Logo obchodu XXXLutz.cz

XXXLutz.cz

540 hodnocení

15 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Vsechno Na strance napsano dodani do 5 dnu Na objednavku jsem cekala mesic a dosla jen 1/3 Absolutni KATASTROFA

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nedoporučuji nikomu

zboží došlo poškozené dodání trvalo skoro dva měsíce, i přesto, že to měly být dva týdny, kdybych se neozvala, informaci o pozdějším dodání bych ani nedostala již před několika týdny jsem požadovala nějakou zpětnou vazbu na mou stížnost a přiložené fotky

Lukášpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Pochválit nemohu absolutně nic, je to tragédie.

Mám 2 zkušenosti s touto absolutně neprofesionální společností. Před pár lety jsem si chtěl koupit skříň, napsal jsem dotaz a během 5 minut mi volali. Následně jsem pro skříň přijel a vykradli mi tam auto - no nic, za to nemůžou. Tak jsem jim psal znovu, že tam vykrádají auta, kde přesně jsem stál, v kolik hodin atd. - mají tam přeci kamerový systém. Reakce, absolutně žádná, nic jako "to je nám líto, děkujeme za upozornění". A druhá zkušenost: Před měsícem jsem objednával stůl - do 5 dní si ho prý můžu vyzvednout. Objednávku jsem rovnou zaplatil on-line kartou. Ale žádný objednávkový email nedorazil (ani ve složce spamu, nikde), tak jsem jim psal, za cca 2 dny mi poslali číslo objednávky. Od té doby (je to již měsíc) jsem jim 3x psal, absolutně bez reakce. Volám na jejich zákaznický servis (spíš tedy NEzákaznický), kde mi sdělili, že budu spojen a pak to jen vyzvánělo několik minut (žádná hláška nebo tak něco). TAKŽE XXXLUTZ UŽ NIKDY VÍCE, NA TRHU JE VÍCE FIREM, KTERÉ DODAJÍ ZBOŽÍ RYCHLE, KVALITNĚ A MAJÍ ZÁKAZNICKÝ SERVIS!!!

Lenkapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zřejmě nic

V dubnu jsme objednali pro vnoučký dětskou jídelní soupravu.Podle informací měla dorazit v průběhu května. Nic.Začatkem června jsme se dovolali na zákaznický servis.Zboži bohužel není na skladě,ale brzy bude.Bylo nám přislíbeno,že do 15.6.budeme mít zboží doma,dnes jsme opět volali a hurá konečně je zboží na skladě.Nechápeme tedy proč musime čekat ještě další 3 týdny na doručení. Nikdo neinformuje o nějakých změnách, sami se musíme pídit.O kompenzaci za pozdní doručení ve formě vrácení poštovného si můžeme zažádat až po doručení zboží. Pak asi budou mit zasedání a bude se zkoumat zda máme nárok.Takže z tohoto obchodu už nikdy více.I zboží z číny dorazí dřív. A po přečtení předchozích komentářů se už jen děsíme toho v jakém stavu zboží příjde .

Zuzanasebkova 1před 4 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Naprosto tragickej zákaznickej servis. Na zaplacené zboží jsem čekala 2 měsíce a to kdybych jim nenapsala na facebook, tak čekám dodnes. Zákaznická linka nefunguje. Porcelánový servis jsem dostala jen tak do ruky, bez jakéhokoliv zabalení, aby se zboží nepoškodilo, jak kdybych měla jít rozdávat talíře do jídelny.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Od začátku dubna čekám na zásilku, která je již uhrazena, a to přestože dodání mělo proběhnout do 4-5 týdnů. Od potvrzení objednávky mne nikdo nekontaktoval, to, proč je objednávka zpožděna, si musí člověk zjistit sám na infolince, na kterou je téměř nemožné se dovolat. Termín dodání byl posunut již dvakrát a i tentokrát bez garance. Když jsem argumentovala tím, že na e-shopu je zboží již okamžitě k dispozici, bylo mi řečeno, že informace na e-shopu bohužel nejsou vůbec aktuální. To mne pouze utvrdilo v tom, že větší bordel už v tom XXXLutz vážně mít nemůže a že toto byl můj první a zároveň poslední nákup v tomto obchodě.

Tomáš Kazíkpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Cena za zahradní stůl Přišel mi po 3 týdnech, což bylo o týden dřív, než komunikovali (jinak je to ale hrozná doba dodání i přes COVID - pro srovnání: zařizovali jsme si věci na terasu a zahradu a od jiných společností i objemnější položky chodily do 2 dnů, někdy do 3-4 dnů)

Stůl přišel rozbitý Vyplnil jsem jejich reklamační formulář a čekám, čekám, čekám ... nic Tak volám na infolinku jednou, podruhé, potřetí ... podvacáté ... nic Tak volám na prodejnu, po 45 minutách na lince to konečně někdo zvedl a odkázal mě na jiná tel. čísla eshopu Plný nadějí volám, volám, volám ... a co myslíte? Ano, nic :-) Takže vlastně nevím, jak to bude řešeno - ale zatím je to teprve 2 týdny, tak třeba se časem někdo ozve, abych měl aspoň koncem léta na terase stůl :-)

Áďa Bochníčkovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost odpovídání Možnost volby vrácení peněz či vyzvednutí osobně

Doba dodání Chápu pokud je obchod nějak vytížený, ale měli by to mít uvedené již před objednáním. Měsíc čekací doba je hrozná.

Ladymoniquepřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic Varují každého, nic neobjednávejte

Všechno Klamavá firma Zboží objednáno a zaplaceno Zatím po více jak 3 týdnech nedorazilo a firma nekomunikuje Zkusím podat návrh na vrácení peněz od banky zpět za neplnění Nebo pošlu ČOI

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Výdej, 2x poškozené zboží! 1x nevydáno zboží kompletně. NIKDY VÍC!!

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Dobírka hotově místo zvolené karty Dlouhá časová prodleva mezi domluveným časem doručení a reálným doručením Nedodržení volání řidiče předem Zničení nové podlahy při tahání gauče po zemi Zacházení se zbožím

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Velký výběr je asi to jediné co lze považovat za pozitivní

Zboží nebylo na skladě, a naskladnění trvalo více než 6 týdnů. Po měsíci od objednání jsme se snažili dovolat na e-shop, nikdo to nebral, takže jsme volali na jakési poradenství, kde nám to tedy konečně zvedli. Tam byl pan poradce velice ochotný a pomohl jak mohl. Jiné telefonáty jinde nebrali a e-maily zodpovídali po několika dnech. Po naskladnění trvalo další 2 týdny než zboží bylo doručeno a hned po rozbalení jsme zjistili, že knihovna má prasklé bočnice. Zboží je navíc trochu upatlané, nevíme od čeho. Reklamovat nic nebudeme, stálo to pětikilo a to nestojí za naše nervy s několikaměsíční reklamací.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Prodavačky vůbec neochotny, jen vám naplect kartičku a další prodavačka u kasy něčí co s tím. A asi až 4. Prodavačka věděla proč už neplatí akce, která byla v letáku s platnosti ještě týden. Takže to aby byl jeden jasnovědec.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Nic

Jednání vedoucího i jeho nadřízeného. Zboží (polštáře jsem chtěla vrátit ), ale prý z hygienických důvodů je nemohou vzít zpět. BYLY V PŮVODNÍM OBALU A MĚLA V JSEM JE ANI NE 24h ! Idiotská pravidla, nakupovala jsem zde naposledy ! Hlavně pro hloupé jednání manažera !

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Vůbec nic !

zboží přišlo za dlouhou dobu a to ještě všechno špinavé a difuzér špatně dovřený. Poštovné jsem platila 2x,tak mi to vyšlo na 300kč ,příště si zas něco objednám .

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Podruhé jsem dala Lutzu šanci a vím, že třetí již nedám. První objednávka s komplikacemi, druhá samozřejmě také. Zboží mělo být doručeno do 5ti pracovních dnů, ale najednou byly z 5 ti dnů 3-4týdny. Jsem zvědavá, zda zboží vůbec dorazí!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Objednali jsme si konferenční stolek za 8 tis. Dodání mělo být do 3 týdnů. Po 4tydnech jsem začala volat na prodejnu. Zboží jsme dostali za další 2 měsíce po urputně telefonování. Obsluha telefon zvedne a je buď nepříjemná nebo vám hovor položí s tím, že mají na prodejně klienty. Kompenzace z 8tis, sleva 152czk nebo 500 poukaz. Jenže poukaz dojde poštou do 3 týdnů. No, už nikdy více.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Na zbozi jsme misto uvedene lhuty 7-14 dni cekali 3 tydny, ovsem kdyz jsme si zbozi prijeli po trech tydnech vyzvednout, tak jej jiz stihli prodat nekomu jinemu. Platba samozrejme probehla jiz pri objednani zbozi. Takze nemame ani zbozi ani penize. Byla to prvni a zaroven posledni objednavka u teto spolecnosti.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednána skrin, která přišla ve stavu na vyhození. Rozmlacená, rohy osoupane. KATASTROFA!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic jsem naštvaná

Objednala jsem dva polštáře s poštovným to vyšlo na 1000kč, rozměr 40x80 ale to byl jen povlak, polštář nebyl vůbec naplněn, když jsem sklepala odpovídá to velikosti 35x 60, takže jsem musela koupit výplň a dodělat si ho. Za ty peníze moh být kvalitní, protože kdybych ho vracela tak poštovné je také 200kč, takže to bylo jedno zda vrátit nebo doplnit Jana

Kontaktní údaje