Zboží přišlo, bylo v pořádku, ale to je tak vše, co je u této firmy v pořádku. 1. Poslali odkaz pro sledování zásilky na Post.at, který nebyl funkční a číslo zásilky zde nikdy neexistovalo. Na dotaz se omluvili, že se jedná o chybu na straně Post. Zásilka však šla úplně jinou kurýrní společností. 2. Při odeslání zásilky se neobtěžovali uvést telefonní číslo, tudíž kurýr nebyl schopen zásilku doručit a já musela řešit s kurýrní společností doplnění údajů a tím způsobenou změnu doručení. 3. Za objednávku jsem řádně zaplatila předem, přesto si dovolili poslat zásilku na dobírku ve výši 1 Kč. 1 Kč je nic a všichni zákazníci jí podle mého rádi zaplatí za to, aby balíček dostali, ALE.. Účtovat si cokoliv nad rámec řádně uhrazené objednávky, bez předchozí objednávky a v rozporu s všeobecnými obchodními podmínkami považuji za podvod. Je to nechutná podvodná praktika, která jim přináší zisk. Pro nás je to 1 Kč, ale pro ně jsou to ročně stovky tisíc balíčku s dobírkou 1 Kč. Na dotaz, co to má znamenat, již radši neodpověděli. Pokud nechcete podporovat firmu, která si vydělává podváděním zákazníků, nakupte jinde.
Parfumdreams.cz
52 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Děkuji za uvedené recenze, objednávku jsem na základě nedotáhl do konce a tím ušetřil asi spoustu nervů. Byly nejlevnější, ale raději koupím dráž, ale na pohodu.
hezké obrázky.....ale... nikdy nic
V žádném případě nic neobjednávat. Již měsíc a půl mám u této firmy objednáno za 10 tis korun. Do dnešního dne jsem nic neobdržela, po neustálém telefonování s obchodním zástupcem jsme nikam nedošli. Zboží nemám ani peníze nemám. Po požádání o storno celé objednávky a vrácení peněz na účet, mi konečně dorazila zpětná vazba mailem ve znění......Děkujeme za objednávku, která bude vyřízena a zaslána včetně vánoční poukázky......no už fakt nevím, co si mám o tom myslet..........normální blázinec a absolutní nezájem o službu zákazníkovi a vrácení peněz se asi nedočkám
V září 2 objednávky s platbou předem proběhly v pořádku, zboží dorazilo celkem rychle. Mohlo být zabaleno lépe, v jednom případě byla dokonce rozbitá krabice, ale uvnitř vše v pohodě. Poslední objednávka z 5.11.bohužel nedorazila, ačkoli peníze si hned strhli. Potvrzení objednávky mi přišlo, ale sledovací číslo zásilky neexistuje. Komunikace s obchodem mizerná, téměř žádná. Po 3 dotazech a 10 dnech mi napsali, že zásilka byla odeslána, ale doručovací služba nepotvrdila převzetí balíku. Na řešení problému usilovně pracují. Dnes jsem jim napsala o vrácení platby.
Nízké ceny
Obchod má hodně špatnou komunikaci, přijdete si, že mluvíte s nějakým robotem. Další problém, nefunguje trasování. Teď k problému - Jednou jedinkrát jsem objednával na dobírku, po 6 měsících klasika upomínka a výhružky advokátem. Doložil jsem dokumenty a i přes další nátlak z jejich strany, jsem jim povyhrožoval ČOI a PČR, zatím klid. Každopádně před týdnem jsem udělal objednávku další, protože přes kartu nikdy problém nebyl. balíček je již týden odeslán a zatím ho nemám. Obchod na email nereaguje. Pokud balíček nedojde vše předám na ČOI a PČR :) Vzhledem ke všem kladům a záporům, tak nakup na tomto eshopu nedoporučuji!
Balíček jsem zaplatila a nedorazil.
V březnu jsem si objednala balíček na dobírku, kurýr však tvrdil, že balíček zaplacen je. Nedalo mi to, a záhy jsem na firmu napsala, že mám zboží, ale kurýr nechtěl peníze, ale že to chci zaplatit. Zaplatila jsem to, ale několik měsíců mi už chodí upomínky na 35 Kč, že vznikl kurzový rozdíl... 4x jsem tam poslala částku v hodnotě 35 Kč, pak už i 50 Kč, 200 Kč... ale upomínky mi chodí stále. Takže nevím, na čem jsem... Nikde dlužit nic nechci, ale nevím, jak dosáhnout toho, aby mi přestaly chodit upomínky a už i mail, že můj případ předají advokátovi... Nechápu celou situaci. Když píšu maily, tak se stejně nic neřeší a z infolinky se mi před cca 14 dny ozvala paní, která mi řekla, že v takové situaci je víc lidí, že kurýři nevybírali peníze za dobírky (ale nemohou za to) a nám pak vznikají kurzové rozdíly, když poctivě platbu pošleme... Poradila mi, že nic platit už nemám, ale už mi neřekla, jak se zbavit upomínek...
