komunikace se zákaznickým centrem vůbec nemá smysl, musíte složitě hledat kontakt, upomínat odpověď, vysvětlovat problém a žádného řešení se nedočkáte. Nikdy už v Xxxlutz nic nekoupím, kvalitě ani spolehlivosti už bohužel nevěřím, poměr. cena/kvalita/užitná hodnota více než zoufalý.
zdánlivě velký sortiment položek na e-shopu
bohužel velký sortiment položek na e-shopu není nic platný, když e-shop není schopen ani po 4 měsících dodržet kupní smlouvu a objednané zboží dodat ani po několika urgencích a neustále se vymlouvá na dodavatele, kterého nemá údajně možnost ani telefonicky kontaktovat přitom uvedené zboží dále vesele nabízí na e-shopu s přesnou dobou dodání byl jsem nucen objednávku stornovat a z těchto důvodů nemůžu e-shop doporučit, raději si ušetřete nervy a objednejte u konkurence
vtipné reklamy, nic víc
4 měsíce čekání na zboží, které bylo skladem...(a stále ho nemám, zaplaceno okamžitě na prodejně) v dnešní době online nakupování, nelze uplatnit sleva z dárkové karty online, proto jsem tedy musel jen na prodejnu a cena zboží na internetu neodpovídá ceně v obchodě! a nejhorší zkušenost s komunikací poboček jak v Praze, tak v Plzni... neochota personálu a otřesný přístup
Nic