Logo obchodu XXXLutz.cz

XXXLutz.cz

539 hodnocení

15 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ma Benes 12před 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nič

Nedoporučujem !!! Dodanie, ktoré malo trvať tri týždne, trvalo 2 mesiace a aj to nám poslali úplne iný produkt a druhý zničený. Chceli sme to všetko vrátiť a rozlúčiť sa, ale to bohužiaľ vraj nejde, že na výmenu majp ďalších 30 dní. Na reklamačné emaily odpovedajú po týždni s otázkou na ktorú majú odpoveď priamo v prvom maily a keď im to znovu napíšete, trvá opäť týždeň kým sa dočkáte odpovede. Ďakujem za skúsenosť, ale tento obchod skutočne nedoporučujem.

Marian Jakubicapřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Žádné

Skříň objednaná i s dopravou. Dva dny před volá dopravce že ji veze. Při předání zjistíte, že je poškozená a dopravce to ví, přesto ji veze. Lutz ji pošle ač ví, že je poškozená a čeká na reakci nebo blbost kupujícího? To trochu nechápu. Docela nás to naštvalo, vše připravíte, potřebujete mít nábytek doma a oni..... Nedoporučuji a již nikdy nenakoupím.

Štěpán Mazačpřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

nic

ochota personálu

Registrovaný uživatelpřed 11 měsíci
Doporučuji obchod

Asi mám štěstí, ale objednání, storno jedné položky i vracení peněz proběhlo v pořádku.

Krnanska Ruzenapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Paní co nám vytvářela kuchyň

V květnu mi byla namontovaná kuchyň, kterou jsme s pan na prodejně daly společně dohromady. V na konci května mi přestala mýt myčka, podala jsem žádost na servis a po 14 dnech přijel technik. Myčka týden fungovala, ale po týdnu jsem podávala žádost na servis znovu. Pán přijel po 2 týdnech s tím, že už je vše v pořádku. Opět myčka přestala po týdnu mýt. Volala jsem si na prodejnu, kde si mě, jak už je obvyklé přehazovali jako horký brambor. Podotýkám, že tak to bylo pokaždé když jsem na prodejnu volala. Na kuchyň mám prodlouženou záruku 25 let. Doufám, že se do té doby nové myčky dočkám. V této firmě už nic, děkuji.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

27.8. jsme v obchodním domě Černý Most koupili masivní dubový stůl. Nebyli jsme si jistí, jak se nám stylem i velikostí bude hodit do domu, takže jsem se šla informovat ohledně možnosti vrácení. Najít nějakého zaměstnance bylo náročné, na celé patro jen jeden schovaný za počítačem. Nakonec jsem našla a paní mi ochotně sdělila, že vrácení zboží není vůbec problém, pokud je zboží jen rozbalené, ale nesmontované. Pokud bude smontované, bude to horší, ale prý něco určitě vymyslíme. Jen musím počítat s tím, že mi peníze nevrátí v hotovosti, ale budu si muset vybrat jiné zboží. S tímto příslibem kupujeme stůl, vyzvedáváme v dost zoufalé výdejně zboží a jedeme domů. Doma opatrně rozbalujeme, zkoušíme jen desku, jak vypadá v prostoru a zase balíme zpět. Stůl nevypadá jako vystavený vzorek na prodejně. Deska je nepěkně opracovaná, plná suků a barevných skvrn a do prostoru se nám nehodí. Takže opatrně balíme zpět a po pár dnech vyrážíme znovu do prodejny vrátit nevyhovující zboží. Tentokrát už se se vstřícností nesetkáme. Naprosto stejná zaměstnankyně, která mě minule ujišťovala o bezproblémové možnosti vrácení mi hned na úvod vpálí: A víte že u nás od smlouvy odstoupit nejde! Máte to domluvené s ředitelem? Proč jste si stůl nepřeměřili?" Následuje volání jakémusi "řediteli", který podle vyjádření zaměstnankyně, vrácení stolu zakázal. Proč? Protože je krabice rozbalená a už to nikdo nekoupí, protože už to není originálně zabalené. Aha a on zákazník ví, jak ta lepenka na krabici byla původně od výrobce nalepená? No prostě to pan ředitel zakázal. Prodejte to na internetu, tam to určitě někdo rád koupí. Aha, děkuji za radu. Odcházím a už se nevrátím. Nesnáším, když mi někdo lže do očí.

