Nereagují na reklamaci, zboží po 2 měsících pokazene, nikdo neřeší měsíc od odeslání formuláře na reklamaci
![Logo obchodu modivo.cz](https://d48-a.sdn.cz/d_48/c_img_QI_3/buCFq5.png?fl=res%2C140%2C140%2C3%2Cffffff)
modivo.cz
46 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlé dodání, velikost odpovídá a i barva, materiál též. Když jsem si bundu objednávala, tak jsem nekoukala na recenze, až po objednání bundy, po přečtení recenzí všude možně kde se dalo, jsem byla hodně v rozpacích, jestli dorazí to co jsem si objednala atd, po doručení bundy a následného vyzkoušení jsem byla velmi překvapena, že bunda dorazila v pořádku, a že vůbec dorazilo to, co jsem si objednala, takže mám velikou radost a obchod můžu jen doporučit, objednala jsem v úterý a v pátek bunda přišla, takže za mě palec nahoru a nebyl to poslední nákup v modivo
Nemám nic co bych vytkla, jsem nadmíru spokojená
Nic, ale POZOR na PODVOD již v úvodu objednávky ! Zřetelné oklamání zákazníka. Přes bráchu aby žena nevěděla ( překvapení) jsem objednal kabát Calvin Klein při potvrzené objednávce na Vás vyskočí sleva na PRVNÍ NÁKUP 15 % kterou jsem uplatnil - kabát stál původně přes 8500 Kč a po slevě Black Friday na 5500 Kč jenže BACHA milý zákazníku ! zboží které je zlevněno se SALE na první nákup či Nového zákazníka NEVZTAHUJE pouze v plné palbě ! Po recenzích nespokojených zákazníků zde - kabát z MODIVA.cz oželím jelikož trnu co dorazí a obj. stornuji, raději bez NEMILÉHO překvapení vyrazím do kamenné prodejny CK a koupím jej tam - takže ač jsem ještě zmiňovaný dámský kabát neobdržel hodnotím MODIVO.cz - NEGATIVNĚ ! - za chování, způsoby i neprofesionální POLSKÝ přístup k zákazníkovi !
Všechno - hlavně tel. automat , či čekání na operátora v komunikaci - byl jsem první v pořadí a čekal 20. minut ! HNUS
nic
vsechno spatne, 20min cekani na vyzkouseni, abych v kabince zjistila, ze z objednavky 4ks dorazilo pouze jeden ks zbozi a ze smsky byly rozeslany omylem
Dnes jsem navstivila Modivo Centrum Novy Smichov a tuto prodejnu nemohu doporucit. Objednavka byla pripravena k vyzvednuti. Po 45 minutach cekani mi oznamili, ze objednavka proste neni. Vracela jsem i zbozi - delali obstrukce s vracenim tez.
Hezký materiál
Nedostupný email pro komunikaci
Koupil jsem 3 kusy oblečení - jeansy, mikinu a lehkou větrovou bundu. Po obdržení zásilky chyběla větrovka. Místo ní mi dodali jen prázdný obal se štítkem. Nemám to jak dokazovat, ale ještě horší je, že nereagují na telefon, ani na e-mail. REKLAMACE NENÍ MOŽNÁ. Na telefonu mají jen automat, zpátky nevolali. Na e-mail mi odpověděli že ".. bohužel momentálně nestíhají.." a pokud mám stále nevyřešený problém, ať znovu odepíšu. Ani potom neodpověděli. Na jejich webu radí vyplnit reklamační formulář, avšak stránka na kterou odkazují NEEXISTUJE :D. Za bundu jsem zaplatil 509 Kč a nemůžu to vyřešit. Nekomunikují. Nebude to náhoda. Zkouším to už několik dní. NEDOPORUČUJI!!!
Vybrané zboží jsem objednal 1.11 na dobírku a 4.11. jsem zboží převzal od přepravce. Vše proběhlo tak jak mělo. Zboží hezky zabaleno, uvnitř opatřeno přiloženými samolepky pro zpětné zaslání....jen u zaslaného kodu objednávky jsem musel poslední číslici smazat (přečteno z předchozích recenzí) a pak vložit do vyhledávače kurýrní služby (PPL)-vše se pak ukazovalo správně....
zatím nic
Na zboží jsem čekala dva měsíce, přišlo několik emailů, že je zásilka nadměrná ( jednalo se pouze o pyžamo ) po mé reakci, že nechápu tyto výmluvy a žádám tedy vrácení peněz, přišel balíček. Pyžamo CK se nejeví jako značkové, šité horkou jehlou a vypadá, že snad ani díly nepatří k sobě... Nedoporučuji!!! po přečtení reklamací si ho nechám, než nemít nic...
