Nic
iMrňous.cz
93 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost dodání
Kočárek je dokonalý
Objednané zboží je velmi pěkné a kvalitní Cena odpovídá kvalitě Komunikace a rychlost dodání
Rychle dodání
Podotkla bych, že návod je trochu zmatečný. Část návodu je označená římskými číslicemi a část řeckými písmeny, pro lepší orientaci bych zvolila jedno nebo druhé. Dále chybělo upozornění, že je třeba navrtat dírky na lišty šuplíku a rozměry vrtáku.
No nic moc se chválit nedá
Že za ty peníze by mohl být lepší
Nic
Nechápu že po mě chce někdo hodnocení, když zboží ještě nedorazilo.
skvělá poradna na chatu přímo na stránkách, ochota personálu, široký sortiment a rychlé doručení.
Krásně zabaleno, rychlé dodání
Rychlost,komunikace
Nic
Rychlé vyřízení objednávky a doba dodání.
Nic.
Rychlost
Nic
Příjemné a rychle jednání.
Rychlost doručení Kvalita
Dodání zboží proběhlo druhý den od objednání. Vše v pořádku.
Dodání bylo ve smluvený termín
Následná reklamace kočárku Komunikace obchodu
Komunikace s obchodem
Zásilku zdržovala Zásilkovna
Komunikace.
Drobné věci typu zavinovačky apod., které mají skladem, jsou schopni dodat rychle.
Tento obchod však nedoporučuji. Původně jsem neměla v úmyslu řešit, že dodací doba kočárku byla oproti udávaným 14 dnům nakonec měsíc a s urgencemi z mé strany. Kočárek jsme objednávali v dostatečném předstihu, proto nám tehdy tento fakt nijak podstatně nevadil. Problém nastal, když se po 3 použitích začala z koleček kočárku smývat barva (při otření hadrem navlhčeným čistou vodou). Proto jsem přes formulář na internetu začala 11. 4. 2022 řešit reklamaci. Na tu nikdo nereagoval, začala jsem se tedy aktivně připomínat sama. Opakovaně mi bylo sděleno, že musí kontaktovat výrobce a jakmile výrobce odepíše, budou mě kontaktovat ohledně dalšího postupu. Následně opět bez odezvy ze strany iMrňouse, proto znovu telefonát - "výrobce se ještě neozval, zjistíme, co se děje a zavoláme zítra" - a opět již bez odezvy... A takto několikrát a stále dokola. Našla jsem si proto sama kontakt na dodavatele kočárku, který řeší i servis, zde mi velmi ochotný pán sdělil, že o problému ví, protože vinou chyby ve výrobě je skutečně série kočárků se špatně nalakovanými kolečky. Chtěl poslat pouze fotky a následně nám obratem doručili nová kolečka. Úsměvné bylo, když mi 3. 5. 2022 volal pan Špiller z iMrňouse, že jim teprve v tento den odepsali od dodavatele a že aby mohli tuto vadu posoudit, potřebují kolečka vidět a ideálně abychom je doručili na prodejnu (nová kolečka už byla několik dnů doma). Podotýkám, že odepsal údajně ten samý dodavatel, se kterým se od 11. 4. 2022 nemohli spojit, avšak se mnou problém bleskurychle vyřešil a telefon zvedl na první zavolání. Pan Špiller ještě zkoušel trapné výmluvy typu musíme vše posílat mailem a telefonický kontakt na dodavatele nemáme atd. Nevím, jak je pak možné, že jsem jakožto obyčejný smrtelník schopná na internetu dohledat kontakt na dodavatele a telefonicky se s ním spojit... Dle recenzí, které jsem našla, je toto standardní fungování obchodu iMrňous. Naslibují hory doly, ale konstruktivně vyřešit problém, to už není možné a komunikace je katastrofální. Pokud tedy nechcete řešit dlouhé dodací doby u kočárků a pak fakt, že v případě reklamace vlastně zřejmě nic nevyřešíte, nakupujte raději v jiném obchodě.
Zboží stále nemám
Výběr,ceny,příjemné chování k zákazníkovi. Měla jsem dotaz a paní na telefonu moc milá.