Logo obchodu XXXLutz.cz

XXXLutz.cz

551 hodnocení

15 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Vitka Kůtovápřed rokem
Doporučuji obchod

Sedačka je nádherná,komunikace z obchodem za 1,rychle doručení ,komunikace z GW Team skvělá ,kluci které doručili sedačku byli velmi ochotní .Moc děkujeme .Určitě nejsme zklamáni ,ještě si objednáme,a určitě XXXLutz doporučujeme .Kutovi

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod

Zboží bylo velmi rychle k dispozici, Cena, Vzhled dětského pokoje, Komunikace s obchodem dobrá, Pro zboží jsme si radši je-li vzhledem k recenzi, a zkušenosti, jak se zbožím zachází dopravci.

U dětské skříně menší chyba z výroby odřené dveře naštěstí z druhé strany, Chyběli dva šrouby,

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

nic

vše, objednáno zboží z e shopu, objednat jde pouze online, dodání zdarma. do dvou týdnů, po měsíci jsem se začala shánět ,kde tedy zboží je, u mé objednávky nešlo zobrazit, kde je v tuto chvíli a po vyplnění formuláře na stránkách e shopu, mi bylo sděleno, že zboží leží dva týdny na poště, bylo mi zasláno číslo zásilky a váha 19 kg....pošta mě také nekontaktovala a než přebírat poškozené zboží, které se dva týdny přehazuje někde ve skladu pošty, následně složitě vracet, tak jsem objednávku zrušila. nespokojenost . nikdo mě nekontaktoval ohledně toho, kde zboží je a dodání "zdarma" s Českou poštou beru jako za trest, nespokojená jsem naprosto se vším. Vrácení peněz do dvou týdnů, tak uvidím.

Adéla Juračkovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Žádné

Zboží objednáno na začátku srpna, došlo ke konci září - jeden kus jiný než v objednávce, druhy poškozený. Reklamace řešena tak, že odepisují po týdnu, lžou o doručení, odkazují na dopravce, kteří nemají žádné informace. Výmluvy na 30denní reklamační lhůtu, kterou stejně propásli. Zboží po nedodržení lhůty vraceno, peníze nikde. Volání na zákaznickou linku, ze peníze už posílají, o dva dny později, že jsme v poradí a není nic v řešení. Od objednávky 9. srpna jsme v půlce listopadu a stále nevyresená celá situace. Nedoporučuji nikomu. Podvodníci, lháři!

Honza Wernerpřed rokem
Nedoporučuji obchod

nic

Obchod technologicky zaseknutý tak někde na přelomu tisíciletí. Za poslední tři dny jsem v xxxlutz utratil 15 000 Kč. Pro xxxlutz je to zřejmě málo a zřejmě jsem neudělal dostatečně velký nákup, aby mi pomohli s problémem načtení objednávky na kartičku. Dodám, že se nejedná o kritiku této kamenné pobočky (zde jsem jen přebíral), ale o e-shop, a jak už bylo řečeno v recenzích níže, jejich naprosto katastrofální komunikaci a neochotu pomoct.

Jan Honzikpřed rokem
Doporučuji obchod

Je pravda ze když jsem četl recenze tak jsem se bál a nechtělo se nám jit do kuchyně od XXX LUTZ,teď jsme rádi že jsme to riskli kuchyň už máme namontovanou skvělým a zkušeným profikem a co se tyče dodání naprosto vše v pořádku a dokonce nám volali už 2 týdny dopředu zatím nemůžu soudit kvalitu jelikož máme kuchyň krátce,ale zatím spokojenost vše funguje jak má a těšíme se z ní při plánování sme natrafili na skvělou paní která má kuchyně na starost a bylo vidět ze opravdu tomu rozumí moc nám poradila cokoli jsme v průběhu rekonstrukce změnili ve všem nám poradila co a jak a proč takhle ne tak že za nás naprostá spokojenost jinak byli jsme se koukat ve všech podobných domech s nábytkem a za nás jednoznačně co se tyče kuchyň jenom XXX LUTZ. Doufám že jsem aspoň trošku tímhle zdlouhavým hodnocením někomu pomohl s výběrem kdo ještě váha přeji krásný den.

Žádné

Jv Jarvilpřed rokem
Doporučuji obchod

dodáno zboží, které jsem si objednala, skvělý servis a montáž, S firmou vč. služeb jsem spokojena.

Vlasta borakovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Zakupila som si obycajnu skrinku do kupelne s dodacou lehotou 1 tyzden. Po uplynuti takmer 3 tyzdnov som volala do firmy, kde mi povedali, ze lehota sa predlzuje na 3 tyzdne. O 2 dni uplynie 4. tyzden a tovar nemam. Bol to prvy aj posledny nakup v XXXLutz. Nikdy viac.

Ladislav Doulpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nedodali zboží včas. Nekomunikují. TENTO OBCHOD NEDOPORUČUJI !!!!!

Petra PISTEKOVApřed rokem
Nedoporučuji obchod

Kupovala jsem sedačku na prodejně a už nikdy více. Problémy od nákupu až po odvoz. Neochotný a útočný zaměstnanci. Na moji otázku mi odpověděli tři zaměstnanci a každý jinak/ zajištění odvozu sedačky . Korunu tomu při odvozu nasadil skladník ,kdy trval na tom, že pokud si sedačku sami nezabalíme a to tak, aby on byl spokojen tak nám ji neodveze do skladu pro výdej. Pan sladník pronesl, že bere 23tisic hrubého a proto je mu vše jedno a vyjít vstříc se snažit nebude. Prý mají stížností hodně, ale obrat velký ,tak to nikdo neřeší. Vlastně, ani tohle není chyba zaměstnanců , ale vedení , které nechápu za co berou plat, když neumí pohlídat přístup zaměstnanců k zákazníkům.

