modivo.cz
46 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Kufr přišel použitý oloupané ochrané igelity kterým je nový Kufr olepen a sice nastaven na 000 ale byl zakódován ! Bohužel dva dny před odletem! Co teď? Kufr vrátit ale kde koupit narychlo jiný?Takze moznost Komunikace byla mezi mnou a zákaznickou linkou v pondělí 29.08 s tím že se mi hned ozvou zda dostanu kompenzaci a Kufr si s pomocí manžela odkoduji bohužel do dnešního dne žádná reakce...žádný email nebo telefonát.Kufr jsem odkodovala,protože mi nic jiného nezbyo to ze mi prodali kufr jako nové zboží me docela štve,preci na sklade maji výstupní kontroly které přece kontroluji zda Kufr lzd otevřít-zavřít. Už to že Kufr bez igelitové ochrany jak je u nového Kufru zvykem je jasne že někdo Kufr vrátil protože si zakódoval Kufr a pak se do něj nemohl dostat u TSA zámku nic nového když ho neznám stane se ale ze MODIVO si nekontroluje stav kufru který mu je vrácen a prodá ho dále jako nové to mě fakt štve hodí ho do krabice ani ho nedají do igelitového pytle ....fakt tuto Firmu už nikdy není se co divit PL ...
nic
Doporučuji zde NENAKUPOVAT!!!! Doručili mi jiný kus zboží než jsem si objednal a bohužel již i zaplatil. Přes dvojitou komunikaci přes infolinku mi bylo řečeno, že se mi ozvou a situaci vyřešíme, samozřejmě se nikdo neozval. Nakonec po emailové urgenci a opětovné reklamaci, žádají vrácení špatného kusu, což chápu i když mě to stojí minimálně ztracený čas, ale odmítají zaslat správné zboží (které mám již zaplaceno) a vyžadují po mě, abych si vytvořil novou objednávku a opět si zaplatil poštovné, které již jednou zaplaceno mám. Vrácení peněz odmítám, chci dostat to co jsem si zaplatil a po přečtení jiných recenzí, bych na vrácení peněz stejně nejspíš čekal několik měsíců.
Ceny za zboží
Doručení. Dopravci nedodali data, po 14 dnech mého telefonování, dopravce data neobdržel. Modivo nebylo schopno zajistit ani opětovné zaslání objednávky za stejnou cenu. Vstřícnost 0%. Po 14 dnech telefonování nemám zboží a ani peníze. Neschopnost zaměstnanců Callcentra tohoto eshopu cokoliv zajistit.
Moderní obchod
Objednala jsem si new balance, jakmile jsem si je vyzkousela, hned bylo poznat, ze nejsou prave. Nahore v obchode sizeer maji boty pohodlnejsi a urcite prave.
Nic, snad aroganci s kterou jednají
Objednané, zaplacené zboží, po tom co nahlasili, že je na cestě po tydnu strornovali, po vice jak deseti dnech nemám ani penize ani zboží, jako kompenzaci mi nabídli slevu, která je jen na neslevněné zboží, za mne ostuda.
Zboží-obuv bylo doručeno do dvou dnů od objednání. Originál obal + dokonalé přepravní balení . Zboží je ve 100procentní kvalitě. Kritikové eshopu měli buď smůlu na objednané zboží nebo se jim nelíbí, že je eshop z jiné země .
nic
Bezproblémové dodání zboží i jeho následné vrácení, rychlé připsání peněz na účet.
Nic
Objednávka stornována bez jakéhokoliv vysvětlení
Nic, nic nepřišlo.
Po 3 dnech od zaplacení a dokonce oznámení o odeslání byla objednávka bez jakéhokoliv zdůvodnění stornována. Přepravní společnost uvedla, že zásilku s uvedeným číslem nikdy ani neobdržela.
Nic. A nebo přece jen: Maximálně velkorysý a příjemný prostor prodejny, kde je možné zboží vyzkoušet...
Objednala jsem černé šaty, několik kusů k vyzkoušení na prodejně s tím, že jedny až dvoje padnoucí zakoupím. Čekala jsem 3 dny, než mi přišla sms a e-mail, že jsou připravené na prodejně, kde na mně budou čekat 72 hodin. Bohužel nečekalo vůbec nic, byť jsem termín 72 hodin dodržela, přišla jsem po dvou dnech. Slečna obsluhující jen suše sdělila, že musím objednat a čekat znovu. Do prodejny mám vzdálenost 88 km, tedy zklamání bylo na místě. Nezbývalo, než navštívit jiné prodejny a zakoupit oděv tam, neboť jej potřebuji pro smuteční události. Po této zkušenosti již nikdy více nemíním služby tohoto obchodu využívat ani jej doporučit ostatním.
Rychlost dodání
Triko přišlo děravé, bohužel jsem si toho všiml až druhý den nošení, takže jsem nereklamoval.
Cena produktu Rychlost dodání
E-shop má rozdílné informace týkající se dodání zboží - chtěla jsem zvolit dodání přes Zásilkovnu, která se při objednání nabízela, v podmínkách e-shopu a způsobech dodání tato možnost vůbec nebyla uvedena. V balíčku byl přiložen formulář na vrácení, kde je napsáno, že na balíček mám nalepit etiketu a odnést na pobočku České pošty, i když je štítek opět do Zásilkovny. U zboží mi byla dodána špatná velikost.
Ceny Výběr Doručení Objednala jsem 2x botičky a paráda. Spokojená
Objednala jsem si kabelku,zaplatila předem na účet a poté si přečetla recenze,které nebyli ku prospěchu obchodu. Naštěstí vše dopadlo na jedničku,kabelka přišla do 3 dnů,je krásná a kvalitní.
Rychlost Spokojena
Nejhorší jednání při reklamaci jaké jsem kdy zažila. Nejprve zapřeli, že balík s reklamací vůbec přebrali, poté po 7 emailech museli přiznat, že zboží mají a poslední den v zákonné lhůtě vše zamítli. Komunikace příšerná, jednání s jakým jsem se u jiného e-shopu nikdy nesetkala. Lžou,zapírají nakonec stejně nic nevrátí. Nakupovat za statisíce můžete,ale reklamovat ne. Kabát Valentino se začal žmolkovat po pár použitích a sukně Elizabetha Franchi trhat ve švech. Přidávám se tedy k negativním recenzím ostatních zákazníku ohledně přístupu k reklamacím a zároveň varuji ty stávající, jelikož pokud se projeví jakákoliv vada, tak můžete věci rovnou vyhodit. Peníze zpět již nikdy neuvidíte.
nic
V objednávce dvě věci, k vyzkoušení byla připravena jen jedna. Nedoporučuju, ztráta času. Prodavači otrávený, nepříjemný... bez zájmu.
Rychlost dodani do prodejny
Šílené fronty, i kdyz chcete jen vyzvednout, musite vystat frontu, pokud chcete vyzkoušet tak čekáte dvakrát!
Super rychlé dodání
Nic
Cekaci doba na vydejne. Za pul h objednavka nebyla vyresena, proto jsem ji zrusila. Vyhodu v rychlosti nakupu oproti klasicke prodejne tedy nevidim.