Už nikdy více a varuji ostatní, až budou pořizovat kuchyn, tak těm s tou ,,Červenou židlí” se vyhněte obloukem!!!Nebo přijdete o nervy, jako my.30.7.2023 uzavřena smlouva na kuchyň, dodnes ji nemáme celou.Chybí lednice a jedna deska.Urgujeme, ale výsledek nula.Nikoho nezajímá,jak fungujete půl roku vč.vánoc .Mělo být hotovo 7. 12,včera přišel mail,že chybějící díl bude 6 týden2024 naskladněn.Snad.Takže vařit a péct střídavě u sousedky, nebo rodičů, nejméně do konce února.Mýt nádobí v koupelně je taky bomba!Jen se všichni tomu smějou.A designérka I.M.z Plzně?Ta ať si jde radši hledat jinou práci.Na tohle fakt nemá.Tak uvidíme jak se vytáhnou se slíbenou kompenzací.Tohle fakt nemá obdoby!!!
XXXLutz.cz
15 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nedoporučuji, píší dodání za 2 až 3 týdny. Ze dvou týdnů jsou dva měsíce a pořád oddaluji termin dodání. Hrůza !!! Nikdy více!!!! RUŠÍM OBJEDNÁVKU!!! RADĚJI SI PŘIPLATIT JINDE!!!
Příjemný personál na pobočce.
Nevyhovující kvalita zboží. Chybějící součástky. Zdlouhavá reklamace. Objednávali jsme 2x, bohužel už objednávat nebudeme, to mohu raději vyhodit peníze z okna.
Příjemný personal na pobočce v ČB Přes negativní recenze jsme se rozhodli kuchyň zakoupit v Xxxlutz. Zpoždění kuchyně bylo ale nic co by nás ovlivnilo. Montážníci profici, šlo jim to od ruky, za den kuchyň komplet hotová. Postavili nám jí i přes to že jeden regál byl prasklí, za měsíc přijeli a regál nám vyměnili. Dostali jsme kompenzaci za krátké zpoždění a prasklý regál. Byla jsem spokojená od schůzky,až do konce. Chtěla bych vyzdvihnout kvalitu kuchyně. V poslední řadě děkuji za trpělivost a ochotu kuchyňské designerky.
nic
vše
rychlé doručení pár dnů po objednání z online obchodu lepší je prohlédnout si zboží přímo na prodejně
První zkušenost s tímto obchodem, police došla lehce nalomená bohužel zjištěno až při sestavování, stála 2000, bohužel reálná cena podle kvality materiálu tak 500 či méně, nejlevnější dřevotříska, olámané hrany, jednotlivé díly vůbec nebylo možné spojit - utahovací spojky ve 4 případech vůbec nešly přitáhnout a volně se protáčely, chyběly 2 milimetry!!! Sešroubováno raději vlastními šrouby. Úplně nejhorší kvalita co jsem kdy viděl, naprosto předražený šunt. Vyrobeno v Německu. Druhá zkušenost výrazně lepší - komoda, přišla v balíku s velkým označením Křehké, vyšší kvalita dřevotřísky, vše šlo krásně smontovat, díly lícovaly, pevné spoje, zde dle očekávání lepší kvalita nábytku za rozumnou cenu, drobné chyby v návodě. Made in Poland. Resumé - rozhodně nekupujte Online a jděte raději na pobočku a pořádně si prohlédněte výrobek ať víte za co platíte.
nic
Dne 13.11.2023 jsem vrátila zakoupené zboží přímo ve výdejně, z důvodu nevhodné barvy. Jsou to už 2 měsíce a pořád mi nevrátili peníze za vrácené zboží. Několikrát jsem urgovala písemně i telefonicky. Myslím, že je to už na trestní oznámení.
Zadne!
Zbozi doručeno nekompletní! Po neustálém volání na zákaznickou linku a vypisování e-mailu domluveno vraceni nekompletního zbozi s tim ze si zadaji svazové vyzvednuti baliku. Misto toho mi po tydnu prisel balik s novym výrobkem- tentokrat kompletní baleni, ale zbozi poškozeno! Takze dalsi kolotoč volání a psani mailu. Kazda operátorka neskutecne arogantni, neochotna, dokonce mi opakovane zavesovaly telefon v pulce rozhovoru. Neuveritelne jednani! Zadne uznání chyby, omluva ani zadne reseni. Po měsíci dohadování teda balik vrácen, potvrzeno převzetí, penize mely byt vráceny do 14 dnu a ani po 3tydnech nevratili! Opakovane urguju, jedine co jsou schopni odpovedet, ze platba byla zadana, ale zadne potvrzeni o odeslání ci doložení na jaky ucet zaslali nejsou schopni poslat! Naprostá hruza! Budu celou vec předávat na ČOI, tohle jednani a porušení vsech obchodních podmínek i zákonu je neskutecne!!!
