Po objednávce v potvrzovacím emailu se mi ukázal termín dodání 16.12. (objednáno 9.12.). Říkám si dobře tak to chvilku potrvá a 16.12. mi přijde e-mail že jako bohužel a že zboží teprve za tři dny vyexpedují. To nemluvím o tom kdy se to vůbec dostane ke mě ještě přes dopravce. Přijde mi to jako nehorázné jednání a mám sto chutí balík ani nevyzvednout protože je na dobírku! Kdyby to napsali rovnou tak dobře, ale tohle je fakt nechutný a je mi z vás zle!!
Decathlon
33 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Online Shop. Nemozne se prihlasit. Dokonce jsem i zmenila kod na doporuceni obchodu, po te se me cele konto zablokovalo. Vyhozena hodina, kterou me nikdo nevrati. Tak takhle si online nakup nepredstavuji. A po precteni daslich recenzi jsem velice rada, ze se me objednat ani nepovedlo!
Celkem kvalitní věci za nízkou cenu
Katastrofální eshop - nejdřív se člověk musí zaregistrovat, aby si vůbec mohl objednat. Bez toho to nejde. Pak napíšou, že zboží dojde do 2 dnů. Tak jsem se zaradovala, že to bude rychlovka, a zvolila si vyzvednutí na prodejně, abych ušetřila poštovné. A ejhle, za 2 dny pak najednou přišel mail, že zboží teprve za 3-5 dnů vyexpedují. Tak jim volám. Omlouvají se, zboží dorazí se zpožděním. Ano, do pátku (10 dnů od objednávky) by to měli stihnout. Ale když znovu volám v úterý, tak ne, nejspíš to do pátku nestihnou. A ve výsledku ho nejsou schopní dodat ani do 14 dnů. Neuvěřitelné. Kdyby to napsali rovnou, budiž. Ale že to slíbí dodat do 2 dnů, a pak to přijde za víc jak 2 týdny, to fakt nechápu. Jako komunikace sice byla, ale z mé strany. Taky by třeba mohli napsat sami, kdy zboží dorazí.
nic
Jedním slovem strašné. Pokud e-shop není schopen dodat zboží do max. týdne, měl by to zabalit. Nejhorší je, že termín (11 dnů) se dozvíte až po odeslání objednávky. A ani ten nedodrží. Jestliže jsou ostatní obchody (i velké) schopny dodat zboží v rámci EU do pár dnů, je v Decathlonu něco hodně špatně. Jediné, co mě těší, je, že jsem jim nezaplatila předem. Už nikdy více. Z Německa mám v ČR věci do 3-4 dnů.
Výběr Komunikace
Recenze Doručení
Tři dny jsem čekala na objednávku kola.Vyrizovala se.Tedy jsem se těšila a koukala na mail,kdy si ho můžu vyzvednout na prodejně.Čtvrty den mi poslali že zrušili objednávku... vysvětlení proč z jakých důvodu?nic ani třeba nechcete v jiném provedení.... nezájem o zákazníka.
Nic
Dlouhá dodací doba Zboží mělo být doručeno v den kdy bylo odesláno
teď již nic
Objednávka sgcz311213803 - v potvrzení objednávky bylo dodání 4. 4. 2022 s tím, že odeslání bylo 1. 4. 2022, objednávku však na depo DHL Decathlon doručil až 5. 4. 2022. Při platbě kartou předem si Decathlon strhl peníze z účtu již 2. 4. 2022, tedy bez toho aniž by došlo ke skutečnému odeslání. Dodání proběhlo až 8. 4. 2022. Velice špatná komunikace se zákaznickým servisem. Díky této objednávce a jejímu průběhu šlo po moji poslední objednávku u Decathlonu. Pešková Jana
Měla jsem objednávku za 17 tisíc. Kurýrovi jsem normálně zaplatila celou částku při převzetí a při rozbalení balíku zjistila, že 5 položek v balíku chybí. Už tak jsem na objednávku čekala 2 týdny... Když jsem volala, kde ty položky jsou, že je potřebuji co nejdříve a že jsem s tím počítala, pán na telefonu mi pouze oznámil, že je to chyba skladníků a ne jeho a že to bude až za další týden! Bez jakéhokoliv zájmu nebo omluvy.
Způsob doručení. Platila jsem převodem a peníze byly dlouho blokovány, avšak co mě nejvíce zklamalo, že mi nikdo nedal vědět o připsání peněz na účet ani o odeslání zboží. Nepřišel žádný email, jen volal kurýr. Kdybych nebyla zrovna doma, tak jsem si dopravu domů platila zbytečně.
výběr na prodejně ve většině případů kvalita zboží super
nejasné informace o dodání a dostupnosti zboží technická řešení eshopu
Po 8 dnech od zaplacení přišel email, že něco nemají a že jim mám přes kontaktní formulář oznámit, co s objednávkou.
Skvělý poměr kvalita/cena
Nic