Horší balení, vnější obal byl roztržený, uvnitř naštěstí vše v pořádku
modivo.cz
44 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Komunikace žádná, pouze robot!
Žádné
Nevrací peníze!! Nereagují na e-maily ani se jim nedá dovolat. Peníze už nejspíš nikdy neuvidim.. Nedoporučuju!
žádné
Objednala jsem si troje šaty s tím že některé asi vrátím. Zboží dorazilo ve dvou balíčcích, v jednom byla vratka - ty šaty jsem vrátila. Za pár dní přišel email v Polštině, že ty šaty nejsou od nich, ale od partnera. Poslala jsem dotaz jak to mám řešit a za pár dní přišlo vyrozumění od Modivo,že mám poslat 400Kč na č. účtu. Odeslání peněz nefungovalo ani mě, ani přímo z banky, kde jsem byla pro radu, jak to poslat. Takže ty šaty jsou u partnera, prostě tam byl v balíčku špatný štítek. Za pár dalších dní mi přišlo upozornění ať postupuji s vrácením zboží dle návodu a ať to stihnu do třiceti dní vrátit. Nestihnu to, každá odpověď na můj email trvá 5dní a navíc nerozumím Polsky. Tak jsem ty 2.000Kč smazala a beru to tak, že je to chyba za moji blbost, že jsem si ty recenze řádně neprostudovala. Ta firma pouze prodává ale zboží zpět nebere - nekomunikuje.
Žádné
Byla mi vystavena faktura na jiné zboží, než jsem objednával. Komunikace s provozovatelem e-shopu není možná. I přes mé urgence na jediný možný komunikační kanál - informační e-mail, kde jsem požadoval stornování mé objednávky, mi bylo po dvacetičtyřech hodinách automatickým systémem sděleno, že bylo zboží odesláno. Naštěstí jsem zboží objednal formou dobírky a nemusím tedy řešit vratku peněz, ale pouze odstoupení od smlouvy. Prodejce pro nákup nedoporučuji z důvodu naprosté anonymity a skladových prostor i logistiky mimo území ČR. Byl to můj první a poslední nákup u firmy Modivo.
Ze 2 objednaných věcí došla jen jedna (ta levnější) Faktura nebyla v zásilce ani v emailu. NEDOPORUČUJI PODVODNÍCI
Žádné
Dejte si pozor na tento inter. obchod. Po zaplacení a stornování zboží vám peníze nevrátí
Jak je možné, že obchod má tak nízké reference a ještě ho neřeší ČOIka?????Vždyť porušuje české zákony dnes a denně???!!!
Pokud jim nenakukate, ze si chcete vracene zboží znovu objednat, tak z nich tezko dostanete peníze zpět, proste Poláci , nedoporučuji
Žádné
Arogantní jednání. Obuv nekvalitní a při snaze o reklamaci vás odbydou, že to není jejich problém, i když je zboží ještě v záruce. Nedoporučuji!!
Nevim
Prodávají fejky, značkové obleceni za několik tisíc je z Činy. Pro mne žádná kvalita.
Rychlé dodání zboží
Jakmile chcete z objednávky něco vrátit, chce to velkou dávku trpělivosti a doufat, ze peníze ještě někdy uvidíte. Žádný e-mail o obdržení vraceneho zbozi nedostanete, respektive dokud nenapíšete e-mail nebo se nedovolate na infolinku, nic se neděje. Momentálně uz ani na e-maily nereaguji. Opravdu nedoporučuji tento obchod !
Nedoporučuji !!Dvakrat stornovana objednávka z jejich strany a peníze dosud nepřišli .Nikam se neda dovolat a na e-maily nikdo nereaguje .Poradi mi někdo kam se obrátit ??
Modivo naprostá spokojenost.Obj.tak 3x ročně a zatím mě nesklamal velikost oblečení sedí úplně přesně jsem spokojená
Po 33 dnech mi e-shop vrátil peníze.
