nic
Spíme.cz | Český výrobce Postelia s.r.o.
96 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Komunikace s obchodem,rychlost doručení na jedničku.
Nic
kvalita, rychlost, milý kurýr
nic
Rychlost dodání Komunikace obchodu Kvalita roštu
Nic
Matrace i 1x rošt jsou v pořádku a jsme spokojení.
Při převzetí jsme si nevšimli, že jeden z roštu má přelomenou bočnici a zasilku z TOPTRANSu převzali bez výhrad a to bylo důvodem pro neuznání rekmamace u obchodu. Takže máme zaplacený zlomený rošt na půďe....
Nepřehledné stránky v mobilní verzi (nejasné vyznačení měny)
i když se jednalo o nestandartní rozměr, upozornili na to, volali, zajistili, paráda
Rychlost dodání, dobrá kvalita za přijatelnou cenu.
Nic
Konzultaci po telefonu Rychlé dodání Precizně zabaleno
Zatím vaše reakce na objednávku.Zboží mi má přijít až v lednu,tak doufám,že budu spokojena.
Ochotu
Dlouhá dodací lhůta
Zboží skladem Celkem rychlé
Moc mi nepřišlo, že zboží úplně odpovídá popisu, ale tak uvidíme.
(1.) Jednotlivé díly postele (Geona) jsou namořené různou intenzitou barvy, čelo je např. v jiném odstínu než boční stěna postele. Působí to jako postel dvou barev. (2.) V místnosti, kde je postel umístěna aktuálně není možné spát kvůli, zřejmě silnému, namoření dřeva - větráme místnost a čekáme, zda je důvodem pouze krátká doba od samotné výroby postele.
kúpil som poťah aloe vera na vrchný matrac 90x200x7. čakal som, že výroba bude trvať dlho, ale bolo to rýchle. objednané v stredu a prišlo to další piatok. poťah je vpohodičke.
dá sa povedať že nič. jediné mínus vidím vtom, že obchod mi nepotvrdil platbu cez prevod. musel som im písať a odpísali mi, že to neprišlo. potom som volal a povedali mi zas, že to neprišlo.... tak som im povedal nech to overia a potom mi dali vedieť, že to prišlo..... xD nevadí. som aj tak spokojný.
Rychla dodavka, kvalitni material.
Rychlost doručení a komunikaci
Řešení reklamace. Rošt byl podreny, ale v OP psáno toto: Vadou výrobku není na několika místech povrchově narušený rámu roštu (jemné poškrábání nebo ťuknutí vzniklé transportem). Toto povrchové narušení vzniká již hromadnou přepravou roštů z výroby do centrálního skladu a poté transportem roštu přes přepravní společnost nebo rozvozem Postelia s.r.o.. Toto povrchové narušení nijak neovlivňuje funkci a užití roštu a nesnižuje jeho hodnotu. U roštů je počítáno s tím, že jsou umístěny v rámu postele a jsou zakryty matrací, čímž nejsou pohledové a nenarušují tak vzhled postele.
Objednala jsem si matracovou přistýlku v ceně 2290,- Kč na dobírku. Záhy jsem byla telefonicky kontaktována, že musím složit zálohu a zboží obdržím místo původně deklarovaných čtrnácti dnů až za měsíc. Takže obchodník přenáší své podnikatelské riziko na zákazníka a de facto si ho bere jako rukojmího s nejasným termínem dodání. Zboží jsem objednala jinde a bylo mi doručeno do 2 pracovních dnů. Už nikdy nebudu u takového obchodníka objednávat.
komunikaci
že, jsem si nemohl zboží prohlédnout přímo ve výrobně v Kojetíně, kde bydlím, ale musel bych cestovat do Brna. Přeci jen kupujete drahou věc třeba na 10 let. V přechozích letech kdy jsem nakupoval matrace tato varianta v Kojetíně byla možná.
Velký výběr, rozumné ceny, rychlé dodání
nic jsem nenašla
Rychlost dodávky, kvalitu zboží
rychlé vyřízení a rychlá doprava