Logo obchodu Nejbaby.cz

Nejbaby.cz

17 426 hodnocení

98 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Mi Urbanovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Po objednání a zaplacení zboží jsem objednávku po 10 minutách stornovala. Dvakrát poslaný omluvný email na stornování. Firma obratem neumí, nehce vrátit peníze zpátky na účet. Nedoporučuji

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Obsluha super, zboží v pořádku

Nic

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Komunikaci a rychlost dodání

NIC

Markéta Junovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Pěkný výběr zboží

31.10. Jsem vytvořila objednávku za 2 tisíce v eshopu Nejbaby.cz plnou hraček k mikuláši a pod stromeček. 18.11. jsem volala na zákaznickou linku Nejbaby s tím, že objednávka stále stojí podle sledování v aplikaci zásilkovny na expedičním depu. Paní na telefonu me ujistila že zjistí co se děje a dá vědět, to byl pátek. V pondělí 21.11. jsem opět volala na eshop, že jsem nedostala tedy žádnou odpověď a jak to vypadá. Nejdřív že není odpověď od zásilkovny, ale počkejte, jojo už to vidím, balík na depu ztratili (???). Ok. To není problém obchodu Nejbaby, ale čekala bych, že když mi někde stojí balík za 2 tisíce tak to budu řešit i bez uhánění zákazníkem. Byla jsem hodně naštvaná a nervózní, že mi dárky nepřijdou včas. Bylo mi tedy nabídnuto, že mi zašlou rozpis, kde bude co mají na skladě a mohou poslat hned a co mi bude dodáno v druhé zásilce. No čekala jsem na rozpis emailem do čtvrtka 24.11., pak moje trpělivost zase nevydržela a volala jsem znovu. Ne, není v nevyžádané poště. No ale v pondělí můžeme poslat balík celý pokud vydržíte (najednou to jde ?). No super. Takže mi pošle paní na email celkový souhrn nové objednávky. Konec hovoru, jdu do mailu. Nesedí cena, chybí rádio, kvůli kterému jsem celou objednávku začala. Volam okamžitě zpět, asi 5x. Telefon nikdo nebere.. volám z jiného čísla, ejhle, najednou to paní zase zvedla. No prověřím, rádio už dodavatel nemá tak v objednávce nebude. No paráda, tak jsem si nechala poslat ten zbytek tedy a přes poštu mi dnes 26.11. skoro po měsíci dorazil. U zahradního vozíku pro děti se netočí jedno kolečko ale snad to partner nějak zprovozní protože já nemám nervy ani náladu na jakoukoliv komunikaci a interakci s tímto obchodem a nakoupila jsem tu poprvé a naposled. Všechno nebyla jen jejich vina, ale bylo toho nějak moc kolem jednoho nákupu. A komunikace s eshopem a přístup mě odradili 100%, už nikdy více!

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

vše v pořádku, dobře zabaleno, krátká dodací lhůta, velká spokojenost

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Včasné vyřízení

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlá příprava objednávky,komunikace moc dobrý.

Objednala jsem tříkolku a hrozně málo de pootočit na právo a levo.

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlé dodání, velký výběr zboží, skvělá komunikace se zákazníkem.

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání.

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání, pečlivé zabalení. Velká spokojenost

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

rychlost

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlost doručení

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

rychlost

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

kvalita zboží, rychlost dodání

nic

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlost a komunikaci

Nic

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Vše

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlost

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

kvalitní zboží korektnost obchodu

dodací lhůta

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Vše super, rychlé dodání

Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlé doruceni

Platba

Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaGLSPPLBalíkovna na adresu

Výdejní místa

PPL ParcelShopZásilkovnaBalíkovna

Kontaktní údaje