1. Sedačka přišla skoro o 2 měsíce později, než měla 2. Přišla obrácená - Učko s jednou stranu delší než druhou a bylo to prostě na opačné straně 3. Byli jsme přesvědčení paní z reklamačního, abychom ji vybylili a sestavili, že nám ji pak vymění kus za kus. Jinak bychom ani nerozbalovali (je to pakárna to balení a montáž) 4. Druhý den volala, že hned další týden si ji odvezou, ať ji rozmontujeme a zabalíme a ideálně nepoužíváme 5. Vyzvednutí ok 6. Reklamace trvala asi o 3 týdny déle, než bylo slíbeno a tentokrát přišla sedačka sice správně orientovaná, ale na jednom ze tří kusů je potahová látka otočena jiným směrem a má tedy jiný odstín. Gauč navíc evidentně není nový a byl už používán (buďto u někoho, nebo jako výstavka). 7. Další reklamace je tedy nyní v běhu a příběh nekončí .. čeká nás nejspíš další demontáž, balení atd. Kdybych jim měl naúčtovat penále za prodlení a veškerý čas, který jsem strávil a ještě strávím řešením jejich neschopnosti, tak máme sedačku grátis.
Lumax-nabytek.cz
89 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Neuvěřitelně ignorantský přístup v komunikaci a hlavně...DOBA DODÁNÍ DELŠÍ NEŽ 12 TÝDNŮ A TO JESTLI VŮBEC! Jděte ke konkurenci, tohle je fakt tragédie eshop
Nedodržení dodací lhůty, bez omluvy!! Nebýt mých mailů a telefonů, absolutně se nedozvím NIC. Sedačka objednaná 4.2.,dodací lhůta byla 6-8 týdnů. 28.4. jsem to vzdala a objednávku zrušila, bylo mi totiž řečeno, že sedačka dorazí na sklad během 20. týdne, což je po půlce května. Čekat už jsme opravdu dál nechtěli, stěhujeme se, bůhví čeho bychom se dočkali. Jestli vůbec něčeho. Jsem ráda, že jsme naštěstí nic neplatili předem.
Dobrá komunikace s obchodem po e mailu , při reklamaci z důvodu nedodržení termínu - do 10 dnů vrácení peněž na účet , nebála bych se nakoupit zde znovu
Rychlost dodání, ale v aktuální situaci se to může stát
Pochválit asi bohužel nemůžu vůbec nic.
Zboží a to sedačka Korfu 2 objednána někdy začátkem ledna a 15.1. byla dokončena objednávka. Zboží dle smlouvy 8-12 týdnů ok. Bohužel běží asi 15-16 týden a kdybych minulý týden nevolal, tak se mi nikdo neozve. Prý sedačka vyrobená u výrobce a už tam bylo od nich auto ale moje sedačka se tam nevešla. Prý kdyby se vešla, už ji mají na skladě a možná i přepravce. Tak nevím jestli si dělají z lidí srandu.
Postel elektrické ovládání,látka korpus matrace topper supr. Moc krásná postel jsem velice nadšená a spokojená. Řidič moc ochotný pomoc s dodávkou až domů.
Noo trošku dlouhá čekací doba 26.1objednane dovoz 14.4
nic
nekomunikace, neprofesionalita, po osmi týdnech ticho po pěšině, na ostatních servrech mají podle mě recenze ošetřené!!!
Na sedačku Korfu 2 jsme sice čekali necelé 4 měsíce, ale asi se dá pochopit díky Covidu a veškerému omezení. Při výběru se nám plně věnovala milá paní a i poradila s výběrem látek. Poté jsme několikrát volali ohledné dodání sedačky a vzdy ochota a vstřicné jednání. Sedačka nakonec včera dorazila. Pan řidič byl ochotný. Sedačka po rozbalení v pořádku. Je opravdu pohodlná a prostorná. Za nás spokojenost :-)
absolutně bez komunikace zákazník není prioritou nikdy více
Neplní smluvní podmínky Neustálé posouvání termínu výroby Lži Přesvědčování na telefonu o tom, že jinde by bylo ještě hůř Platba dopředu Do teď mi nevrátili slíbené peníze za zeušenou objednávku.
Zatim nic.
Objednavka probehla 5.1. Obycejna sedacka do L.Dodani 4-6 tydnu.Pak,po urgenci ze jeste dva tydny.Cekam 12 tyden.To i dum mi postavila firma rychlejc.Zitra je posledni den kdy mi jeste muzou zavolat a sedacku dodat.Pak rusim objednavku.Nastesti jsem nic neplatil predem...
