modivo.cz
44 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
rychlé dodání, bezproblémové vrácení zboží, vše bylo vždy v pořádku, pro mě jeden z nejlepších obchodů
žádné
NEDOPORUČUJI!!! V případě, že zboží nebudete vracet, budete zřejmě spokojeni s rychlostí dodání. Při vrácení zboží však nastane problém s vrácením peněz. Již tři týdny je urguji a důrazně je upozorňuji na fakt, že mi neoprávněně zadržují peníze za vrácené zboží, které přijali dle sledovacího čísla zásilky před měsícem. Vždy mi přislíbí vrácení peněz do konce týdne, ale stále marně čekám. Předám podnět ČOI, aby bylo Modivo.cz zařazeno se seznam rizikových e-shopů z důvodu nedodržení zákonných povinností a obtížné vymahatelnosti práv spotřebitele.
Vse v poradku! Za 3 dny mikina Gant doma! Vse sedi! Bal jsem se recenzi ale… doporucuji !! Bez jedineho problemu !!
Zadne
Objednala jsem si kabát. Kvalitní materiál, ale neseděl mi střih. Vrátila jsem ho. Díky recenzím jsme se hodně bála, že nedostanu peníze zpět (7.520 Kč), ale přišly na účet za 5 dní po převzetí zboží. Takže zkušenost dobrá.
Popletli doručení a nyní nejsou schopní vrátit peníze. Píší, že peníze vrátí do 3-5 dnů a po 14 dnech nic. Když se zeptám, jak to s tím vypadá, tak odepíšou, že email nebyl doručen. Zahozený peníze.
Katastrofa!!!! Nejsou schopni ani poslat zboží na správnou adresu!! Nenakupovat!!
Žadné .
Jsem velmi nespokojená s obchodem Modivo.cz ! Jejich neochota vrátit peníze za reklamované zboží, a to při částce nad 10 tisíc korun, je velice neprofesionální. Navzdory opakovanému poskytnutí veškerých potřebných informací a doložení dokladů o nákupu a odeslání reklamovaného zboží, stále nedostávám žádné uspokojivé řešení. Každý týden mi paní Kateřina na telefonu slibuje, že situaci prověří, ale reklamace trvá již více než dva měsíce a na mé zprávy neodpovídají. Dle recenzí nejsem jediná z koho si dělají dobrý den . Nejspíš se obratím na ČOI .
Rychlá dodávka, zboží vráceno- vrácení peněz zpět bylo do 3 dnů
žádné
Zásadně nic nekupovat. Zboží nepřišlo, na žádost o vrácení peněz nereagují. Jednou za měsíc vygenerují zprávu, že objednávka zboží propadla, a že nemůže být naplněna. Nikdy nic nekupovat!!!!
Na začátku prosince jsem vrátila zboží a do dnes tj. 14.1.2024 jsem za toto zboží nedostala zpět svoje peníze!!!!! 2x jsem s nimi telefonovala a 3x poslala email. Bohužel peníze zpět nemám!!! Proto obchod NEDOPORUČUJI !!!
Žádné
Nedodržují dobu 14 dnů na vrácení peněz a pak vám vrátí pouze část objednávky, po více než měsíci stále nemáme peníze za vrácené zboží, kontakt lze jen přes chatbot nebo lidi zkuste jako já polský kontakt, tam na emaily reagují používala jsem prekladac a řešila v polštině. Již je podáno mimosoudní řešení na ČOi a na policii, kdo můžete udělejte to stejně, čím více nás bude, hromadná žaloba by nebyla od věci.
Jedna velká katastrofa. Jak již jiní zde psali. Naprostý chaos s objednaným a vraceným zbožím. V mém případě jsem vracel dvě položky ze dvou objednaných. Peníze mi po měsíci vrátili pouze za jednu položku. Neustále komunikuji o reklamaci pokaždé však pouze s nějakých chatbotem. Kterému nelze vysvětlit můj problém a pokaždé mě ujišťuje ,že vracené peníze vlastně od nich odešly. Takto už si s nimi píši další měsíc a už mě to přestalo bavit. Tak jsem tuto záležitost předal jako reklamaci platby v bance. Tak jsem zvědavý jak mi pomůžou oni když tuto službu poskytují
Bleskové doručení Pěkné balení Vzhled zboží jako na fotce Cena zboží
Rychlé dodání
Objednala jsem si mikinu. Dodání rychlé, ovšem zboží zmackane, neposkladane , s ohrnutymy rukávy, v nezalepenem sáčku ..tohle chtít dát jako dárek prostě nejde. Jak tady čtu, raději vracet zpět nebudu, peněz bych se nedočkala. Dovolat se nikam nedá .. Kdo je zvyklý na dobrou úroveň NEDOPORUČUJI!
rychlost, kvalita zboží.
katastrofální komunikace se zákaznickou podporou, která vlastně ani podpora není, na telefonní číslo se nemáte šanci dovolat.
Naprosto tragická komunikace se zákaznickou podporou. Jediná možnost, jak je kontaktovat, je asi přes facebook messenger. Dne 20.11. jsem psal, že jedna část objednávky nebyla doručena. To mi bylo řečeno, že ji kurýr má u sebe a veze ji na zásilkovnu. Dne 22.11. jsem psal znovu, že se stav zásilky stále nezměnil. To mi bylo řečeno, že se zásilka systémově zasekla a prověří to na logistickém oddělení. Dne 27.11. jsem psal znovu a to se mi kolega omlouval, že vzhledem k události, kterou nelze ovlivnit nebude možné objednávku doručit a do 5 dní mi vrátí peníze. Dne 1.12 jsem psal, že stále nemám platbu na účtu. Pracovnice mi hned psala, že objednávku má kurýr u sebe a bude doručena. Musel jsem tedy popsat celou situaci a všechny kroky, které jsem provedl. Nakonec jsem dostal info, že platbu vrátí do 2 týdnů. Jsem zvědavý, jestli opravdu do 2 týdnů budu mít peníze na účtu - neočekávám to. Absolutní chaos. Jedna ruka neví, co dělá ta druhá. Když slíbí, že něco ověří a informují mě, už se neozvou. Pokaždé si píšu s někým jiným, kdo absolutně netuší, co se děje a musím tedy vše vysvětlovat od začátku. Tady už nikdy neobjednám.
Rýchle vybavenie reklamácie
Peniaze neboli vrátené do14 dní. Riešil som to cez chat a až po mojej urgencii reagovali. Maily ignorujú. Zakaznikom odporúčam v prípade nedodržania podmienok kontaktovať obchodnú inšpekciu.
Nefunguje systém v části "vratky", po ruční vratce nepřijde zpráva o přijetí vratky. Na chatu odpovídá jen automat, obsluha se nepřipojila. Poslala jsem e-mail, přišla automatická odpověď a zase se nic neděje! Naprostá nespolehlivost.
Žádné
Nenakupujte. Vratila jsem boticky. A bez reakce, komunikace zadna. Nejspise neuvidim ani jedno ani druhe. Nenalette jako my vsichni ostatni. Neslusne jednani.
Rychlost dodání Cena Spokojenost, nakupuji často