Nic
Objednané zboží nedorazilo. Kontakty uvedené v e-mailu s potvrzením objednávky nefungují (číslo uvedeného telefonu neexistuje, zprávy na uvedený e-mail jsou nedoručitelné). Nakonec mi vracejí peníze (snad zafungoval webový formulář), ovšem bez jim zaplaceného poštovného. Opravdu nedoporučuji.
Rychlé, spolehlivé
Rychlé dodání zboží
Cena, rychlost dodání
Způsob zabalení...jen vhozeno do papírové krabice, žádná výplň
Rychlost dodání
Vše v pořádku
Rychlost dodání, vše v pořádku.
žádné
Objednávka dorazila, vyzvedla jsem na parcel shopu to bylo OK, ale cca po třech měsících začali od firmy chodit emaily , že nemám zaplacenou objednávku na dobírku ať zaplatím nebo mě předávají právnímu oddělení. Po odepsání na jejich email, kde jsem psala, že objednávku s dobírkou jsem vyzvedla a zaplatila. Firma stále psala UHRAĎTE. Opravdu jsem toho měla už dost a firmu jsem nahlásila na ČOI a PČR a firmě to oznámila a tentýž den večer přišel email , kde se omlouvají a že mám zaplaceno. Pokud zde máte stejnou zkušenost dotáhněte to do konce, firma zkouší co vydržíme a co si necháme líbit. Už tam nikdy nic neobjednám i když jsou tam nějaké ceny výhodné.
Zboží dorazilo v pořádku cca 4 dny po objednání.
Musíte být doma a hlavně platit kartou. Kdo zaplatí na dobírku bude mít problém. Kdyz jsem to tady četl, tak mě málem kleplo. Další objednávku už nebudu riskovat. Za ty nervy to opravdu nestojí.
Objednávka mi byla asi před měsícem stornována, ikdyž jsem provedl platbu, od tě doby (dneškem je to 20 dní) mi neposlali peníze zpět na účet, ikdyž jsem na zákaznický servis psal asi 3x, přiložil jsem vždy číslo objednávky, zákaznické ID a dokonce potvrzení o platbě z mé strany..(tam i mé číslo účtu). Komunikace od storna byla ze strany obchodu nulová, když jsem chtěl informace o průběhu vrácení peněz (psal jsem asi 3x), tak mi paní odpověděla vždy stejně: “váš požadavek je již řešen v jiném emailu”, ikdyž to není absolutně pravda, žádný jiný email mi totiž od storna objednávky nepřišel, stejně jako mi nepřišla informace kdy/jakým způsobem mi peníze budou vráceny…chápu, že se storna musí přezkoumávat, ale přesně proto by mě na to někdo měl upozornit. Navíc storno už proběhlo oficiálně, jenom částa, kterou mi mají vrátit někde visí ve vzduchu….(je to 1692 Kč) Jediná informace, kterou mám je, že je objednávka stornována, a že se mi peníze (snad) vrátí, chybí ale datum, kdy by to asi tak mohlo být a už mě nebaví psát na zákaznickou podporu znovu, protože se nehodlám dohadovat s paní, která mi tvrdí, že je můj požadavek řešen, ikdyž rešen evidentně není. Nedoporučuju.
Objednání, doručení v pořádku.
Po 11měsících přišlo upomínání, že jsem nezaplatila dobírku. Přestože jsem komunikovala přes email, kde jsem jim poslala mojí objednávku, dobírku a doklad o zaplacení kartou přes bankovní účet, tak na to nereflektovali. Předpokládám, že komunikaci řešili robotem. Vůbec emaily ode mě nečetli. Výhrůžky s inkasním příkazem a advokáty chodily emailem kolem 2.hodiny ráno. Napsala jsem jim, že jejich vyhrožování už přesáhlo mez, budu řešit s ČOI a se svým advokátem. Zatím klid. Ale řešit to budu. Podle recenzí si myslím, že dost lidí zaplatilo opakovaně za něco, co obdrželi jenom jednou. Upozorňuji postižené, že inkasní příkaz pro banku musíte schválit. Bylo by fajn, takové vyděrače vyloučit z obchodního trhu. Už si od nich nikdy neobjednám.
Objednávka byla vyřízena během několika dnů, dorazila v pořádku, jsem spokojená.
Mám stejnou zkušenost - bombardování upomínkami a výhružkami za něco, co jsem zaplatila. Už jste to někdo řešil, myslím nahlásil na policii nebo někde jinde? Díky za info.
Zboží přišlo.