Logo obchodu Nábytek Paul

Nábytek Paul

80 hodnocení

78 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

verkapřed 7 měsíci
Doporučuji obchod

Komunikace obchodu, rychlost.

Jaroslav Kovacspřed 7 měsíci
Doporučuji obchod

Rád bych přidal zkušenosti s firmou Paul. Když řeknu zcela mimořádné, tak to bude stále málo. Koupili jsme si sedačku, kterou jsme si odseděli na prodejně a byla mimořádně pohodlná, já nemohu mít tvrdou, jsem po operaci páteře. Pohledově zcela identická, ale bohužel tvrdší než na prodejně. .Nemohli jsme jinak a tak druhý den jsme jí šli reklamovat a ujistit se, že na prodejně je ta, kterou jsme chtěli. Rozdíl pro nás byl veliký. S ochotou, jakou řešili naši reklamaci byl příkladný. Kamkoliv jsme se obrátili, vždy nám bylo vlídně přislíbeno rychlé řešení. A bylo, sám majitel byl u nás na návštěvě a uznal, že je tvrdší a nabídl řešení nové sedačky, ale nechtěli jsme čekat další týdny a po návštěvě výstavy v Litoměřicích jsme si vybrali nakonec jinou a pro nás ještě pohodlnější. Odvezli si tu původní a novou nám nainstalovali k naší velké spokojenosti. Tento přístup firmy Paul je naprosto příkladný a vřele firmu Paul doporučuji těm, kteří chtějí mít jistotu kvality a profesionálního nasazení. Ještě jednou děkujeme Kovacsovi

Kolík Kolíkpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nikdy!!! Objednávka před půl rokem..!!! Když napíšu,tak jen sliby. Tudíž ať si to strčej někam!!!

Monika Eliáškovápřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Už nikdy více objednávka z nábytek Paul.Behem 3.mesicu 2.reklamace,stejná závada (parani latky otomanu).1.reklamace,oprava parani,3 týdny jsme 4.clenna rodina seděly na zemi.Minuly týden podana 2.reklamace s tím,že zadame výměnu látky v celé horni části otomanu za silnější, kvalitnější látku.Na reklamacni oddělení zaslaný 2 e-maily s částí z reklamačního řadu,pri cemž ani na jeden mi nebylo odpovezeno ,že když opakovaná vada zamezuje používání výrobků,(coz by pri 2.reklamaci by bylo pri nejmensim dalsi 4.tydny sedět na zemi !!!)může spotřebitel žadat o vymenu zboží,nebo odstoupit od smlouvy.Takze na e-maily Paul nereaguje!!!mrzí mě,že musím napsat takovou recenzi,ale jsme pěkně vytoceny.!A pri čtení předešlých recenzi,čekám odpověď,že určitě změníte pracovní pozice,pro spokojenost zákazníků.!

Hana Šachlovápřed 8 měsíci
Doporučuji obchod

Moc velká spokojenost, moc milá a příjemná obsluha, parádně nám poradila,a vybrala sedací soupravu i s křeslem. Moc dobrá cena,přivezeno hned druhý den..Naprostá spokojenost a i majitel příjemný. Tento obchod doporučuji, a my vždy měli štěstí na výběr. DOPORUČUJI.

Marketak Sukynkapřed 9 měsíci
Doporučuji obchod

Vše v pořádku od objednávky až k dovozu,velice kladně hodnotím firmu .

Žádné.

Lojza 6019před 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Ahojky, chybí šroubky chybí úchyty, kuchyň měla být za půl ceny, nebrat

Lucie Buriánkovápřed 11 měsíci
Doporučuji obchod

Chválím NAPROSTO VŠE, od přehlednosti webu, přes online zaplacení, okamžitou zpětnou vazbu o proběhlém nákupu, velmi rychlé dodání, kde mi vyšel pan Paul ml. nejvíc vstříc :-) Kvalita rohové sedačky je také skvělá, dovoz až ke dveřím... DOPORUČUJI!!!

