Logo obchodu LIVERO

LIVERO

1845 hodnocení

91 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Komunikace, informace k dodání,dodani

Nic

Ladatruhlarpřed 2 lety
Doporučuji obchod

komunikace obchodu, perfektní zabalení, výborné ceny a vysoká kvalita zboží

Milan Bártekpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Velmi dobrá komunikace obchodu. Objednané zboží dorazilo rychle a bylo perfektně zabalené.

Miroslav Maňaspřed 2 lety
Doporučuji obchod

Velmi rychlá komunikace, super ceny a rychlé dodání. :) Doporučuju!

Smickova Lenkapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Telefonická komunikace, vstřícnost a rychlost dodání! Doporučuji :-)

Petra Petrapřed 2 lety
Doporučuji obchod

S nábytkem jsem spokojená, odpovídá popisu a fotkám. Kvalita dobrá. Dodání rychlé, pouze jednou bylo asi dva dny zpoždění, žádná hrůza. Chválím i komunikaci s obchodem.

Jana Spilkovapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Kvalita - cena

Nic

LK před 2 lety
Doporučuji obchod

Rychle dodani, dobra cena. Zbozi dorazilo v poradku a odpovida popisu.

Nic

Vanovapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Velice vstřícné jednání pracovnice obchodu, rychlé dodání.

Věrapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlé dodání, dobře zabaleno, vše v pořádku

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Velmi rychlé dodání. Dobře zabalené.

Tomáš Novákpřed 2 lety
Doporučuji obchod

bezproblémové dodání různorodost zboží

doručení na webu nesouhlasí, ale osobně mě to nevadilo

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Skvělá komunikace obchodu , zboží dorazilo jak mělo.

Lenunahavlikovapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Pravidelná informovanost o dostupnosti zboží. Zboží naprosto precizně zabaleno , velká spokojenost.

Blanka Nvapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Velmi příjemná komunikace, velký výběr zboží, rychlé vyřízení objednávky. Jsem velmi spokojená!

Nemám žádné výtky!

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Byla jsem velmi spokojená, že v zásilce nic nechybělo a manuál byl přehledný.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Slušné ceny, solidní jednání.

Ldusejovskypřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Fungují stylem příjmu neomezených objednávek, které nemohou vyřídit. Dodavatel jim není schopen dodat tolik zboží které potřebují aby vyřídili všechny objednávky a tak týden po týdnu posouvají dodací termín zákazníkům, kteří jsou ochotni čekat a až v případě velkých problémů se zákazníkem zboží zašlou. Reklamace absolutně neuznávají a ještě se vám vysmívají. Nikdy víc Na Livero.cz jsem zakoupil závěsy 6ks. Měli přijít následující týden v úterý, nepřišli. Byla mi řečena věta, že je museli objednat u dodavatele a dodavatel zboží doveze další týden v úterý. Ve slíbený termín nepřišli a byla mi řečena stejná věta. Museli jsme je objednat u dodavatele a přijdou příští týden v úterý. Znovu nepřišli a znovu mi byla řečena tatáž pohádka. Již v pátek jsem volal, abych si ověřil zdali v úterý opravdu dorazí. Paní na lince mě ujišťovala, že byli objednány u dodavatele a v úterý dorazí. Chtěl jsem aby to u dodavatele ověřila, tak na půl minuty odložila telefon a poté mi řekla, že vše ověřila a v úterý dorazí. V úterý ráno jsem volal abych si ověřil, že závěsy opravdu dorazí a bylo mi potvrzeno, že odpoledne opravdu přijedou. Odpoledne jsem tedy volal znovu abych si ujistil že dorazili. Načež mi paní řekla pohádku. Museli jsme je objednat u dodavatele a přijdou příští týden v úterý. To mě opravdu naštvalo a začal jsem být velice nepříjemný a neodbytný. Po pár minutách dohadů mi paní oznámila, že to byla ověřit ve skladu a zboží přišlo a dala mi příslib, že jej následující den odešlou. Tak se také stalo, závěsy dorazili. Rozbalil a zavěsil jsem je až po několika dnech, kdy jsem z hrůzou zjistil, že jsou 3ks úplně jiné než zbylé 3ks. Sepsal jsem tedy reklamaci a zaslal ji na Livero. Po několika dnech jsem dostal odpověď, že namísto reklamace mi dají slevu 15% na další objednávku. Závěsy ale mezitím zdražili o 26%. Odepsal jsem, že i v případě objednání stejných závěsů a použití nabízené slevy stále zaplatím nové zboží + 11% ceny navíc a to přeci není žádná reklamace nýbrž pouze další zisk pro Livero. Odepsali mi, že jsem měl 14-dní na vrácení zboží, což jsem již přesáhl, tím pádem mám smůlu a celou reklamaci uzavřeli bez možnosti další komunikace.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Ceny, informování o stavu obj.

Jana Vernerovápřed 2 lety
Doporučuji obchod

Superrychlé dodání

Doprava

Česká poštaDHLGLSVlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místaZásilkovna

Kontaktní údaje

Kategorie