Nič
Lumax-nabytek.cz
90 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Skvělý, milý a odborný personál. Jsem u nákupu už 3. sedačky.
Prodavačku p. Boženku která se mnou všechno probrala, poradila a sepsala objednavku. Celkově jsou zaměstnanci milí, snaží se poradit zákazníkovi a hlavně, věnují se každému, nikoho neodbydou. Tam vládne heslo:Náš zákazník, nás pán. "
Zatím nic.
Velice spokojeny.Vše probehlo v pořadku.
Ochota, kvalita
Nic
Přístup k reklamacím. V den dodání zboží jsme obratem nahlásili (vč. fotografie) reklamaci - poškrábaný podhlavník, ve kterém je silná hluboká rýha. Sedačku jsme bohužel převzali zabalenou a poškození zjistili až po sundání několika vrstev igelitu. Dle instrukcí prodejce jsem vše zadala do reklamačního systému a od té doby jsme se dozvěděli, že technik přijede 19. - 20. 1. 2023. Na základě této informace jsem si v zaměstnání nahlásila dovolenou, abych technikovi byla k dispozici. Nedorazil. Náhradní termín byl následující čtvrtek 26. 1. 2023 - opět zrušeno, nedorazí. Nahlášená dovolená mi tak znovu propadá. Nyní mám od firmy Lumax email, že technik pravděpodobně dorazí někdy v příštím týdnu. Bohužel dovolání žádné, 30 dnů lhůta na vyřízení reklamaci dávno za námi... a nic se neděje. Velké zklamání, proto nedoporučuji!
Výběr, kvalitu, personál
Nic
přehlednost obchodu
délka doručení
ochota,vyber potahu
zatim nic,uvidime az dorazi gauc
Rychlé a vstřícné jednání
Dobrou komunikaci
Přístup při dodani
Rychlá doba dodání, skvělý materiál a ještě lepší zákaznická podpora.
rychlost, ochota
počasí - zrovna silně sněžilo :D
Úžasná paní na prodejně v Olomouci.
Super komunikace s obchodním zástupcem
nic
Jsem velmi nespokojen s komunikací. Měl jsem zmeškaný hovor a když jsem volal zpátky na logistiku, 6x mi to nikdo nezvedl a to v čase mezi 11 až 15 hodinou. Mobilní číslo mi dokonce 3x odmitl (vytípl) hovor. Když jsem se přes jiné číslo konečně dovolal a slečna mě přepojila, dozvěděl jsem se že se ozvete 2 dny před doručením, takže se vlastně nic neviřídilo. Ve finále mi váš kolega řekl: dovolali jsme se jinému zákazníkovi, a tak se vaše objednávka doručí jindy. Takové jednání je za mě velmi nevhodné. S pozdravem Květoň
Jednání na showroomu. Jelikož jsme chtěli vedet nějaké informace, úplně nás ignorovali a vzali asi další 4 lidi před nami. Paní byla velmi zmatena, nedokázala nám odpovědět. I přes půl hodinové čekání se nám nikdo nevěnoval. Do showroomu jsme dorazili ještě jednou. Chtela jsem si vybrat barvu, avšak nám ta zmatena paní nebyla schopna dat vzorniky, dala nám jen jeden. Musela jsem poprosit její kolegyni, která byla znalejší. Zboží zatím nedorazilo, tak nemohu hodnotit zboží. Showroom v Praze však velmi zmatecny. Chtělo by to, at tam pracuji kvalifikovanější personál.
prozatíím vše
prozatím nic
Dobre webovky
Arogantní přístup, jako na běžícím pásu. Bez zájmu, co klient opravdu potřebuje, navíc s očekáváním, že přichází rozhodnut a zná všechny dostupné varianty. Nejen k nám, ale i k ostatním zákazníkům- zaslechli jsme poznámku pry a proč vybíráte tuhle sedačku, kdyz na ji nemáte? Kde je nějaký takt? Jedná se o tmavovlasou plnější paní ve středních letech, která se takto opakovaně k zákazníkům chovala.
Rychlost, kvalitu, komunikaci
veľký výber sedačiek za prijateľnú cenu, možnost voľby poťahových látok... :)