zaplatila jsem 2kusy led žárovek k dodané lampě a přišla jedna. lampa píšou stmívací ,ale svítí celou dobu stejně intenzivně, nedá se regulovat
svetla24.cz
30 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Svetla jsou krasna,funkcni a jsou skutecnou ozdobou domu.
Zbozi mi bylo akorat dodano o 14 dni drive,nez bylo domluveno.
Hezké fotky:-)
Lampička nepasuje do zásuvky.
Komunikace se zákaznickým servisem, přestože vznikly nějaké nejasnosti, vždy na můj dotaz pracovnice odpověděly
Nedodržení dodací lhůty, což lze omluvit situací v letošním roce, kdy byly e-schopy přetížené a také trochu chaos v samotném obchodě, kdy nejprve napsali, že jedna část objednávky není na skladě a když jsem jí chtěla stornovat, tak druhá pracovnice ze zákaznického servisu napsala, že již byla odeslána. Také mi není jasné, jestli jsou baterie současti zakoupené solární lampy, protože jsem kupuvala dvě a v jedné lampě byla a v druhé ne.
Kvalita zboží, ceny
Komunikace. Téměř žádná. Nedostatečné a chybné informace. Nejasnosti ohledně DPH. Rozdílné ceny v systému a na faktuře. Reklamace trvala několik týdnů. O vrácení peněz jsme prosili a urgovali několik týdnů. Jakmile peníze vrátili na účet, jednalo se o platbu z Německa, a náklady na tuto platbu Svetla24 přenesli na příjemce- takže 100 Kč poplatek. Šílený eshop.
Objednano, zaplaceno a cekam na doruceni od DPD na vydejni misto. Prisla zprava: zbozi doruceno, dekujeme za nakup. Nikdo mne nekontaktoval, na pobocce mi tvrdili, ze tam nic neprislo. Volam DPD - bez sance. Volam call centrum Svetla24 - prijemny operator, ale bez sance neco vyresit. Nastvanej jedu na depo DPD, jestli to neni tam.. Bylo.. Pry jeste neposlali zpet. Pani mi ukazovala nevyplneny telefon na stitku a tedy proto balik neprevzali na vydejnim miste a pokud bych nejel 20km na depo, tak bych dva mesice mel nervy. Spolecnost Svetla24 uz tento problem nekolikrat resila, ale evidentne ne ke spokojenosti zakaznika. DPD a Svetla24 urcite NE!
Nemůžu pochválit nic
Objednal jsem si lustr za 3.500kc doba dodání 6-9 pracovnich dní po uplynutí této doby jsem zavolal a tam jsem se dozvěděl že musím zaplatit předem takže jsme stratil důvěru jim něco platit do předu. Nechápu proč nejsou schopni napsat email a komunikovat!!!prostě KATASTROFA
Světlo neodpovídalo fotce a popisu. Navíc bylo špatně zabalené, chyběl v něm zemnící kabel. Zažádali jsme o výměnu, světlo vrátili a firma nám znovu poslala to stejné, špatné světlo. Komunikace se slovenskými operátorkami je složitá a těžkopádná, nepůsobí moc ochotně ani schopně. Zdá se mi, že tam vládne chaos a že neumí s německou centrálou nic moc pořádně vyjednat, tudíž neumí ani zákazníku vysvětlit, co se stalo. Už bych si nikdy v e-shopu svetla24.cz nic nekoupila, není nad nákup v kamenné prodejně. Třetí týden tuhle záležitost řešíme a konec zatím v nedohlednu.
Zatím nic
Problémy s dopravou Dopravce je polské PDP a to je katastrofa Nevím jestli jsem nepřišel o 3000kč Komunikují pouze automatem přes chat Žádný osobní kontakt A světla24 od toho dávají ruce pryč Toto se mi fakt stalo poprvé Křičím tady hodinu sprosté slova - možná je i napíšu Tak si příště všichni raději kupte dárky někde jinde Zdravím Jirka
Příšerná komunikace. Koupila jsem lampu za 11tis. Byla doručena v obrovské krabici- lampa byla rozbitá, protože byla z nějakého levného materiálu a absolutně neodpovídala popisu a fotkám. Lampu se snažím již 3 týdny vrátit!!! Dovoláte se pouze někam na Slovensko, kde se vymlouvají na centrálu bůhví kde. Přehazují si Vás jako horký brambor a jsou úplně neschopní..Takže ve výsledku mám v chodbě již 3 týdny obrovskou krabici, každý den trávím x minut dohadováním s někým ze Slovenska a čekám a doufám, že svých 11 tisíc, ještě někdy uvidím, neboť tato firma je maximálně neseriózní.
příšerná komunikace, objednal jsem lustr skladem za 3000,- na dobírku.. Dorazilo potvrzení že doručení do 5-ti dnů. Po třech týdnech jsem urgoval a napsali, že již odesílají od výrobce z Německa. Nyní mi napsali, že vzhledem k velikosti objednávky budou expedovat po zaplacení celé částky. Neměl jsem již potřebnou důvěru.
velký sortiment zboží
opakovaně otřesná (ne)komunikace, jak při odesílání zboží, tak při vrácení!
Bohužel vůbec nic
“Zboží nedodáno z důvodu chyby na straně e-shopu (neaktuální seznam výdejních míst dopravce na stránkách), neschopnost vyřešit změnu doručení, ani změnu objednávky ve vlastním systému (neuvěřitelné...), ale můžete objednat znovu (v mezidobí cena o několik stovek vyšší) vrácení peněz až po 14 dnech
velký výběr , dobré ceny, objednané zboří přišlo v pořádku, s expedicí nebyl problém, objednám si znovu
místo garantovaných 2-3 dny na dodání zboží přišlo po týdnu, asi až po obdržení platby do zahraničí, ale v celku mi to nevadilo
v podmínkách je uvedeno, že při koupi zboží do 35 tisíc ho můžete vzít na dobíku. Tuto možnost jsem vybral, 35 tisíc jsem zdaleka nedosáhl. Kontaktují vás mailem ,že to nejde bez zaplacení předem. Pak mi na infolince řekli, že nepošlou na dobírku absolutně nic. Mailem naprosto přestali komunikovat. Hlavně, proboha, jim neposílejte nic předem. Pochybuju,že by vůbec něco dorazilo.
nic
nedodání zaplaceného zboží a dle sdělení prodávajícího až 14 dní na vrácení peněz - je to zahraniční obchod !!!
Pochválím hlavně velký výběr svítidel a poměrně dobrých cen. Když jsem porovnával s jinými obchody, tak jsem často našel stejná svítidla, ale levnější. Záleží asi od značky. Celkem přehledný obchod a za mě dodání do několika dnů bylo v pohodě.
Bohužel je dobírka docela drahá, ale nevadí mi platit kartou online.
nic