Kateřina Jindrová Zítkovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nic

Naprostá neschopnost. Dle objednávky mi měli doručit skříně za 4 dny. Ani po měsíci a půl skříně nemám, protože je již podruhé zničili během doručování. Komunikace s nimi příšerná! Peníze nechtějí hned vrátit, přitom je chyba na jejich straně! Naprostá nekompetentnost zákaznické podpory! Jsem tedy zvědavá, kdy a jestli vůbec mi peníze vrátí zpět. TADY ROZHODNĚ NIC NEKUPUJTE!!!!

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Tri mesice cekate na doruceni. Jeden vyrobek jiny nez objednany, dalsi rozbity. Nedoporucuji.

Terezapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem si kuchyňskou linku v půlce června a stále ji nemám. Takové jednání ze strany prodávajícího jsem ještě nezažila. V momentě, kdy jsem zaplatila zálohu, přestala veškerá komunikace, termín dodání na smlouvě je jen orientační, když chcete informace nic se nedozvíte. Na email nikdo neodpoví, telefon zvednou jen občas. Po třech měsících jsem se dozvěděla, že kuchyň je již týden na skladě, ale není kompletní a kdy bude, to se neví. Bohužel jsem si nepřečetla recenze dříve než jsem udělala tu velikou chybu a objednala jsem u XXXLUTZ.

Simona Chrastnápřed rokem
Doporučuji obchod

Super bezproblémový nákup i dovoz zboží

žádné!

Rastislav Mackopřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nic

Prijdete do obchodu s tym, ze si zbozi muzete ihned odvezt, zaplatite prevodem, ale platba trva nekolik dni pretoze to musi nekdo v Rakousku manualske schvalit (je tok 2023) a ani potom vam nedojde zadna informace ze si mate zbozi vyzvednout. Kdyz objednavate v eshop a u produktu je napsano vyzvednuti Ihned nebo stejny den. No to bohuzel je lez a ani po 3 dnoch zbozi neni k vyzvednuti. Zaspali dobu plus velmi zly zakaznicky servis Katastrofalny obchod a jednani se zakaznikami. Prvy a posledny nakup

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nic!!!!!!!!!!!

Nikdy více!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! prodávají aušus a reklamace zamítají a to uplně u všeho,podal jsem stížnost na ČOI a soudnímu znalci,nic tady nekupujte!!!!! Až budete reklamovat tak zapláčete,jsou to prasata zlodějský...Hlavně bacha na XXXŠmejd ostrava...to jsou pořádní hajz...Nechápu proč jim ten krám čoika nezavře nadobro...Tomuhle obchodu se vyhněte obloukem,fakt to za to nestojjí.

Deepřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nic

Naprostá neschopnost! Nedoporučuji nic objednávat přes e-shop. Nejprve nedodrželi termín dodání (v objednávce uvedeno 5 dní), poté, po dlouhé čekací době doručili 2 stejné díly skříně, ze kterých skříň nesložíte. Následovalo několikaměsíční handrkování, které bych nikomu nepřála. Nebyli schopní zboží dodat správně, ani vrátit peníze. Objednali jsme zboží, poté 2 měsíce řešili výměnu, která nakonec ze strany obchodu nebyla možná (najednou tvrdili, že správné díly vlastně nemají, protože jsou rozbité) a nakonec jsme na vlastní náklady jeli skříň odvézt na pobočku. Až po více než 2 měsících!!! po mnoha a mnoha urgencích mi přišla informace, že mi konečně posílají peníze zpět. Již jsem se chtěla obrátit na ČOI, protože to vypadalo, že peníze už z nich nikdy nedostanu. Ušetřete si nervy i peníze a vyhněte se XXX Lutz obloukem.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem botník který mi byl doručován třikrát a pokaždé před dodáním volala přepravní společnost, že je poškozený. Katastrofa!