Take mame velmi spatnou zkusenost. Po potvrzeni objednavky, tedy uzavreni kupni smlouvy, zadaji najednou doplatek 14000,- a nakonec zruseni objednavky. Naprosto neopravnene jednani, ktere resime pres Dtest, COI a soud...
nic
celkové jednání a podáváni nepravdivých informací a nakonec mi bylo řečeno ,že jim je jedno ,že si to u nich nekoupím Opravdu hrozné jednání tento obchod nedoporučuji
Dobrý den, bohužel se musím přihlásit k negativním komentářům. Objednali jsme si nábytek pro děti do pokojíčku. 19.10.2020. Že mi napsali, že nebude do Vánoc jsem pochopila. Až po bombardování emaily slíbili konec března. Bohužel už se mnou nekomunikují a nevím, zda věřit nebo si nábytek objednat jinde. Jsem opravdu zklamaná.
Nic
Při objednání 8.12.2020 sedací soupravy Korfu 3 mě bylo oznámeno ,že dodací doba kvůli covidu 8-12 týdnů.12 týden jsem napsala email na který mi nikdo neodpověděl. Tak jsem zavolala na jejich info linku kde mi bylo sděleno,že sedačka výrobcem bude vyrobena 19.3.2021 a pak až pojede auto z Olomouce tam mi přijde. Dva dny po tel.hovoru mi přišel email,že sedačku výrobce bude mít hotovou až 26.3.2021.Po napsání emailu a otázky, že mi do tel.říkala paní termín 19.3.2021 a teď je to 26.03 2021 mi do teď nepřišla odpověď. Komunikace na nule Takže za mě ani náhodou nedoporučuji.
nic
Délka dodání,komunikace. Zásilka objednána 12.1.2021 s termínem 4-6-8 týdnů.Při zavolání na prodejnu 5.3.2021,mě bylo řečeno,že se zásilka zdržela vánočními svátky,podotýkám,že jsem objednávala 12.1.2021,tak nevím,co s tím mají vánoce společného,tak další čekání buď 18.3. nebo 26.3.2021.Takže další 3 týdny. Paní mě sdělila,že pokud mě termíny nevyhovují,tak mám zakázku zrušit.Katastrofa,to doufám,že zboží přijde v pořádku.Lumax už ne.
17.7.2020 jsem si u této firmy objednala sedačku Arte za 27,019 Kč. Přišla po 9. týdnech. Přišla poškozená, v úložném prostoru je na dvou místech prasklá, nohy u boční opěrky jsou jakoby naražené a krytky na nich jsou zdeformované tak, že kdyby nestála na kartonu tak nám poškrábe podlahu.16.10.2020 jsem ji tedy reklamovala s tím že jsem souhlasila s prodlouženou reklamační dobou ze standartních 30 dní na 60 dní. 8.12.2020 jsem posílala email jak to tedy vypadá s vyřešením mé reklamace (za celou dobu se nikdo neozval). 15.12.2020 mi bylo sděleno, že technik přijede 16.12.2020 mezi 13.-15.hodinou, NEDORAZIL! Následně mi přišel email, že na dnešní den byl naplánován příjezd technika ke mě domů. Vzhledem k tomu, že nás technik již nezastihl, nebylo možné reklamaci vyřídit. Tímto je nutné vyřízení reklamace odložit po novém roce. Vzhledem k pracovním volnům u nich i u výrobce mezi svátky, nás jejich technik bude kontaktovat v první polovině ledna. Na to jsme reagovali několika emaily a od té doby se nikdo neozval. Reklamační doba již před 28 dny vypršela. Jsem velice zvědavá, jak tato situace bude nadále pokračovat a zda se k tomu firma postaví čelem. Za mě tedy příliš starostí než radostí s firmou Lumax-nabytek.cz
Nic
Pri objednání špatné info o termínu dodání zboží, po zrušení objednávky absolutně žádná komunikace o vrácení financí, pořád jen keci jak to vyřídí atd, kdyby si člověk sam nezavolal tak se neozvou. Absolutně nejhorší komunikace kterou jsem ještě pri objednání zboží nezažila.
Jednání Ceny Výběr Materiál Kavlitu
vůbec nic
Pořídil jsem kvalitní a pevnou obývací stěnu, která je v moderním hladkém designu.
Bohužel asi nic.