Iva Šmídovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Reklamovat znamená obrnit se, pri dokončení montáže chybí dva díly, jeden chtějí posílat fotky, myslím, že dílů se stejně nedočkáme po přečtení jiných recenzí

Luca 268před rokem
Nedoporučuji obchod

Žádné nedoporučuji!!!

Na dodání jsem čekala 3 měsíce Zboží bylo poškozeno! Komunikace minimální Za mě obchod nedoporučuji!!!

Ma Benes 12před rokem
Nedoporučuji obchod

Nič

Nedoporučujem !!! Dodanie, ktoré malo trvať tri týždne, trvalo 2 mesiace a aj to nám poslali úplne iný produkt a druhý zničený. Chceli sme to všetko vrátiť a rozlúčiť sa, ale to bohužiaľ vraj nejde, že na výmenu majp ďalších 30 dní. Na reklamačné emaily odpovedajú po týždni s otázkou na ktorú majú odpoveď priamo v prvom maily a keď im to znovu napíšete, trvá opäť týždeň kým sa dočkáte odpovede. Ďakujem za skúsenosť, ale tento obchod skutočne nedoporučujem.

Marian Jakubicapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Žádné

Skříň objednaná i s dopravou. Dva dny před volá dopravce že ji veze. Při předání zjistíte, že je poškozená a dopravce to ví, přesto ji veze. Lutz ji pošle ač ví, že je poškozená a čeká na reakci nebo blbost kupujícího? To trochu nechápu. Docela nás to naštvalo, vše připravíte, potřebujete mít nábytek doma a oni..... Nedoporučuji a již nikdy nenakoupím.

Štěpán Mazačpřed rokem
Nedoporučuji obchod

nic

ochota personálu

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod

Asi mám štěstí, ale objednání, storno jedné položky i vracení peněz proběhlo v pořádku.

Krnanska Ruzenapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Paní co nám vytvářela kuchyň

V květnu mi byla namontovaná kuchyň, kterou jsme s pan na prodejně daly společně dohromady. V na konci května mi přestala mýt myčka, podala jsem žádost na servis a po 14 dnech přijel technik. Myčka týden fungovala, ale po týdnu jsem podávala žádost na servis znovu. Pán přijel po 2 týdnech s tím, že už je vše v pořádku. Opět myčka přestala po týdnu mýt. Volala jsem si na prodejnu, kde si mě, jak už je obvyklé přehazovali jako horký brambor. Podotýkám, že tak to bylo pokaždé když jsem na prodejnu volala. Na kuchyň mám prodlouženou záruku 25 let. Doufám, že se do té doby nové myčky dočkám. V této firmě už nic, děkuji.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

27.8. jsme v obchodním domě Černý Most koupili masivní dubový stůl. Nebyli jsme si jistí, jak se nám stylem i velikostí bude hodit do domu, takže jsem se šla informovat ohledně možnosti vrácení. Najít nějakého zaměstnance bylo náročné, na celé patro jen jeden schovaný za počítačem. Nakonec jsem našla a paní mi ochotně sdělila, že vrácení zboží není vůbec problém, pokud je zboží jen rozbalené, ale nesmontované. Pokud bude smontované, bude to horší, ale prý něco určitě vymyslíme. Jen musím počítat s tím, že mi peníze nevrátí v hotovosti, ale budu si muset vybrat jiné zboží. S tímto příslibem kupujeme stůl, vyzvedáváme v dost zoufalé výdejně zboží a jedeme domů. Doma opatrně rozbalujeme, zkoušíme jen desku, jak vypadá v prostoru a zase balíme zpět. Stůl nevypadá jako vystavený vzorek na prodejně. Deska je nepěkně opracovaná, plná suků a barevných skvrn a do prostoru se nám nehodí. Takže opatrně balíme zpět a po pár dnech vyrážíme znovu do prodejny vrátit nevyhovující zboží. Tentokrát už se se vstřícností nesetkáme. Naprosto stejná zaměstnankyně, která mě minule ujišťovala o bezproblémové možnosti vrácení mi hned na úvod vpálí: A víte že u nás od smlouvy odstoupit nejde! Máte to domluvené s ředitelem? Proč jste si stůl nepřeměřili?" Následuje volání jakémusi "řediteli", který podle vyjádření zaměstnankyně, vrácení stolu zakázal. Proč? Protože je krabice rozbalená a už to nikdo nekoupí, protože už to není originálně zabalené. Aha a on zákazník ví, jak ta lepenka na krabici byla původně od výrobce nalepená? No prostě to pan ředitel zakázal. Prodejte to na internetu, tam to určitě někdo rád koupí. Aha, děkuji za radu. Odcházím a už se nevrátím. Nesnáším, když mi někdo lže do očí.

Kateřina Jindrová Zítkovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nic

Naprostá neschopnost. Dle objednávky mi měli doručit skříně za 4 dny. Ani po měsíci a půl skříně nemám, protože je již podruhé zničili během doručování. Komunikace s nimi příšerná! Peníze nechtějí hned vrátit, přitom je chyba na jejich straně! Naprostá nekompetentnost zákaznické podpory! Jsem tedy zvědavá, kdy a jestli vůbec mi peníze vrátí zpět. TADY ROZHODNĚ NIC NEKUPUJTE!!!!

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Tri mesice cekate na doruceni. Jeden vyrobek jiny nez objednany, dalsi rozbity. Nedoporucuji.

Kontaktní údaje