Zde jsem si na jejich e-shopu modivo.cz dne 30. 8. 2024 objednala džínovou sukni ve dvou velikostech a ihned zaplatila kartou. První, co mi přišlo podivné, bylo, že platbu nebylo vůbec nutné potvrdit v bankovnictví (prostě po zadání údajů karty peníze hned odešly). Druhá divná věc: v e-mailu s objednávkou stálo: "Důležité: Tato zpráva nepředstavuje kupní smlouvu." (což je proti české právní úpravě; již odesláním mé objednávky z e-shopu mi podle zákonné úpravy vzniká kupní smlouva). Třetí podivnost, druhý den přišel e-mail s textem: "Doba vyřízení Vaší objednávky se prodlouží. ... V této fázi již nejsou možné změny objednávky.", což je opět nezákonný postup (protože v souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů mohu odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží; jedná se o bod 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů). Čtvrté, teprve teď jsem si žel všimla, že nevhodnou velikost bude nutno vracet do Polska (poznámka u zboží na e-shopu: "Prodej prostřednictvím MOD-CZ", kdy po rozkliku se objeví mimo jiné: "Adresa pro vrácení zboží: ul. Nowy Kisielin - Naukowa 15, Zielona Góra POLAND". - Byla samozřejmě moje velká chyba, že jsem si tohoto celkem nenápadného oznámení nevšimla hned. - To už v souhrnu stačilo k mému rozhodnutí odstoupit od smlouvy ihned ještě před převzetím zboží. Než jsem to stihla udělat, přišel další den e-mail: "Potvrzení o odeslání zásilky... Vaše objednávka je již připravena a čeká na vyzvednutí přepravcem..." Několik minut poté jsem odeslala "Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy před odesláním zboží", kde jsem zákonné možnosti uvedla v naději, že polský e-shop uzná české a evropské zákony. A že snad zboží přepravci nepředají. Ale předali a já jsem ho v souladu s odstoupením nepřevzala. Následovalo 33 kalendářních dní velké nejistoty (v záloze jsem měla možnost zkusit požádat banku o chargeback), ale na konci těch 33 dní jsem obdržela zpět všechny zaplacené peníze. Díky moc za vrácení peněz. Jednu z těch dvou sukní jsem samozřejmě chtěla, škoda no. Už nikdy víc tuto zkušenost.
Rychlá zpětná vazba. Zboží dorazilo velmi rychle v naprostém pořádku a plně odpovídalo fotografii v nabídce eshopu. Velikost sedí přesně. Nádherný materiál. Velmi luxusní za přijatelnou cenu. Jsem spokojena 100%.
Samolepky na zeď nefunkční. Druhý den se odlepily. Velké zklamání
Již nic
Zvýšení cen, odstranění benefitů pro VIP zákazníky, delší doba doručení než dříve, na infolinku se nedovoláte,v případě vracení zboží musíte na vydejnu pokud chcete peníze hned v opačném případě se budete domáhat svých peněz. Jestli si takto polský obchod představuje že bude škubat české zákazníky na nulových službách ,nulovém servisu a stane se z toho miliardářem, těžce dopadne na hubu. Ja jako zákazník ,který jinde nez zde nenakupoval ,s nimi končím . Tímto zdravím členy nového “šikovného” týmu.
Objednávka přišla velmi brzy, během dvou dnů. Tím to skončilo,
Boty mi nevyhovují, ale - není telefon, nejde zadat do vratky č.účtu, zpáteční adresa je podle systému pošty neúplná. Žádnou adresu není možno nalézt. Máte někdo radu?
Cena, kterou zaplatíte, je vyšší než v obchodě. Příklad: pullover v akci jsem koupil za 2550 Kč, zatímco v obchodě, odkud byl odeslán, stál 1290 Kč. Chápu, že si něco přidají, ale skoro dvojnásobek?
Dobrá sleva drahého zboží, doručení do boxu za 1,5 dne