Katastrofa je slabé slovo Již nikdy jsi v xxlutz nic neobjednam
ochotný personál
úplně nespolehlivé dodací lhůta. Zboží objednané na začátku prosince, dodací lhůta 2-3 týdny, času dost, do Vánoc. A pak vám přijde email, že dodavatel změnil termín a zboží bude až v polovině ledna. Můžeme objednávku stornovat, to si pomůžeme...Ježíšku, přijdeš až v lednu. Děkuji vám pěkně.
Peníze za stornovanou objednávku jsem dostal po 32 dnech a čtyřech voláních na zákaznickou podporu, styďte se! Již nikdy více. S tímto obchodem jsem skončil.
Zatím nic
Absolutně nedodrželi termín dodání nejen že maj extrémě dlouhý termín dodání, např 2 měsíce ale ani ten nedodrží. Je to jak obědnat si nábytek který budete chtít až za rok.
Absolutně nic.
Objednali jsme si postel, která měla být dodána do tří týdnů. Ihned po zaplacení nám bylo divné, že nepřišel žádný e-mail s potvrzením objednávky. Řekli jsme si, že tomu dáme čas. Obchodník se však vůbec neozval, a tak jsme byli donuceni se ozvat my. Bylo nám řečeno, že kvůli chybě v systému se jim nespárovala platba s objednávkou, že nám do 3 dnů vrátí peníze. Je to už 14 dnů a nemáme ani objednávku, ani peníze. Arogance a neochota lidí v callcentru je neuvěřitelná. Přehazují si nás jak horký brambor a vždycky slíbí, že se ozvou, ale nikdo se nikdy neozve a my jsme nuceni to kvůli jejich chybě řešit znovu a znovu. Absolutně si neváží zákazníků, chovají se k Vám jakobyste je obtěžovali.
Nic
Problém s objednávkou řeším již šest měsíců. Objednal jsem si postel a 2 stoly. Stoly byly dodány ihned, postel později. Jenže... 1 stůl byl poškozený, rozbitý a speciálně zamazaný, aby to nebylo vidět. Ale všiml jsem si a chtěl to vyměnit. To mi odmítli a chtěli vrátit peníze, ale samozřejmě jen za 1 stůl. Potřeboval jsem ale 2 kusy a byla to sada do postele. Na což mě odmítli s tím, že je poškozená pouze jedna věc. Výsledkem bylo, že mi mohou vyměnit stůl, ale budu muset čekat 3,5 měsíce. Souhlasil jsem, protože už jsem měl postel a 1 stůl. Nový stůl dostal po 3,5 měsíce, ale zaplatil jsem ho znovu, ale starý stůl (poškozený) nevzali, chtějí, abych ho poslal poštou sám na vlastní náklady. Shrnutí: NAPOČÁTKU PŘIVEZLI POŠKOZENÝ STŮL, NEZKONTROLOVALI, ŽE JE ŠPATNÝ A CELOU DOBU JSEM JEJICH PROBLÉMY ŘEŠÍM. A KDYŽ JSEM ZBOŽÍ OBDRŽEL, HNED TEN DEN JSEM O TOM HLÁSIL. Druhý problém je, že nový stůl barevně neodpovídá, zřejmě první stůl byl z jiného materiálu nebo byla jiná barva dřevěné desky. Už to není vtipné. Třetí problém je, že jsme nakoupili 2x za 30-40 000 a nikdy nedostali voucher, ačkoliv bylo slíbeno zaslání poštou. Čtvrtý problém, sedačku jsme kupovali před 1,5 rokem za 45 000 Kč, nakonec je potřeba sepsat reklamaci, prostě selhala. V rodině jsou pouze 2 lidé s nízkou hmotností. Jak je to možné, kvalita je prostě hrozná.
Výběr v showroomu
- komunikace s oddělením při potřebě upravit objednávku - NULA - musela jsem řešit přes infolinku - doprava - ačkoli jsem vybrala zboží, které bylo skladem, je to již měsíc a ještě nedorazilo. - drzost lidí na callcentru a absulutně nulová snaha vyřešit problém s dopravou
nic
vše jeden velký bordel,neodpovídá se na emaily,při stornování objednáky tvrdili že peníze budou na účtu do 14 dní ani omylem,údajně že odeslali peníze 21,11,2023 ty se jim však vrátily,že by se tomu někdo věnoval-proč,už nikdy více !!!!!!
Zboží skladem s obvyklou dobou přípravy 1 den.. v potvrzovacím emailu už psali za 4 dny ale zároveň se omlouvali předem že zboží může dojít později. Ocenit musím pouze důvtip. Napsal že mám zboží skladem ale zákazníkovi sdělit že ho mají skladem na skladě někoho jiného je celkem sranda. Nikdy víc a zrušit objednávku
Vůbec nedoporučuji, několikrát odložené Datum dodání.....nakonec o skoro tři měsíce. Komoda ani peníze nikde. Doručení v nedohlednu, objednávku ruším.
nic
Jídelní stůl Mid.You černá, barvy dubu je zatím nejkrásnější stůl co jsme kdy měli. Jsme nadšení. Také jsme byli moc spokojeni s přepravní společností Gebruder Weiss. Určitě zde nakoupíme znovu.
Žádné
Absolutně žádné