Lenka Malíkovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

zboží došlo po 8 týdnech, nicméně došla jen půlka stolu. Další komunikace velmi obtížná. Zboží nebylo nejlevnější, dodání trvalo dlouho a ještě došla půlka, nevím jak dlouho budeme čekat na další část, jsem zklamaná z tohoto servisu.

Martinapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Žádné

Nedodržení termínu

Michal Mpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Hodnotím prodejnu v Brně. Vstřícný personál, zboží došlo plus minus na den v termínu, nechyběl žádný díl.

Návod na montáž šatní skříně má chybu.

Denisa Tarasovpřed rokem
Nedoporučuji obchod

ŽÁDNÉ!

Naprosto šílený obchod! KATASTROFA!!! Potřebovali jsme zařídit dětský pokoj tak jsme objednali komodu a skříň. Objednávali jsme v listopadu s tím, že nábytek dojde v dubnu. Přišla jen komoda. Na konci dubna nám volá paní, že skříň dojde až v červnu jestli chceme čekat. Tak samozřejmě, že ano… komoda přišla naprasklá. V krabici bordel, jak kdyby to řezali přímo v ní. Dnes přišla skříň. Ok opět bordel v krabicích, prasklá police, viditelné části jako dveře byly uštíplé, odřené tak to jen zalakovali. Skříň totálně opatlaná lepidlem na všech částech, kapky laku taky všude, rohy obité… člověk už to nechce ani reklamovat, aby nečekal na skříň zas rok. A s jejich přístupem, kdo ví jestli by reklamaci vůbec přijali. Kdyby aspoň omluvně zaslali nějaký poukaz.. ale ne. UŽ NIKDY VÍC! Nejhorší obchod!!!!

Renik 46před rokem
Nedoporučuji obchod

Když maji něco reklamovat. Nelibi se jim to, a nevyměni, budou tvrdit že chyba je na naši straně! Klady pro nich, že si tam lidi něco koupi

Přišla sedacka šeda, skoro v bílé barvě, my chtěli tmavě šedou skoro černou. My si i za prešiti sedacky do tmavě šedé latky připlatili. A nakonec nám řekli, že jedině soudní spor ! Doma mame světle šedou až bilou. Xxxlutz at se stydí. Pochybili a nepřizna to vyrizoval to p. Chlan absolutně tam je zbytečný!

Simona před rokem
Nedoporučuji obchod

Objednali jsme si postel, obdržel jsme úplně jinou (zjištěno samozřejmě až po vynesení do 2 patra). 1. Totální bordel ve skladovém systému - Druhý den jsme jeli postel na vlasntí náklady vrátit na nejbližší pobočku a udělali objednávku na chtěnou postel. Původně nám řekli, že na další budeme čekat 6 týdnů, že postel nemají na skladě, najednou po týdnu telefon, že postel přivezou druhý den. 2. Otřesná zkušenost s reklamací - na vrácení peněz za původně špatně zaslanou postel čekáme již 3 měsíce. Cca každý týden telefonicky urgujeme eshop. Pokaždé dostaneme informaci, že se problém řeší, že musí slečny na callcentru řešit problém s nadřízenou. 2x nám bylo řečeno, že již byly peníze odeslány a po dalších telefonických urgencích se opět stav změnil. Doufáme, že peníze za špatně zaslané zboží ještě někdy uvidíme. Obchod má pěkné věci, ale po zkušenosti se zákaznickou podporou a řešením reklamace už raději NENAKOUPÍME. Velké zklamání.

Kontaktní údaje