LIVERO
91 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost dodání
Nic :)
Rychlost, komunikace obchodu, cena
Komunikace, rychlost, cena
Rychlost, kvalitní obal i zboží : )
nic
Perfektní komunikace a informovanost ze strany obchodu.
kvalita, rychlost
komunikaci
super ceny a sortiment doporučuji
delší čekání na naskladnění zboží
perfektně zabaleno vzhledem k tomu, že jsem objednávala hodiny
Rychlost,kvalita
Nic
rychlost dodání
kvalita nábytku
Zboží bylo dobře zabalené a přišlo ve slíbeném termínu.
Kvalitu internetových stránek. Tváří se jako seriózní obchod a přitom to tak není.
Pozor pozor na tento ochod! V žádném případě nedoporučuji jakoukoliv koupi v tomto obchodě. A to kvůli jejich postoji k reklamacím. Zboží sice bylo dobře zabaleno ale mělo výrobní vadu v podobě chybějicí glazury v pohledových částech. Zboží vráceno, a nyní už potřetí posláno zpět protože stále posílají jiné zboží. A stále to nechápou, že chci zboží za které jsem zaplatil a ne něco jiného co zrovna mají na skladě. Livero už nikdy více!!!
Vše proběhlo v naprostém pořádku a rychle... Spokojenost.
Skvělá komunikace obchodu, přesně jsem věděla, kdy mi bude zboží doručeno. Samotné stránky jsou dobře strukturované a dobře se v nich orientuje. Zboží bylo skvěle zabaleno - šroubky dle typu a velikosti v jednotlivých sáčcích, každý díl zabalený zvlášť, náhradní šroubky pro všechny případy. :) Kvalita a provedení přesně podle očekávání, přesně co jsem čekala. Až budu zase hledat něco do bytu, určitě se sem vrátím.
nic
Komunikaci
Většina zboží nakonec dorazila
Objednáno 23.10. Informace z eshopu, že některé položky budou k dispozici 27.10. 1.11. Žádné informace z eshopu, vznesl ksem dotaz, kdy budou odesílat. Odpověď byla, že jedna položka není skladem. Je jasné, že eshop objednává zboží jinde a nemůže zaručit, že všechno zboží bude skladem. To se pak samozřejmě projeví na spokojenosti zákazníků, kteří očekávají, že dané zboží dostanou a to v daném termínu. Spokojenost by se dala vylepšit, kdyby eshop informoval zákazníka dopředu a sám od sebe, ne na popud zákazníka.
vizuálně zboží vypadá dobře
u všech objednaných položek expedice do 24h, ale po vytvoření obj přišlo potvrzení, že u 2 je dodání 14 dní...
Komunikace obchodu, rychlost dodání, kvalita zboží, cena .