Olga Strakovápřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Asi jsem nepochopila...Služba montáže čalouněného nábytku je možná pouze v případě, že jí předchází služba výnosu. Cena výnosu se liší podle patra výnosu, i do přízemí se jedná o výnos. Pokud nechcete výnos, tak není možné provést montáž. ????

JitkaDrahpřed rokem
Doporučuji obchod

Vzájemná komunikace, kvalita provedení sedací soupravy, dodáno přesně v termínu, profesionalita při montáži

Nic

Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Cena Doprava

Námi zakoupený nábytek byl polský - je vidět na kvalitě (křivě vyvrtané díry na panty - dvířka skříňka jsou tedy šikmá, sloupec šuplíků má na boku různě široké mezery apod.). Ale za tu cenu...

Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Zatím nic

Zboží skladem, objednané 5.7.,ktere mělo být dodáno do 10 pracovních dní stále nemám. Poslední email ze včera byl, že se mi do 10 pracovních ozvou a dají termín. To už je fakt hodně

Nábytek PaulZobrazit reakci obchodu Nábytek Paul
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

V minulosti super, tak věřím až zboží dorazí, tak budu moci také chválit Rašková

Nábytek PaulZobrazit reakci obchodu Nábytek Paul
Charlie 101010před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Vůbec nic.

Vše

Nábytek PaulZobrazit reakci obchodu Nábytek Paul
Kvetulinkaruzovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

kvalita, termín dodání, prostě katastrofa. Reklamace neřeší.

Nábytek PaulZobrazit reakci obchodu Nábytek Paul
sona dejovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Kvalita zboží

Nábytek PaulZobrazit reakci obchodu Nábytek Paul
Pavla Urikovápřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Zboží, které je skladem dosud nedorazilo. Potřebovala jsem ho už minulý týden. Objednala jsem si ho v tomto obchodě právě proto, že uváděli zboží skladem.

Nábytek PaulZobrazit reakci obchodu Nábytek Paul
Milan Tribučekpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží je v pořádku

Nákup zde je docela sranda. Na dotaz, za jak dlouho je dodáno zboží skladem, bylo sděleno, že do 14 dní. Bohužel tím není myšleno kalendářních, ale pracovních. Takže tři týdny místo dvou- Zboží bylo dodáno, bohužel jsme našli poškozený díl a reklamovali. Což je problém. Odešleme reklamaci, přijde standardní e-mail o brzkém vyřešení. Když se nic nedělo, píši dotaz. Dozvěděl jsem se, že za týden by měl přijet výrobce a díl dovézt. Za další týden po uplynutí termínu se opět snažíme informovat, jak to vypadá. Dozvěděl jsem se, že výrobce dorazil, ale díl neodvezl, a že tam pojede od firmy kurýr a opět se nám ozvou, jak to vypadá. Samozřejmě se nikdo neozval, jen poté přišel email od dopravce, že veze díl. Bez veškeré komunikace, jestli budeme doma, nebo ne, že díl zasílají. Vyřízení celé reklamace trvalo více než 30 dní, absolutné žádná chuť se to pokusit vyřešit nějakou kompenzací. Dovedu pochopit, že může nastat přes léto problém s dovolenými, ale pokud prodejce nemá chuť komunikovat, tak je to špatné. Pro mne bylo nejhorší, že celý měsíc měl syn svoje oblečení v pokoji na zemi, na stole, po židlích a tak porůznu.

Nábytek PaulZobrazit reakci obchodu Nábytek Paul
Zuzkapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Vzhled webových stránek.

Jednání personálu se zákazníkem, u zboží ve slevě navyšování ceny u potvrzené objednávky s fakturou - bez vědomí zákazníka zasílají fakturu s vyšší cenou, stornují provedenou objednávku na zboží v akci bez vědomí zákazníka a bez udání důvodu - poté co akce na zboží již není, na dotaz důvodu jejich jednání neodpoví nebo odpoví všeobecnou odpovědí. Tento obchod nedoporučuji.

Nábytek PaulZobrazit reakci obchodu Nábytek Paul
lpovalecovapřed dnem
Doporučuji obchod

Doprava

Vlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místa

Kontaktní údaje