Nábytek Paul
78 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rád bych přidal zkušenosti s firmou Paul. Když řeknu zcela mimořádné, tak to bude stále málo. Koupili jsme si sedačku, kterou jsme si odseděli na prodejně a byla mimořádně pohodlná, já nemohu mít tvrdou, jsem po operaci páteře. Pohledově zcela identická, ale bohužel tvrdší než na prodejně. .Nemohli jsme jinak a tak druhý den jsme jí šli reklamovat a ujistit se, že na prodejně je ta, kterou jsme chtěli. Rozdíl pro nás byl veliký. S ochotou, jakou řešili naši reklamaci byl příkladný. Kamkoliv jsme se obrátili, vždy nám bylo vlídně přislíbeno rychlé řešení. A bylo, sám majitel byl u nás na návštěvě a uznal, že je tvrdší a nabídl řešení nové sedačky, ale nechtěli jsme čekat další týdny a po návštěvě výstavy v Litoměřicích jsme si vybrali nakonec jinou a pro nás ještě pohodlnější. Odvezli si tu původní a novou nám nainstalovali k naší velké spokojenosti. Tento přístup firmy Paul je naprosto příkladný a vřele firmu Paul doporučuji těm, kteří chtějí mít jistotu kvality a profesionálního nasazení. Ještě jednou děkujeme Kovacsovi
Nikdy!!! Objednávka před půl rokem..!!! Když napíšu,tak jen sliby. Tudíž ať si to strčej někam!!!
Už nikdy více objednávka z nábytek Paul.Behem 3.mesicu 2.reklamace,stejná závada (parani latky otomanu).1.reklamace,oprava parani,3 týdny jsme 4.clenna rodina seděly na zemi.Minuly týden podana 2.reklamace s tím,že zadame výměnu látky v celé horni části otomanu za silnější, kvalitnější látku.Na reklamacni oddělení zaslaný 2 e-maily s částí z reklamačního řadu,pri cemž ani na jeden mi nebylo odpovezeno ,že když opakovaná vada zamezuje používání výrobků,(coz by pri 2.reklamaci by bylo pri nejmensim dalsi 4.tydny sedět na zemi !!!)může spotřebitel žadat o vymenu zboží,nebo odstoupit od smlouvy.Takze na e-maily Paul nereaguje!!!mrzí mě,že musím napsat takovou recenzi,ale jsme pěkně vytoceny.!A pri čtení předešlých recenzi,čekám odpověď,že určitě změníte pracovní pozice,pro spokojenost zákazníků.!
Moc velká spokojenost, moc milá a příjemná obsluha, parádně nám poradila,a vybrala sedací soupravu i s křeslem. Moc dobrá cena,přivezeno hned druhý den..Naprostá spokojenost a i majitel příjemný. Tento obchod doporučuji, a my vždy měli štěstí na výběr. DOPORUČUJI.
Vše v pořádku od objednávky až k dovozu,velice kladně hodnotím firmu .
Žádné.
Ahojky, chybí šroubky chybí úchyty, kuchyň měla být za půl ceny, nebrat
Chválím NAPROSTO VŠE, od přehlednosti webu, přes online zaplacení, okamžitou zpětnou vazbu o proběhlém nákupu, velmi rychlé dodání, kde mi vyšel pan Paul ml. nejvíc vstříc :-) Kvalita rohové sedačky je také skvělá, dovoz až ke dveřím... DOPORUČUJI!!!
Asi jsem nepochopila...Služba montáže čalouněného nábytku je možná pouze v případě, že jí předchází služba výnosu. Cena výnosu se liší podle patra výnosu, i do přízemí se jedná o výnos. Pokud nechcete výnos, tak není možné provést montáž. ????
Vzájemná komunikace, kvalita provedení sedací soupravy, dodáno přesně v termínu, profesionalita při montáži
Nic
Cena Doprava
Námi zakoupený nábytek byl polský - je vidět na kvalitě (křivě vyvrtané díry na panty - dvířka skříňka jsou tedy šikmá, sloupec šuplíků má na boku různě široké mezery apod.). Ale za tu cenu...
Zatím nic
Zboží skladem, objednané 5.7.,ktere mělo být dodáno do 10 pracovních dní stále nemám. Poslední email ze včera byl, že se mi do 10 pracovních ozvou a dají termín. To už je fakt hodně
V minulosti super, tak věřím až zboží dorazí, tak budu moci také chválit Rašková
Vůbec nic.
Vše
nic
kvalita, termín dodání, prostě katastrofa. Reklamace neřeší.
Kvalita zboží
Zboží, které je skladem dosud nedorazilo. Potřebovala jsem ho už minulý týden. Objednala jsem si ho v tomto obchodě právě proto, že uváděli zboží skladem.
Zboží je v pořádku
Nákup zde je docela sranda. Na dotaz, za jak dlouho je dodáno zboží skladem, bylo sděleno, že do 14 dní. Bohužel tím není myšleno kalendářních, ale pracovních. Takže tři týdny místo dvou- Zboží bylo dodáno, bohužel jsme našli poškozený díl a reklamovali. Což je problém. Odešleme reklamaci, přijde standardní e-mail o brzkém vyřešení. Když se nic nedělo, píši dotaz. Dozvěděl jsem se, že za týden by měl přijet výrobce a díl dovézt. Za další týden po uplynutí termínu se opět snažíme informovat, jak to vypadá. Dozvěděl jsem se, že výrobce dorazil, ale díl neodvezl, a že tam pojede od firmy kurýr a opět se nám ozvou, jak to vypadá. Samozřejmě se nikdo neozval, jen poté přišel email od dopravce, že veze díl. Bez veškeré komunikace, jestli budeme doma, nebo ne, že díl zasílají. Vyřízení celé reklamace trvalo více než 30 dní, absolutné žádná chuť se to pokusit vyřešit nějakou kompenzací. Dovedu pochopit, že může nastat přes léto problém s dovolenými, ale pokud prodejce nemá chuť komunikovat, tak je to špatné. Pro mne bylo nejhorší, že celý měsíc měl syn svoje oblečení v pokoji na zemi, na stole, po židlích a tak porůznu.
Vzhled webových stránek.
Jednání personálu se zákazníkem, u zboží ve slevě navyšování ceny u potvrzené objednávky s fakturou - bez vědomí zákazníka zasílají fakturu s vyšší cenou, stornují provedenou objednávku na zboží v akci bez vědomí zákazníka a bez udání důvodu - poté co akce na zboží již není, na dotaz důvodu jejich jednání neodpoví nebo odpoví všeobecnou odpovědí. Tento obchod nedoporučuji.
Komunikace obchodu, rychlost.