-
- Slevová akce ONADNES - údajná 30% sleva, která nefungovala z důvodu softwarové chyby na straně obchodu. po 6ti hovorech, 14dnech a neskutečných zmatcích ze strany obchodu jsem dostal slevový kod na 30% slevu, ovšem při slevněném zboží se sleva odečítá od aktuální slevu, tudíž místo slibované slevy 30%, mám slevu 9% !! Klamání zákazníka, nekalé obchodní praktiky, nemožnost řešit problém s někým kompetentním - NAPROSTO NEDOPORUČUJU. U vás bych si už neobjednal ani ponožky
Ceny, výběr
Organizace výdeje v OC Nový Smíchov je tristní. Čekání ve frontě na kabinku 30 min je standard a pokud si vyberete, tak další fronta ještě společně se zákazníky E Obuv na kasu . PROČ nemůže být jedna kasa přímo u Modiva? Tabule s dotykovým displejem v kabině to nezachrání. Investice do kasy u Modiva by byla rozhodně efektivnější.
rychlé dodání , dobré ceny
taky mi přišlo něco jiné, místo tílka mikina - ale nechám si ji, za 2 stovky mikina super - ale je to teda doooost divné, čtu to tady opakovaně, že pošlou jiné věci
první nákup a vše OK... rychlé doručení, pěkně zabalené zboží, ...
Nic. Místo objednaného panského značkového trika přišlo dětské tričko. Zásilka jsem vrátila zpět a 2 měsíce čekám na vrácení peněz. Nekomunikují.
Všechno. Jednání při vrácení zboží, nedodržení obchodních podmínek. Varuji všechny ostatní zákazníky - nic nekupujte!!!
Výběr zboží Ceny
Obchod by to mohl být dobrý, mají celkem širokou nabídku, občas i za výhodnější ceny, dodání sice delší, což to by mi ale ani tak nevadilo .. Jen tedy zákaznický servis je fakt perla, skoro měsíc do nich musíte hučet jak telefonicky, tak mailem, abych vám zaslali to, co potřebujete (v mém případě FA s opravenými údaji) a když už to tedy zašlou, tak je opět něco špatně – soubor zaheslovány heslem, které sice poslali, ale bylo špatné, tudíž další zdlouhavé doprošování o správné heslo. Toto jednání mě zřejmě odradilo od dalšího nákupu zde, jelikož se bojím, že kdyby se opět stala nějaká chybka a musela jsem něco řešit se zákaznickým sevisem, čekala by mě celá tato doprošovací komedie znovu.
snad jen cenu, kdyby ovšem zboží bývalo dorazilo
Po úvodním potvrzení objednávky a platby začaly chodit protichůdné automatické emaily o odeslání a vrácení zboží. Totální chaos. Několikrát se tvářili, že mi balíček doručují a několikrát hlásili, že ho úspěšně přijali vrácený. Ale podle sledovacího čísla zásilkovna stále "čeká na dodání obchodem". Snažila jsem se řešit přes zákaznické centrum a objednávku zrušit, ale zatím marně. Jsou to cca 3 týdny od zaplacení a nemám zboží ani peníze.
Vše , velká spokojenost , rychlost , spokojenost a pak vracení peněz hned ,
Vrátila jsem zboží středu , pátek zprava ze jim zboží dorazilo a pondělí jsem měla peníze na úctě , velká spokojenost
dorazilo vse v cas
zbozi jsme vratil protoze mi nevyhovovala velikost. Penize zatim nevratili a porad se vymlouvaji ze je spatne cislo uctu. Nikdy vice
Nic
Strasne pomala obsluha, dovezeni jine velikosti nez objednane. Nepratelsky personal. VSE POMALÉ
Rychlost dodání a skvělá komunikace,velice milé jednání. Nechápu negativní recenze na jednání při reklamaci nebo vracení peněz..Já mohu obchod vřele 100% doporučit.
Rychlost dodání